Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3432 Вузли та деталі для автомобілів, Накладки фрикційні гальмові з азбестових чи інших мінеральних матеріалів
Очікувана вартість
7 500,00 UAH
UA-2017-08-01-002415-b ● 4ee16717506d442bb041bb53162bb0fc
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Подільська філія УДЦР |
Код ЄДРПОУ: | 21726250 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Соборна, 59 |
Контактна особа: |
Євген Фролов +380504615888 vinnica@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2017 18:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 серпня 2017 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 серпня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2017 15:25 |
Очікувана вартість: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 75,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Із запитаннями стосовно предмету закупівлі просимо звертатися за телефоном: 095-286-3410, Віктор.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 34320000-6 — Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2017 11:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2017 11:24 |
додаток до заявки - файл-Word.doc |
04 серпня 2017 11:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
04 серпня 2017 11:24 |
додаток до заявки - файл-Word.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-08-01-002415-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Круглова Ольга Михайлівна", Код ЄДРПОУ:3265914444
Дата подання: 04 серпня 2017 12:23
Дискримінаційні вимоги умов закупівлі
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Подільська філія УДЦР було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2017-08-01-002415-b на придбання вузлів та деталей для автомобілів - Накладки фрикційні гальмові з азбестових чи інших мінеральних матеріалів (ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів).
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах :
1. Кваліфікаційна вимога щодо місцезнаходження учасника - склад постачальника повинен знаходитись в місті Вінниці.
Зазначаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах :
1. Кваліфікаційна вимога щодо місцезнаходження учасника - склад постачальника повинен знаходитись в місті Вінниці.
Зазначаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору».
Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2017 12:28
Рішення Подільської філії УДЦР наведено в прикріпленому листі.
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 серпня 2017 18:16 |
Коментар щодо відміни: | Витяг з прикріпленого протоколу: "1.2. 04.08.2017 р. в Системі було розміщено Оскарження умов тендеру від ФОП Круглової О.М. (далі – Заявник), в якому зазначається інформація про наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення державних публічних закупівель, та порушують право Заявника брати участь у даних торгах, з посиланням на цитату з оголошення щодо Кваліфікаційної вимоги щодо місцезнаходження учасника – «склад постачальника повинен знаходитись в місті Вінниці»." ... |
Документи:
07 серпня 2017 18:16
|
Електронний підпис |
07 серпня 2017 18:14
|
170807 №Д_7.1 - 3432_вузли для авто та накладки.pdf |