Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015– 33600000-6 – Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
517 800,00 UAH
UA-2017-08-01-001659-b fb416666e1664cf598cc987ff88a1b6f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Бичковська

+380412438665 tender_in@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центральна міська лікарня №1"
Код ЄДРПОУ: 01992127
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул.Велика Бердичівська 70
Контактна особа: Ольга Бичковська
+380412438665
tender_in@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2017 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 06 серпня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 серпня 2017 17:00
Очікувана вартість: 517 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Тендерна документація

01 серпня 2017 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2017 15:22
Документація орфанні, трансплантовані.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-01-001659-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:33239630
Дата подання: 23 серпня 2017 11:32
не правомірне відхилення пропозиції ПрАТ "МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР"
Згідно протоколу відхилення переможця №62 від 22.08.2017 року тендерним комітетом КУ Центральна міська лікарня №1 було відхилено тендерну пропозицію ПрАТ «МЕДФАРКОМ-ЦЕНТР» як таку що не відповідає умовам тендерної документації, а саме : в наданій учасником тендерній пропозиції відсутній Висновок про якість ввезеного в Україну лікарського засобу. Учасник не підтвердив свою можливість і готовність виконати всі вимоги замовника, зазначені у п.2 Додатку2 «Технічні вимоги (специфікація) та п.3.9» Додатку 3 ТД кваліфікаційним та іншим вимогам.
Приватне акціонерне товариство «Медфарком-Центр» повідомляє, що у Тендерній документації Замовника відсутня вимога щодо надання Учасником Висновку про якість ввезеного в Україну лікарського засобу. Згідно п.2 Додатку №2 ТД Замовника зазначене наступне: «Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством (завірені належним чином копії надаються на кожну окрему партію товару при доставці), а що стосується п.3.9 Додатку 3 ТД – «скановані копії сертифікату відповідності або Сертифікату якості виробника або іншого документу, який підтверджує, що якість товару відповідає встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ. Приватним акціонерним товариством «Медфарком-Центр» у своїй пропозиції по лоту №2 було надано: Сертифікат аналізу на лікарський засіб, чим наша компанія і підтвердила відповідність технічним вимогам Замовника, які зазначено у Додатку №2 та п.3.9 Додатку №3.
Вважаємо, що Замовником при оцінці пропозицій було порушено статтю 3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та звертаємось з вимогою:
1. Скасувати рішення щодо визнечення переможцем ТОВ «Людмила-Фарм»;
2. Здійснити повторну оцінку пропозиції ПрАТ «Медфарком-Центр».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2017 12:18
У скарзі на неправомірне відхилення пропозиції ПрАТ «Медфармком-центр» особисто посилається на те, що КУ Центральна міська лікарня № 1 м.Житомира в тендерній документації зазначила наступне: «Якість товару повинна відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам) ДСТУ та підтверджуватися сертифікатами відповідності, або сертифікатами якості виробника, або іншими документами, передбаченими чинним законодавством …».
Частина друга статті 17 Закону України «Про лікарські засоби» визначає, що контроль за ввезенням на територію України лікарських засобів здійснюється центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері контролю якості та безпеки лікарських засобів. Усі лікарські засоби, що ввозяться на митну територію України з метою їх подальшої реалізації (торгівлі) або використання у виробництві готових лікарських засобів, підлягають державному контролю якості, тобто передбачає обов´язкове надання висновку про якість ввезеного в Україну лікарського засобу.
Всі шість учасників, крім скаржника, подали у своїх пропозиціях як сертифікати аналізу, так і висновки про якість ввезеного в Україну лікарського засобу «Програф».
Таким чином, скарга ПрАТ «Медфармком-центр» на неправомірне відхилення його пропозицій є безпідставною.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Міфортик
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 216 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 080,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 серпня 2017 11:11
Закінчення: 17 серпня 2017 11:50
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

50 пач
Міфортик
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. В.Бердичівська, 70
Дата доставки: 01 вересня 2017  —  31 грудня 2017

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 серпня 2017 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БАДМ 166 595,79
UAH з ПДВ
160 306,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 166 595,79
UAH з ПДВ
166 595,79
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 162 158,50
UAH з ПДВ
157 609,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РФО" (ПП "РФО") 167 888,50
UAH з ПДВ
157 769,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" 169 006,50
UAH з ПДВ
166 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 14:28
Акцепт UA-2017-08-01-001659-b.pdf
17 серпня 2017 15:51
Цінова пропозиція.pdf
16 серпня 2017 15:53
ТЧ.pdf
16 серпня 2017 15:53
КЧ.pdf

Публічні документи

16 серпня 2017 15:41
ТЧ.pdf
16 серпня 2017 15:41
КЧ.pdf

Публічні документи

15 серпня 2017 16:19
тех доки міфортик.pdf
15 серпня 2017 16:18
оптовий реестр цін.pdf
15 серпня 2017 16:18
договір 013 (аналог).PDF
15 серпня 2017 16:18
договір 09 02-2017 (аналог.).pdf
15 серпня 2017 16:18
відгук Свобода.jpeg
15 серпня 2017 16:18
відгук Рені.pdf
15 серпня 2017 16:18
довідка мат.техн.база.PDF
15 серпня 2017 16:18
перс.дані.PDF
15 серпня 2017 16:18
захист довкілля.PDF
15 серпня 2017 16:17
Статут.pdf
15 серпня 2017 16:17
паспорт +код керівника.pdf
15 серпня 2017 16:17
наказ про призначення.pdf
15 серпня 2017 16:17
протокол засновників.pdf
15 серпня 2017 16:17
Виписка.pdf
15 серпня 2017 16:17
ліцензія.pdf
15 серпня 2017 16:17
витяг з ЄДР ПП РФО.PDF
15 серпня 2017 16:17
довідка з банку.pdf
15 серпня 2017 16:17
довідкаПДВ.pdf
15 серпня 2017 16:16
технічні вимоги.PDF
15 серпня 2017 16:16
проект договору.PDF
15 серпня 2017 16:16
ст. 17 Закону.PDF
15 серпня 2017 16:16
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БАДМ

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РФО" (ПП "РФО")

ТОВ "Бізнес Центр Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 157 609,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 14:58

Документи

22 серпня 2017 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2017 14:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
157 609,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 серпня 2017 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:05
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2017 16:24
додаткова угода 2 Людмила Фарм.PDF зміни до договору
07 грудня 2017 16:23
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2017 15:30
додаткова угода.PDF зміни до договору
08 листопада 2017 15:16
Електронний підпис укладений
05 вересня 2017 15:00
Договор 21 Міфортик Людмила-фарм.PDF укладений
05 вересня 2017 14:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Сума Договору становить 155086,70 грн. (Сто п’ятдесят п’ять тисяч вісімдесят шість гривень 70 копійок), у тому числі ПДВ 10145,86 грн. (Десять тисяч сто сорок п’ять гривень 86 копійок)
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно п. 2 та п. 7 частини 4 ст 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" ві 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) та п. 3.5., п. 11.1., п. 11.2. та п. 11.3. Договору, а також на підставі зміни цін та коливання курсу валют, Замовник та Постачальник дійшли взаємної згоди змінити ціну за одиницю товару не більше як на 10 відсотків, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі, за рахунок зменшення кількості лікарського засобу та викласти Специфікацію у новій редакції (Додаток 1 до даної додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 155 086,66
UAH з ПДВ