Інформаційні системи
Information systems
Очікувана вартість
7 486 409,00 UAH
UA-2017-07-31-001120-b 21212529c901425197caf03f9d5fb5f0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: КЗОЗ "Комунальний заклад охорони здоров'я "Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики""
Код ЄДРПОУ: 13514433
Вебсайт замовника: http://medstatdon.dn.ua/
Місцезнаходження замовника: 84306, Україна, Донецька область обл., місто Краматорськ, вул. Дніпровська, будинок 17
Контактна особа замовника: Людмила Полянська
+380937913922
medstatdon@gmail.com
Додаткові контактні особи: Людмила Полянська
+380937913922
medstatdon@gmail.com
Official name: Communal Healthcare Establishment "Information and Analytical Center for Medical Statistics"
National ID: 13514433
Contact point: Liudmyla Polianska
+380937913922
medstatdon@gmail.com
Additional contacts: Людмила Полянська
+380937913922
medstatdon@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 31 липня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2017 15:13
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2017 15:13
Початок аукціону: 25 вересня 2017 15:27
Очікувана вартість: 7 486 409,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 37 432,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 31 липня 2017 15:22
Enquiries until: 28 серпня 2017 15:13
Complaints submission until: до 03 вересня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 вересня 2017 15:13

Information

Estimated total value: 7 486 409 UAH including VAT
Minimal lowering step: 37 432 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 200 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Information systems (software and hardware complex "Automated medical information system")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Інформаційні системи (програмно-апаратний комплекс «Автоматизована медична інформаційна система»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, вул. Дніпровська, буд. 17
ДК 021:2015: 48810000-9 — Інформаційні системи

Information systems (software and hardware complex "Automated medical information system"
CPV: 48810000-9
Період постачання: з 06 жовтня 2017 по 06 грудня 2017

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-31-001120-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЛАЙФ", Код ЄДРПОУ:36049014
Дата подання: 16 серпня 2017 15:01
Не відповідність ДКТ нормативно-правовим актам в сфері публічних закупівель
Дана закупівля здійснюється за кодом CPV за ДК 021-2015: 48814000-7 «Медичні інформаційні системи». Тобто результатом закупівлі є відповіде програмне забезпечення медичної інформаційної системи (МІС).
Питання:
1. Чому в закупівлю включене апаратне та системне ліцензійне забезпечення, для яких згідно CPV за ДК 021-2015 є відповідні коди? Потрібне апаратне та системне ліцензійне забезпечення не є ексклюзивним та може поставлятися багатьма постачальниками.
2. Яким чином формувались вимоги до апаратного забезпечення? На етапі закупівлі МІС звичайно не відомо які саме вимоги до апаратного забезпечення, на якому буде встановлена система.
3. Чому в вимогах до операційних систем вказано WinSvrSTDCore 2016 OLP 2Lic CoreLic, а вимогах до Баз даних SQLSvrStdCore 2016 OLP 2Lic CoreLic? Тобто вже відомо яка саме МІС буде поставлятись?

Вимога:
1. Привести документацію конкурсних торгів у відповідність до Наказу Мінекономрозвитку України від 17.03.2016 № 454 щодо коректного визначення предмета закупівлі, а саме розділити закупівлю по відповідним кодам CPV за ДК 021-2015
2. Провести закупівлю апаратно-програмного комплексу, на якому повинна бути встановлена МІС, після закупівлі самої МІС та визначення технічних вимог до апаратно-програмних засобів для вибраної МІС.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2017 12:07
Ваші Вимоги відхиляються
Номер вимоги: UA-2017-07-31-001120-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "IT Ескорт", Код ЄДРПОУ:36857810
Вимога, не відповідніість правилам ліцензування, тощо.
1) В пункті 7.1.1 вимога «Апаратна частина повинна бути виконана на основі комплексу з централізованою обробкою та зберіганням інформації в єдиному обчислювальному центрі (далі Комплекс) з термінальним доступом до робочого оточення персональних робочих місць». Але ж Для термінального доступу до ЕАОЦ за правилами ліцензування Microsoft, ще потрібні ліцензії для термінального доступу( наприклад WinSvrCAL 2016 ) але їх в ТД не передбачено, чому? Крім тогу для розгортання WinSvrSTDCore 2016 на вказану кількість ядер, додатково повинен розгортатися WinSvr DATA CENTR, його теж нема у ТД, це порушення правил ліцензування.
2)Вимога 7.2.1 Весь комплект обладнання повинен надаватися від одного виробника або виробничого альянсу, для забезпечення гарантованої сумісності обладнання.
Дискримінаційна, сучасне обладнання корректно працює разом хоч і вироблене різними виробниками, так наприклад серверні шафи чи монітори Data centr , як шафа чи монітор може впливати на работу серверів чи мережевого обладнання?? ніяк, також че стосується інших видів обладнання.
3) «резервування технічних і програмних засобів, застосування джерел безперебійного живлення, організації резервних компонентів системи; створення резервних копій інформації», «Можливість виконувати резервне копіювання 3 хостів» - На Чому реалізоване резервне сховище? 11Тб загального дискового простіру-цього точно вистачить?

Вимагаемо, привести ТД до ладу, чи відмінити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 серпня 2017 12:16
Причина: потрібно змінити текст, з корректними назвами продуктів.
Номер вимоги: UA-2017-07-31-001120-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ КОРПОРАТИВНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:38137809
Дата подання: 18 серпня 2017 15:36
Не відповідність правилам ліцензування.
1) В пункті 7.1.1 вимога «Апаратна частина повинна бути виконана на основі комплексу з централізованою обробкою та зберіганням інформації в єдиному обчислювальному центрі (далі Комплекс) з термінальним доступом до робочого оточення персональних робочих місць». Але ж Для термінального доступу до ЕАОЦ за правилами ліцензування Microsoft, ще потрібні ліцензії для термінального доступу( наприклад WinSvrCAL 2016 ) але їх в ТД не передбачено, чому? Крім тогу для розгортання WinSvrSTDCore 2016 на вказану кількість ядер, додатково повинен розгортатися WinSvr DATA CENTR, його теж нема у ТД, це порушення правил ліцензування. 2)Вимога 7.2.1 Весь комплект обладнання повинен надаватися від одного виробника або виробничого альянсу, для забезпечення гарантованої сумісності обладнання. Дискримінаційна, сучасне обладнання корректно працює разом хоч і вироблене різними виробниками, так наприклад серверні шафи чи монітори Data centr , як шафа чи монітор може впливати на работу серверів чи мережевого обладнання?? ніяк, також че стосується інших видів обладнання. 3) «резервування технічних і програмних засобів, застосування джерел безперебійного живлення, організації резервних компонентів системи; створення резервних копій інформації», «Можливість виконувати резервне копіювання 3 хостів» - На Чому реалізоване резервне сховище? 11Тб загального дискового простіру-цього точно вистачить? Вимагаемо, привести ТД до ладу, чи відмінити закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 серпня 2017 15:17
Ваші вимоги частково задовільнено: внесені зміни в тендерну документацію.

Документи

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 18 вересня 2017
UA-2017-07-31-001120-b21212529c901425197caf03f9d5fb5f0
Найменування замовника: КЗОЗ "Комунальний заклад охорони здоров'я "Інформаційно-аналітичний центр медичної статистики""
Код ЄДРПОУ: 13514433
Місцезнаходження замовника: 84306, Україна, Донецька область обл., місто Краматорськ, вул. Дніпровська, будинок 17
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2017 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 вересня 2017 14:56
Протокол .docx
18 вересня 2017 14:58
sign.p7s

Публічні документи

07 вересня 2017 13:08
sign.p7s
07 вересня 2017 13:06
08_Договір+ІстотніУмови.pdf
07 вересня 2017 13:06
02_ДовідкаПроОбладнання.pdf
07 вересня 2017 13:06
10_ЗгодаПерсДаних.PDF
07 вересня 2017 13:06
09_ПроУчасника.PDF
07 вересня 2017 13:06
05_17СТАТТЯ.pdf
07 вересня 2017 13:06
01_Пропозиція+ТаблицяЦін.pdf

Документи

07 вересня 2017 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
18 вересня 2017 14:57
Протокол .docx
18 вересня 2017 14:59
sign.p7s

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 вересня 2017 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД" 7 465 000,00
UAH з ПДВ
7 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Альфаметрік" 7 480 000,00
UAH з ПДВ
7 442 567,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2017 13:08
sign.p7s
07 вересня 2017 13:06
08_Договір+ІстотніУмови.pdf
07 вересня 2017 13:06
02_ДовідкаПроОбладнання.pdf
07 вересня 2017 13:06
10_ЗгодаПерсДаних.PDF
07 вересня 2017 13:06
09_ПроУчасника.PDF
07 вересня 2017 13:06
05_17СТАТТЯ.pdf
07 вересня 2017 13:06
01_Пропозиція+ТаблицяЦін.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
Переможець 7 425 000,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2017 15:43

Документи

27 вересня 2017 15:43
sign.p7s
27 вересня 2017 15:36
протокол3.JPG
27 вересня 2017 15:36
протокол 2.JPG
27 вересня 2017 15:36
Протокол 1 .JPG
25 вересня 2017 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2017 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛТ УКРАЇНА ЛТД"
#36257647
7 425 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2017 15:43
sign.p7s
27 вересня 2017 15:36
протокол3.JPG
27 вересня 2017 15:36
протокол 2.JPG
27 вересня 2017 15:36
Протокол 1 .JPG
25 вересня 2017 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
13 жовтня 2017 12:43
Додаток к договору.pdf укладений
13 жовтня 2017 12:42
Договірr.pdf укладений
13 жовтня 2017 12:42

Актуальні тендери

До пошуку