Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво колекторів системи господарсько-побутової каналізації та КНС для мікрорайону «Чертежик» у с.Мала Тур’я Долинського району Івано-Франківської області
Очікувана вартість
10 217 145,80 UAH
UA-2017-08-01-000327-c d5de7b5092fb41febe3b9cb5b663124c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маховська Галина Іванівна

+380347727661 dolynafinhosp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Долинська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 20559382
Місцезнаходження: 77504, Україна , Івано-Франківська обл., місто Долина, проспект Незалежності 5
Контактна особа: Маховська Галина Іванівна
+380347727661
dolynafinhosp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2017 12:38
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 серпня 2017 16:00
Початок аукціону: 30 серпня 2017 11:12
Очікувана вартість: 10 217 145,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 51 085,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво колекторів системи господарсько-побутової каналізації та КНС для мікрорайону «Чертежик» у с.Мала Тур’я Долинського району Івано-Франківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77000, Україна, Івано-Франківська область, с. Мала Тур’я, Долинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2017  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2017 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 14:49
Рішення про внесення змін ТД.docx
11 серпня 2017 14:49
Тендерна документація.doc
01 серпня 2017 12:39
Проект договору.docx
01 серпня 2017 12:39
Технічне завдання.docx
11 серпня 2017 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2017 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 14:49
Рішення про внесення змін ТД.docx
11 серпня 2017 14:49
Тендерна документація.doc
01 серпня 2017 12:39
Тендерна документація.doc
01 серпня 2017 12:39
Проект договору.docx
01 серпня 2017 12:39
Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічне завдання
Дата подання: 16 серпня 2017 13:04
Дата відповіді: 16 серпня 2017 14:15
Повідомте, будь ласка, клас наслідків.
Відповідь: Клас наслідків (відповідальності) - CC2

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-08-01-000327-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 12 вересня 2017 15:41
скарга щодо порушень законодавства у сфері закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «Ем.Ай.Інжиніринг Україна» (далі – Товариство, учасник) прийняло участь у проведенні Долинською районною державною адміністрацією Івано-Франківської області (далі - Долинська РДА, замовник) процедури закупівлі послуг з будівництва колекторів системи господарсько-побутової каналізації та КНС для мікрорайону «Чертежик» у с. Мала Тур’я Долинського району Івано-Франківської області вартістю 10 217 145,80 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-08-01-000327-c) та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло п’ять учасників.
За результатами аналізу тендерних пропозицій на предмет відповідності тендерній документації, яка затверджена протоколом засідання тендерного комітету від 11.08.2017 (далі – ТД), встановлено наступне.
Тендерним комітетом на сайті уповноваженого органу оприлюднено рішення про намір укласти договір з ВКФ «Силует» (далі – товариство, учасник) з ціновою пропозицією 9 250 000,00 гривень.
При цьому нами встановлено такі ознаки її невідповідності вимогам ТД замовника.
1. Згідно пункту 1.1 розділу 3 ТД передбачено, що тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі, складатися у тому числі з документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам тендерної документації (згідно Додатку 1).
Відповідно до Додатку 1 до ТД на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник у складі своєї пропозиції подає відомості згідно запропонованої форми про наявність матеріально-технічної бази (форма подання інформації передбачена як таблиця «а» до Додатку 1 до ТД). При цьому зазначеною формою передбачено надання учасниками інформації про назву, тип машини (механізму/устаткування), виробника/марку та термін експлуатації (років), стан (нове, справний, кількість), форму власності майна (власне/орендується/лізинг). П
Також Додатком 1 до ТД встановлено, що інформація про автомобільну техніку підтверджується документально, зокрема копіями технічних паспортів на автомобільну техніку (на власну та орендовану автомобільну техніку)
Однак товариством у складі своєї пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази під № 103/17, яка складена із порушенням вимог Додатку 1 до ТД, а саме:
- у графі 12 «Гідромолот 1.000kg № 0607» учасником не зазначено виробника/марку машини (механізму/устаткування), а також на зазначений основний засіб не надано копію технічного паспорту;
- у графі 1 «Автогрейдер, ДЗ-180А» учасником зазначено недостовірну інформацію щодо терміну експлуатації, зокрема згідно наданого свідоцтва про реєстрацію машини серії АС № 206173 рік випуску автогрейдера – 1999 (тобто на дату подачі тендерної пропозиції учасником термін його експлуатації становить 18 років), проте учасником зазначено про термін експлуатації автогрейдера 16 років;
- у графі 8 «Автомобіль (фургон), DAEWOO SENS» учасником зазначено недостовірну інформацію щодо терміну експлуатації, зокрема згідно наданого свідоцтва про реєстрацію фургона малотонажного DAEWOO серії АТС № 026902 рік його випуску – 2007 (тобто на дату подачі тендерної пропозиції учасником термін його експлуатації становить 10 років), проте учасником зазначено про термін експлуатації автогрейдера 5 років;
- у графі 3 «Автомобіль, ВАЗ 21214 (LADA 4х4) 1,7 8V», графі 6 «Автомобіль, КРАЗ-65055-0000054-02», графі 7 «Автомобіль, КрАЗ-65055-53», графі 9 «Автомобіль, ТАТА LPT613», графі 11 «Бульдозер, SHANTUI SD16», графі 13 «Екскаватор, Caterpillar M318», графі 14 «Екскаватор гусеничний, KOMATSU PC 210 LC 6R», графі 17 «Мініекскаватор, JCB 802» учасником зазначено недостовірну інформацію щодо стану експлуатації машин (механізмів/устаткування), зокрема зазначено про новий стан експлуатації при тому, що згідно наданих технічних паспортів відповідні машини (механізми/устаткування) введені в експлуатацію від 5 до 17 років тому.
Поряд з цим згідно з підпунктом 1.3 розділу 3 ТД до формальних (несуттєвих) помилок належать зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції учасника.
При цьому повідомляємо, що учасником у складі тендерної пропозиції в жодному іншому документі не зазначено відповідну інформацію, що відсутня у вказаній довідці про наявність матеріально-технічної бази під № 103/17 або недостовірно в ній зазначено, через що допущення зазначених порушень учасником щодо його невідповідності вимогам ТД не може бути кваліфіковано замовником як формальна помилка.
Таким чином, не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію замовника «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», що встановлений у Додатку 2 до ТД та надано завчасно недостовірну інформацію щодо терміну та стану експлуатації машин (механізмів/устаткування).
Відповідно до підпункту 5.2.2 розділу 5 ТД у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
2. Згідно Додатку 1 до ТД передбачено підтвердження наявності в учасника робітників основних будівельних професій для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «в» згідно запропонованої форми, що визначена у Додатку 1 до ТД.
Так учасником у складі своєї пропозиції надано дані про наявність робітників основних будівельних професій учасника для виконання замовлення, зокрема, надано інформацію про наявність за основним місцем роботи 6 різноробочих (при нормативній потребі згідно умов ТД – 5 різноробочих).
Однак, згідно наданого учасником у складі пропозиції штатного розпису працівників фірми «Силует» станом на 01.08.2017 кількість штатних посад різноробочих складає лише 1 одиниця. Будь-яких інших документів щодо підтвердження наявності у товариства робітників (різноробочих) до тендерної пропозиції не надано.
Таким чином, учасником надано завчасно недостовірну інформацію щодо кількості різноробочих працівників за основним місцем роботи, чим не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію замовника «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що встановлений у Додатку 2 до ТД.
Відповідно до підпункту 5.2.2 розділу 5 ТД у разі факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Крім цього, згідно Додатку 1 до ТД передбачено, необхідність наявності в учасника сертифікованого спеціаліста інженера технічного нагляду.
Учасником у складі своєї пропозиції довідку про наявність спеціалістів № 105/17, згідно якої за цивільно-правовим договором у товариства є в наявності сертифікований спеціаліст інженер технічного нагляду Хортів А.В.
Однак товариством документів щодо підтвердження наявності в учасника сертифікованого спеціаліста інженера технічного нагляду, зокрема копію цивільно-правового договору з Хортівим А.В. або інших документів щодо наявності будь-яких трудових відносин з іншим спеціалістом-інженером технічного нагляду, до пропозиції не надано.
Таким чином, у складі тендерної пропозиції не надано документальне підтвердження наявності в учасника сертифікованого спеціаліста інженера технічного нагляду, що свідчить про його невідповідність кваліфікаційному критерію замовника «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що встановлений у Додатку 2 до ТД.
Отже, за результатами проведеного аналізу встановлено невідповідність ВКФ «Силует» двом з трьох встановлених замовником кваліфікаційних критеріїв відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону та пункту 3 розділу 5 ТД замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
При цьому відповідно до інформації, розміщеної на сайті Уповноваженого органу, замовником 05.09.2017 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір з ВКФ «Силует» як з учасником-переможцем процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відповідає вимогам Закону та ТД, чим порушено вимоги пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, пункту 3 та підпункту 5.2.2 розділу 5 ТД.
З огляду на зазначене, направляємо зазначену інформацію для прийняття рішення щодо усунення змовником порушень законодавства у сфері закупівель шляхом відхилення пропозиції учасника ВКФ «Силует», або у разі неможливості усунення відповідних порушень Закону пропонуємо відмінити вказану процедуру закупівлі та провести її повторно у законний спосіб.
В разі не усунення замовником порушень законодавства у сфері закупівель ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 вересня 2017 21:32
відповідь на вимогу UA-2017-08-01-000327-c.c1 щодо невідповідності умовам тендерної документації документів пропозиції учасника, якого визначено переможцем відкритих торгів на закупівлю «Будівництво колекторів системи господарсько-побутової каналізації та КНС для мікрорайону «Чертежик» у с. Мала Тур’я Долинського району Івано-Франківської області» (CPV ДК 021:2015: 45300000-0 Будівельно-монтажні роботи)

Документи подані скаржником

Документи

15 вересня 2017 21:32
Відповідь на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 серпня 2017 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Трейд - Інвест ІФ 9 506 414,40
UAH з ПДВ
9 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" 9 676 805,06
UAH з ПДВ
9 200 001,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Екосистеми України" 9 915 072,00
UAH з ПДВ
9 249 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ВКФ "Силует" 9 964 698,00
UAH з ПДВ
9 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕХПОСТАЧ." 10 051 896,00
UAH з ПДВ
10 051 896,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 серпня 2017 15:14
ТЧ.Технічна частина.rar
29 серпня 2017 15:14
Проект договору .pdf
29 серпня 2017 15:14
ІД.Інші документи.rar
29 серпня 2017 15:14
КК14.Акти вик.робіт.rar
29 серпня 2017 15:14
КК12.Копії договорів.rar
29 серпня 2017 15:14
КК8.Штатний розпис.pdf
29 серпня 2017 15:14
ГАРАНТІЯ.rar
29 серпня 2017 15:14
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

29 серпня 2017 13:36
АВК.rar
29 серпня 2017 13:36
ІД4.rar
29 серпня 2017 13:36
гарантія.rar
29 серпня 2017 13:36
ІД3.rar
29 серпня 2017 13:36
ІД2.rar
29 серпня 2017 13:36
ІД1.rar
29 серпня 2017 13:36
ТЧ8.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ7.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ6.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ5.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ4.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ3.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ2.PDF
29 серпня 2017 13:36
ТЧ1.PDF
29 серпня 2017 13:36
Цінова пропозиція.PDF
29 серпня 2017 13:36
проект договору.rar
29 серпня 2017 13:36
ВПВ17.PDF
29 серпня 2017 13:36
КК5.PDF
29 серпня 2017 13:36
КК4.PDF
29 серпня 2017 13:36
КК3.PDF
29 серпня 2017 13:36
КК2.PDF
29 серпня 2017 13:36
КК1.PDF
29 серпня 2017 13:36
реєстр.PDF

Публічні документи

29 серпня 2017 14:39
Електронний підпис
29 серпня 2017 14:36
штатний розпис Еко.pdf
29 серпня 2017 14:36
гарантійний термін.pdf
29 серпня 2017 14:36
копии тех паспортов.pdf
29 серпня 2017 14:36
пропозиція.pdf
29 серпня 2017 14:36
фін звіт 2016-17р.pdf
29 серпня 2017 14:36
фін звіт.pdf
29 серпня 2017 14:36
1.imd
29 серпня 2017 14:36
r_1_ДЦ_ДЦ.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ИВР.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ЛС1_2-1-1.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ОПРЛС_2-1-1.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ОС_2-1.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_План Фин.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ССР Адмін.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ССР Приб.pdf
29 серпня 2017 14:36
r_1_СД_ССР.pdf
29 серпня 2017 14:36
дов_дка про роб_тников.pdf
29 серпня 2017 14:36
статут.pdf
29 серпня 2017 14:36
Статут(новий).pdf
29 серпня 2017 14:36
Протокол.pdf
29 серпня 2017 14:36
наказ про директора.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист4.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист3.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист2.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист1.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист_згода.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист про субп_дряд.pdf
29 серпня 2017 14:36
лист згода 1.pdf
29 серпня 2017 14:36
л_ценз_я.pdf
29 серпня 2017 14:36
захист довкилля.pdf
29 серпня 2017 14:36
досв_д договора акти2.pdf
29 серпня 2017 14:36
досв_д договора акти.pdf
29 серпня 2017 14:36
досв_д договора акти 3.pdf
29 серпня 2017 14:36
досв_д договора акти 1.pdf
29 серпня 2017 14:36
досв_д дов_дка.pdf
29 серпня 2017 14:36
дозв_л.pdf
29 серпня 2017 14:36
додаток 3 (лист згода).pdf
29 серпня 2017 14:36
додаток 1 таб г (досв_д).pdf
29 серпня 2017 14:36
дод до лиц.pdf
29 серпня 2017 14:36
дов_дка.pdf
29 серпня 2017 14:36
дов_дка ст.17.pdf
29 серпня 2017 14:36
дов_дка код.pdf
29 серпня 2017 14:36
дов_дка з банку.pdf
29 серпня 2017 14:36
дов_дка 4опп.pdf
29 серпня 2017 14:36
График И_Франковск.xlsx
29 серпня 2017 14:35
гарант_йний лист.pdf
29 серпня 2017 14:35
витяг з _ДР.pdf
29 серпня 2017 14:35
вип_ска.pdf
29 серпня 2017 14:35
в_домост_ про учасника.pdf
29 серпня 2017 14:35
в_дгуки_ подяки.pdf
29 серпня 2017 14:35
Електронний підпис
29 серпня 2017 14:35
_нф дов_дка.pdf
29 серпня 2017 14:35
image001.png

Публічні документи

09 вересня 2017 13:48
довідки ст.17
29 серпня 2017 15:35
Електронний підпис
29 серпня 2017 15:20
реєстр документів.PDF
29 серпня 2017 15:20
37. ДОКУМЕНТЫ_ТЕХНОМАШ.rar
29 серпня 2017 15:20
37. лист авторизації.jpg
29 серпня 2017 15:20
37. сетрифікати.pdf
29 серпня 2017 15:20
37. dreno.pdf
29 серпня 2017 15:20
36.3. довідка з банку.PDF
29 серпня 2017 15:20
34. проект договору.PDF
29 серпня 2017 15:20
31. ІД Звітність.PDF
29 серпня 2017 15:20
28. витяг ЄДРПОУ.PDF
29 серпня 2017 15:20
26. Статут.PDF
29 серпня 2017 15:20
25. право підпису тд.PDF
29 серпня 2017 15:20
21. лист гарантія.PDF
29 серпня 2017 15:20
20. листи відгуки .pdf
29 серпня 2017 15:20
19.3. договір 3.PDF
29 серпня 2017 15:20
19.2. договір 2.PDF
29 серпня 2017 15:20
19.1. договір 1.PDF
29 серпня 2017 15:20
17. штатний розпис.PDF
29 серпня 2017 15:20
15. охорона праці.PDF
29 серпня 2017 15:19
10. банківська гарантія.zip
29 серпня 2017 15:19
6. гарантійний термін.PDF
29 серпня 2017 15:19
5. план фінансування.PDF
29 серпня 2017 15:19
2. договірна ціна.PDF
29 серпня 2017 15:19
1. цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

29 серпня 2017 14:53
цінова.PDF
29 серпня 2017 14:53
субпідрядники.PDF
29 серпня 2017 14:53
Статут (2).pdf
29 серпня 2017 14:53
ст.17.PDF
29 серпня 2017 14:53
роботники.PDF
29 серпня 2017 14:53
проект договору.PDF
29 серпня 2017 14:53
про АТ.PDF
29 серпня 2017 14:53
повноваження.PDF
29 серпня 2017 14:53
Наказ на директора (1).pdf
29 серпня 2017 14:53
мтб.PDF
29 серпня 2017 14:53
ліцензія(2).PDF
29 серпня 2017 14:53
лист згода.PDF
29 серпня 2017 14:53
кошторис.rar
29 серпня 2017 14:53
договорная цена.PDF
29 серпня 2017 14:53
довкілля.PDF
29 серпня 2017 14:53
держгірпромнагляд.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Трейд - Інвест ІФ

ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"

ТОВ "Екосистеми України"

ВКФ "Силует"

ПП "ТЕХПОСТАЧ."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Трейд - Інвест ІФ
#33859470
Відхилено 9 199 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 10:28
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"
#38293320
Відхилено 9 200 001,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 10:42
ТОВ "Екосистеми України"
#36138266
Відхилено 9 249 999,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 10:58
ВКФ "Силует"
#13665037
Переможець 9 250 000,00
UAH з ПДВ
05 вересня 2017 15:45

Документи

05 вересня 2017 10:28
Електронний підпис

Документи

05 вересня 2017 10:42
Електронний підпис
05 вересня 2017 10:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2017 10:58
Електронний підпис
05 вересня 2017 10:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

05 вересня 2017 15:45
Електронний підпис
05 вересня 2017 10:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 вересня 2017 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВКФ "Силует"
#13665037
9 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 вересня 2017 15:45
Електронний підпис
05 вересня 2017 10:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2018 02:30
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 17:02
дод.угода.pdf зміни до договору
05 червня 2018 16:56
договірна ціна.pdf зміни до договору
05 червня 2018 16:56
Електронний підпис укладений
22 вересня 2017 17:53
БГ.PDF укладений
22 вересня 2017 17:49
Договір.pdf укладений
22 вересня 2017 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фiнансування на 2018 р.
Номер договору про закупівлю: 49
Договір:
Номер додаткової угоди: 49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 4 частина 4 стаття 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 49
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 49
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML