Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за об'єктом "Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 загальноосвітньої школи 1-3 ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області в рамках реалізації проекту "Energy Go : впровадження Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка"
Очікувана вартість
54 270,00 UAH
UA-2017-07-26-000145-c 283eb4e802e24a3caa0aa637ba646598
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мідяна Людмила Петрівна

+380433251666 econ_zhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 27 липня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34227893
Вебсайт: http://www.zhmerinka-adm.gov.ua
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Центральна, будинок 4
Контактна особа: Мідяна Людмила Петрівна
+380433251666
econ_zhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

здійснення технічного нагляду за виконанням робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Здійснення технічного нагляду за об'єктом "Капітальний ремонт покрівлі корпусу №1 загальноосвітньої школи 1-3 ступенів №3 по провулку Лютневий, 3 в м. Жмеринка Вінницької області в рамках реалізації проекту "Energy Go : впровадження Плану дій сталого енергетичного розвитку м. Жмеринка"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, провулок Лютневий, 3 м. Жмеринка, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

26 липня 2017 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Філія Державного підприємства "Спеціалізована державна експертна організація - Центральна служба Української державної будівельної експертизи" у Вінницькій області
#35850594
Переможець 54 270,00
UAH
27 липня 2017 17:03

Документи

27 липня 2017 17:03
Електронний підпис
27 липня 2017 17:02
Договір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 16:23
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 15:28
Додаткова угода 3 до Договору 110.pdf зміни до договору
11 травня 2018 15:26
Електронний підпис укладений
29 грудня 2017 11:09
Додаткова угода 110.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 11:06
Електронний підпис укладений
27 липня 2017 17:06
Договір зміни до договору
27 липня 2017 17:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовилися, доповнити розділ 3, договору №110 від «Ар » р г- 2017 року, пунктом 3.1, а саме: «Вартість послуг визначається згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 в розмірі 1,8% за підсумком глав 1-9 зведеного кошторису та Йсладає: - на 2017 рік в сумі 29300,62 грн. (двадцять дев’ять тисяч триста грн. 62 копійки), без ПДВ; - на 2018 рік в сумі 24969,38 грн. (двадцять чотири тисячі дев'ятсот шістдесят дев'ять грн. 38 копійок), без ПДВ. 2. Сторони домовилися внести зміни до розділу 5 договору, а саме п. 5.1. викласти в наступній редакції: «Договір набирає сили з моменту підписання Сторонами та діє до 30 квітня 2018 року, а в частині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків».
Номер договору про закупівлю: 110
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни до розділу 5 договору, а саме п. 5.1. викласти в наступній редакції: "Договір набирає сили з моменту підписання Сторонами та діє до 31 грудня 2018 року, а вчастині проведення розрахунків та гарантійних строків до повного виконання Сторонами прийнятих на себе розрахунків".
Номер договору про закупівлю: 110
Договір:
Номер додаткової угоди: 110
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 липня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 54 270,00
UAH