Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по спостереженню сигналізації термінового виклику наряду охорони
Очікувана вартість
109 025,00 UAH
UA-2017-07-25-000650-b 5384a0a4a3b546cabcb009b143a71f4f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Національний музей історії України у Другій світов Музей

+380442862889 chernikov@warmuseum.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс.
Код ЄДРПОУ: 02224241
Вебсайт: http://www.warmuseum.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, Україна, м. Київ, вул. Лаврська,24
Контактна особа: Національний музей історії України у Другій світов Музей
+380442862889
chernikov@warmuseum.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2017 12:13
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2017 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2017 12:30
Початок аукціону: 10 серпня 2017 15:20
Очікувана вартість: 109 025,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 180,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по спостереженню сигналізації термінового виклику наряду охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79711000-1 — Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2017 12:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2017 12:10
ТД спстереження виклику наряду охорони).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пост охорони
Дата подання: 28 липня 2017 14:02
Дата відповіді: 01 серпня 2017 13:56
Пунктом 2.2 Додатку №2 до тендерної документації передбачено вимогу що Учасник має надати у складі пропозиції завірені підписом та печаткою Учасника копії трудових книжок працівників (першої сторінки та сторінки останнього запису про працевлаштування), які будуть залучені для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах, або документів, що підтверджують трудові відносини таких працівників з Учасником. Також пункт 2.3 Додатку №2 до тендерної документації передбачає необхідність надати завірені підписом та печаткою Учасника копії документів всіх працівників Учасника, які будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на постах. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є 79713000-1 послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, Послуги по спостереженню сигналізації термінового виклику наряду охорони. Тобто, предметом закупівлі не є послуги по здійсненню фізичної охорони (охорона за допомогою охоронця) та пости за результатами процедури закупівлі виставлятися не будуть. У зв’язку з цим просимо Замовника роз’яснити які пости маються на увазі у пункті 2.2 та 2.3 Додатку №2 до тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має на увазі диспетчерів, а не охоронців
Пост охорони
Дата подання: 28 липня 2017 14:03
Дата відповіді: 01 серпня 2017 13:57
Пунктом 2.2 Додатку №2 до тендерної документації передбачено вимогу що Учасник має надати у складі пропозиції завірені підписом та печаткою Учасника копії трудових книжок працівників (першої сторінки та сторінки останнього запису про працевлаштування), які будуть залучені для виконання умов Замовника, безпосередньо на постах, або документів, що підтверджують трудові відносини таких працівників з Учасником. Також пункт 2.3 Додатку №2 до тендерної документації передбачає необхідність надати завірені підписом та печаткою Учасника копії документів всіх працівників Учасника, які будуть залучені для виконання умов Замовника безпосередньо на постах. Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є 79713000-1 послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, Послуги по спостереженню сигналізації термінового виклику наряду охорони. Тобто, предметом закупівлі не є послуги по здійсненню фізичної охорони (охорона за допомогою охоронця) та пости за результатами процедури закупівлі виставлятися не будуть. У зв’язку з цим просимо Замовника роз’яснити документи яких працівників необхідно надати на виконання пунктів 2.2 та 2.3 Додатку №2 до тендерної документації, з урахуванням того, що виставлення постів охорони не є предметом закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має на увазі диспетчерів, а не охоронців
сертифікат
Дата подання: 28 липня 2017 14:04
Дата відповіді: 01 серпня 2017 13:57
Пунктом 17 Додатку 3 до тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності у учасника сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу, та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитації. Згідно з вимогами ст. 7 Закону охоронна діяльність підлягає ліцензуванню у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (далі – Закон про ліцензування), з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зазначені вище Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Положеннями ані Закону України «Про охоронну діяльність», ані Закону про ліцензування, ані Ліцензійних умов, не передбачений обов’язок для суб'єктів охоронної діяльності отримувати «сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим органом України з акредитації». Крім того, відповідно до ст. 13 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93 сертифікація продукції в державній системі сертифікації поділяється на обов’язкову та добровільну. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308), не містить серед продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, «послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації». У зв’язку з цим просимо Замовника зазначити яким нормативно-правовим актом (з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю) передбачено необхідність отримання суб’єктом охоронної діяльності сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу, та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим органом України з акредитації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану вимогу буде вилучено
сертифікат
Дата подання: 28 липня 2017 14:05
Дата відповіді: 01 серпня 2017 13:58
Пунктом 10 Додатку 1 Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель передбачено вимогу щодо наявності в учасника «сертифікату відповідності, який підтверджує якість надання послуг з проектування, монтажу, та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим органом України з акредитації». Відповідно до пункту 4.1 розділу 1 тендерної документації предметом закупівлі є 79713000-1 послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації, Послуги по спостереженню сигналізації термінового виклику наряду охорони, тобто проектування та монтаж систем охоронної сигналізації учасник за результатами процедури закупівлі не здійснює Тому просимо надати відповідь стосовно того, яким чином може вплинути на надання послуг з моніторингу сигналів тривоги, спостереження сигналізації, термінового виклику наряду охорони наявність в учасника зазначеного сертифіката, якщо проектування та монтаж систем охоронної сигналізації учасник за результатами процедури закупівлі не здійснює?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дану вимогу буде вилучено
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-25-000650-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "Триумфатор - Безпека", Код ЄДРПОУ:39778983
Дата подання: 28 липня 2017 14:01
Вогнепальна зброя
Пунктом 1. 1 Додатку №2 до тендерної документації передбачається, що Учасник має надати витяг (-и) з інвентаризаційної відомості, які підтверджують право володіння вогнепальною зброєю, бронежилетами, гумовими кийками, газовими балончиками з аерозолями сльозоточивої та дратівливої дії, засобами зв’язку.
Вимога про підтвердження володіння вогнепальною зброєю є не законною у зв’язку із наступним.
Пункт 1 частини 1 статті 9 Закону України «Про охоронну діяльність» суб'єкт охоронної діяльності має право для забезпечення охоронної діяльності придбавати, зберігати та використовувати в установленому законодавством порядку спеціальні засоби, перелік яких визначається Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» суб'єкт охоронної діяльності має право придбавати, зберігати та використовувати бронежилети, захисні каски, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії, газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії, гумові кийки, наручники пластикові (текстильні) одноразового використання, електрошокові пристрої, пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони.
Також відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів» у більшості суб’єктів охоронної діяльності відсутня можливість отримати дозвіл на придбання, зберігання та носіння вогнепальної зброї, крім підрозділів воєнізованої охорони, поліції охорони Національна поліція України тощо.
Окрім того, відповідно до частини 1 статті 263 Кримінального кодексу України носіння, зберігання, придбання, передача чи збут вогнепальної зброї (крім гладкоствольної мисливської), бойових припасів, вибухових речовин або вибухових пристроїв без передбаченого законом дозволу караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років.
Тобто, Замовник встановлюючи у тендерній документації вимогу про підтвердження володіння вогнепальною зброєю провокує Учасників торгів на вчинення злочину передбаченого статтею 263 Кримінального кодексу України.
Наявність вищезазначеної вимоги у тендерній документації призведе до незаконного звуження кола осіб, які можуть брати участь у публічних закупівлях.
У зв’язку з вищевикладеним вважаємо вимогу Замовника про необхідність надання в складі тендерної пропозиції витягу (-и) з інвентаризаційної відомості, які підтверджують право володіння вогнепальною зброєю незаконною, дискримінаційною та вимагаємо виключити її із Пункту 1. 1 Додатку №2 до тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 серпня 2017 17:22
Згідно діючої діючої постанови від 10 серпня 1993 року № 615 "про заходи щодо вдосконаленя охорони об’єктів державної та інших форм власності", Наказу МВС від 30.07.2004 р. № 846/489 "Про затвердження Інструкції з організації охорони державених музеїв, історико-культурних заповідників, інших важливих об’єктів культури підрозділами Державної служби охорони при Міністерстів внутрішніх справ України" Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс, входить до переліку об’єктів, що підлягають обов’язковій охороні підрозділами Державної служби охорони (поліцією охорони) при Міністерстві внутрішніх справ.
Відповідно до ст 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник мажє право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи те, що у фондах Музею зберігаються музейні експонати, котрі мають державну цінність, а також криміногенну ситуацію, що склалася в державі, патруль охорони реагування далеко не завжди зможе ефективно зреагувати на попередження злочину, крадіжки і т.д. без застосування вогнепальної зброї.
Тому виключити вимогу про підтвердження права володіння вогнепальною зброєю, вважаємо недоцільним.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 серпня 2017 11:49
Коментар щодо відміни: Протокол засідання тендерного комітету № 13/2017 від 03.08.2017 року
Документи:
04 серпня 2017 11:49
П13.pdf