Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення значення Т-16-27 КПП "Серпневе" - Тарутине - Арциз - Татарбунари, км 39+918 - км 57+510
current mid-life repair of principal motor road in public use T-16-27 KPP "Serpneve" - Tarutyne - Artsyz - Tatarbunary, km 39+918 - km 57+510
Очікувана вартість
188 860 910,00 UAH
UA-2017-07-29-000013-c c6c84dc47f434cf28e410eb4adfb721c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+0972732673 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Odesa Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25829550
Contact point: Носуленко Анна Сергіївна
+0972732673
asnn@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 липня 2017 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2017 10:00
Початок аукціону: 13 вересня 2017 11:54
Очікувана вартість: 188 860 910,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 800 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4000000 UAH
Publication date: 29 липня 2017 15:39
Enquiries until: 20 серпня 2017 10:00
Complaints submission until: до 26 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 серпня 2017 10:00

Information

Estimated total value: 188 860 910 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 800 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,95 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення значення Т-16-27 КПП "Серпневе" - Тарутине - Арциз - Татарбунари, км 39+918 - км 57+510
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

current mid-life repair of principal motor road in public use T-16-27 KPP "Serpneve" - Tarutyne - Artsyz - Tatarbunary, km 39+918 - km 57+510
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 липня 2017 15:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 липня 2017 15:36
ТД Т-16-27.docx
29 липня 2017 15:36
проект договору.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 07 вересня 2017
UA-2017-07-29-000013-cc6c84dc47f434cf28e410eb4adfb721c
Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна, Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АВТОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

07 вересня 2017 15:18
Електронний підпис

Публічні документи

19 вересня 2017 09:42
пропозиція.pdf
29 серпня 2017 15:55
1. Пропозиція .pdf
29 серпня 2017 15:55
1.15 Довкілля.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.12 Субпідрядники.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.7 Проект договору.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.6 Технічне завдання.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.4 Ст.17.pdf

Документи

07 вересня 2017 15:19
Електронний підпис

Публічні документи

29 серпня 2017 22:12
Відгук.pdf
29 серпня 2017 22:12
Довкілля.pdf
29 серпня 2017 22:12
Копії дипломів.pdf
29 серпня 2017 22:12
ліцензія.pdf
29 серпня 2017 22:12
Санкції.pdf
29 серпня 2017 22:12
Скан витягу ПДВ.pdf
29 серпня 2017 22:12
Ст.17.pdf
29 серпня 2017 22:12
Субпідряд.pdf
29 серпня 2017 22:11
Транспортна схема.pdf
29 серпня 2017 22:11
Форми до договору 14П.pdf
29 серпня 2017 22:11
16-45105.pdf
29 серпня 2017 22:11
16-45105.pdf.p7s
29 серпня 2017 22:11
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2017 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТОДОР" 188 100 000,00
UAH з ПДВ
188 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 188 370 800,00
UAH з ПДВ
188 370 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2017 09:42
пропозиція.pdf
29 серпня 2017 15:55
1. Пропозиція .pdf
29 серпня 2017 15:55
1.15 Довкілля.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.12 Субпідрядники.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.7 Проект договору.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.6 Технічне завдання.pdf
29 серпня 2017 15:55
1.4 Ст.17.pdf

Публічні документи

29 серпня 2017 22:12
Відгук.pdf
29 серпня 2017 22:12
Довкілля.pdf
29 серпня 2017 22:12
Копії дипломів.pdf
29 серпня 2017 22:12
ліцензія.pdf
29 серпня 2017 22:12
Санкції.pdf
29 серпня 2017 22:12
Скан витягу ПДВ.pdf
29 серпня 2017 22:12
Ст.17.pdf
29 серпня 2017 22:12
Субпідряд.pdf
29 серпня 2017 22:11
Транспортна схема.pdf
29 серпня 2017 22:11
Форми до договору 14П.pdf
29 серпня 2017 22:11
16-45105.pdf
29 серпня 2017 22:11
16-45105.pdf.p7s
29 серпня 2017 22:11
банківська гарантія.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТОДОР"
#13888197
Переможець 188 100 000,00
UAH з ПДВ
18 вересня 2017 14:21

Документи

18 вересня 2017 14:21
Електронний підпис
13 вересня 2017 12:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 вересня 2017 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТОДОР"
#13888197
188 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 вересня 2017 14:21
Електронний підпис
13 вересня 2017 12:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 09:23
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 11:25
Електронний підпис зміни до договору
08 травня 2020 13:36
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2020 13:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:56
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2018 15:10
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2017 12:39
68П.pdf укладений
06 жовтня 2017 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): . Відповідно до п.п.3 пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2019 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2019 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 68П
Договір:
Номер додаткової угоди: 68П
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.3 пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 68П
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 18.3. розділу XVIII. «Внесення змін до Договору і його розірвання», Сторони домовились пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце надання послуг» та пункт 19.1. розділу XIX. «Cтрок дії Договору», викласти у наступній редакції: п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання договору до 31 грудня 2021 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 68П
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування за рахунок коштів спеціального фонду державного бюджету (КПКВК 3111020) на 2020 рік, зменшити на 4 227,00 грн. та встановити у розмірі – 68 573 013,00 грн. 2. Фінансування за рахунок запозичень, залучених під держані гарантії (спеціальний фонд (кредитні кошти)), (КПКВК 3111020) на 2020 рік, відповідно до Постанови КМУ № 254 від 01 квітня 2020 року, встановити у розмірі - 35 192 880,00 грн. 3. Календарний і фінансовий плани на 2020 рік становлять 103 765 893,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у новій редакції, що додається. 4. Доповнити платіжні реквізити Замовника у розділі ХХІ. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін» наступним рахунком: р/р UA718201720343191001300008577 в Державній казначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ – 25829550.
Номер договору про закупівлю: 68П
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з закінченням надання послуг Сторони дійшли згоди зменшити суму договору відповідно до п. 3.6. розділу ІІІ. «Ціна договору» та п.п. 4. п. 18.3. розділу ХVІІІ. «Внесення змін до Договору і його розірвання» (узгодження ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості робіт) на 749 006,00 грн. В зв’язку з цим п. 3.1. розділу ІІІ. «Ціна договору», п. 5.1. розділу V «Строк та місце надання послуг» та п. 19.1 розділу ХІХ «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: п. 3.1. Ціна договору становить 187 350 994,00 грн. (сто вісімдесят сім мільйонів триста п’ятдесят тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ – 31 225 165,67 грн. (тридцять один мільйон двісті двадцять п’ять тисяч сто шістдесят п’ять грн. 67 коп.). п. 5.1. Строк надання послуг: з дати підписання Договору до 30 жовтня 2020 року. п. 19.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 30 жовтня 2020 року, а в частині оплати до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 68П
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2017 — 30 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 187 350 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 31 225 165,67 UAH)