Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Предмет закупівлі відповідно до ЄЗС Фарба ( фарби олійні та водо дисперсійні ) ДК 021:2015 – 44810000-1
Очікувана вартість
24 994,00 UAH
UA-2017-08-02-002120-b 7106629daa04455ca0becfb7ada4853d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Єлісєєва

+380502216734
+380645227175
eliseeva-io@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "Укрпошта" в особі луганської дирекції
Код ЄДРПОУ: 21796581
Місцезнаходження: 93402, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Вілєсова, 3
Контактна особа: Інна Єлісєєва
+380502216734,+380645227175
eliseeva-io@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2017 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 серпня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2017 18:00
Початок аукціону: 21 серпня 2017 14:46
Очікувана вартість: 24 994,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
798 кілограм
Предмет закупівлі відповідно до ЄЗС Фарба ( фарби олійні та водо дисперсійні ) ДК 021:2015 – 44810000-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93402, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул.Вілєсова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2017 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2017 16:34
тендер фарба.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз’яснення щодо тендерної документації та ініціювання внесення змін до тендерної документації задля її приведення у відповідність до вимог законодавства
Дата подання: 08 серпня 2017 11:46
Дата відповіді: 10 серпня 2017 09:44
Згідно ТД та оголошення про заплановану закупівлю Замовником здійснюється закупівля фарби (код ДК 021:2015 – 44810000-1 Фарба ( фарби олійні та водо дисперсійні). Відповідно до ч.1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Виходячи з наведеного, Замовником здійснюється закупівля товару. Зазначене підтверджується і ТД Замовника. Разом з тим, проект договору, який долучено Замовником – договір про надання послуг, а не поставка товару (закупівля товару). Як наслідок, Замовником здійснено підміну понять, сторони договору переводяться у іншу площину взаємовідносин. При цьому, у самому проекті договору також має місце плутанина понять. Зокрема, сам договір визначено як договір про надання послуг, документом, що підтверджує по суті поставку товару визначено акт надання послуг, а документом, що є підставою для розрахунку - акт виконаних робіт. При цьому, Замовник вимагає надання згоди з умовами договору, який, як наведено вище, суперечить законодавству України, у складі тендерної пропозиції. Крім того, пунктом 6 розділу 6 тендерної документації Замовника визначено, що забезпечення виконання договору про закупівлю не вимагається. Проте, пунктом 4 додатку 8 до тендерної документації Замовника вказано, що серед документів, які має надати переможець - банківська гарантія на забезпечення виконання умов договору. Таким чином, ТД містить 2 взаємовиключаючі умови. У зв’язку з наведеним, керуючись статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», пропонуємо: 1. Внести зміни до тендерної документації шляхом викладення проекту договору у відповідності з вимогами законодавства України, зокрема як договору про закупівлю товару (а не надання послуг чи виконання робіт) 2. Надати роз’яснення, чи не відхилятиме Замовник пропозицію, якщо разом із листом-згодою з проектом договору, що є обов’язковою складовою тендерної пропозицій, учасник долучить проект договору приведений у відповідність до законодавства (за умови, якщо Замовник не внесе зміни до тендерної документації, визначені пунктом 1 зазначеного звернення). 3. Внести зміни до додатку 8 тендерної документації, привівши його у відповідність до пункту 6 розділу 6 тендерної документації шляхом виключення банківської гарантії забезпечення виконання умов договору з переліку документів, що мають бути надані учасником, якого обрано переможцем.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ТД та назви закупівлі, договір буде укладено на постачання товарів

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2017 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 17 293,95
UAH
17 293,95
UAH
Документи
ФОП "КРАВЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 24 744,00
UAH
24 244,12
UAH
Документи

Публічні документи

15 серпня 2017 14:18
Технічна специфікація.PDF
15 серпня 2017 14:18
Тендерна пропозиція.PDF
15 серпня 2017 14:18
Паспорти якості.rar
15 серпня 2017 14:18
Лист-гарантія ст. 17.PDF
15 серпня 2017 14:18
Лист-відгук.jpg
15 серпня 2017 14:18
Лист-відгук 2.pdf
15 серпня 2017 14:18
Довіреність.pdf
15 серпня 2017 14:18
Довідка про договори.PDF
15 серпня 2017 14:18
Довідка про довкілля.PDF

Публічні документи

09 серпня 2017 12:59
008.tif
03 серпня 2017 14:10
Синяя мах.jpeg
03 серпня 2017 14:10
011.tif
03 серпня 2017 14:10
009.tif
03 серпня 2017 14:10
008.tif
03 серпня 2017 14:10
007.tif
03 серпня 2017 14:10
006.tif
03 серпня 2017 14:10
005.tif
03 серпня 2017 14:10
004.tif
03 серпня 2017 14:10
003.tif
03 серпня 2017 14:10
002.tif
03 серпня 2017 14:10
001.tif

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

ФОП "КРАВЧЕНКО МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 17 293,95
UAH
28 серпня 2017 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 серпня 2017 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
17 293,95
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 09:24
Отчет.pdf укладений
20 вересня 2017 09:09
Договор.pdf укладений
20 вересня 2017 09:09