Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Академіка Корольова, 11/1 Святошинського району м. Києва
Очікувана вартість
79 000,00 UAH
UA-2017-07-25-000551-a ● a311d250a96a4d429e86019016673dc8
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція" |
Код ЄДРПОУ: | 37932233 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А |
Контактна особа: |
Саушев Олександр Анатолійович 380442357105 kbretender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 липня 2017 13:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2017 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 серпня 2017 17:00 |
Початок аукціону: | 02 серпня 2017 15:53 |
Очікувана вартість: | 79 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Інформація про предмет закупівлі
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Академіка Корольова, 11/1 Святошинського району м. Києва [ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (будівельно-монтажні роботи – за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45300000-0)]
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Облаштування ігрового майданчика за адресою: вул. Академіка Корольова, 11/1 Святошинського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Академіка Корольова, 11/1 Святошинського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2017 16:34 |
Оголошення Корольова, 11-1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-25-000551-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Європейський парк", Код ЄДРПОУ:39640790
Дата подання: 11 серпня 2017 13:56
скарга на дії замовника
Відповідно оголошень, розміщених на авторизованому електронному майданчику Уповноваженого органу Комунальним підприємством “Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «КИЇВБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ» було оголошено 96 процедур допорогових торгів на облаштування ігрових майданчиків, учасником яких стало наше підприємство.
Проте 07 серпня 2017 о всі пропозиції нашого підприємства були відхилені з підстав їх невідповідності умовам закупівлі.
Підставами для відхилення нашої пропозиції слугували:
1) подання окремих документів у вигляді копій, а не оригіналів;
2) посилання в довідці ДФС на ЗУ «Про здійснення державних закупівель», що на думку замовника, спричиняє її нечинність;
3) відсутність документу про прийняття електронної звітності чи відмітки органу статистики на одному із фінансових звітів;
4) технічні і якісні вимоги не відповідають додатку 2 оголошення (в чому саме криється невідповідність замовником не конкретизовано)
На нашу думку, всі ці підстави для відхилення є надуманими і незаконними з наступних причин:
1) згідно вимог замовника нами було подано електронні сканкопії оригіналів документів. Проставлена нами відмітка, про те, що копія відповідає оригіналу не суперечить вимогам замовника, адже ми, тим самим, підтвердили, що електронна сканкопія документа відповідає оригіналу. Оригінал документу, зрозуміло, з технічних причин через електрону систему завантажити неможливо.
2) Щодо помилкового посилання в довідці ДФС на закон України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність – то така технічна описка ДФС не робить видану нам довідку нечинною, адже довідка містить всі обов’язкові реквізити для даного документу. Замовник просив надати Довідку (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану органом доходів і зборів у паперовому або електронному вигляді, відповідно до норм чинного законодавства (дійсну на дату подачі оголошення) і ми її надали. Причини для відхилення нашої пропозиції за цією підставою відсутні.
3) Щодо доказів про надання нами фінансового звіту на 1-й квартал 2017 року, то він був поданий нами у вигляді копії поштового направлення рекомендованим листом;
4) Що ж стосується виявленої замовником невідповідності нашої пропозиції технічним і якісним вимогам згідно додатку 2 оголошення, то спростувати ми її не можемо оскільки не розуміємо, про що йдеться мова.
Звичайно, відстоювати свої права по допорогових закупівлях дуже складно. Оскільки даний вид закупівель фактично не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі» і єдиним органом оскарження виступає сам замовник. Тому складно очікувати на об’єктивний розгляд нашої скарги.
Проте все ж нагадуємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» зобов’язує усіх замовників: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ст. 2 Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до ст 3 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Принцип максимальної економії та ефективності означає, що перевага мала б бути надана найбільш економічно вигідній пропозиції, яка відповідає вимогам замовника.
Принципи «недискримінації учасників» та «об’єктивної та неупередженої оцінки» передбачать одинакові підходи до розгляду пропозицій усіх учасників.
В зв’язку з чим, звертаємо Вашу увагу, що в пропозиції учасника ТОВ Дитячі та спортивні майданчики наявні недоліки, аналогічні, виявленим в нашій пропозиції.
Згідно пункту 19 оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують що учасник являється виробником обладнання, або дилерський договір з виробником.
Всупереч вимогам замовника, учасник надав копію, а не оригінал дилерського договору з виробником майданчиків ООО «Компания Спорттехника», хоча можливість надання копії оголошенням не передбачена.
Фінансовий звіт суб’єкта підприємництва на 2016 рік не містить документу про прийняття електронної звітності чи відмітки органу статистики.
Таким чином, замовником про розгляді пропозицій учасників було застосовано дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій, чим було грубо порушено наші законні права та інтереси як учасника процедури закупівлі. У випадку незадоволення нашої скарги ми змушені будемо звертатися в контролюючі та правоохоронні органи з проханням вжиття відповідних заходів.
На підставі вищевикладеного, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити процедури закупівлі, в яких ми брали участь.
Розгорнути
Згорнути
Проте 07 серпня 2017 о всі пропозиції нашого підприємства були відхилені з підстав їх невідповідності умовам закупівлі.
Підставами для відхилення нашої пропозиції слугували:
1) подання окремих документів у вигляді копій, а не оригіналів;
2) посилання в довідці ДФС на ЗУ «Про здійснення державних закупівель», що на думку замовника, спричиняє її нечинність;
3) відсутність документу про прийняття електронної звітності чи відмітки органу статистики на одному із фінансових звітів;
4) технічні і якісні вимоги не відповідають додатку 2 оголошення (в чому саме криється невідповідність замовником не конкретизовано)
На нашу думку, всі ці підстави для відхилення є надуманими і незаконними з наступних причин:
1) згідно вимог замовника нами було подано електронні сканкопії оригіналів документів. Проставлена нами відмітка, про те, що копія відповідає оригіналу не суперечить вимогам замовника, адже ми, тим самим, підтвердили, що електронна сканкопія документа відповідає оригіналу. Оригінал документу, зрозуміло, з технічних причин через електрону систему завантажити неможливо.
2) Щодо помилкового посилання в довідці ДФС на закон України «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність – то така технічна описка ДФС не робить видану нам довідку нечинною, адже довідка містить всі обов’язкові реквізити для даного документу. Замовник просив надати Довідку (за встановленою формою) про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видану органом доходів і зборів у паперовому або електронному вигляді, відповідно до норм чинного законодавства (дійсну на дату подачі оголошення) і ми її надали. Причини для відхилення нашої пропозиції за цією підставою відсутні.
3) Щодо доказів про надання нами фінансового звіту на 1-й квартал 2017 року, то він був поданий нами у вигляді копії поштового направлення рекомендованим листом;
4) Що ж стосується виявленої замовником невідповідності нашої пропозиції технічним і якісним вимогам згідно додатку 2 оголошення, то спростувати ми її не можемо оскільки не розуміємо, про що йдеться мова.
Звичайно, відстоювати свої права по допорогових закупівлях дуже складно. Оскільки даний вид закупівель фактично не регулюється ЗУ «Про публічні закупівлі» і єдиним органом оскарження виступає сам замовник. Тому складно очікувати на об’єктивний розгляд нашої скарги.
Проте все ж нагадуємо, що ЗУ «Про публічні закупівлі» зобов’язує усіх замовників: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому ст. 2 Закону дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом.
Відповідно до ст 3 Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Принцип максимальної економії та ефективності означає, що перевага мала б бути надана найбільш економічно вигідній пропозиції, яка відповідає вимогам замовника.
Принципи «недискримінації учасників» та «об’єктивної та неупередженої оцінки» передбачать одинакові підходи до розгляду пропозицій усіх учасників.
В зв’язку з чим, звертаємо Вашу увагу, що в пропозиції учасника ТОВ Дитячі та спортивні майданчики наявні недоліки, аналогічні, виявленим в нашій пропозиції.
Згідно пункту 19 оголошення учасник повинен надати документи, що підтверджують що учасник являється виробником обладнання, або дилерський договір з виробником.
Всупереч вимогам замовника, учасник надав копію, а не оригінал дилерського договору з виробником майданчиків ООО «Компания Спорттехника», хоча можливість надання копії оголошенням не передбачена.
Фінансовий звіт суб’єкта підприємництва на 2016 рік не містить документу про прийняття електронної звітності чи відмітки органу статистики.
Таким чином, замовником про розгляді пропозицій учасників було застосовано дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій, чим було грубо порушено наші законні права та інтереси як учасника процедури закупівлі. У випадку незадоволення нашої скарги ми змушені будемо звертатися в контролюючі та правоохоронні органи з проханням вжиття відповідних заходів.
На підставі вищевикладеного, просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відмінити процедури закупівлі, в яких ми брали участь.
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 серпня 2017 14:33
КП «Дирекція з капітального будівництва та реконструкції «Київбудреконструкція» вдячна за зауваження викладені у Вашій вимозі
Зауваження щодо наданих копій документів, у складі пропозиції, носили рекомендаційний характер, для врахування в подальшій Вашій роботі та більш уважного опрацювання Оголошень замовників, при участі в інших закупівлях.
Основними підставами є не відповідність технічним та якісним вимогам до ігрового майданчику, що буде встановлюватися в рамках закупівлі, оскільки вимоги стосуються безпеки дітей на майданчику, а Вами не зазначено та не надано інформацію щодо:
- чи торці всіх елементів будуть закруглені радіусом не менше 3 мм;
- чи металевий профіль та труби матимуть пластикові заглушки або заварені на краях;
- чи всі щілини між деталями конструкцій будуть відповідати правилам безпеки з виготовлення дитячих майданчиків, а саме бути більше 20 мм або менше 8 мм;
- чи краї фанери будуть оброблені та пофарбовані;
- чи згинання поручнів гойдалки-балансиру не попадатиме в діапазон 130-230 мм для запобігання застрягання голови дитини;
- чи буде на комплексі нанесено інформацію про виробника для оперативного реагування;
- європейського сертифікату безпеки.
Також повідомляємо, що довідка про відсутність заборгованості з податків та зборів не відповідає чинному законодавству, а саме видана відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VІІ , який втратив чинність.
Щодо пункту 16 Оголошення повідомляємо, що вимога надання підтвердження здачі фінансової звітності (з відміткою про прийняття органом Держстату або документом про прийняття електронної звітності) стосується лише І кварталу 2017 року
Зауваження щодо наданих копій документів, у складі пропозиції, носили рекомендаційний характер, для врахування в подальшій Вашій роботі та більш уважного опрацювання Оголошень замовників, при участі в інших закупівлях.
Основними підставами є не відповідність технічним та якісним вимогам до ігрового майданчику, що буде встановлюватися в рамках закупівлі, оскільки вимоги стосуються безпеки дітей на майданчику, а Вами не зазначено та не надано інформацію щодо:
- чи торці всіх елементів будуть закруглені радіусом не менше 3 мм;
- чи металевий профіль та труби матимуть пластикові заглушки або заварені на краях;
- чи всі щілини між деталями конструкцій будуть відповідати правилам безпеки з виготовлення дитячих майданчиків, а саме бути більше 20 мм або менше 8 мм;
- чи краї фанери будуть оброблені та пофарбовані;
- чи згинання поручнів гойдалки-балансиру не попадатиме в діапазон 130-230 мм для запобігання застрягання голови дитини;
- чи буде на комплексі нанесено інформацію про виробника для оперативного реагування;
- європейського сертифікату безпеки.
Також повідомляємо, що довідка про відсутність заборгованості з податків та зборів не відповідає чинному законодавству, а саме видана відповідно до ЗУ «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014 № 1197-VІІ , який втратив чинність.
Щодо пункту 16 Оголошення повідомляємо, що вимога надання підтвердження здачі фінансової звітності (з відміткою про прийняття органом Держстату або документом про прийняття електронної звітності) стосується лише І кварталу 2017 року
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 серпня 2017 16:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Європейський парк" |
76 109,20
UAH з ПДВ
|
76 109,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
79 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Європейський парк" #39640790 |
Відхилено |
76 109,20
UAH з ПДВ
|
07 серпня 2017 15:25
|
ТОВ Дитячі та спортивні майданчики #37095763 |
Переможець |
79 000,00
UAH з ПДВ
|
09 серпня 2017 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір № 433 Корольова, 11-1.pdf | укладений |
01 вересня 2017 11:20
|
протокол № 756 Корольова, 11-1.jpg | укладений |
01 вересня 2017 11:20
|