Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставраційно – ремонтні роботи дахів та фасадів Львівського драматичного театру ім.. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, Городоцькій, 38» у м. Львів
Очікувана вартість
10 656 302,40 UAH
UA-2017-07-27-000758-b 45eead9dd882466aa56fc02f99342000
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фединяк Уляна Мирославівна

380322333185 lv.teatr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа «Львівський драматичний театр ім. Лесі Українки»
Код ЄДРПОУ: 35664399
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Городоцька, 36
Контактна особа: Фединяк Уляна Мирославівна
380322333185
lv.teatr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 липня 2017 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 04 серпня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2017 11:00
Початок аукціону: 15 серпня 2017 15:05
Очікувана вартість: 10 656 302,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 53 281,51 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставраційно – ремонтні роботи дахів та фасадів Львівського драматичного театру ім.. Лесі Українки на вул. Городоцькій, 36, Городоцькій, 38» у м. Львів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79016, Україна, Львівська область, Львів, м. Львів, вул. Городоцька, 36, вул.. Городоцька, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2017 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2017 13:09
Проект договору.docx
27 липня 2017 13:09
Технічне завдання.docx
27 липня 2017 13:09
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2017 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 9 103 581,00
UAH з ПДВ
9 103 581,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дельтабуд 10 521 317,54
UAH з ПДВ
10 521 317,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 серпня 2017 10:35
довідка з податкової
22 серпня 2017 10:35
довідка з МВС
22 серпня 2017 10:35
Кошторис в АВК
14 серпня 2017 09:33
Проект договору.pdf
14 серпня 2017 09:33
Інші документи.pdf
11 серпня 2017 16:09
Банківська гарантія.rar
11 серпня 2017 16:09
Технічна частина.pdf
11 серпня 2017 16:09
Цінова пропозиція.pdf
11 серпня 2017 16:09
Проект договору.pdf
11 серпня 2017 16:09
Інші документи.pdf

Публічні документи

01 вересня 2017 14:08
Довідка з МВС
01 вересня 2017 10:48
Довідка з ДФС
30 серпня 2017 11:09
Довідка
30 серпня 2017 11:06
Кошториси в AVK
30 серпня 2017 10:55
Кошториси в PDF (частина 2)
30 серпня 2017 10:55
Кошториси в PDF (частина 1)
30 серпня 2017 10:55
Цінова пропозиція
12 серпня 2017 18:33
КК.rar
12 серпня 2017 18:33
ВПВ17.rar
12 серпня 2017 18:33
21. Проект договору.pdf
12 серпня 2017 18:33
Реєстр.pdf
12 серпня 2017 18:33
1. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

ТОВ Дельтабуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Рішення скасоване 9 103 581,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 17:03
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"
#20774040
Відхилено 9 103 581,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 17:19
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Дельтабуд
#22345998
Переможець 10 521 317,54
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 17:33

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

21 серпня 2017 17:37
Електронний підпис
21 серпня 2017 17:29
ПОВ.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #20774040

№ рішення у справі

63/17- р/к

Дата рішення у справі

04.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

№ рішення у справі

727-р

Дата рішення у справі

29.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

29 серпня 2017 17:17
Електронний підпис
29 серпня 2017 17:05
page-1.pdf

Документи

29 серпня 2017 17:30
Електронний підпис
29 серпня 2017 17:23
page-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2017 17:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Дельтабуд
#22345998
10 521 317,54
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2017 17:30
Електронний підпис
29 серпня 2017 17:23
page-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2023 17:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 15:08
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:07
Документ Microsoft Word.docx зміни до договору
28 грудня 2019 15:06
Документ Microsoft Word.docx зміни до договору
28 грудня 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:19
IMG_0002.pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:18
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2019 15:33
додаткова угода 12.PDF зміни до договору
04 квітня 2019 15:32
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2019 17:51
додаткова угода 11.PDF зміни до договору
03 квітня 2019 17:48
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2019 14:05
Додаткова угода номер 10.pdf зміни до договору
02 січня 2019 14:04
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2018 13:04
додаткова угода 9.PDF зміни до договору
27 грудня 2018 13:03
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2018 16:39
додаткова угода 8 та додаток.PDF зміни до договору
07 грудня 2018 16:19
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 11:39
Дата 001.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 11:36
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2018 14:49
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2018 14:48
Untitled.FR12 графік.pdf зміни до договору
16 березня 2018 14:47
Untitled.FR12 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
13 березня 2018 10:13
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
13 березня 2018 10:05
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2017 12:29
File (2).PDF зміни до договору
27 грудня 2017 12:20
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2017 12:56
скан.PDF зміни до договору
26 грудня 2017 12:40
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2017 17:48
File.PDF зміни до договору
13 грудня 2017 17:45
Електронний підпис укладений
15 вересня 2017 14:48
додаткова угода.PDF зміни до договору
15 вересня 2017 14:42
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 16:10
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 16:08
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 16:06
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 16:02
Електронний підпис укладений
12 вересня 2017 15:57
договір.PDF укладений
12 вересня 2017 15:51
договір.PDF укладений
12 вересня 2017 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в договір.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.3.2 Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в п.3.2 Договору.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення суми фінансування на 2018 рік
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі ухвали Львівської міської ради від 20.12.2018р. №4392: 1.2. Внести зміни в п. 3.1. Договору 12/09 від 12 вересня 2017р. та викласти його у наступній редакції: «Договірна ціна на момент укладення Договору є твердою і становить: 10 521 317, 54 грн. (десять мільйонів п’ятсот двадцять одна тисяча триста сімнадцять грн. 54 коп.), в тому числі ПДВ 1 753 552,92 грн., в тому числі: - вартість виконаних робіт у 2017 році становить 1 497 473,00 грн. (один мільйон чотириста дев’яносто сім тисяч чотириста сімдесят три грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 249 578,83грн. ; - вартість робіт, що підлягають виконанню у 2018 році, становить 5 823 295,15 грн. (П’ять мільйонів вісімсот двадцять три двісті дев’яносто п’ять гривень 15 коп.), в тому числі ПДВ 970 549,19 грн.; - вартість робіт, що підлягають виконанню у 2019 році становить 3 200 549,39 грн. (Три мільйони двісті тисяч п’ятсот сорок дев’ять грн. 39 коп.), в тому числі ПДВ 533 424.89 грн. Вартість робіт у 2019р. може бути змінена за взаємною згодою Cторін у випадку змін обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків.»; 2. п. 12.1.”Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 31 грудня 2019р., а в частині розрахунків до повного його виконання.” Примітки: Договір укладений 29 грудня 2018 року, однак з технічних причин (неактивна дата 29.12.2018 (субота), незважаючи на те, що це був робочий день) на майданчику, ми обрали в системі дату 02.01.2019р. як дату фактичної публікації на майданчику.
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до договору
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в п.12.1.Договору 12/09 від 12.09.17 та викласти його у наступній редакції:" Цей Договір вважається укладений і набирає чинності з моменту його підписання сторонами, скріплений печатками та діє до 31 грудня 2020р., а вчастині розрахунків до повного його виконання."
Номер договору про закупівлю: 12/09
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2017 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 10 106 265,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 684 377,60 UAH)