Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проектні роботи (послуги з інженерного проектування) (проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Реконструкція зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва»)
Очікувана вартість
3 740 640,00 UAH
UA-2017-07-25-001836-b a199535cd1b54456b25abca97588500a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Юрченко

+380675493905 09876an@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Анна Юрченко
+380675493905
09876an@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2017 21:24
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2017 09:00
Початок аукціону: 14 серпня 2017 13:19
Очікувана вартість: 3 740 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,67%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Строк виконання робіт: 30%
210-219 днів: 30%
220-229 днів: 20%
230-239 днів: 10%
від 240 і вище: 0%
25 липня 2017 21:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
25 липня 2017 21:26
Труханов.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання роз'яснень стосовно пункту в) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 31 липня 2017 11:59
Дата відповіді: 31 липня 2017 17:45
Які саме аналогічні договори маються на увазі, на реконструкцію? чи зон відпочинку? наприклад, чи можна вважати за аналогічний договір реконструкцію будівлі?
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянувши Ваше звернення за роз’ясненнями та повідомляє наступне.
Під терміном «аналогічні договори» слід розуміти роботи виконані у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Проектні роботи, на предмет закупівлі, що відповідає оголошенню, а саме: «Реконструкція зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва».
Плани БТІ
Дата подання: 31 липня 2017 17:23
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:06
Просимо надати плани БТІ на будівлі, що підлягають реконструкції згідно закупівлі та надати завдання на реконструкцію будівель
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянувши Ваше звернення за роз’ясненнями та повідомляє наступне. Предметом закупівлі є проектно-вишукувальні роботи по об’єкту «Реконструкція зони відпочинку «Центральна» в частині створення рекреаційного маршруту з благоустроєм прилеглої території на Трухановому острові в Дніпровському районі м. Києва». Уся необхідна інформація зазначена у тендерній документації, затвердженій на засіданні тендерного комітету 24.07.2017 (протокол №172/17 від 24.07.2017). Завданням на проектування не передбачено проведення робіт з проектування будівель та/або споруд, і відповідно, плани будівель та/або споруд не надаються.
Електронний цифровий підпис
Дата подання: 31 липня 2017 17:48
Дата відповіді: 02 серпня 2017 09:10
Тендерну пропозицію можна подати одним файлом і завірити її електронним цифровим підписом чи кожній файл окремо завіряти електронним цифровим підписом?
Відповідь: Тендерний комітет Комунального підприємства Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «Плесо» уважно розглянувши Ваше звернення за роз’ясненнями та повідомляє наступне.
Інструкція щодо накладання електронного цифрового підпису уповноваженої посадової (службової) особи учасника наведена у п.1 розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, затвердженій на засіданні тендерного комітету 24.07.2017 (протокол №172/17 від 24.07.2017).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 серпня 2017 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП" 3 740 640,00
UAH з ПДВ
2 099 099,77
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 469 369.84 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект" 3 700 032,00
UAH з ПДВ
3 700 032,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 590 022.40 Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Новітні технології" 3 739 785,60
UAH з ПДВ
3 739 785,60
UAH з ПДВ
1.4285714286 2 617 849.92 Документи

Публічні документи

10 серпня 2017 15:31
Електронний підпис
10 серпня 2017 15:23
Подписанная гарантия.zip
10 серпня 2017 15:23
Документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АІММ-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"

ТОВ "Будівельна компанія "Новітні технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АІММ-ГРУП"
#39180745
Відхилено 2 099 099,77
UAH з ПДВ
19 серпня 2017 17:13
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"
#35812763
Переможець 3 700 032,00
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 11:36

Документи

19 серпня 2017 17:13
Електронний підпис

Документи

29 серпня 2017 11:36
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2017 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут "Київдормістпроект"
#35812763
3 700 032,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2017 11:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 червня 2020 16:35
ДУ № 9 від 16.09.2020 до дог від 29.11.2017 № ТКДМП-1730-774(2).pdf укладений
17 червня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2020 12:29
ДУ №8 від 27.01.2020 до дог 774.pdf зміни до договору
27 січня 2020 12:27
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2020 16:32
ДУ №7 від 31.12.19 до дог 774.pdf зміни до договору
03 січня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
15 квітня 2019 16:14
ду №6 до дог №ТКДМП-1730 Центральна_009.pdf зміни до договору
15 квітня 2019 16:13
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2018 18:21
ДУ № 5 від 04.12.18 до дог 1730 774 маршурт Центарльна(1).pdf зміни до договору
05 грудня 2018 18:21
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2018 21:29
1730-774(2).PDF зміни до договору
02 грудня 2018 21:28
Електронний підпис зміни до договору
28 березня 2018 14:59
28032018142204.pdf зміни до договору
28 березня 2018 14:56
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2017 18:18
28112017174339(2).pdf зміни до договору
28 листопада 2017 18:17
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2017 15:06
Додаткова Угода 1 До Договору 1730-774.PDF зміни до договору
28 вересня 2017 15:05
Електронний підпис укладений
20 вересня 2017 22:10
ТКДМП-1730.774 від 18.09.2017 ТОВ Інститут Київдормістпроект.pdf укладений
20 вересня 2017 19:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення щодо фінансування
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКДМП-1730/774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку розрахунків
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКДМП-1730/774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКДМП-1730/774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКДМП-1730/774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: 774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: ТКДМП-1730/774
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника, зміна плану фінансування
Номер договору про закупівлю: ТКДМП-1730/774
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 990 009,62
UAH (в тому числі ПДВ 498 334,93 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою сторін