Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код 75240000-0 за ДК 021:2015 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури»)
Очікувана вартість
139 600,00 UAH
UA-2017-07-28-001524-b ● f647e0abc67a4e0db4ae8da2bb1f4fc0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26345558 |
Вебсайт: | http://www.kga.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 32 |
Контактна особа: |
Шевчук Галина Сергіївна 380442782404 i-galina1980@bigmir.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2017 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 18 серпня 2017 12:25 |
Очікувана вартість: | 139 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 396,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 3490 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Для забезпечення підтримання порядку в адміністративної будівлі, в приміщеннях Департаменту та збереження матеріальних цінностей, необхідно організувати охорону відповідно до зазначеного технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код 75240000-0 за ДК 021:2015 - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 вересня 2017
—
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2017 13:02 |
20170808113114.pdf | |
08 серпня 2017 13:00 |
20170808113619.pdf | |
28 липня 2017 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2017 15:35 |
20170728125150.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 07 серпня 2017 10:49
Дата відповіді: 09 серпня 2017 12:59
Замовником в технічному завданні зазначається , шо учасник повинен забезпечити можливість цілодобового реагування на тривожні сигнали з об'єктів охорони мобільних груп посилення постів в нештатних ситуаціях, мати службові автомобілі.
Просимо дати пояснення чи потрібно учаснику підтвердити відповідність встановленій вимозі. Якщо так, то які копії документів необхідно надати учаснику?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник повинен мати у розпорядженні транспорт, групи швидкого реагування та
посилення постів в нештатних ситуаціях
посилення постів в нештатних ситуаціях
транспорт реагуування
Дата подання: 07 серпня 2017 10:50
Дата відповіді: 09 серпня 2017 13:23
Замовником в Додатку 3 до тендерної документації вказано: «… Учасник повинен мати у розпорядженні транспорт, групи швидкого реагування для посилення постів в нештатних ситуаціях. Час реагування не більше 30 хвилин. ..»
Відповідно до законодавства, документами що підтверджують наявність у розпорядженні учасника транспортних засобів допускається: надання копії технічних паспортів (для власних автомобілів), копії договорів (про залучення транспортних засобів, оренду або інші підстави, визначені законодавством) та інші документи, які підтверджують наявність транспортних засобів.
Хочемо зазначити що частиною 5 статі 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» зазначено, що транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
Відповідно до змін за № 6, внесених до ДСТУ 3849-99 «Дорожній транспорт. Кольорографічні схеми, розпізнавальні знаки, написи та спеціальні сигнали транспортних засобів оперативних і спеціальних служб. Загальні вимоги.» автомобілі реагування суб’єктів охоронної діяльності віднесені до категорії спеціальні.
Пунктом 9.1 Інструкції про порядок здійснення підрозділами Державтоінспекції МВС державної реєстрації, перереєстрації та обліку транспортних засобів, оформлення і видачі реєстраційних документів, номерних знаків на них затверджених наказом МВС від 11.08.2010 № 379 (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.01.2011 за № 123/18861) передбачено, що у свідоцтвах про реєстрацію ТЗ оперативних і спеціальних служб, обладнаних спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями відповідно до вимог державних стандартів України в графу "Тип транспортного засобу" вноситься запис: "Спеціальний" або «Спеціалізований».
Просимо надати роз’яснення чи необхідно учасникам надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів ( в тому числі і на автомобілі які знаходяться в оренді або на автомобілі які здійснюють перевезення груп реагування на підставі договорів на реагування) з внесеним записом "Спеціальний" або «Спеціалізований», дозволи на обладнання спеціальними світловими і (або) звуковими сигнальними пристроями транспорт реагування, копії довідок про перебування цих транспортних засобів на військовому обліку (п. 11 Постанови КМУ від 17 червня 2015 р. № 405) та фото цих спеціальних транспортних засобів з чіткою видимістю державного номеру?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги до транспортних засобів, передбачені Додатком 3 тендерної документації
Працівники
Дата подання: 07 серпня 2017 10:51
Дата відповіді: 09 серпня 2017 12:49
Доброго дня, Замовником вимагається від учасника в п. 2.3. Додатоку 1 до тендерної документації «надання довідки, що містить інформацію з реквізитами документу/документів, а також їх копії щодо відповідності професійної освіти та досвіду роботи учасника вимогам замовника в частині предмета закупівлі, зокрема: підтверджуючі документи щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації учасником та/або сертифікат та/або інший офіційний документ, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для надання послуг (кваліфікація фахівців із профільною освітою щодо предмету закупівлі має бути підтверджена обов’язково)».
Просимо надати пояснення, які саме копії документів має на увазі Замовник,- можливо це копії свідоцтв про здобуття охоронниками розряду ?
Та просимо пояснити, що має на увазі замовник під словосполученням «профільна освіта»? На яких фахівців та які документи необхідно надати учаснику для підтвердження даної вимоги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимагається надання довідки в довільній формі, яка містить інформацію з реквізитами документів копії яких надаються на підтвердження кваліфікації працівників. Тобто учасник повинен надати копії документів (свідоцтво, сертифікат тощо) про здобуття працівниками, яких він планує залучати до надання послуг з охорони, кваліфікації «охоронник» та зазначити реквізити цих документів у довідці.
До Працівників охорони
Дата подання: 07 серпня 2017 10:52
Дата відповіді: 09 серпня 2017 12:35
Відповідно до вимог пунктів 2.2. та 2.3 додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає від учасників подання довідки за підписом уповноваженої особи Учасника завірена печаткою (за наявності), бажано на фірмовому бланку (за наявності), що підтверджує наявність у провідного спеціаліста, якого буде залучено до виконання умов договору, досвіду роботи не менше 3-х років у сфері надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі та довідки Учасника, що містить інформацію з реквізитами документу/документів, а також їх копії щодо відповідності професійної освіти та досвіду роботи учасника вимогам замовника в частині предмета закупівлі, зокрема: підтверджуючі документи щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації учасником та/або сертифікат та/або інший офіційний документ, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для надання послуг (кваліфікація фахівців із профільною освітою щодо предмету закупівлі має бути підтверджена обов’язково).
Кадрові вимоги передбачені у п.п. 14-18 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.2015 № 960. Зокрема, до штату суб’єкта охоронної діяльності, його філії, іншого відокремленого підрозділу повинен входити фахівець (фахівці) з організації заходів охорони та персонал охорони, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов. Посилання на наявність у штаті суб'єкта охоронної діяльності "провідного спеціаліста" або наявність у працівників учасника "профільної освіти" у Ліцензійних умовах відсутні. Таким чином, звертаємось до Вас з проханням надати роз'яснення щодо змісту п.п. 2.3. та 2.4., зокрема:
1. Ким має бути "провідний спеціаліст, якого буде залучено до виконання умов договору, з обов'язковою наявністю досвіду не менше 3 років"?
2. Що має на увазі Замовник, вимагаючи від учасників надання "підтверджуючих документів щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації учасником та/або сертифікат та/або інший офіційний документ, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для надання послуг"? Чи може учасник розуміти під зазначеним формулюванням обов'язок надання у складі тендерної пропозиції свідоцтв про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією "охоронник"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2.2 Учасник надає довідку за підписом уповноваженої особи Учасника завірена печаткою (за наявності), бажано на фірмовому бланку (за наявності), що підтверджує наявність у спеціаліста, якого буде залучено до виконання умов договору, досвіду роботи не менше 3-х років у сфері надання послуг, аналогічних до предмету закупівлі. Поняття "Провідний спеціаліст" відсутнє.
Відповідно до пункту 2.3.надається Учасником довідка, що містить інформацію з реквізитами документу/документів, а також їх копії щодо відповідності професійної освіти та досвіду роботи учасника вимогам замовника в частині предмета закупівлі, зокрема: підтверджуючі документи щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації учасником та/або сертифікат та/або інший офіційний документ, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для надання послуг (кваліфікація фахівців із профільною освітою** щодо предмету закупівлі має бути підтверджена обов’язково)*. Пункт 2.4. відсутній у Додатку 1 ТД
Відповідно до пункту 2.3.надається Учасником довідка, що містить інформацію з реквізитами документу/документів, а також їх копії щодо відповідності професійної освіти та досвіду роботи учасника вимогам замовника в частині предмета закупівлі, зокрема: підтверджуючі документи щодо проходження навчання/підвищення кваліфікації учасником та/або сертифікат та/або інший офіційний документ, який засвідчує рівень професійних знань, необхідних для надання послуг (кваліфікація фахівців із профільною освітою** щодо предмету закупівлі має бути підтверджена обов’язково)*. Пункт 2.4. відсутній у Додатку 1 ТД
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-28-001524-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДП Скорпіон, Код ЄДРПОУ:30223497
Дата подання: 06 вересня 2017 17:54
Дата подання: 06 вересня 2017 17:54
Неправомірне відхилення
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) Ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-28-001524-b. ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО «СКОРПІОН» (далі Підприємство) взяло участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були - Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання порядку на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури») Код 75240000-0 за ДК 021:2015, що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення нашої пропозиції (протокол №28 від 28.08.17 р. засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерних пропозицій учасників).
Підставою для відхилення, згідно протоколу № 28 від 28.08.17 р., зазначено невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, а саме: п.2 розділу 3 «Забезпечення тендерної пропозиції» - «Учасник не надав документів для підтвердження правоздатності і платоспроможності Страховика, Учасник повинен був разом із страховою гарантією завантажити наступні документи: копію свідоцтва про реєстрацію фінансової установи Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг, довідку про рівень виплат за 2017 рік, засвідчену підписом керівника компанії та скріплену печаткою; довідку в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі, своєчасності виконання договорів за підписом керівника компанії та скріплену печаткою; довідку (лист) виданої (ого) Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності страхової компанії невідкладних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої у 2017 році».
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Вищевказані документи були надані ДП «СКОРПІОН» в повному обсязі, про що свідчать скриншоти з датою і часом завантаження та розкриття пропозицій, взятими в загальній базі електронної системи публічних закупівель PROZORRO-
Переглянути зміст документів можна за посиланням: (https://public.docs.openprocurement.org/get/82023dd921f6440587e3897bdff4b903?KeyID=52462340&Signature=AdDO%252BiZ1mtbNuPSE2iXggUZiEeRmbgQv1LgX0JVUa1XCCNtQzryMOXP9r9Tgkl9JX4oAuXRWMxqjhD%252BkXzIQBw%253D%253D) , які додатково надаємо до скарги:
- копія ліцензії серії АВ №547147, виданої 25.11.10 р. Держкомісією з регулювання ринків фінансових послуг України;
- копія свідоцтва про реєстрацію фінансової установи СТ 478 від 09.02.07 р.;
- довідка про рівень виплат страхових відшкодувань за перше півріччя 2017 р. №226/2 від 14.08.17 р.;
- довідка про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами №226/1 від 14.08.17 р.;
- копія листа, виданого Нацкомісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 03.07.17 р. №5104/13-8 про відсутність в діяльності страхової компанії невідкладних заходів впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг.
Таким чином, дії Замовника порушують наші права та інтереси, а також принцип об’єктивості та неупередженості при оцінці тендерних пропозицій, встановлений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури оцінки пропозицій учасників, тобто, безпідставне відхилення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ДП «СКОРПІОН».
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ДП «СКОРПІОН», зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 28 від «28» серпня 2017 року й всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем та повідомлення про намір укласти договір з
ДП «АПБ «АТЛАНТ».
4. Зобов’язати Замовника прийняти рішення відповідно до вимог тендерної документації та ч.4 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме зобов’язати Замовника повторно розглянути тендерну пропозицію з найбільш економічно вигідною ціною – пропозицію ДП «СКОРПІОН».
Доводимо до вашого відома, що з 01.09.2017 р. директором ДП «СКОРПІОН» призначено Бережного Дмитра Валерійовича, який діє на підставі Статуту (копія виписки додається).
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету – платіжне доручення №46 від 06.0917 р. на 2 арк.
2. Копія ліцензії серії АВ №547147, виданої 25.11.10 р. Держкомісією з регулювання ринків фінансових послуг України на 1 арк.;
3. Копія свідоцтва про реєстрацію фінансової установи СТ 478 від 09.02.07 р. на 1 арк.;
4. Довідка про рівень виплат страхових відшкодувань за перше півріччя 2017 р. №226/2 від 14.08.17 р. на 1 акр.;
5. Довідка про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами №226/1 від 14.08.17 р. на 1 арк.;
6. Копія листа, виданого Нацкомісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг від 03.07.17 р. №5104/13-8 про відсутність в діяльності страхової компанії невідкладних заходів впливу за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг на 1 арк.
7. Протокол № 28 від 28.08.2017 р. засідання тендерного комітету щодо відхилення тендерних пропозицій учасників на 8 арк.
8. Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на 2 арк.
Директор
ДП "СКОРПІОН" Бережний Д.В.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 вересня 2017 16:44
рішення від 08.09.2017 № 6217.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2017 16:43
інформація про перенесення UA-2017-07-28-001524-b.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2017 16:37
інформація про резолютивну частину рішення від 27.09.2017 № 6750.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2017 20:29
Рішення від 27.09.2017 № 6750.pdf
Дата публікації: 02 жовтня 2017 19:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Вирішили:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Скорпіон» та рішення про визначення переможцем торгів UA-2017-07-28-001524-b Дочірнє підприємство «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» (протокол № 28 від 28 серпня 2017 року) відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.09.2017 № 6750-р/пк-пз.
Дата виконання рішення замовником: 13 жовтня 2017 11:31
Номер скарги: UA-2017-07-28-001524-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 01 вересня 2017 16:53
Дата подання: 01 вересня 2017 16:53
Квитанція про сплату за подання скарги
Скан-копія з оригіналу квитанції про сплату за подання скарги.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: помилка під час прикріплення документів
Дата: 01 вересня 2017 17:11
рішення від 05.09.2017 № 6110.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:18
Номер скарги: UA-2017-07-28-001524-b.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 01 вересня 2017 17:20
Дата подання: 01 вересня 2017 17:20
Скарга на рішення про визначення переможця торгів UA-2017-07-08-001524-b
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-28-001524-b. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у вказаному конкурсі та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були, - Код 75240000-0 за ДК 021:2015 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів згідно зі статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - Дочірнє підприємство «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» (далі – Переможець торгів), з сумою пропозиції 124 000, 00 UAH, включаючи ПДВ (протокол розгляду тендерних пропозицій № 28 від 28.08.2017).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивність та неупередженість оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію переможця Торгів, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Фактичні обставини, що можуть підтверджувати необ’єктивність та упередженість оцінки пропозиції переможця Торгів.
1. ТД передбачає таку вимогу, як подання Учасником разом зі страховою гарантією Довідки про рівень страхових виплат Страховика за 2017 рік. ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» на виконання такої вимоги ТД подано «Довідку про рівень виплат страхових відшкодувань ПАТ “Страхова компанія “Рідна” за перше півріччя 2017 року». Подана Учасником Довідка звужує період, за який Замовником витребувано інформацію, адже Страхова Компанія таким чином приховала інформацію про рівень страхових виплат за липень 2017 року та першу половину серпня 2017 року. Тобто, є підстави вважати, що документи не відповідають вимогам ТД.
2. ТД вимагає подання Довідки в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі, своєчасності виконання, договорів. Надана Учасником Довідка містить наступну інформацію: Вид страхування у добровільній формі, рік, кількість договорів страхування, кількість невиконаних зобов’язань. Тобто, в поданій Учасником Довідці відсутня інформація про стан виконання, перелік, своєчасність виконання договорів страхування, а отже, - вона не відповідає вимогам ТД.
3. Тендерну пропозицію Учасника торгів ДП «Скорпіон» Замовником відхилено з підстав: «Учасник не надав документів на підтвердження правоздатності і правомочності Страховика. Учасник повинен був разом із страховою гарантією завантажити наступні документи: копію свідоцтва про реєстрацію фінансової установи Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг, довідку про рівень виплат за 2017 рік, засвідчену підписом керівника компанії та скріплену печаткою; довідку в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів за підписом керівника компанії та скріплену її печаткою; довідку (лист) виданої (ого) Національною Комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності страхової компанії невідкладних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої у 2017 році».
Протоколом Замовника № 28 від 28.08.2017 р. встановлено, що подана цим Учасником тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, та порушено вимоги п. 2 Розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції ДКТ.
ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» - переможець Торгів подав тендерну пропозицію в якій документи на виконання вимог п. 2 Розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції ДКТ – ідентичні поданим ДП «Скорпіон», тобто щодо того ж страховика і копії тих самих документів.
Таким чином, розглядаючи та здійснюючи оцінку пропозицій тендерних торгів, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, а саме – ідентичні між собою пакети документів, подані різними учасниками оцінені ним в кардинально протилежний спосіб.
4. Переможцем торгів серед документів (повідомлень про Згоду на обробку персональних даних) подано 2 примірники Згоди на обробку персональних даних Соколова Олександра Вікторовича, підписані різними особами та у різний спосіб. На наше переконання, такі документи свідчать про невідповідність вимогам Тендерної документації та підроблення документів тендерної пропозиції. Такі дії з боку Переможця торгів містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 Кримінального кодексу України – “Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів”.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ».
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку охоронних послуг.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» зазначене у протоколі № 28 від «28» серпня 2017 року.
Додатки:
1. Документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги.
2. Копія страхової гарантії та доданих документів, поданих ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ», на 11 арк.
3. Копія страхової гарантії та доданих документів, поданих ДП «Скорпіон», на 11 арк
4. Копія Згоди на обробку персональних даних Соколова Олександра Вікторовича - 2 прим. на 2-х арк.
З повагою,
Директор
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" С.В. Оніщенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка в наданому документі.
Дата: 05 вересня 2017 13:09
рішення від 05.09.2017 № 6104+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 19:36
рішення від 19.09.2017 № 6507.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2017 18:35
Номер скарги: UA-2017-07-28-001524-b.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 05 вересня 2017 13:52
Дата подання: 05 вересня 2017 13:52
Скарга на рішення про визначення переможця торгів UA-2017-07-08-001524-b
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-28-001524-b. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у вказаному конкурсі та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були, - Код 75240000-0 за ДК 021:2015 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів згідно зі статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - Дочірнє підприємство «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» (далі – Переможець торгів), з сумою пропозиції 124 000, 00 UAH, включаючи ПДВ (протокол розгляду тендерних пропозицій № 28 від 28.08.2017).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивність та неупередженість оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію переможця Торгів, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Фактичні обставини, що можуть підтверджувати необ’єктивність та упередженість оцінки пропозиції переможця Торгів.
1. ТД передбачає таку вимогу, як подання Учасником разом зі страховою гарантією Довідки про рівень страхових виплат Страховика за 2017 рік. ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» на виконання такої вимоги ТД подано «Довідку про рівень виплат страхових відшкодувань ПАТ “Страхова компанія “Рідна” за перше півріччя 2017 року». Подана Учасником Довідка звужує період, за який Замовником витребувано інформацію, адже Страхова Компанія таким чином приховала інформацію про рівень страхових виплат за липень 2017 року та першу половину серпня 2017 року. Тобто, є підстави вважати, що документи не відповідають вимогам ТД.
2. ТД вимагає подання Довідки в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі, своєчасності виконання, договорів. Надана Учасником Довідка містить наступну інформацію: Вид страхування у добровільній формі, рік, кількість договорів страхування, кількість невиконаних зобов’язань. Тобто, в поданій Учасником Довідці відсутня інформація про стан виконання, перелік, своєчасність виконання договорів страхування, а отже, - вона не відповідає вимогам ТД.
3. Тендерну пропозицію Учасника торгів ДП «Скорпіон» Замовником відхилено з підстав: «Учасник не надав документів на підтвердження правоздатності і правомочності Страховика. Учасник повинен був разом із страховою гарантією завантажити наступні документи: копію свідоцтва про реєстрацію фінансової установи Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг, довідку про рівень виплат за 2017 рік, засвідчену підписом керівника компанії та скріплену печаткою; довідку в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів за підписом керівника компанії та скріплену її печаткою; довідку (лист) виданої (ого) Національною Комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності страхової компанії невідкладних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої у 2017 році».
Протоколом Замовника № 28 від 28.08.2017 р. встановлено, що подана цим Учасником тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, та порушено вимоги п. 2 Розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції ДКТ.
ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» - переможець Торгів подав тендерну пропозицію в якій документи на виконання вимог п. 2 Розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції ДКТ – ідентичні поданим ДП «Скорпіон», тобто щодо того ж страховика і копії тих самих документів.
Таким чином, розглядаючи та здійснюючи оцінку пропозицій тендерних торгів, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, а саме – ідентичні між собою пакети документів, подані різними учасниками оцінені ним в кардинально протилежний спосіб.
4. Переможцем торгів серед документів (повідомлень про Згоду на обробку персональних даних) подано 2 примірники Згоди на обробку персональних даних Соколова Олександра Вікторовича, підписані різними особами та у різний спосіб. На наше переконання, такі документи свідчать про невідповідність вимогам Тендерної документації та підроблення документів тендерної пропозиції. Такі дії з боку Переможця торгів містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 Кримінального кодексу України – “Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів”.
Через вищевказані незаконні дії Замовника пропозиція Скаржника не була розглянута, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, так як пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку охоронних послуг.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» зазначене у протоколі № 28 від «28» серпня 2017 року.
4. Зобов’язати Замовника продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників даної закупівлі.
Додатки:
1. Документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги.
2. Копія страхової гарантії та доданих документів, поданих ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ», на 11 арк.
3. Копія страхової гарантії та доданих документів, поданих ДП «Скорпіон», на 11 арк
4. Копія Згоди на обробку персональних даних Соколова Олександра Вікторовича - 2 прим. на 2-х арк.
З повагою,
директор
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" __________________ С.В. Оніщенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Технічна помилка в поданому документі
Дата: 05 вересня 2017 13:58
Рішення від 07.09.2017 № 6185.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2017 18:45
Номер скарги: UA-2017-07-28-001524-b.a4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека", Код ЄДРПОУ:40207890
Дата подання: 05 вересня 2017 14:07
Дата подання: 05 вересня 2017 14:07
Скарга на рішення про визначення переможця торгів UA-2017-07-08-001524-b
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-28-001524-b. Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у вказаному конкурсі та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі були, - Код 75240000-0 за ДК 021:2015 – Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку («Послуги для забезпечення підтримання на території та в приміщеннях Департаменту містобудування та архітектури), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду поданих тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про визначення переможцем торгів згідно зі статтею 28 Закону України «Про публічні закупівлі» - Дочірнє підприємство «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» (далі – Переможець торгів), з сумою пропозиції 124 000, 00 UAH, включаючи ПДВ (протокол розгляду тендерних пропозицій № 28 від 28.08.2017).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме - об’єктивність та неупередженість оцінки пропозицій конкурсних торгів.
Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію переможця Торгів, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам Замовника.
Фактичні обставини, що можуть підтверджувати необ’єктивність та упередженість оцінки пропозиції переможця Торгів.
1. ТД передбачає таку вимогу, як подання Учасником разом зі страховою гарантією Довідки про рівень страхових виплат Страховика за 2017 рік. ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» на виконання такої вимоги ТД подано «Довідку про рівень виплат страхових відшкодувань ПАТ “Страхова компанія “Рідна” за перше півріччя 2017 року». Подана Учасником Довідка звужує період, за який Замовником витребувано інформацію, адже Страхова Компанія таким чином приховала інформацію про рівень страхових виплат за липень 2017 року та першу половину серпня 2017 року. Тобто, є підстави вважати, що документи не відповідають вимогам ТД.
2. ТД вимагає подання Довідки в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі, своєчасності виконання, договорів. Надана Учасником Довідка містить наступну інформацію: Вид страхування у добровільній формі, рік, кількість договорів страхування, кількість невиконаних зобов’язань. Тобто, в поданій Учасником Довідці відсутня інформація про стан виконання, перелік, своєчасність виконання договорів страхування, а отже, - вона не відповідає вимогам ТД.
3. Тендерну пропозицію Учасника торгів ДП «Скорпіон» Замовником відхилено з підстав: «Учасник не надав документів на підтвердження правоздатності і правомочності Страховика. Учасник повинен був разом із страховою гарантією завантажити наступні документи: копію свідоцтва про реєстрацію фінансової установи Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг, довідку про рівень виплат за 2017 рік, засвідчену підписом керівника компанії та скріплену печаткою; довідку в довільній формі про досвід роботи в страхуванні відповідальності перед третіми особами із зазначенням кількості, переліку та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів за підписом керівника компанії та скріплену її печаткою; довідку (лист) виданої (ого) Національною Комісією, що здійснює регулювання у сфері ринків фінансових послуг про відсутність в діяльності страхової компанії невідкладних заходів впливу, за порушення законів та інших нормативно-правових актів, що регулюють діяльність з надання фінансових послуг, виданої у 2017 році».
Протоколом Замовника № 28 від 28.08.2017 р. встановлено, що подана цим Учасником тендерна пропозиція не відповідає вимогам Замовника, та порушено вимоги п. 2 Розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції ДКТ.
ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» - переможець Торгів подав тендерну пропозицію в якій документи на виконання вимог п. 2 Розділу 3 Забезпечення тендерної пропозиції ДКТ – ідентичні поданим ДП «Скорпіон», тобто щодо того ж страховика і копії тих самих документів.
Таким чином, розглядаючи та здійснюючи оцінку пропозицій тендерних торгів, Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів, а саме – ідентичні між собою пакети документів, подані різними учасниками оцінені ним в кардинально протилежний спосіб.
4. Переможцем торгів серед документів (повідомлень про Згоду на обробку персональних даних) подано 2 примірники Згоди на обробку персональних даних Соколова Олександра Вікторовича, підписані різними особами та у різний спосіб. На наше переконання, такі документи свідчать про невідповідність вимогам Тендерної документації та підроблення документів тендерної пропозиції. Такі дії з боку Переможця торгів містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, передбаченого ст. 358 Кримінального кодексу України – “Підроблення документів, печаток, штампів та бланків, їх збут, використання підроблених документів”.
Через вищевказані незаконні дії Замовника пропозиція Скаржника не була розглянута, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, так як пропозиція повністю відповідає Вимогам тендерної документації.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку охоронних послуг.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ» зазначене у протоколі № 28 від «28» серпня 2017 року.
4. Зобов’язати Замовника продовжити розгляд тендерних пропозицій інших учасників даної закупівлі.
Додатки:
1. Документальне підтвердження зарахування коштів за подання скарги;
2. Копія Протоколу засідання Тендерного комітету (№ 28 від 28.08.2017 р.);
3. Копія страхової гарантії та доданих документів, поданих ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ», на 11 арк;
4. Копія страхової гарантії та доданих документів, поданих ДП «Скорпіон», на 11 арк.;
5. Копія Згоди на обробку персональних даних Соколова Олександра Вікторовича - 2 прим. на 2-х арк.
З повагою,
директор
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "АЛЬФА БЕЗПЕКА" __________________ С.В. Оніщенко
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 07.09.2017 № 6184.pdf
Дата публікації: 07 вересня 2017 18:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 серпня 2017 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ДП Скорпіон |
118 658,16
UAH з ПДВ
|
103 267,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
129 807,20
UAH з ПДВ
|
103 268,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП АПБ "Атлант" |
125 677,08
UAH з ПДВ
|
124 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС" |
132 696,00
UAH з ПДВ
|
125 676,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Охоронна Компанія "Альфа Безпека" |
136 204,00
UAH з ПДВ
|
129 150,16
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ДП Скорпіон #30223497 |
Рішення скасоване |
103 267,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 11:27
|
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Рішення скасоване |
103 268,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 11:27
|
|
ДП АПБ "Атлант" #31507775 |
Рішення скасоване |
124 000,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 11:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДП Скорпіон #30223497 |
Переможець |
103 267,00
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2017 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2017 11:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2017 11:48
|
20171102104531.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2017 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2017 11:45
|
Електронний підпис | укладений |
02 листопада 2017 11:18
|
20171102104454.pdf | укладений |
02 листопада 2017 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту11.3. Договору № 1-11/17 про надання послуг від 01.11. 2017 р., та у зв’язку зі зменшенням строку надання послуг, Сторони домовилися змінити та викласти в новій редакції умови Договору |
Номер договору про закупівлю: | 1-11/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |