Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

печінка гов’яжа
Очікувана вартість
14 700,00 UAH
UA-2017-07-27-002120-b 27a5a8aa646c43b7bdbf3a5d797135d0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванченко Олександр Іванович

+380536524107 osvita.gromada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Глобинської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40448087
Місцезнаходження: 39000, Україна , Полтавська обл., Глобине, вул. Центральна, 285
Контактна особа: Іванченко Олександр Іванович
+380536524107
osvita.gromada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2017 20:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2017 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2017 21:00
Початок аукціону: 14 серпня 2017 14:51
Очікувана вартість: 14 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 кг
печінка гов’яжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39000, Україна, Полтавська область, заклади, що підпорядковані замовнику в м. Глобине та Глобинському районі, (згідно до Додатку 5 тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2017 21:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2017 20:54
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2017 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 11 610,00
UAH з ПДВ
11 610,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович 13 950,00
UAH з ПДВ
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 серпня 2017 16:07
цінова.pdf

Публічні документи

24 серпня 2017 08:25
переможець.pdf
10 серпня 2017 18:40
пропозиція глобино.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ФОП Сергієнко Володимир Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Рішення скасоване 11 610,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 11:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 11 610,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 12:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
Переможець 13 950,00
UAH з ПДВ
22 серпня 2017 16:14
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

15 серпня 2017 16:26
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Сергієнко Володимир Іванович #3019512776

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 серпня 2017 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сергієнко Володимир Іванович
#3019512776
13 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 11:18
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 11:16
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
21 березня 2018 11:13
Електронний підпис укладений
21 березня 2018 11:03
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
21 березня 2018 11:02
Електронний підпис укладений
19 січня 2018 09:55
дод. угода 2-печінка.pdf зміни до договору
19 січня 2018 08:21
Електронний підпис укладений
28 грудня 2017 19:47
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 грудня 2017 19:46
Електронний підпис укладений
11 вересня 2017 09:34
Договір.pdf укладений
11 вересня 2017 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни та доповнення до п. 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 01.03.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним ».
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 547
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна обсягів з урахуванням продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 547
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони договору керуючись ст. 651, 652, 653, 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», яким передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, дійшли згоди внести зміни та доповнення до укладеного договору № 547 від 11.09.2017 року, а саме: 1. Внести зміни та доповнення до п. 10.1 Договору та викласти його в наступній редакції: « 10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 01.04.2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за ним ».
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 547
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму договору на 688,00 грн. та викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: «Сума цього Договору складає 16052,00 грн.(шістнадцять тисяч п’ятдесят дві грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 2675,33 грн. 2. Внести зміни до специфікації і викласти специфікацію (Додаток № 1.1) в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 547
Договір:
Номер додаткової угоди: 547
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2017 — 01 квітня 2018
Сума оплати за договором: 16 052,00
UAH з ПДВ