Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення Корсунь-Шевченківської центральної районної лікарні по вул. Ярослава Мудрого, 146 м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області
Очікувана вартість
2 367 103,00 UAH
UA-2017-07-27-001045-b ● 461c52108948459d9a93485383ac3928
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ |
Код ЄДРПОУ: | 02005349 |
Місцезнаходження: | 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146 |
Контактна особа: |
Любов Тулупова +380473524078 tanya.crl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення Корсунь-Шевченківської центральної районної лікарні по вул. Ярослава Мудрого, 146 м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)" замовником було оголошено процедуру відкритих торгів у порядку, передбаченому згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В той же час процедуру відкритих торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2017-04-27-001680-b було відмінено у зв’язку з поданням недостатньої кількості тендерних пропозицій. Для цілей закупівлі робіт згідно предмету закупівлі Замовником було повторно проведено аналогічну процедуру, без зміни інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а так само вимог до учасника, однак процедуру відкритих торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2017-06-07-002583-b було відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій.
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно вказаним Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі в тому числі у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Отже, з урахуванням тієї обставини, що Замовником було двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі, при цьому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також вимоги до учасника не відрізняються від тих, що визначені згідно тендерної документації, за винятком вимог, що у відповідності до положень Закону можуть виникнути виключно у випадку проведення Замовником визначеної процедури згідно Закону (в даному випадку – відкриті торги, наприклад – забезпечення тендерної пропозиції, тощо), вбачається можливим застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно вказаним Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі в тому числі у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Отже, з урахуванням тієї обставини, що Замовником було двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі, при цьому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також вимоги до учасника не відрізняються від тих, що визначені згідно тендерної документації, за винятком вимог, що у відповідності до положень Закону можуть виникнути виключно у випадку проведення Замовником визначеної процедури згідно Закону (в даному випадку – відкриті торги, наприклад – забезпечення тендерної пропозиції, тощо), вбачається можливим застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 липня 2017 14:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 серпня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Обсяг закупівлі визначено у відповідності до технічного завдання та розроблених на підставі нього розрахунків договірної ціни учасника. Строк виконання визначатиметься календарним графіком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення Корсунь-Шевченківської центральної районної лікарні по вул. Ярослава Мудрого, 146 м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
27 липня 2017 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "РАСАВА" #22810254 |
Переможець |
2 367 103,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2017 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 11:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2017 10:35
|
Додаткова угода №2 по капремонту.jpg | зміни до договору |
12 грудня 2017 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 серпня 2017 11:26
|
Додаткова угода.jpg | зміни до договору |
15 серпня 2017 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2017 09:46
|
ДОГОВІР.rar | укладений |
09 серпня 2017 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з обмеженістю програмних засобів електронного майданчика підставу внесення змін згідно даного повідомлення читати в редакції - "викладення пунктів 3.3 та 4.1. Договору №105 в новій редакції та згідно тексту додаткової угоди №1 від 15.08.2017р., що додається" |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі (згідно змісту додаткової угоди) |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |