Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2017-08-02-000553-c c8894106439e4614b3cb933dc153fe0e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бичук Тамара Степанівна

+380332729381 t.buchyk@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області
Код ЄДРПОУ: 40317441
Вебсайт: http://www.voldpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Поліська Січ, 10
Контактна особа: Бичук Тамара Степанівна
+380332729381
t.buchyk@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 серпня 2017 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2017 18:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2017 15:05
Початок аукціону: 10 серпня 2017 12:20
Очікувана вартість: 73 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4703 шт
Антистеплер скоба №24/6, 26/6 – 20 шт, Гумка об'єднана для олівця і для ручки (сіро-біла) – 100 шт., Дирокол (металевий корпус) 40 аркушів – 5 шт., Дирокол (металевий корпус) 25 аркушів – 20 шт., Біндер 32 мм. ( 12 шт. в уп.) – 10 уп., Біндер 41 мм. (12 шт. в уп.) – 10 уп., Біндер 50 мм. (12 шт. в уп.), 10 уп., Зошит 24 аркуші (в клітинку) – 20 шт., Книга канцелярська А4 96 аркушів в клітинку – 10 шт., Коректор-ручка 10 мл. – 100 шт., Коректор стрічковий 5 мм*5 м – 50 шт., Лінійка 30 см пластик – 20 шт., Ніж канцелярський 9 мм – 20 шт., Ножиці 25 см офісні (нержавіюча сталь) для правої руки – 20 шт., Олівець чорнографітний з гумкою – 150 шт., Папір для нотаток з клейким шаром (різнобарвний) 76x127 мм, 100 аркушів – 200 шт., Папір для нотаток, 80х80 мм, (різнобарвний) 400 аркушів – 200 шт., Папір офісний А4 80г/м 2 по 500 аркушів – 300 пач., Папір офсетний А4 60г/м2 по 100 аркушів – 5 пач., Папка-реєстратор А4/7 см. – 40 шт., Папка-реєстратор А4/5 см. – 20 шт., Папка з боковим зажимом (внутрішній) А4 – 10 шт., Папка куточок пластикова А4 – 150 шт., Папка на гумках пластикова А4 – 20 шт., Папка швидкозшивач картонна А4 – 1000 шт., Папка на зав’язках картонна А4 – 500 шт., Папка швидкозшивач пластикова А4 – 100 шт., Папка швидкозшивач пластикова (прозорий верхня обкладинка) А4 – 100 шт., Папка-конверт пластикова на кнопці А4 – 20 шт., Папка-швидкозшивач з ПЛАНКОЮ – зажимом (зовнішній) – 50 шт., Магнітний диспенсер для скріпок – 5 шт., Нитка канцелярська – 2 шт., Точилка для олівців – 100 шт., Ручка кулькова Axent Kaprice синя – 20 шт., Ручка гелева чорна – 100 шт., Ручка гелева синя – 100 шт., Ручка масляна Flair Writo-meter синя – 200 шт., Ручка масляна Flair Writo-meter чорна – 100 шт., Ручка на липучці – 10 щт., Скоби Buromax №10, 1000 шт. –50 уп., Скоби Buromax №24, 1000 шт. – 150 уп., Скотч 48 мм*30 м прозорий – 20 шт., Скотч 18 мм*30 м прозорий – 50 шт., Скотч дохсторонній – 5 шт., Скрепки (трикутні) нікельовані 31 мм по 100 шт. в уп. – 100 уп., Скрепки (трикутні) нікельовані 25 мм по 100 шт. в уп. – 50 уп., Степлер №10 (10 аркушів), металевий-корпус – 10 шт., Степлер №24 (25 аркушів), металевий-корпус – 10 шт., Стікери-закладки різнобарвні * 30 аркушів 12 * 45 мм паперові – 50 шт., Стікери-закладки різнобарвні*30 аркушів 12*45 мм пластикові – 50 шт., Стікери паперові для нотаток в боксі 75*75 мм – 10 шт., Файл-кишеня прозорі А4 формату по 100 шт. (40 мк) – 20 уп., Клей ПВА 50 мл. – 20 шт., Клей-олівець 36 гр. – 20 шт., Набір настільний (підставка) до 13 предметів – 10 шт., Підставка для ручок металева – 5 шт., Бокс для паперу для заміток металевий 100*100 мм – 10 шт., Лупа – 1 шт., Підставка під календар – 5 шт., Штемпельна фарба (30 мл) синя – 20 шт., Серветки для оргтехніки – 30 уп., Маркер текстовий різнобарвний – 20 шт., Металевий лоток для паперів горизонтальний на 3 відділи – 20 шт., Металевий лоток для паперів вертикальний на 3 відділи – 20 шт., Лоток для паперів горизонтальний пластиковий на 3 відділи – 10 шт., Лоток для паперів вертикальний пластиковий на 3 відділи – 10 шт.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43006, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вахтангова, 10В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2017 17:48
Додатки до оголошення.doc
02 серпня 2017 17:48
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

папка швидкошивач
Дата подання: 04 серпня 2017 10:13
Дата відповіді: 04 серпня 2017 15:49
доброго дня, прохання дати детальніший опис позицій №27 Папка швидкошивач пластикова А4 та №30 Папка швидкошивач з Планкою-зажимом (зовнішній) при можливості добавити фото даних папок. Дякуємо
Відповідь: Позиція № 27: Папка- швидкозшивач А4 формату, з металевими пружинами. У середині прозора кишеня і зовнішня кишеня для корінця (запис змісту). Товщина папки 17 мм. Місткість до 150 аркушів.
Позиція № 30 Папка швидкошивач з Планкою-зажимом (зовнішній) прозора пластикова папка з планкою-зажимом, що одягається зовні на папку.
Фотографії прикріпити немає можливості (не дозволяє система)

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-02-000553-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:1874912923
Дата подання: 11 серпня 2017 11:25
оскарження
Причина дискваліфікації ФОП Любчик М.Д. про відсутність сертифікату безпідставна. Був наданий санітарно епідемілогічний висновок на папір некрейдований для офсетного друку в рулонах, папір офсетний постачається в Україну в рулонах , а тільки потім ріжеться на формати і пакується. Якщо так принципово стоїть питання сертифікату на папір А4 60г в учасника якого Ви визнали переможцем, то він виглядає в довільній формі і є внутрішнім документом, і ніяк не може бути сертифікатом державного зразка. Також в Ромус Поліграф вказав в докумені , що являється виробником паперу, що не може бути правдою, оскільки в Україні немає виробництва паперу офсетного та ксероксного, а як вище зазначено він імпортується . Вибір переможця по критерію попередньої співпраці викликає підозру щодо корупційних дій. Дана скарга також буде подана в контролюючі органи системи ПроЗоро, а в разі незадоволення скарги на безпідставне рішення про дискваліфікацію розгляд даного питання буде передано в антикорупційний комітет.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2017 16:45
Щодо рішення тендерного комітету щодо відхилення скарги у зв'язку з простеженням ознак узгоджених дій між суб'єктами підприємницької діяльності та невідповідністю ціни та якості
Номер вимоги: UA-2017-08-02-000553-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:1874912923
Дата подання: 11 серпня 2017 17:48
скарга
Прослідкований Вами зв'язок між наведеними у відповіді суб'єктами господарської діяльності немає ніякого відношення до даної закупівлі , твердження " продукція була не такої якості на яку сподівався замовник" суперечить Додатку 1 , вашої тендерної документації. Запропонований товар ФОП Любчик М.Д. повністю відповідає опису який наведений в Додатку1, в якому немає розширеного опису товару, не вказані торгові марки які Ви хочете отримати (дозволяється вказувати торгову марку товару в допорогових закупівлях) . В складі пропозиції ФОП Любчик М.Д. були подані усі документи відповідно до вимог кваліфікації та оформлені належним чином. Наполягаємо, що дискваліфікація є безпідставною, і пропонуємо відмінити рішення по закупівлі. Залишаємо право на оскарження Вашого рішення в органах відповідальних за спостереженням державних закупівель
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2017 15:35
Учасником надано не весь пакет докуметнів, через відсутність сертефіката якості на папір офсетний формату А4 60 g/m2 - прийнято рішення тендерного комітету відхилити учасника ФОП Любчик М.Д.
Номер вимоги: UA-2017-08-02-000553-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:1874912923
Дата подання: 14 серпня 2017 17:04
оскарження
Процедуру відкритих торгів , яка створена для прозорості і чесності закупівель за державні кошти ви перетворили на фарс. З упередженим ставленням до учасників і завчасно визнаним конкретним переможцем. З двох абсолютно однакових по змісту цінових пропозицій ви не відомо як визначили що в ФОП Любчик МД товар неякісний ,а ТзОВ «Ромус –Поліграф» запропонував товар вищого гатунку.Повторюсь що товар в ціновій пропозиції весь відповідає тому технічному опису ,який Ви надали в тендерній документації. По завершенню торгів Ви не звернулись з роз’ясненням по якісним характеристикам по товару, не запропонували надати Вам взірці товару, а в одностороньому порядку вирішили відхилити пропозицію. Ви все спираєтесь на відсутність сертифіката на папір А4 60г, так в учасника ТзОВ «Ромус –Поліграф» відсутній сертифікат на ручку масляну Flair Writo-meter, але для вас це не причина для його дискваліфікації. Також в протоколі ви посилаєтесь на заключення аналогічних договорів з ТзОВ «Ромус –Поліграф», хоча зробивши аналіз усіх закупівель «Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області» які Ви проводили через систему ПроЗоро лише один договір був з ТзОВ «Ромус –Поліграф» на поставку лише паперу ксероксного, без канцелярських товарів, що аж ніяк не може бути аналогічним до даної закупівлі. Хоча і той договір викликаю підозру Вашої зацікавленості у співпраці лише з ТзОВ «Ромус –Поліграф», ціна на папір Класу А згідно заключеного договору 68 грн, такої ціни на папір Класу А немає уже чотири роки. Наполягаємо визнати торги такими ,що не відбулись , і провести ще одні з розширеним описом товару який Ви хочете отримати
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2017 17:47
Процедура закупівлі проведена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та із застосуванням електронної системи відповідно до "Порядку здійснення допорогових закупівель" затвердженого наказом ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 року № 35

Документи подані скаржником

11 серпня 2017 11:25
Висновок Stora Enso Paper AB

Документи

11 серпня 2017 16:45
Щодо розгляду скарги

Документи

14 серпня 2017 15:35
Розгляд вимоги.PDF

Документи подані скаржником

14 серпня 2017 17:04
ЦП та лист згода (1).pdf
14 серпня 2017 17:04
ЦП_ЛюбчикМД -03.pdf

Документи

15 серпня 2017 17:47
Щодо розгляду вимоги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2017 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА 61 900,00
UAH з ПДВ
61 099,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 66 310,76
UAH з ПДВ
61 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 72 087,00
UAH з ПДВ
66 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2017 15:58
Технічно-кількісна.pdf
10 серпня 2017 15:58
ОЦП_ЛюбчикМД -03.pdf
09 серпня 2017 11:27
Сертифікати.rar
09 серпня 2017 11:27
ЦП_ЛюбчикМД -03.pdf
09 серпня 2017 11:27
zoom image.pdf
09 серпня 2017 11:27
Паспорт Любчик М. Д..pdf
09 серпня 2017 11:27
Паспорт Любчик М. Д. 4.pdf
09 серпня 2017 11:27
Паспорт Любчик М. Д. 3.pdf
09 серпня 2017 11:27
Паспорт Любчик М. Д. 2.pdf
09 серпня 2017 11:27
Витяг з РПЄП.pdf
09 серпня 2017 11:27
Витяг 3.pdf
09 серпня 2017 11:27
Витяг 2.pdf
09 серпня 2017 11:27
Витяг 1.pdf
09 серпня 2017 11:27
Виписка 1 .pdf
09 серпня 2017 11:27
Scan.pdfЛюбчик М. Д..pdf

Публічні документи

09 серпня 2017 15:02
ЦП та лист згода.pdf
09 серпня 2017 15:01
ТВ.pdf
09 серпня 2017 15:01
Статут із змінами.pdf
09 серпня 2017 15:01
Скло збільшуюче.pdf
09 серпня 2017 15:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
09 серпня 2017 15:01
Протокол.pdf
09 серпня 2017 15:01
Маестро Екстра.pdf
09 серпня 2017 15:01
лист_0028 для заміток.pdf
09 серпня 2017 15:01
лист_0021 серветки.pdf
09 серпня 2017 15:01
лист_0008 нитки.pdf
09 серпня 2017 15:01
Дов. про учасника.pdf
09 серпня 2017 15:01
Витяг від 04.07.2017.pdf
09 серпня 2017 15:01
Виписка.pdf
09 серпня 2017 15:01
34746 Гумки.pdf

Публічні документи

09 серпня 2017 14:46
сканирование0108.pdf
09 серпня 2017 14:45
сканирование0109.pdf
09 серпня 2017 14:43
сканирование0109.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА
#1874912923
Відхилено 61 099,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 18:20
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Переможець 61 100,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 18:21

Документи

10 серпня 2017 18:20
Протокол.PDF

Документи

10 серпня 2017 18:21
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 18:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
61 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2017 18:21
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ТОВ Ромус Поліграф.PDF укладений
21 серпня 2017 16:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 61 100,00
UAH з ПДВ