Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
73 000,00 UAH
UA-2017-08-02-000553-c ● c8894106439e4614b3cb933dc153fe0e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 40317441 |
Вебсайт: | http://www.voldpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, вул. Поліська Січ, 10 |
Контактна особа: |
Бичук Тамара Степанівна +380332729381 t.buchyk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2017 17:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2017 18:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2017 15:05 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2017 12:20 |
Очікувана вартість: | 73 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4703 шт
Антистеплер скоба №24/6, 26/6 – 20 шт, Гумка об'єднана для олівця і для ручки (сіро-біла) – 100 шт., Дирокол (металевий корпус) 40 аркушів – 5 шт., Дирокол (металевий корпус) 25 аркушів – 20 шт., Біндер 32 мм. ( 12 шт. в уп.) – 10 уп., Біндер 41 мм. (12 шт. в уп.) – 10 уп., Біндер 50 мм. (12 шт. в уп.), 10 уп., Зошит 24 аркуші (в клітинку) – 20 шт., Книга канцелярська А4 96 аркушів в клітинку – 10 шт., Коректор-ручка 10 мл. – 100 шт., Коректор стрічковий 5 мм*5 м – 50 шт., Лінійка 30 см пластик – 20 шт., Ніж канцелярський 9 мм – 20 шт., Ножиці 25 см офісні (нержавіюча сталь) для правої руки – 20 шт., Олівець чорнографітний з гумкою – 150 шт., Папір для нотаток з клейким шаром (різнобарвний) 76x127 мм, 100 аркушів – 200 шт., Папір для нотаток, 80х80 мм, (різнобарвний) 400 аркушів – 200 шт., Папір офісний А4 80г/м 2 по 500 аркушів – 300 пач., Папір офсетний А4 60г/м2 по 100 аркушів – 5 пач., Папка-реєстратор А4/7 см. – 40 шт., Папка-реєстратор А4/5 см. – 20 шт., Папка з боковим зажимом (внутрішній) А4 – 10 шт., Папка куточок пластикова А4 – 150 шт., Папка на гумках пластикова А4 – 20 шт., Папка швидкозшивач картонна А4 – 1000 шт., Папка на зав’язках картонна А4 – 500 шт., Папка швидкозшивач пластикова А4 – 100 шт., Папка швидкозшивач пластикова (прозорий верхня обкладинка) А4 – 100 шт., Папка-конверт пластикова на кнопці А4 – 20 шт., Папка-швидкозшивач з ПЛАНКОЮ – зажимом (зовнішній) – 50 шт., Магнітний диспенсер для скріпок – 5 шт., Нитка канцелярська – 2 шт., Точилка для олівців – 100 шт., Ручка кулькова Axent Kaprice синя – 20 шт., Ручка гелева чорна – 100 шт., Ручка гелева синя – 100 шт., Ручка масляна Flair Writo-meter синя – 200 шт., Ручка масляна Flair Writo-meter чорна – 100 шт., Ручка на липучці – 10 щт., Скоби Buromax №10, 1000 шт. –50 уп., Скоби Buromax №24, 1000 шт. – 150 уп., Скотч 48 мм*30 м прозорий – 20 шт., Скотч 18 мм*30 м прозорий – 50 шт., Скотч дохсторонній – 5 шт., Скрепки (трикутні) нікельовані 31 мм по 100 шт. в уп. – 100 уп., Скрепки (трикутні) нікельовані 25 мм по 100 шт. в уп. – 50 уп., Степлер №10 (10 аркушів), металевий-корпус – 10 шт., Степлер №24 (25 аркушів), металевий-корпус – 10 шт., Стікери-закладки різнобарвні * 30 аркушів 12 * 45 мм паперові – 50 шт., Стікери-закладки різнобарвні*30 аркушів 12*45 мм пластикові – 50 шт., Стікери паперові для нотаток в боксі 75*75 мм – 10 шт., Файл-кишеня прозорі А4 формату по 100 шт. (40 мк) – 20 уп., Клей ПВА 50 мл. – 20 шт., Клей-олівець 36 гр. – 20 шт., Набір настільний (підставка) до 13 предметів – 10 шт., Підставка для ручок металева – 5 шт., Бокс для паперу для заміток металевий 100*100 мм – 10 шт., Лупа – 1 шт., Підставка під календар – 5 шт., Штемпельна фарба (30 мл) синя – 20 шт., Серветки для оргтехніки – 30 уп., Маркер текстовий різнобарвний – 20 шт., Металевий лоток для паперів горизонтальний на 3 відділи – 20 шт., Металевий лоток для паперів вертикальний на 3 відділи – 20 шт., Лоток для паперів горизонтальний пластиковий на 3 відділи – 10 шт., Лоток для паперів вертикальний пластиковий на 3 відділи – 10 шт.
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43006, Україна, Волинська область, Луцьк, вул. Вахтангова, 10В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2017
—
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2017 17:48 |
Додатки до оголошення.doc |
02 серпня 2017 17:48 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
папка швидкошивач
Дата подання: 04 серпня 2017 10:13
Дата відповіді: 04 серпня 2017 15:49
доброго дня, прохання дати детальніший опис позицій №27 Папка швидкошивач пластикова А4 та №30 Папка швидкошивач з Планкою-зажимом (зовнішній) при можливості добавити фото даних папок. Дякуємо
Відповідь: Позиція № 27: Папка- швидкозшивач А4 формату, з металевими пружинами. У середині прозора кишеня і зовнішня кишеня для корінця (запис змісту). Товщина папки 17 мм. Місткість до 150 аркушів.
Позиція № 30 Папка швидкошивач з Планкою-зажимом (зовнішній) прозора пластикова папка з планкою-зажимом, що одягається зовні на папку.
Фотографії прикріпити немає можливості (не дозволяє система)
Позиція № 30 Папка швидкошивач з Планкою-зажимом (зовнішній) прозора пластикова папка з планкою-зажимом, що одягається зовні на папку.
Фотографії прикріпити немає можливості (не дозволяє система)
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-02-000553-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:1874912923
Дата подання: 11 серпня 2017 11:25
оскарження
Причина дискваліфікації ФОП Любчик М.Д. про відсутність сертифікату безпідставна. Був наданий санітарно епідемілогічний висновок на папір некрейдований для офсетного друку в рулонах, папір офсетний постачається в Україну в рулонах , а тільки потім ріжеться на формати і пакується. Якщо так принципово стоїть питання сертифікату на папір А4 60г в учасника якого Ви визнали переможцем, то він виглядає в довільній формі і є внутрішнім документом, і ніяк не може бути сертифікатом державного зразка. Також в Ромус Поліграф вказав в докумені , що являється виробником паперу, що не може бути правдою, оскільки в Україні немає виробництва паперу офсетного та ксероксного, а як вище зазначено він імпортується . Вибір переможця по критерію попередньої співпраці викликає підозру щодо корупційних дій. Дана скарга також буде подана в контролюючі органи системи ПроЗоро, а в разі незадоволення скарги на безпідставне рішення про дискваліфікацію розгляд даного питання буде передано в антикорупційний комітет.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2017 16:45
Щодо рішення тендерного комітету щодо відхилення скарги у зв'язку з простеженням ознак узгоджених дій між суб'єктами підприємницької діяльності та невідповідністю ціни та якості
Номер вимоги: UA-2017-08-02-000553-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:1874912923
Дата подання: 11 серпня 2017 17:48
скарга
Прослідкований Вами зв'язок між наведеними у відповіді суб'єктами господарської діяльності немає ніякого відношення до даної закупівлі , твердження " продукція була не такої якості на яку сподівався замовник" суперечить Додатку 1 , вашої тендерної документації. Запропонований товар ФОП Любчик М.Д. повністю відповідає опису який наведений в Додатку1, в якому немає розширеного опису товару, не вказані торгові марки які Ви хочете отримати (дозволяється вказувати торгову марку товару в допорогових закупівлях) . В складі пропозиції ФОП Любчик М.Д. були подані усі документи відповідно до вимог кваліфікації та оформлені належним чином. Наполягаємо, що дискваліфікація є безпідставною, і пропонуємо відмінити рішення по закупівлі. Залишаємо право на оскарження Вашого рішення в органах відповідальних за спостереженням державних закупівель
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2017 15:35
Учасником надано не весь пакет докуметнів, через відсутність сертефіката якості на папір офсетний формату А4 60 g/m2 - прийнято рішення тендерного комітету відхилити учасника ФОП Любчик М.Д.
Номер вимоги: UA-2017-08-02-000553-c.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА, Код ЄДРПОУ:1874912923
Дата подання: 14 серпня 2017 17:04
оскарження
Процедуру відкритих торгів , яка створена для прозорості і чесності закупівель за державні кошти ви перетворили на фарс. З упередженим ставленням до учасників і завчасно визнаним конкретним переможцем. З двох абсолютно однакових по змісту цінових пропозицій ви не відомо як визначили що в ФОП Любчик МД товар неякісний ,а ТзОВ «Ромус –Поліграф» запропонував товар вищого гатунку.Повторюсь що товар в ціновій пропозиції весь відповідає тому технічному опису ,який Ви надали в тендерній документації. По завершенню торгів Ви не звернулись з роз’ясненням по якісним характеристикам по товару, не запропонували надати Вам взірці товару, а в одностороньому порядку вирішили відхилити пропозицію. Ви все спираєтесь на відсутність сертифіката на папір А4 60г, так в учасника ТзОВ «Ромус –Поліграф» відсутній сертифікат на ручку масляну Flair Writo-meter, але для вас це не причина для його дискваліфікації. Також в протоколі ви посилаєтесь на заключення аналогічних договорів з ТзОВ «Ромус –Поліграф», хоча зробивши аналіз усіх закупівель «Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області» які Ви проводили через систему ПроЗоро лише один договір був з ТзОВ «Ромус –Поліграф» на поставку лише паперу ксероксного, без канцелярських товарів, що аж ніяк не може бути аналогічним до даної закупівлі. Хоча і той договір викликаю підозру Вашої зацікавленості у співпраці лише з ТзОВ «Ромус –Поліграф», ціна на папір Класу А згідно заключеного договору 68 грн, такої ціни на папір Класу А немає уже чотири роки. Наполягаємо визнати торги такими ,що не відбулись , і провести ще одні з розширеним описом товару який Ви хочете отримати
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
15 серпня 2017 17:47
Процедура закупівлі проведена відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та із застосуванням електронної системи відповідно до "Порядку здійснення допорогових закупівель" затвердженого наказом ДП Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 року № 35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2017 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА |
61 900,00
UAH з ПДВ
|
61 099,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
66 310,76
UAH з ПДВ
|
61 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
72 087,00
UAH з ПДВ
|
66 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЮБЧИК МАРІЯ ДМИТРІВНА #1874912923 |
Відхилено |
61 099,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2017 18:20
|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
61 100,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2017 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір ТОВ Ромус Поліграф.PDF | укладений |
21 серпня 2017 16:04
|