Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шприц ін’єкційний одноразового застосування, Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Голка для ін’єкцій, Подовжувач інфузійних помп, Системи для в/в переливання крові та компонентів, Системи для в/в переливання розчинів
Очікувана вартість
750 000,00 UAH
UA-2017-07-27-002023-b ● 367274e7163b40418fa5cc77b6f2c4a7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» |
Код ЄДРПОУ: | 01998147 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477 |
Контактна особа: |
Мороз Юрій Андрійович 380322368989 lrfpkldc@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2017 18:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2017 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2017 11:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2017 11:12 |
Очікувана вартість: | 750 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 штуки
Шприц ін’єкційний одноразового застосування, Шприц 3-комп., ін’єкційний одноразового використання, Голка для ін’єкцій, Подовжувач інфузійних помп, Системи для в/в переливання крові та компонентів, Системи для в/в переливання розчинів (кількість 9 шт. слід розуміти як 9 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 липня 2017 18:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 липня 2017 18:04 |
Тендерна документація.doc | |
27 липня 2017 18:04 |
Медико - технічні вимоги.docx | |
27 липня 2017 18:04 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-27-002023-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вест Ост Медікал", Код ЄДРПОУ:38639339
Дата подання: 29 серпня 2017 11:14
Скарга
22.08.2017 року тендерним комітетом комунальної установи Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» в межах процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2017-07-27-002023-b) переможцем торгів визнано учасника - ТОВ Торговий дім "Медсервіс" та складено повідомлення про намір укласти з ним договір, що мало місце внаслідок дискфаліфікації учасника торгів - ТОВ "Вест Ост Медікал" через невідповідність тендерної пропозиції останнього вимогам тендерної документації.
Вважаємо рішення тендерного комітету від 22.08.2017 року про укладення договору з ТОВ Торговий дім "Медсервіс" щодо вищезазначеної закупівлі необґрунтованим та неправомірним, виходячи з наступного.
Згідно Додатку №3 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, надати копії документів, що засвідчують якість товару.
Учасником процедури закупівлі ТОВ Торговий дім "Медсервіс" в складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, підтверджуючого якість запропонованого товару, адже не надано відповідного сертифікату якості продукції (його копії). Натомість ТОВ Торговий дім "Медсервіс" включено до тендерної пропозиції Сертифікат органу з оцінки відповідності приватного підприємства «Політокс», який засвідчує, що організація Chirana T.Injecta, a.s. запровадила і застосовує систему менеджменту якості, яка відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 13485:2005, та підтверджує, що ідентифікована належним чином продукція виробництва Chirana T.Injecta, a.s. відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року.
Відповідно до п.9 Технічного регламенту щодо медичних виробів, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Таким чином, Сертифікат органу з оцінки відповідності приватного підприємства «Політокс», доданий ТОВ Торговий дім "Медсервіс" до тендерної пропозиції підтверджує лише те, що запропонована учасником продукція відповідає вимогам Технічного регламенту та відповідно правомірно введена в обіг, однак жодним чином не підтверджує якості відповідної партії виробленого й запропонованого товару.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ Торговий дім "Медсервіс" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить копії документу, що засвідчує якість товару (сертифікату якості).
На підставі вищевикладеного,
Прошу:
1) скасувати рішення тендерного комітету комунальної установи Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» від 22.08.2017 року про визнання переможцем торгів учасника - ТОВ Торговий дім "Медсервіс" та укладення з ним договору про закупівлю;
2) відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Торговий дім "Медсервіс";
3) відмінити торги на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відхиленням Замовником всіх тендерних пропозицій.
У відповідності до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо рішення тендерного комітету від 22.08.2017 року про укладення договору з ТОВ Торговий дім "Медсервіс" щодо вищезазначеної закупівлі необґрунтованим та неправомірним, виходячи з наступного.
Згідно Додатку №3 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зокрема, надати копії документів, що засвідчують якість товару.
Учасником процедури закупівлі ТОВ Торговий дім "Медсервіс" в складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, підтверджуючого якість запропонованого товару, адже не надано відповідного сертифікату якості продукції (його копії). Натомість ТОВ Торговий дім "Медсервіс" включено до тендерної пропозиції Сертифікат органу з оцінки відповідності приватного підприємства «Політокс», який засвідчує, що організація Chirana T.Injecta, a.s. запровадила і застосовує систему менеджменту якості, яка відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 13485:2005, та підтверджує, що ідентифікована належним чином продукція виробництва Chirana T.Injecta, a.s. відповідає вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, затвердженого Постановою КМУ №753 від 02.10.2013 року.
Відповідно до п.9 Технічного регламенту щодо медичних виробів, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням.
Таким чином, Сертифікат органу з оцінки відповідності приватного підприємства «Політокс», доданий ТОВ Торговий дім "Медсервіс" до тендерної пропозиції підтверджує лише те, що запропонована учасником продукція відповідає вимогам Технічного регламенту та відповідно правомірно введена в обіг, однак жодним чином не підтверджує якості відповідної партії виробленого й запропонованого товару.
Таким чином тендерна пропозиція ТОВ Торговий дім "Медсервіс" не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить копії документу, що засвідчує якість товару (сертифікату якості).
На підставі вищевикладеного,
Прошу:
1) скасувати рішення тендерного комітету комунальної установи Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр» від 22.08.2017 року про визнання переможцем торгів учасника - ТОВ Торговий дім "Медсервіс" та укладення з ним договору про закупівлю;
2) відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Торговий дім "Медсервіс";
3) відмінити торги на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з відхиленням Замовником всіх тендерних пропозицій.
У відповідності до ст. 38 Закону України «Про публічні закупівлі», за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 серпня 2017 14:25
У Додатку 3 Медико – технічниї вимога було встановлено що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі пропозицій конкурсних торгів документи, які підтверджують відповідність пропозиції торгів учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі:
1) Довідка в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за наступним взірцем :
Назва товару Виробник, країна Реєстраційне посвідчення (№), або декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів
2) Надати копії документів що засвідчують якість товару;
3) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
У складі пропозиції ТОВ Торговий дім "Медсервіс" було подано довідку про детальний опис товару, відповідно до таблиці, яка містить всю необхідну інформацію, копію Секртифікату Органу з оцінки відповідності, в якому зазначено що організація Chirana T. Injecta,a.s у наступній сфері діяльності розроблення, виготовлення та реалізація стерильних медичних виробів одноразового використання: шприци ін’єкційні одноразового використання, голки, шприци інсулінові, шприци туберкулінові, ланцети, канюлі, ман дрени, системи для переливання інфузійного розчину, системи для переливання крові, ін’єкційні порти, заглушки, подовжувачі, краники, шприци ручки інсулінові, голки для квакумного забору крові, запровадила і застосовує систему менеджменту якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 13485:2005. Крім того учасник надав копії сертифікатів відповідності з додатками в яких зазначено перелік товару, закупівля якого здійснюється, що засвідчує якість товару. Спроможність учасника поставити товар була підтверджена оригіналом листа авторизації від представника (дистриб’ютора) виробника товару.
Учасник ТОВ Торговий дім "Медсервіс" надав пропозиції, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам документації.
Відповідно до Постанови КМУ №753 від 02.10.2013р. Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів та п.20 Процедура оцінки відповідності Технічного регламенту щодо медичних виробів - 20. Під час проведення процедур оцінки відповідності виробник та орган з оцінки відповідності (у разі залучення) повинні враховувати результати будь-яких випробувань і перевірок, що були проведені відповідно до вимог цього Технічного регламенту до, під час та після виробництва. Відповідно до п.4 Додатку 5 до Технічного регламенту Орган з оцінки відповідності зобов’язаний проводити дослідження і випробування з метою підтвердження відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів за рішенням виробника шляхом дослідження і випробування кожного медичного виробу згідно з вимогами розділу “Перевірка шляхом дослідження і випробування кожного медичного виробу” цього додатка або шляхом дослідження і випробування медичних виробів із застосуванням статистичних методів згідно з вимогами розділу “Статистична перевірка медичних виробів” цього додатка., п.6 Додатку 6 до Технічого регламенту Орган з оцінки відповідності проводить аудит системи управління якістю для визначення її відповідності вимогам, зазначеним у пунктах 4 і 5 цього додатка. Системи управління якістю, що відповідають стандартам, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, вважаються такими, що відповідають цим вимогам. На підставі проведених досліджень, випробовувань тощо, щодо підтвердження відповідності товарів медичного призначення Орган з оцінки відповідності видає сертифікат відповідності на товари медичного призначення, що пройшли перевірку та відповідають всім вимогам національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту та свідчить про належну якість на всіх етапах виробництва продукції.
Відповідно до вищевказаного Замовник вважає, що сертифікат відповідності наданий учасником ТОВ “Торговий дім “Медсервіс” у складі своєї пропозиції вважається документом, що підтверджує якість товарів медичного призначення.
1) Довідка в якій учасник торгів зазначає детальний опис товару за наступним взірцем :
Назва товару Виробник, країна Реєстраційне посвідчення (№), або декларація про відповідність вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів
2) Надати копії документів що засвідчують якість товару;
3) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro.
У складі пропозиції ТОВ Торговий дім "Медсервіс" було подано довідку про детальний опис товару, відповідно до таблиці, яка містить всю необхідну інформацію, копію Секртифікату Органу з оцінки відповідності, в якому зазначено що організація Chirana T. Injecta,a.s у наступній сфері діяльності розроблення, виготовлення та реалізація стерильних медичних виробів одноразового використання: шприци ін’єкційні одноразового використання, голки, шприци інсулінові, шприци туберкулінові, ланцети, канюлі, ман дрени, системи для переливання інфузійного розчину, системи для переливання крові, ін’єкційні порти, заглушки, подовжувачі, краники, шприци ручки інсулінові, голки для квакумного забору крові, запровадила і застосовує систему менеджменту якості, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 13485:2005. Крім того учасник надав копії сертифікатів відповідності з додатками в яких зазначено перелік товару, закупівля якого здійснюється, що засвідчує якість товару. Спроможність учасника поставити товар була підтверджена оригіналом листа авторизації від представника (дистриб’ютора) виробника товару.
Учасник ТОВ Торговий дім "Медсервіс" надав пропозиції, що відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам документації.
Відповідно до Постанови КМУ №753 від 02.10.2013р. Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів та п.20 Процедура оцінки відповідності Технічного регламенту щодо медичних виробів - 20. Під час проведення процедур оцінки відповідності виробник та орган з оцінки відповідності (у разі залучення) повинні враховувати результати будь-яких випробувань і перевірок, що були проведені відповідно до вимог цього Технічного регламенту до, під час та після виробництва. Відповідно до п.4 Додатку 5 до Технічного регламенту Орган з оцінки відповідності зобов’язаний проводити дослідження і випробування з метою підтвердження відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів за рішенням виробника шляхом дослідження і випробування кожного медичного виробу згідно з вимогами розділу “Перевірка шляхом дослідження і випробування кожного медичного виробу” цього додатка або шляхом дослідження і випробування медичних виробів із застосуванням статистичних методів згідно з вимогами розділу “Статистична перевірка медичних виробів” цього додатка., п.6 Додатку 6 до Технічого регламенту Орган з оцінки відповідності проводить аудит системи управління якістю для визначення її відповідності вимогам, зазначеним у пунктах 4 і 5 цього додатка. Системи управління якістю, що відповідають стандартам, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту щодо медичних виробів, вважаються такими, що відповідають цим вимогам. На підставі проведених досліджень, випробовувань тощо, щодо підтвердження відповідності товарів медичного призначення Орган з оцінки відповідності видає сертифікат відповідності на товари медичного призначення, що пройшли перевірку та відповідають всім вимогам національних стандартів, які відповідають європейським гармонізованим стандартам та добровільне застосування яких може сприйматися як доказ відповідності медичних виробів вимогам Технічного регламенту та свідчить про належну якість на всіх етапах виробництва продукції.
Відповідно до вищевказаного Замовник вважає, що сертифікат відповідності наданий учасником ТОВ “Торговий дім “Медсервіс” у складі своєї пропозиції вважається документом, що підтверджує якість товарів медичного призначення.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Вест Ост Медікал" #38639339 |
Відхилено |
537 247,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2017 11:28
|
ТОВ Торговий дім "Медсервіс" #38484592 |
Переможець |
745 645,30
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2017 14:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2017 22:32
|
Пролонгація Медсервіс шприц 12-30-2017 11-33-26.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2017 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2017 12:34
|
Додаткова угода 2 шприци 12-05-2017 12-20-36.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2017 12:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2017 17:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2017 17:46
|
Шприци зменшення 10-02-2017 17-32-55.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2017 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2017 17:27
|
договір шприц.pdf | укладений |
05 вересня 2017 17:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов договору сторони дійшли згоди: зменшити суму Договору 3317/М від 05.09.2017р. на суму - 48000,00 грн. з ПДВ, внести зміни до пункту 3.1., після чого сума Договору становитиме: 697645,30грн з ПДВДоговору та викласти Специфікацію у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 3314/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3314/М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку із зменшенням обсягу закупівлі Сторони домовились зменшити суму договору № 3314/М від 05.09.2017р. на суму : 5617,50 грн. з ПДВ. (П`ять тисяч шiстсот сiмнадцять гривень 50 копiйок), після чого сума договору становить: 692027,80грн. з ПДВ. (Шiстсот дев`яносто двi тисячi двадцять сiм гривень 80 копiйок). Внести зміни до специфікації до договору № 3314/М від 05.09.2017р. |
Номер договору про закупівлю: | 3314/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3314/М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 дія договору про закупівлю може продовжуватись на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 3314/М |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3314/М |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |