Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 «44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (водогрійні твердопаливні котли)
Очікувана вартість
3 139 280,00 UAH
UA-2017-07-28-000709-b ● 41888b6b0e794e0cb76bf4e29e4528bd
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вишгородське районне комунальне підприємство "Вишгородтепломережа" |
Код ЄДРПОУ: | 13713569 |
Місцезнаходження: | 07300, Україна , Київська обл., Вишгород, вул. Кургузова, 3-в |
Контактна особа: |
Бортник Дмитро Миколайович 380939205572 vteplo2016@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 липня 2017 12:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2017 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2017 23:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2017 11:19 |
Очікувана вартість: | 3 139 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 125 571,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 4,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 94000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021:2015 «44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (водогрійні твердопаливні котли)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 штуки
ДК 021:2015 «44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі (водогрійні твердопаливні котли)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07300, Україна, Київська область, Вишгород, Київська, 10-Б, склад ВРКП «Вишгородтепломережа»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 вересня 2017
ДК 021:2015: 44620000-2 — Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2017 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 серпня 2017 11:09 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН що вносяться 3.docx | |
16 серпня 2017 11:08 |
Додаток 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ КОТЛИ із змінами.doc | |
16 серпня 2017 11:08 |
Додаток 2 Технічні вимоги із змінами 15.08.17.docx | |
16 серпня 2017 11:07 |
ТД котли 2017 із змінами 15.08.2017.doc | |
10 серпня 2017 18:33 |
ДОДАТОК 3 (гарантійний лист) із змінами.doc | |
10 серпня 2017 18:32 |
ДОДАТОК 1 (16,17 статті ЗАКОНУ) із змінами 10.08.2017.doc | |
28 липня 2017 12:12 |
Додаток 4 тендерна пропозиція (3).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Термін постачання!
Дата подання: 29 липня 2017 09:05
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:14
Змініть термін постачання на мінімум 1 місяць. Занадто велика кількість котлів для такого короткого строку постачання у ТД. Якщо потрібна така велика кількість котлів тендер треба висталяти раніше, щоб строки поставки були адєкватні до реального строку виготовлення та поставки котлів.
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо встановленого в тендерній документації строку поставки водогрійних твердопаливних котлів, повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни щодо продовження строку поставки. Зміни будуть опубліковані найближчим часом в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Реальные ли сроки изготовления такого количества изделий за 10 дней!!!
Дата подання: 31 липня 2017 08:55
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:14
Добрый день уважаемые господа, коллеги!!!
Очень серьезный тендер на хорошую сумму денег!!!
Но, на территории Украины нет мощностей-которые бы смогли исполнить в полном объеме требования тендера...! Как можно сделать 32 котла за 10 дней...Три по 400кВт. минутку у нас его вес составляет 3500 кг...это только железо без сварочных и проверочных работ!!! А железо нужно заказать, привезти и сварить... Четыре котла по 300кВт-тоже 3200кг. Я понимаю, что такие количество наименований и ассортимент- сложно очень освоить за 10 дней...!!! Если нет предварительного сговора...то, не реально 32 котла за 10 дней!!!
БУДЕМ СЛЕДИТЬ ЗА ТЕНДЕРОМ, КТО ОКАЖЕТСЯ ПОБЕДИТЕЛЕМ НА ЭТИХ УСЛОВИЯХ... И КОНЕЧНО ПОСМОТРИМ НА РЕЗУЛЬТАТ...
А ТАК ЖЕ СЛЕДИМ ЗА УСЛОВИЯМИ КОНКУРСА!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо встановленого в тендерній документації строку поставки водогрійних твердопаливних котлів, повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни щодо продовження строку поставки. Зміни будуть опубліковані найближчим часом в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Питання
Дата подання: 31 липня 2017 12:43
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:16
Сервісний центр у Київській області є дискримінаційною вимогою та суперечить Закону України. В частині статей 3,5,9,11 . Просимо спростувати дану вимогу.
Відповідь: Тендерною документацією передбачено надання учасником довідки в довільній формі з інформацією про наявність сервісного центру на території Київської області по обслуговуванню водогрійних твердопаливних котлів.
Така вимога зумовлена наступним:
Після поставки 32 водогрійних твердопаливних котлів планується їх монтування в закладах освіти та закладах охорони здоров’я, які знаходяться на території Вишгородського району Київської області.
В більшості закладів поставлені котли працюватимуть без резерву. Вихід котла із строю в зимовий період негативно вплине на стан найвразливіших верств населення – дітей та хворих.
Крім того, в разі виходу із строю котла в морозну погоду, його ремонт повинен бути проведений протягом кількох годин, в іншому випадку збільшується ймовірність замерзання води в трубопроводах, що може призвести до пориву системи опалення і, як результат, буде втрачено і котел і всю систему опалення в цілому. Отже, у разі виникнення потреби ремонту котлів, необхідно забезпечити їх ремонт у найкоротший термін. Швидкість та оперативність під час здійснення ремонту котлів залежить, зокрема, і від логістики – територіальної близькості сервісного центру від місць встановлення котлів.
При цьому Замовник не вимагає наявності у постачальника власного сервісного центру. Постачальник може укласти договір з сервісним центром щодо сервісного обслуговування котлів саме тої торгової марки, яка планується до постачання.
Враховуючи викладене, Замовник не вважає дискримінаційною вимогу щодо наявності сервісного центру на території Київської області.
Така вимога зумовлена наступним:
Після поставки 32 водогрійних твердопаливних котлів планується їх монтування в закладах освіти та закладах охорони здоров’я, які знаходяться на території Вишгородського району Київської області.
В більшості закладів поставлені котли працюватимуть без резерву. Вихід котла із строю в зимовий період негативно вплине на стан найвразливіших верств населення – дітей та хворих.
Крім того, в разі виходу із строю котла в морозну погоду, його ремонт повинен бути проведений протягом кількох годин, в іншому випадку збільшується ймовірність замерзання води в трубопроводах, що може призвести до пориву системи опалення і, як результат, буде втрачено і котел і всю систему опалення в цілому. Отже, у разі виникнення потреби ремонту котлів, необхідно забезпечити їх ремонт у найкоротший термін. Швидкість та оперативність під час здійснення ремонту котлів залежить, зокрема, і від логістики – територіальної близькості сервісного центру від місць встановлення котлів.
При цьому Замовник не вимагає наявності у постачальника власного сервісного центру. Постачальник може укласти договір з сервісним центром щодо сервісного обслуговування котлів саме тої торгової марки, яка планується до постачання.
Враховуючи викладене, Замовник не вважає дискримінаційною вимогу щодо наявності сервісного центру на території Київської області.
Банковская гарантия и сумма для обеспечения выполнения условий договора
Дата подання: 01 серпня 2017 13:09
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:17
Ваш тендер всего лишь на поставку оборудования. По условиям договора товар поставляется Вам без предоплаты, Вы платите в течении 30 дней после поставки оборудования, то есть рисков с Вашей стороны нет. Объясните тогда целесообразность сразу двух ограничивающих конкуренцию условий: банковская гарантия в размере 94 тыс.грн и сумму для обеспечения выполнения договора, в размере 5% от суммы сделки ( 156 964 грн.)?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше запитання, керуючись частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо.
Вимоги тендерної документації щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, та учасником-переможцем забезпечення виконання договору не є дискримінаційними, оскільки повністю відповідають вимогам статті 24 та статті 26 Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Вимоги тендерної документації щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, та учасником-переможцем забезпечення виконання договору не є дискримінаційними, оскільки повністю відповідають вимогам статті 24 та статті 26 Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
Вимоги до кваліфікації робіників, матеріально-технічної бази
Дата подання: 01 серпня 2017 18:47
Дата відповіді: 03 серпня 2017 09:26
Добрий день! Підкажить будь ласка, яка повинна бути кваліфікація робітників та матеріально-технічна база, якщо брати до уваги, що ваш тендер на поставку обладнання?
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення, повідомляє наступне.
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Керуючись зазначеною вимогою, нормами ст. 16 Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», тендерним комітетом ВРКП «Вишгородтепломережа» у тендерній документації було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того повідомляємо, що кваліфікація – це ступінь професійної підготовки, яка необхідна для виконання певних трудових функцій працівником в залежності від кодів видів економічної діяльності суб’єкта господарювання згідно установчих документів. Учасник (суб’єкт господарювання) надає інформацію щодо кваліфікації працівників відповідно до професійних назв робіт, затверджених Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій».
Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачено, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст.16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Керуючись зазначеною вимогою, нормами ст. 16 Закону та Наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації», тендерним комітетом ВРКП «Вишгородтепломережа» у тендерній документації було встановлено кваліфікаційні критерії, зокрема, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Крім того повідомляємо, що кваліфікація – це ступінь професійної підготовки, яка необхідна для виконання певних трудових функцій працівником в залежності від кодів видів економічної діяльності суб’єкта господарювання згідно установчих документів. Учасник (суб’єкт господарювання) надає інформацію щодо кваліфікації працівників відповідно до професійних назв робіт, затверджених Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій».
ТУ
Дата подання: 01 серпня 2017 20:35
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:11
Технічних умов на виготовлення котлів - такого документу не існує в документообігу України. Згідно ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" надані дискримінаційні умови. анулюйте даний документ, особливо не зрозуміло я можна надати оригінал ТУ України. Розповсюдження ТУ України переслідується законом.
Відповідь: Тендерний комітет, розглянувши Ваше питання щодо Технічних умов на твердопаливні котли, повідомляє наступне.
Відповідно до Закону України від 05.06.2014 № 1315-VІІ «Про стандартизацію» технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до ДСТУ 1.3:2004 «Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначання технічних умов» технічні умови (далі – ТУ) встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, на-давання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом.
Згідно з ДСТУ 1.3:2004 ТУ розробляють на: - один конкретний вид продукції; - декілька однорідних видів продукції .
ТУ підлягають погодженню уповноваженими органами, а саме:
Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1052, ДСНС погоджує проекти нормативно-правових актів, будівельних норм, стандартів, правил, технічних умов і регламентів та інших нормативно-технічних документів з питань, що належать до компетенції ДСНС, які розробляються міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;
Згідно з Положенням про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою КМУ від 11.02.2015 № 96, Держпраці погоджує проекти стандартів, технічних умов, інші документи на засоби праці та виробництва, технологічні процеси.
Утримувачем Головного фонду технічних умов України є ДП "Укрметртестстандарт".
Отже, наявність технічних умов на продукцію (товар, обладнання) передбачено законодавством України. Оскільки технічні умови це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, та регулює відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем), такий документ не може бути віднесено до документів з обмеженим доступом та не є дискримінаційною вимогою.
Відповідно до Закону України від 05.06.2014 № 1315-VІІ «Про стандартизацію» технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.
Відповідно до ДСТУ 1.3:2004 «Правила побудови, викладання, оформлення, погодження, прийняття та позначання технічних умов» технічні умови (далі – ТУ) встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, на-давання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом.
Згідно з ДСТУ 1.3:2004 ТУ розробляють на: - один конкретний вид продукції; - декілька однорідних видів продукції .
ТУ підлягають погодженню уповноваженими органами, а саме:
Відповідно до Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого постановою КМУ від 16.12.2015 № 1052, ДСНС погоджує проекти нормативно-правових актів, будівельних норм, стандартів, правил, технічних умов і регламентів та інших нормативно-технічних документів з питань, що належать до компетенції ДСНС, які розробляються міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади, підприємствами, установами, організаціями;
Згідно з Положенням про Державну службу України з питань праці, затвердженого постановою КМУ від 11.02.2015 № 96, Держпраці погоджує проекти стандартів, технічних умов, інші документи на засоби праці та виробництва, технологічні процеси.
Утримувачем Головного фонду технічних умов України є ДП "Укрметртестстандарт".
Отже, наявність технічних умов на продукцію (товар, обладнання) передбачено законодавством України. Оскільки технічні умови це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, та регулює відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем), такий документ не може бути віднесено до документів з обмеженим доступом та не є дискримінаційною вимогою.
Дозвола
Дата подання: 01 серпня 2017 20:36
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:12
Шановний комітет. Дозвола на застосування не видаються на котли на твердому паливі можуть бути зазначені марки або серії котлів, в тому числі що працюють на твердому паливі, або газі, або дизпаливі, інше приведіть у відповідність.
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо дозволу на застосування водогрійних твердопаливних котлів, повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені зміни в частині надання учасником у складі тендерної пропозиції дозволу, який видається в порядку та за формою, визначеними постановою КМУ від 26.10.2011 № 1107, якою затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Зміни будуть опубліковані найближчим часом в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі».
Питання
Дата подання: 01 серпня 2017 20:36
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:14
Згідно вашої тендерної документації не зазначено взагалі чи потрібні пульт керування, вентилятор, кочегарний інструмент, обшивка, термометри, манометри колосники, дверцята для вигрузки золи інше. В зв'язку з тим, що відмінені НПАОП 1.26.00.000 котла можна назвати чайники, або унітазами, наклеївши відповідні лейби. Надайте більш обгрунтоване технічне завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет, розглянувши Ваше питання щодо комплектності котлів, повідомляє наступне.
Всі відповідальні виробники, які мають відповідні дозволи, сертифікати та досвід, пульт керування, вентилятор, кочегарний інструмент, обшивку, термометри, манометри, колосники, дверцята для вивантаження золи включають в комплектацію котла.
Всі відповідальні виробники, які мають відповідні дозволи, сертифікати та досвід, пульт керування, вентилятор, кочегарний інструмент, обшивку, термометри, манометри, колосники, дверцята для вивантаження золи включають в комплектацію котла.
Додаток 2
Дата подання: 01 серпня 2017 20:36
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:15
Шановний замовник камера завантаження палива всього 0,45*0,52 метри для 400 кВт котла свідчить що котел не більше 30 кВт. Мабуть це вимога стосується не камери завантаження а дверцят завантаження???Чи обовязково встановлювати пульти електричні? яка напруга??
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо розмірів камери завантаження водогрійних твердопаливних котлів, електричного пульту керування та напруги, повідомляє, що вказані у п. 6 додатку 2 до тендерної документації розміри стосуються саме дверцят завантаження. Напруга 380 В. Обов’язково має бути електричний пульт керування.
Також, повідомляємо, що найближчим часом в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», до тендерної документації будуть внесені та опубліковані відповідні зміни.
Також, повідомляємо, що найближчим часом в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі», до тендерної документації будуть внесені та опубліковані відповідні зміни.
уточнення
Дата подання: 01 серпня 2017 20:37
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:16
Надайте компановку котельні. За правилами перед фронтом котла відстані не повинна бути меншою ніж 2,5 м. Для того щоб котли не конденсували, а це збільшує їх довговічність використовується рециркуляційні насоси.Мабуть йде мова про циркуляційні?
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо відстані перед фронтом котла, повідомляє, що у всіх котельнях, де в подальшому буде здійснюватися монтаж котлів, що закуповуються, відстань перед фронтом котла перевищує 2,5 метра. Щодо рециркуляційних насосів зазначаємо, що в даному випадку мова йде саме про рециркуляційні насоси.
?
Дата подання: 01 серпня 2017 20:37
Дата відповіді: 03 серпня 2017 16:18
Чи потрібно щоб камера згорання була футерована шамотною цеглою та чи потрібно для піролізу вторинне повітря ??? Піроліз-процес виділення газу з деревини при t=450 C
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо технічних властивостей камери згорання водогрійних твердопаливних котлів, повідомляє, що в жаротрубних котлах барабанного типу з горизонтальними трубами потужністю 100 кВт та більше, всі поверхні камери згорання, через які не відбувається нагрів теплоносія, повинні бути футеровані шамотною цеглою. В даному випадку мова про піролізні котли не йде, отже вимоги по вторинному повітрю відсутні.
шановний тендерний комітет!
Дата подання: 03 серпня 2017 19:08
Дата відповіді: 08 серпня 2017 08:21
Ваші строк виготовлення котлів прийнятні для 20-30 підприємств України, що мають відповідні потужності. Лякає те що можливо тендер виграє гаражна фірма, яка буде виготовляти котли місяцями не маючі відповідних дозволів, сертифікатів, декларації і тому подібних. А в підсумку Ви отримаєте кастрюлю під назвою котел. Внесіть зміни щодо відповідних документів, а щодо строків, то переможець має як мінімум ще 2 неділі до підписання договору на виконання умов договору поставки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо можливості перемоги в тендері учасника, який не має дозволів, сертифікатів, декларації та буде виготовляти продукцію місяцями, повідомляє, що відповідно до вимог п. 15 додатку 2 «Технічна специфікація» учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати оригінали документів:
- дозвіл на застосування парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт, виданий уповноваженим органом;
- сертифікат відповідності на котли;
- декларацію про відповідність;
- технічні умови на котли, узгоджені в установленому порядку.
У разі не надання вищезазначених документів, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, а отже його не буде визначено переможцем тендеру. Крім того, проектом договору (додаток 5до ТД) передбачена відповідальність учасника за порушення строків поставки.
- дозвіл на застосування парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт, виданий уповноваженим органом;
- сертифікат відповідності на котли;
- декларацію про відповідність;
- технічні умови на котли, узгоджені в установленому порядку.
У разі не надання вищезазначених документів, тендерна пропозиція такого учасника буде відхилена, а отже його не буде визначено переможцем тендеру. Крім того, проектом договору (додаток 5до ТД) передбачена відповідальність учасника за порушення строків поставки.
питання
Дата подання: 03 серпня 2017 20:47
Дата відповіді: 08 серпня 2017 08:23
Запит щодо ТУ не стосується системи роз’яснень їх наявності, а стосується назви: Технічних умов на ВИГОТОВЛЕННЯ КОТЛІВ - такої не існує в головному фонді технічних умов України.
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо технічних умов, повідомляє, що 03.08.2017 тендерним комітетом внесені відповідні зміни у п.15 додатку 2 до тендерної документації.
Сервісний цент
Дата подання: 04 серпня 2017 09:31
Дата відповіді: 09 серпня 2017 08:23
Сервісний цент в м. Славутич теж є київською областю, але аби добратися до м. Вижгорода потрібно 4 години. До Вижгорода швидше добратися з Житомирської області (наприклад Малинського району) 70 км, ніж зі Славутича 250 км, або Тетієва (180 км). Тому вимога є дискримінаційною за територіальним принципом.
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», на Ваше звернення щодо наявності сервісного центру на території Київської області по обслуговуванню водогрійних твердопаливних котлів, повідомляє, що 03.08.2017 тендерним комітетом внесені відповідні зміни до тендерної документації, які оприлюднені 04.08.2017 в порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі». Вказаними змінами передбачено, що у разі відсутності власного сервісного центру, який відповідає вимогам замовника, учасник може укласти договір з сервісним центром щодо сервісного обслуговування котлів саме тої торгової марки, яка планується до постачання, розташованим на території Київської області.
Виходячи з необхідності оперативного реагування на вихід котла зі строю та швидкої ліквідації неполадок, зрозуміло, що учасник надасть перевагу сервісним центрам, які знаходяться на адекватній відстані від місць встановлення котлів. Отже вказана вимога не дискримінаційна, а зумовлена реальною необхідністю.
Виходячи з необхідності оперативного реагування на вихід котла зі строю та швидкої ліквідації неполадок, зрозуміло, що учасник надасть перевагу сервісним центрам, які знаходяться на адекватній відстані від місць встановлення котлів. Отже вказана вимога не дискримінаційна, а зумовлена реальною необхідністю.
Питання
Дата подання: 04 серпня 2017 10:23
Дата відповіді: 09 серпня 2017 08:28
Відповідь:
03.08.17, 16:14
Тендерний комітет, розглянувши Ваше питання щодо комплектності котлів, повідомляє наступне. Всі відповідальні виробники, які мають відповідні дозволи, сертифікати та досвід, пульт керування, вентилятор, кочегарний інструмент, обшивку, термометри, манометри, колосники, дверцята для вивантаження золи включають в комплектацію котла.
Відповіддю щодо комплектації котла Ви навмисно намагаєтесь поставити виробників котлів в нерівні умови, так як котли потужністю більше 100 квт не підлягають обов’язковій сертифікації, а значить можуть комплектувати свою продукцію на власний розсуд.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо вимог до комплектності котлів, повідомляє
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 зазначеного Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З метою перевірки відповідності котлів технічним та якісним характеристикам, тендерним комітетом ВРКП «Вишгородтепломережа» вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів:
- дозвіл на застосування парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт, виданий уповноваженим органом;
- сертифікат відповідності на котли;
- декларацію про відповідність;
- технічні умови на котли, узгоджені в установленому порядку.
Відповідно до вимог пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 зазначеного Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі. З метою перевірки відповідності котлів технічним та якісним характеристикам, тендерним комітетом ВРКП «Вишгородтепломережа» вимагається надання учасниками у складі тендерної пропозиції таких документів:
- дозвіл на застосування парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт, виданий уповноваженим органом;
- сертифікат відповідності на котли;
- декларацію про відповідність;
- технічні умови на котли, узгоджені в установленому порядку.
Питання
Дата подання: 04 серпня 2017 10:24
Дата відповіді: 09 серпня 2017 08:27
Відповідь:
03.08.17, 16:16
Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо відстані перед фронтом котла, повідомляє, що у всіх котельнях, де в подальшому буде здійснюватися монтаж котлів, що закуповуються, відстань перед фронтом котла перевищує 2,5 метра. Щодо рециркуляційних насосів зазначаємо, що в даному випадку мова йде саме про рециркуляційні насоси.
Данною вимогою Ви порушуєте ДБН «Котельні установки в яких, чітко зазначено, що на кожний котел повинен бути встановлений рециркуляціний насос. Приведіть у відповідність з технічними вимогами Державних будівельних норм»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа», розглянувши Ваше звернення щодо рециркуляційних насосів, повідомляє: пунктом 11.25 ДБН В.2.5-77:2014 передбачено, що необхідність застосування рециркуляційних насосів для котлів визначають за тепловою та гідравлічною схемами котельні з урахуванням вимог заводів-виробників котлів. Пунктом 10 додатку 2 до тендерної документації встановлено обмеження лише щодо встановлення додаткової системи рециркуляції теплоносія.
Уточнення по Додатку 2 п. 15
Дата подання: 11 серпня 2017 17:46
Дата відповіді: 15 серпня 2017 09:37
Шановний тендерний комітет. У додатку 2 п.15 зазначено що, учасник у складі тендерної документації надає оригінали документів: Дозвіл на застосування парових і водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт, виданий уповноваженим органом.
Оголошена Вами процедура закупівлі стосується до закупівлі водогрійних котлів, відповідно дозвіл може вимагатися на застосування лише водогрійних котлів понад 0,1 МВт.
Також прошу видалити слово "оригінал", так як це суперечить регламенту електронних закупівель, і зробити це неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ВРКП «Вишгородтепломережа» на Ваше звернення щодо надання оригіналу дозволу на застосування парових та водогрійних котлів теплопродуктивністю понад 0,1 МВт повідомляє наступне. У постанові КМУ від 26.10.2011№ 1107, якою затверджено Порядок видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, цей пункт викладено в такій редакції: «Парові і водогрійні котли теплопродуктивністю понад 0,1 МВт.» В той же час, у разі, якщо учасником у складі його тендерної пропозиції буде надано дозвіл тільки на водогрійні котли, то це не буде вважатись порушенням.
Щодо надання оригіналів документів слід зазначити, що електронним документообігом передбачено надання сканованих оригіналів документів в кольоровому вигляді.
Щодо надання оригіналів документів слід зазначити, що електронним документообігом передбачено надання сканованих оригіналів документів в кольоровому вигляді.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-28-000709-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 27 вересня 2017 20:06
Лист
Тендерному комітету
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2017 14:15
Тендерний комітет ВРКП "Вишгородтепломережа" на вимогу ТОВ "АЛЬЯНС-ЕНЕРГИЯ" та на вимогу ТОВ "ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнаннях" спростовує ствердження у протоколі № 32-17 про ознаки підроблення зазначеного у протоколі оригіналу листа-відгуку про співпрацю ТОВ «Альянс-Енергія» з ТОВ «Коростенський завод теплотехнічного обладнання».
Розгорнути
Згорнути
Вимогу, що міститься у скарзі, задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-07-28-000709-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 28 вересня 2017 12:54
Вимога
Вимога
Скасована
Дата: 28 вересня 2017 13:07
Причина: печатка
Номер вимоги: UA-2017-07-28-000709-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання», Код ЄДРПОУ:38290492
Дата подання: 28 вересня 2017 13:30
вимога
вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2017 14:14
Тендерний комітет ВРКП "Вишгородтепломережа" на вимогу ТОВ "АЛЬЯНС-ЕНЕРГИЯ" та на вимогу ТОВ "ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнаннях" спростовує ствердження у протоколі № 32-17 про ознаки підроблення зазначеного у протоколі оригіналу листа-відгуку про співпрацю ТОВ «Альянс-Енергія» з ТОВ «Коростенський завод теплотехнічного обладнання».
Розгорнути
Згорнути
Вимогу ,що міститься у тексті скарги задоволено
Номер вимоги: UA-2017-07-28-000709-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Волинь-Кальвіс", Код ЄДРПОУ:34214554
Дата подання: 18 жовтня 2017 11:57
Звернення - вимога до замовника тендера
Звернення до замовника з вимогою згідно ч.3 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2017 16:32
У відповідь на вашу вимогу про скасування рішення протоколу № 39-17 від 09.10.2017р. (далі "Протокол") засідання тендерного комітету ВРКП "Вишгородтепломережа" повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "Волинь-Калвіс" не надано "Сертифікату відповідності на котли"(сканованого з оригіналу документу виробника). Це не відповідає зазначеній у Протоколі умові тендерної документації, та у відповідності до ч.4 п.1 ст. 30 Закону "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Номер вимоги: UA-2017-07-28-000709-b.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Волинь-Кальвіс", Код ЄДРПОУ:34214554
Дата подання: 18 жовтня 2017 15:16
оскарження рішення протоколу №39-17
Вимога щодо дискваліфікації пропозиції ТОВ "Волинь-Кальвіс" за ідентифікатором закупівлі UA-2017-07-28-000709-b
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 жовтня 2017 16:40
У відповідь на вашу вимогу про скасування рішення протоколу № 39-17 від 09.10.2017р. (далі "Протокол") засідання тендерного комітету ВРКП "Вишгородтепломережа" повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "Волинь-Калвіс" не надано "Сертифікату відповідності на котли"(сканованого з оригіналу документу виробника). Це не відповідає зазначеній у Протоколі умові тендерної документації, та у відповідності до ч.4 п.1 ст. 30 Закону "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Вимогу/скаргу скаржника не задоволено.
Номер вимоги: UA-2017-07-28-000709-b.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Волинь-Кальвіс", Код ЄДРПОУ:34214554
Дата подання: 19 жовтня 2017 12:58
Оскарження рішення тендерного комітету ВРКП "Вишгородтепломережа"
Скарга до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з вимогою скасування рішення протоколу №39-17 тендерного комітету ВРКП "Вишгородтепломережа"
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 жовтня 2017 16:44
У відповідь на вашу повторну вимогу зареєстровану за номером UA-2017-07-28-000709-b про скасування рішення протоколу № 39-17 від 09.10.2017р. (далі "Протокол") засідання тендерного комітету ВРКП "Вишгородтепломережа" повторно повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ "Волинь-Калвіс" не надано "Сертифікату відповідності на котли"(сканованого з оригіналу документу виробника). Це не відповідає зазначеній у Протоколі умові тендерної документації, та у відповідності до ч.4 п.1 ст. 30 Закону "Про публічні закупівлі" є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Також звертаємо вашу увагу на те, що:
- у Протоколі не зазначено причини відхилення, яку ви наводите у тексті вашої вимоги , а саме «що документи учасника торгів ТОВ «Волинь-Кальвіс» не відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема копії сертифікатів відповідності на котли «Кальвіс» скановані не з оригіналів виробника, а з копій, та не у кольоровому вигляді»;
- причиною відхилення була відсутність документа «Сертифікат відповідності котлів».
Також інформуємо вас про те, що ваша вимога, зареєстрована електронною системою закупівель як саме вимога, а не як скарга до органу оскарження , та наскільки ми розуміємо, не внесена до відповідного реєстру скарг . Якщо ви подали скаргу у відповідності до формулювання у опублікованого вами (у складі документів вимоги) платіжному дорученні «Призначення платежу: За подання оскарження процедури державної закупівлі…» не через електронну систему закупівель, то ви порушили вимоги ст.18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Також звертаємо вашу увагу на те, що:
- у Протоколі не зазначено причини відхилення, яку ви наводите у тексті вашої вимоги , а саме «що документи учасника торгів ТОВ «Волинь-Кальвіс» не відповідають вимогам тендерної закупівлі, зокрема копії сертифікатів відповідності на котли «Кальвіс» скановані не з оригіналів виробника, а з копій, та не у кольоровому вигляді»;
- причиною відхилення була відсутність документа «Сертифікат відповідності котлів».
Також інформуємо вас про те, що ваша вимога, зареєстрована електронною системою закупівель як саме вимога, а не як скарга до органу оскарження , та наскільки ми розуміємо, не внесена до відповідного реєстру скарг . Якщо ви подали скаргу у відповідності до формулювання у опублікованого вами (у складі документів вимоги) платіжному дорученні «Призначення платежу: За подання оскарження процедури державної закупівлі…» не через електронну систему закупівель, то ви порушили вимоги ст.18 «Порядок оскарження процедур закупівлі» Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога учасника не задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2017 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
2 183 600,00
UAH з ПДВ
|
2 183 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укроборонпром ГП "Красиловский агрегатный завод" |
2 697 000,00
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Українська енергопромислова група" |
2 942 532,00
UAH з ПДВ
|
2 691 390,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Євротерм Технолоджі |
2 985 530,00
UAH з ПДВ
|
2 695 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Терміка" |
3 098 400,00
UAH з ПДВ
|
2 696 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Волинь-Кальвіс" |
3 128 472,00
UAH з ПДВ
|
3 128 472,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ НАВІТАС |
3 139 280,00
UAH з ПДВ
|
3 139 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» #38290492 |
Відхилено |
2 183 600,00
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2017 15:04
|
|
Укроборонпром ГП "Красиловский агрегатный завод" #14307831 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
27 вересня 2017 08:53
|
|
ТОВ "Українська енергопромислова група" #40001481 |
Відхилено |
2 691 390,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2017 11:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ Євротерм Технолоджі #38669447 |
Відхилено |
2 695 900,00
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2017 11:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Терміка" #38214521 |
Відхилено |
2 696 000,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2017 15:28
|
|
ТОВ "Волинь-Кальвіс" #34214554 |
Відхилено |
3 128 472,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2017 15:43
|
|
ТОВ НАВІТАС #37833334 |
Відхилено |
3 139 280,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2017 16:00
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 жовтня 2017 16:00
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі