Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст.. (заміна вікон) в с.Писарівка, Вінницького району, Вінницької області
Очікувана вартість
612 350,40 UAH
UA-2017-08-03-000240-c 22e69cb4f2d14141a56e1ffcb364875e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Білоконний Богдан Анатолійович

+380432660222 osvita.vrda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вінницької районної державної адміністраціі
Код ЄДРПОУ: 02141302
Вебсайт: http://vinrvo.at.ua
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе,7
Контактна особа: Білоконний Богдан Анатолійович
+380432660222
osvita.vrda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2017 12:23
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2017 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2017 09:00
Початок аукціону: 14 серпня 2017 13:04
Очікувана вартість: 612 350,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 123,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

на даний час щодо виконання даних робіт виділена сума в розмірі 300 000,00 грн з ПДВ (триста тисяч гривень 00 коп. з ПДВ).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст.. (заміна вікон) в с.Писарівка, Вінницького району, Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23205, Україна, Вінницька область, с. Писарівка, вул. Покровська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 серпня 2017  —  15 вересня 2017
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підстави для конструкцій виробництва фірми "БЛІЦ"
Дата подання: 04 серпня 2017 12:15
Дата відповіді: 04 серпня 2017 14:33
В додатку 6 технічні характеристики креслення та в специфікації зазначена фірма «БЛІЦ» в якості виробника віконних конструкцій та така, що проводить монтажні роботи. Просимо надати відповідь щодо правомірності підстав Замовника з визначення виробником та монтажником конструкцій фірму «БЛІЦ» до проведення торгів без визначення переможця.
Відповідь: Доброго дня! Замовником жодним чином не встановлюється дискримінаційних умов щодо виробника чи монтажника конструкцій. Предмет закупівлі повинен відповідати заявленим технічним вимогам або бути покращеним еквівалентом.
Надання актуального обсягу робіт
Дата подання: 04 серпня 2017 13:21
Дата відповіді: 04 серпня 2017 14:59
Просимо надати актуальний обсяг робіт з заміни віконних конструкцій та інше. відповідно до додатку 5,6
Відповідь: Доброго дня! Локальний кошторис виконаних робіт буде довантажено Замовником. Кількість та тип необхідних для встановлення вікон зазначено в оголошенні.
відгук за 2017 рік
Дата подання: 06 серпня 2017 10:51
Дата відповіді: 07 серпня 2017 09:58
Поясніть будь ласка необхідність подання відгука від Замовника за 2017 рік? Адже якщо роботи виконувались в 2016 році і відгук відповідно надавався по завершенню роботи, то зараз Учасник змушений знову звертатись і просити Замовника надати повторний відгук за виконання тих робіт, які виконані у 2016 і за якими Замовник вже надавав позитивний відгук
Відповідь: Доброго дня!
Згідно пункту 9 Додатку 2 Тендерної документації затвердженої протоколом №334 від 03 серпня 2017 року «Якщо Учасник раніше виконував роботи даного типу по замовленням Відділу освіти Вінницької РДА, то такий Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен обов'язково надати позитивний лист-відгук від даного Замовника за 2017 рік». Цей пункт стосується усіх раніше заключних договорів між Учасником та відділом освіти і спрямований на відображення реальної, достовірної та актуальної на даний час інформації стосовно досвіду співпраці.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2017 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-В" 577 700,00
UAH з ПДВ
577 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СПРЕДОМ 595 102,18
UAH з ПДВ
595 102,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2017 23:38
14 Техн. характиристики.pdf
09 серпня 2017 23:38
10 Додаток №5 (деф. акт).pdf
09 серпня 2017 23:38
08-2 наказ на директора.PDF
09 серпня 2017 23:38
08 статут.PDF
09 серпня 2017 23:38
07 Договір.pdf
09 серпня 2017 23:38
06_6 Лист-відгук _3.pdf
09 серпня 2017 23:38
06_5 Лист-відгук _2.pdf
09 серпня 2017 23:38
06_4 Лист-відгук _1.pdf
09 серпня 2017 23:38
06_3 Договір (аналог)_3.pdf
09 серпня 2017 23:38
06_2 Договір (аналог)_2.pdf
09 серпня 2017 23:38
06_1 Договір (аналог)_1.pdf
09 серпня 2017 23:38
06 Дов. досвід.pdf
09 серпня 2017 23:38
05 Дов. працівники.pdf
09 серпня 2017 23:38
04 Довідка банк.pdf
09 серпня 2017 23:38
03 свідоцтво ПДВ.PDF
09 серпня 2017 23:38
02 Інф. про учасника.pdf
09 серпня 2017 23:38
01 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

10 серпня 2017 22:23
Установчий документ.pdf
10 серпня 2017 22:23
спредом1.pdf
10 серпня 2017 22:23
Реквізити.pdf
10 серпня 2017 22:23
Ліцензія.pdf
10 серпня 2017 22:23
код.rar
10 серпня 2017 22:23
Відкриття рахунку.jpg
10 серпня 2017 22:23
виписка2.jpg
10 серпня 2017 22:23
виписка1.jpg
10 серпня 2017 22:23
__ (1).zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-В"

ТОВ СПРЕДОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-В"
#32976627
Переможець 577 700,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2017 17:03

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2017 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЛОРІЯ-В"
#32976627
577 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 грудня 2017 12:51
ДУ 1 Писарівка вікна.pdf зміни до договору
03 листопада 2017 09:26
Договір Писарівка вікна.pdf укладений
29 серпня 2017 14:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зв'язку зі зміною кошторисних призначень збільшити суму виконання робіт у 2017 році на 75 250,00 грн п.4.1.1 Договору 1020-3132-17 на капітальний ремонт Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст (заміна вікон) в с.Писарівка, Вінницького району, Вінницької області від 29 серпня 2017 року: Вартість робіт, що доручаються до виконання Підряднику у 2017 році, виходячи з обсягу бюджетних асигнувань, виділених для фінансування, вказаних у цьому договорі 475 249,92 грн.
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-3132-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною кошторисних призначень збільшити суму виконаних робіт у 2017 році на 102450,08( сто дві тисячі чотириста п’ятдесят гривень 08 копійок) п.4.1.1 Договору1020-3132-17 на капітальний ремонт Писарівської ЗОШ І-ІІІ ст. (заміна вікон) в с.Писарівка Вінницького району, Вінницької області від 29 серпня 2017 року,викласти в наступній редакції: «Вартість робіт, що доручаються до виконання Підряднику у 2017 році, виходячи з обсягу бюджетних асигнувань, виділених для фінансування, вказаних у цьому Договорі 577 700, 00 грн. (п’ятсот сімдесят сім тисяч сімсот гривень 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 1020-3132-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1020-3132-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML