Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ламінована підлога (ламінат), підложка під ламінат
Очікувана вартість
7 800,00 UAH
UA-2017-07-31-000229-a ● cc78d4086d9741729dae30cad19923d9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне училище ЛДУ БЖД (м.Вінниця) |
Код ЄДРПОУ: | 38821236 |
Вебсайт: | http://vpu.ldubgd.edu.ua/ |
Місцезнаходження: | 21020, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, вулиця генерала Арабея 7 |
Контактна особа: |
Галан Ігор Васильович +380432520933 fire660203@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 31 липня 2017 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2017 14:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 серпня 2017 14:59 |
Початок аукціону: | 04 серпня 2017 15:15 |
Очікувана вартість: | 7 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,28% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 м.кв
Ламінована підлога (ламінат)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
40 м.кв
Підложка під ламінат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21020, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Генерала Арабея, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 серпня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 липня 2017 14:54 |
Договир ламінат.doc |
31 липня 2017 14:54 |
документація ламінат 2017.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-31-000229-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: НАУКОВО-МЕДИЧНИЙ ТЕРМІНАЛ ТЕОФРАСТ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:36677131
Дата подання: 08 серпня 2017 00:16
оскарження рішення щодо визнання переможця
Порушення вимог тендорній документації в документах, які подавала ФОП "РАТОВА ОКСАНА ПАВЛІВНА»
1. В Т.Д. присутня пряма вимога «Товар/продукція, повинна мати дозвільні документи (сертифікати відповідності, санітарні висновки, акти випробування тощо). В пропозиції учасника відсутні висновки СЕС (на перший і на другий товари, оскільки термін дії висновка на перший закінчився, а отже, без нього товар не може вільно продаватися на території України згідно чинного законодавства.).
2. В Т.Д. присутня пряма вимога: «Учасник повинен розмістити в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей. (Надана Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств – не завірена учасником, як вимагає діюче законодавство).
- Копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). (Надана копія паспорту не є скан-копією оригіналу і повинна бути завірена учасником –це не зроблено).
Вимагаєм виконати Замовника власну тендерну документацію: «У разі ненадання документів відповідно до всіх вимог документації (у т.ч. оновлену тендерну пропозицію, згідно з додатком № 1 в зазначені строки, замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію».
Розгорнути
Згорнути
1. В Т.Д. присутня пряма вимога «Товар/продукція, повинна мати дозвільні документи (сертифікати відповідності, санітарні висновки, акти випробування тощо). В пропозиції учасника відсутні висновки СЕС (на перший і на другий товари, оскільки термін дії висновка на перший закінчився, а отже, без нього товар не може вільно продаватися на території України згідно чинного законодавства.).
2. В Т.Д. присутня пряма вимога: «Учасник повинен розмістити в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
- Копія свідоцтва про державну реєстрацію (для юридичних осіб та суб’єктів підприємницької діяльності) (у разі наявності) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств із зазначенням відповідних відомостей. (Надана Виписка з Єдиного державного реєстру юридичної та фізичних осіб – підприємств – не завірена учасником, як вимагає діюче законодавство).
- Копії паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб). (Надана копія паспорту не є скан-копією оригіналу і повинна бути завірена учасником –це не зроблено).
Вимагаєм виконати Замовника власну тендерну документацію: «У разі ненадання документів відповідно до всіх вимог документації (у т.ч. оновлену тендерну пропозицію, згідно з додатком № 1 в зазначені строки, замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію».
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 серпня 2017 12:02
Генеральному директору ТОВ "Науково-медичний термінал "Теофраст""
Ціві Ю. Г.
Ваш лист щодо невідповідності тендерної пропозиції, наданою ФОП Ратовою О.П. умовам тендерної документації училища по закупівлі ламінованої підлоги (ламінату) та підложки під ламінат, оголошеної 31.07.2017р., ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-31-000229-a було розглянуто і прийнято до відома. На виявлені Вами недоліки у визначенні переможця інформую наступне.
Дана закупівля є допороговою, і здійсненна з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару та максимальної ефективності використання державних коштів.
Термін дії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який зазначений в тендерній пропозиції є дійсний на дату виготовлення продукції (січень 2017 р.), що вбачається із зразків продукції, наданих учасником для ознайомлення.
Засвідчення вірності копій документів (виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб та паспорту громадянина України) не вимагалося. Згідно пункту 12 документації на закупівлю достатньо було розмістити в електронному вигляді документи, які визначені переліком, в складі своєї тендерної пропозиції. Цю вимогу учасник виконав і вищезазначені документи учасником було розміщено в електронній системі «Прозоро». Вимоги щодо завірення підписом та печаткою документів, згідно переліку стосуються учасника, якого буде визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору (пункт 13 документації). Окрім цього інформація про учасника ФОП Ратова О.П. була перевірена на ресурсах Міністерства юстиції України – безкоштовний запит на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
З питань засвідчення копій документів Міністерство юстиції України на своєму сайті дає роз’яснення про «Порядок засвідчення вірності копій документів» http://old.minjust.gov.ua/15101, де визначено перелік документів, з яких вірність копії не засвідчується; в першу чергу, документи, що посвідчують особу громадянина, зокрема паспорт, а також інші документи.
Враховуючи вищевикладене, не вбачаю підстав для відхилення пропозиції учасника, що є найбільш економічно вигідною.
Ціві Ю. Г.
Ваш лист щодо невідповідності тендерної пропозиції, наданою ФОП Ратовою О.П. умовам тендерної документації училища по закупівлі ламінованої підлоги (ламінату) та підложки під ламінат, оголошеної 31.07.2017р., ідентифікатор закупівлі UA-2017-07-31-000229-a було розглянуто і прийнято до відома. На виявлені Вами недоліки у визначенні переможця інформую наступне.
Дана закупівля є допороговою, і здійсненна з використанням електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару та максимальної ефективності використання державних коштів.
Термін дії висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, який зазначений в тендерній пропозиції є дійсний на дату виготовлення продукції (січень 2017 р.), що вбачається із зразків продукції, наданих учасником для ознайомлення.
Засвідчення вірності копій документів (виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб та паспорту громадянина України) не вимагалося. Згідно пункту 12 документації на закупівлю достатньо було розмістити в електронному вигляді документи, які визначені переліком, в складі своєї тендерної пропозиції. Цю вимогу учасник виконав і вищезазначені документи учасником було розміщено в електронній системі «Прозоро». Вимоги щодо завірення підписом та печаткою документів, згідно переліку стосуються учасника, якого буде визнано переможцем закупівлі, під час укладання договору (пункт 13 документації). Окрім цього інформація про учасника ФОП Ратова О.П. була перевірена на ресурсах Міністерства юстиції України – безкоштовний запит на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
З питань засвідчення копій документів Міністерство юстиції України на своєму сайті дає роз’яснення про «Порядок засвідчення вірності копій документів» http://old.minjust.gov.ua/15101, де визначено перелік документів, з яких вірність копії не засвідчується; в першу чергу, документи, що посвідчують особу громадянина, зокрема паспорт, а також інші документи.
Враховуючи вищевикладене, не вбачаю підстав для відхилення пропозиції учасника, що є найбільш економічно вигідною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 серпня 2017 15:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "РАТОВА ОКСАНА ПАВЛІВНА" |
7 600,00
UAH з ПДВ
|
7 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
НАУКОВО-МЕДИЧНИЙ ТЕРМІНАЛ ТЕОФРАСТ, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
7 799,00
UAH з ПДВ
|
7 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "РАТОВА ОКСАНА ПАВЛІВНА" #2239915167 |
Переможець |
7 600,00
UAH з ПДВ
|
04 серпня 2017 16:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір 199.pdf | укладений |
15 серпня 2017 15:17
|