Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення Корсунь-Шевченківської центральної районної лікарні по вул. Ярослава Мудрого, 146 м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області
Очікувана вартість
2 367 103,00 UAH
UA-2017-07-27-001045-b 461c52108948459d9a93485383ac3928
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тулупова

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19400, Україна , Черкаська обл., г. Корсунь-Шевченковский, ул. Ярослава Мудрого, 146
Контактна особа: Любов Тулупова
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва "ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення Корсунь-Шевченківської центральної районної лікарні по вул. Ярослава Мудрого, 146 м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)" замовником було оголошено процедуру відкритих торгів у порядку, передбаченому згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). В той же час процедуру відкритих торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2017-04-27-001680-b було відмінено у зв’язку з поданням недостатньої кількості тендерних пропозицій. Для цілей закупівлі робіт згідно предмету закупівлі Замовником було повторно проведено аналогічну процедуру, без зміни інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, а так само вимог до учасника, однак процедуру відкритих торгів згідно оголошення про проведення відкритих торгів №UA-2017-06-07-002583-b було відмінено у зв’язку з відсутністю тендерних пропозицій.
Згідно з ч. 2 ст. 2 Закону умови, порядок та процедури закупівель товарів, робіт і послуг можуть установлюватися або змінюватися виключно вказаним Законом.
Відповідно до ч. 7 ст. 2 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених Законом. Замовник не має права ділити предмет закупівлі на частини з метою уникнення проведення процедури відкритих торгів або застосування Закону.
Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону замовник має право як виняток застосувати переговорну процедуру закупівлі в тому числі у разі якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Отже, з урахуванням тієї обставини, що Замовником було двічі відмінено процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі, при цьому технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а також вимоги до учасника не відрізняються від тих, що визначені згідно тендерної документації, за винятком вимог, що у відповідності до положень Закону можуть виникнути виключно у випадку проведення Замовником визначеної процедури згідно Закону (в даному випадку – відкриті торги, наприклад – забезпечення тендерної пропозиції, тощо), вбачається можливим застосувати як виняток переговорну процедуру закупівлі з підстави, що визначена згідно п. 4 ч. 2 ст. 35 Закону

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2017 14:01
Оскарження наміру укласти договір: 07 серпня 2017 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Обсяг закупівлі визначено у відповідності до технічного завдання та розроблених на підставі нього розрахунків договірної ціни учасника. Строк виконання визначатиметься календарним графіком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт приймально-діагностичного відділення Корсунь-Шевченківської центральної районної лікарні по вул. Ярослава Мудрого, 146 м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВА МУДРОГО, будинок 146
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

27 липня 2017 14:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
Переможець 2 367 103,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 14:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2017 14:01

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "РАСАВА"
#22810254
2 367 103,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 11:53
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2017 10:35
Додаткова угода №2 по капремонту.jpg зміни до договору
12 грудня 2017 10:34
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2017 11:26
Додаткова угода.jpg зміни до договору
15 серпня 2017 11:25
Електронний підпис укладений
09 серпня 2017 09:46
ДОГОВІР.rar укладений
09 серпня 2017 09:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з обмеженістю програмних засобів електронного майданчика підставу внесення змін згідно даного повідомлення читати в редакції - "викладення пунктів 3.3 та 4.1. Договору №105 в новій редакції та згідно тексту додаткової угоди №1 від 15.08.2017р., що додається"
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі (згідно змісту додаткової угоди)
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 016 050,40
UAH з ПДВ