Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне
Очікувана вартість
1 166 341,00 UAH
UA-2017-07-28-000272-b 6ea5720e13bb40a7b66b7047052dffb8
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федченко Дмитрий

+380938620193 kz_popni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Коммунальний заклад" Попаснянський обласний психоневрологічний інтернат"
Код ЄДРПОУ: 03190047
Місцезнаходження: 93300, Україна , Луганська обл., Попасна, Луганська область, місто Попасна, вулиця Польова 2
Контактна особа: Федченко Дмитрий
+380938620193
kz_popni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 липня 2017 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 серпня 2017 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 13 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 серпня 2017 15:30
Початок аукціону: 18 серпня 2017 14:21
Очікувана вартість: 1 166 341,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 663,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34990 UAH

Інформація про предмет закупівлі

вугілля кам’яного марки ДГР 0-200 (код ДКПП 016:2010-05.10.1-вугілля кам’яне, код за ДК 021:2015 09111100-1-вугілля)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
511800 кг
Вугілля кам'яне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93300, Україна, Луганська обл., Попасна, Польова,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2017  —  31 жовтня 2017
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 серпня 2017 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 12:35
Проект_договору_про_закупiвлю_вугiлля.doc
01 серпня 2017 10:41
проэкт дог2.jpg
01 серпня 2017 10:41
проэкт дог.1.jpg
01 серпня 2017 10:41
протокол1.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док12.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док11.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док10.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док9.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док8.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док7.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док6.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док5.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док4.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док3.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док2.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док1.jpg
01 серпня 2017 10:40
проэкт дог3.jpg
31 липня 2017 08:02
1.Тендерна документація на закупівлю вугілля кам'яного.doc
28 липня 2017 10:21
IMG_0016.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0015.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0014.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0013.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0012.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0011.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0010.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0009.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0008.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0007.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0006.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0005.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0004.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0003.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0002.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0001.jpg
10 серпня 2017 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2017 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2017 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 липня 2017 08:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2017 12:35
Проект_договору_про_закупiвлю_вугiлля.doc
01 серпня 2017 10:41
проэкт дог2.jpg
01 серпня 2017 10:41
проэкт дог.1.jpg
01 серпня 2017 10:41
протокол1.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док12.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док11.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док10.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док9.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док8.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док7.jpg
01 серпня 2017 10:41
тендер.док6.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док5.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док4.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док3.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док2.jpg
01 серпня 2017 10:40
тендер.док1.jpg
01 серпня 2017 10:40
проэкт дог3.jpg
31 липня 2017 08:02
1.Тендерна документація на закупівлю вугілля кам'яного.doc
28 липня 2017 10:21
IMG_0016.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0015.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0014.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0013.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0012.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0011.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0010.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0009.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0008.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0007.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0006.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0005.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0004.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0003.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0002.jpg
28 липня 2017 10:21
IMG_0001.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо тендерної документації
Дата подання: 28 липня 2017 14:39
Дата відповіді: 03 серпня 2017 15:38
Шановний замовнику! Майте повагу до роботи зі створення для вас документів учасником! Ваші файли тендерної пропозиції треба роздивлятись під лупою! Викладіть тендерну документацію в форматі word або нарешті навчіться користуватися pdf! Доречі, саме й цьому форматі ви вимагаєте надати файли тендерної пропозиції! Подивіться викладену тендерну документацію вашими колегами і наберіться досвіду з роботи на персональному компьютері та в роботі з файловими редакторами! Та заправьте будьласка свій картридж на принтері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація викладена в форматі word 01.08.2017
Файли виправлені
Повнотне запитання щодо тендерної документації
Дата подання: 01 серпня 2017 10:25
Дата відповіді: 03 серпня 2017 15:51
Замовник ви де? Ви повинні відповісти на поставлене запитання та усунити порушення протягом 3 роб.днів з дня їх оприлюднення! Сьогодні йде третій день! Чи ви навмисно тягнете до останнього! Про цей факт буде повідомлено до контролюючих органів. Шановний замовнику! Майте повагу до роботи зі створення для вас документів учасником! Ваші файли тендерної пропозиції треба роздивлятись під лупою! Викладіть тендерну документацію в форматі word або нарешті навчіться користуватися pdf! Доречі, саме й цьому форматі ви вимагаєте надати файли тендерної пропозиції! Подивіться викладену тендерну документацію вашими колегами і наберіться досвіду з роботи на персональному компьютері та в роботі з файловими редакторами! Та заправьте будьласка свій картридж на принтері.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація викладена в word 01.08.2017Файли виправлені
Щодо довідок усіх банків
Дата подання: 04 серпня 2017 09:31
Дата відповіді: 09 серпня 2017 14:28
Ви вимагаєте довідки з усіх обслуговуючих банків про наявність відкритого основного розрахункового рахунку, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі; - довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі. Ваша вимога є необгрунтованою! У учасника можуть бути не один десяток відкритих рахунків в різних банках! Навіщо вам двадцять довідок? Що ви з ними будете робити? Якщо ви бажаєте отримати "реальний" відкритий рахунок учасника- то змініть вимогу: довідку з обслуговуючого банку про наявність відкритого основного розрахункового рахунку та довідку з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: . В розділі V. Оцінка тендерної пропозиції п.2 Інша інформація по тексту "- довідки з усіх обслуговуючих банків про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами, видані не раніше дати публікації оголошення про проведення даної процедури закупівлі;" не будуть внесені зміни тому, що ми вважає,що наш заклад має право бути освідомленим про фінансовий стан особи, підприємства з яким буде проведена процедура закупівлі.
технічні, якісні та кількісні характеристики
Дата подання: 04 серпня 2017 09:38
Дата відповіді: 09 серпня 2017 14:30
Згідно Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, ви вимагаєте :гарантійний лист від виробника або постачальника з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів або копію договору з виробником товару або з постачальником у якого учасник закуповує або планує закуповувати товар для потреб замовника торгів з наданням копії сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугілля, що є предметом закупівлі, завірену виробником або постачальником товару; Предметом закупівлі є вугілля кам’яне марки ДГ, яке є рядовим вугіллям, нерозсортованим та видобувається виключно підземним шляхом ВИКЛЮЧНО шахтами. Тому виробниками вугілля марки ДГ (ДГР) 0-200 є виключно шахти. Наявність сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик, видане Технічним комітетом України з стандартизації ТК 92 (або іншою установою уповноваженою по сертифікації вугільної продукції), на ім'я будь-якої юридичної чи фізичної особи, не надає статусу "Виробника". По суті сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик - це розширений сертифікат лабораторного аналізу проби вугілля, який може отримати на своє ім'я будь-який суб'єкт підприємницької діяльності. Яким чином Замовник буде перевіряти реальність «виробника вугілля»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гаранті́йний лист підприємства, установи, організації, є юридичним гарантом виконання викладених у ньому зобов’язань для підтвердження певних угод, умов. В тендерної документації вимагається гарантійний лист від виробника або постачальника з гарантією відвантаження товару учаснику на користь замовника торгів. В сертифікаті лабораторного аналізу проби вугілля такі вимоги не надаються
Замовник,де проект договору в форматі word?
Дата подання: 04 серпня 2017 09:41
Дата відповіді: 07 серпня 2017 12:40
Замовник,де проект договору в форматі word?
Відповідь: проект договору в форматі word прикріплений
Приведіть у відповідність оголошення та тендерну документацію!
Дата подання: 04 серпня 2017 09:45
Дата відповіді: 09 серпня 2017 14:31
Ви вимаєте забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 34990,00 грн. (тридцять чотири тисячі дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. В оголошенні даних про забезпеченя немає! Приведіть у відповідність оголошення та тендерну документацію!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація та проект договору викладені в викладена в форматі word
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2017 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Волноваська паливно-енергетична компанія" 999 999,00
UAH з ПДВ
999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ" 1 090 000,93
UAH з ПДВ
1 090 000,93
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Юхно Володимир Іванович 1 155 000,00
UAH з ПДВ
1 155 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД" 1 165 368,60
UAH з ПДВ
1 165 368,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2017 19:04
Електронний підпис

Публічні документи

06 вересня 2017 11:41
Докі переможця Поп.псих..pdf
17 серпня 2017 10:36
Електронний підпис
16 серпня 2017 18:14
гарантія.rar
14 серпня 2017 10:11
Інша_інформац.rar
14 серпня 2017 10:11
цінова_пропозиція.pdf
14 серпня 2017 10:11
Технічн_вимоги_товар.rar
14 серпня 2017 10:11
Кваліфік_вимоги_ст17.rar
14 серпня 2017 10:11
реєстр_документів.pdf

Публічні документи

15 серпня 2017 19:03
Електронний підпис
15 серпня 2017 19:02
Тендерна пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Волноваська паливно-енергетична компанія"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"

ФОП Юхно Володимир Іванович

ТОВ "ЄВРОАЛЬЯНС ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Волноваська паливно-енергетична компанія"
#40121253
Відхилено 999 999,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 11:39
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
Переможець 1 090 000,93
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 12:12

Документи

23 серпня 2017 11:34
Електронний підпис
23 серпня 2017 11:33
IMG_0002 23.08.17.jpg
23 серпня 2017 11:33
IMG_0001 23.08.17.jpg

Документи

01 вересня 2017 12:12
Електронний підпис
01 вересня 2017 12:11
IMG_0003.jpg
01 вересня 2017 12:11
IMG_0002.jpg
01 вересня 2017 12:11
IMG_0001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2017 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ"
#31563714
1 090 000,93
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2017 12:12
Електронний підпис
01 вересня 2017 12:11
IMG_0003.jpg
01 вересня 2017 12:11
IMG_0002.jpg
01 вересня 2017 12:11
IMG_0001.jpg

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 11 вересня 2017 16:13
Коментар щодо відміни: Згідно статті 31 Закону України про публічні закупівлі, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. При розгляді тендерної документації торгів на закупівлю вугілля кам’яного марки ДГР (0-200) – 511,8 тонн ( код ДКПП 016:2010 – 05.10.10-00.00 - вугілля кам’яне, код ДК 021:2015 (СPV) – 09111100-1 – вугілля) згідно з оголошенням № UA-2017-07-28-000272-b було виявлено наступне: оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюднене на веб-порталі, по предмету закупівлі ДК 021:2015 (CPV)-09111100-1-вугілля. Проте, з 17.01.2017 набрали чинності зміни до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 №454 відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі» від 19.12.2016 №2092. Так відповідно до наказу №2092 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону №922 та на основі Єдиного закупівельного словника, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Таким чином при визначенні предмета закупівлі по ДК 021:2015:09111100-1-«Вугілля» за показником шостої цифри основного словника та, відповідно, орпилюднені оголошення про проведення торгів №UA-2017-07-28-000272-b виникла помилка, яка призвела до недотримання вимоги абз. 2 ч.1 розділу ІІ Порядку №454 та частини 1 статті 4 Закону №922.
Документи:
11 вересня 2017 16:13
IMG_0002.jpg
11 вересня 2017 16:13
IMG_0001.jpg