Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги на 2017 рік по охороні Меморіального комплексу (фізична охорона)
Очікувана вартість
570 957,00 UAH
UA-2017-07-25-000367-a a96f69e0049e48578e8ae72a50044265
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Національний музей історії України у Другій світов Музей

+380442862889 chernikov@warmuseum.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний музей історії України у Другій світовій війні. Меморіальний комплекс.
Код ЄДРПОУ: 02224241
Вебсайт: http://www.warmuseum.kiev.ua/
Місцезнаходження: 01015, Україна , Київська обл., Київ, Україна, м. Київ, вул. Лаврська,24
Контактна особа: Національний музей історії України у Другій світов Музей
+380442862889
chernikov@warmuseum.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2017 11:57
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2017 13:45
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2017 13:45
Початок аукціону: 10 серпня 2017 15:09
Очікувана вартість: 570 957,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 564,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги на 2017 рік по охороні Меморіального комплексу (фізична охорона)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2017 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2017 13:01
Д2.pdf
02 серпня 2017 13:01
П12.pdf
28 липня 2017 11:49
Дод 2 зміни.pdf
28 липня 2017 11:49
П11.pdf
25 липня 2017 11:54
ТД (фізична охорона).pdf
02 серпня 2017 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2017 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2017 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2017 13:01
Д2.pdf
02 серпня 2017 13:01
П12.pdf
28 липня 2017 11:49
Дод 2 зміни.pdf
28 липня 2017 11:49
П11.pdf
25 липня 2017 11:54
ТД (фізична охорона).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо кваліфікаціних критеріїв
Дата подання: 25 липня 2017 16:13
Дата відповіді: 27 липня 2017 16:45
Пунктом 4.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності в учасника копії сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД №43.21, 74.90, 80.10,80.20. Згідно з вимогами ст. 7 Закону охоронна діяльність підлягає ліцензуванню у порядку, визначеному Законом України "Про ліцензування видів господарської діяльності" (далі – Закон про ліцензування), з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Зазначені вище Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження охоронної діяльності, а також організаційні, кадрові і технологічні вимоги до матеріально-технічної бази ліцензіата, обов’язкові для виконання під час провадження охоронної діяльності. Положеннями ані Закону України «Про охоронну діяльність», ані Закону про ліцензування, ані Ліцензійних умов, не передбачений обов’язок для суб'єктів охоронної діяльності отримувати «сертифікат відповідності на послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації, виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим органом України з акредитації». Крім того, відповідно до ст. 13 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93 сертифікація продукції в державній системі сертифікації поділяється на обов’язкову та добровільну. Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 (у редакції наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 06.11.2013 № 1308), не містить серед продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, «послуги з проектування, монтажу та технічного обслуговування систем охоронної сигналізації». У зв’язку з цим просимо Замовника зазначити яким нормативно-правовим актом (з посиланням на відповідний пункт, частину, статтю) передбачено необхідність отримання суб’єктом охоронної діяльності сертифікату ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД №43.21, 74.90, 80.10,80.20? Просимо видалити даний пункт з тендерної документації, адже виникають сумніви щодо прописування даної вимоги під конкретного учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якістю. Вимоги" (ISO 900:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпеченя безпеки та обслуговувая систем безпекиб проектування та установленя протипожежної та охоронної
сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД № 43.21,74.90-буде виключено з переліку вимог.
серитфікати відповідності
Дата подання: 25 липня 2017 16:16
Дата відповіді: 27 липня 2017 16:48
Пунктом 4.2. Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності в учасника «копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих об’єктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування)». Який орган видає такий документ? На підставі яких нормативно-правових актів?
Відповідь: Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якості. Вимоги" (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізацуії, консультування з питань безпеки, код КВЕД № 43.21,74.90- буде виключено з переліку вимог.
відповідність
Дата подання: 25 липня 2017 16:42
Дата відповіді: 27 липня 2017 16:55
Пунктом 4.1. Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності в учасника копії ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування сертифікату з питань безпеки, код КВЕД №43.21, 74.90, 80.10,80.20. Предмет закупівлі «Код ДК 021-2015 (CPV) : 79713000-5 - Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони», на яких підставах Замовник вимагає сертифікат відповідності на: «..обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування сертифікату з питань безпеки..», якщо це не є предмет закупівлі навіщо учасник має мати даний сертифікат? Вважаємо що дана вимога заздалегідь прописана під конкретного учасника, та просимо Замовника прибрати дану вимогу з документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи уаправління та якістю. Вимоги" (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування системи безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД № 43.21,74.90- буде виключено з переліку вимог
договір з поліцією
Дата подання: 25 липня 2017 17:59
Дата відповіді: 27 липня 2017 16:59
Замовником в Пунктті 4.7. Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором (договору з поліцією охорони). Просимо надати роз’яснення яким чином діючий договір з поліцією охорони буде впливати на якість надання фізичної охорони учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якості. Вимоги" (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпекит та обслуговуваня систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД №43.21,74.90- буде виключено з переліку вимог
договір з Управлінням поліції охорони
Дата подання: 26 липня 2017 11:01
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:06
В Додатку 2 до Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників торгів", в пункті 4.7 вказано про необхідність надання учасником в складі пропозиції копію діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов'язань за Договором (договору з Поліцією охорони). Поясніть, будь-ласка, навіщо учасник повинен мати договір з Управлінням поліції охорони, якщо учасники мають свої власні мобільні групи реагування, які будуть залучені до надання послуг. Тим паче, що у вас в Тендерній документації прописана вимога надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не менше 6-х) на транспорт реагування, в яких зазначена назва фірми виконавця з позначкою, що він є спеціальний (спеціалізований) для охоронної діяльності, який буде залучений до надання послуг.Тому, для чого учаснику мати ще й договір з Управлінням поліції, яка в цьому необхідність? . На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати такий договір з Управлінням поліції охорони. У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має такий договір з Управлінням поліції охорони, або ж інтереси Управління поліції
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання учасником в складі пропозиції копію діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за договором (договір з поліцією охорони)-буде виключено з переліку вимог.
Вимогу : надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не меньше 6-х) на транспорт реагування - буде замінено на вимогу у наступній редакції: надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не меньше одного) на транспорт реагування. Автомобілі повинні бути обладнаними засобами радіотехнічного зв’язку, кольрографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
автотранспорт реагування
Дата подання: 26 липня 2017 11:13
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:10
Замовником в "Кваліфікаційних критеріях" Пунктом 1.4. Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу : «завірені уповноваженою особою та печаткою Учасника копії технічних паспортів (не менше 6-х) на транспорт реагування в яких зазначена фірми виконавця з позначкою, що він є спеціальний (спеціалізований) для охоронної діяльності, який буде залучено до надання послуг.» Просимо надати роз’яснення , навіщо на 1-н об’єкт охорони потрібно 6 машин реагування? чому замовник не вимагає 10 чи 20 машин реагування? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та прописаною під певного учасника. Просимо відкоригувати дану вимогу, та внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надати завіені уповноваженою особою тьа печаткою учасника копії технічних паспортів (не менше 6-х) на транспорт реагування -буде замінено: надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не менше одного) на транспорт реагування. Автомобілі повинні бути обладнаними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
До транспорту реагування
Дата подання: 26 липня 2017 11:16
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:14
Замовником в Пункті 1.4. Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії» передбачено вимогу щодо наявності транспорту реагування. Так же Замовник вказав що транспорт реагування повинен бути спеціальний (спеціалізований) для охоронної діяльності. Транспорт реагування повинен відповідати ст. 6 ЗУ «Про охоронну діяльність» тобто бути обладнаними засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Чому Замовник вимагає часткову відповідність ЗУ «Про охоронну діяльність»? Просимо відкоригувати тендерну документацію згідно до пунктів Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу: надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасникуа копії технічних паспортів (не меньше 6-х) на транспорт реагування - буде замінено: надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не меньше одного) на транспорт реагування. Автомобілі повинні бути побладнаними засобами рідіотехніфчного зв’язку, кольрографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами, у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України.
сертифікат відповідності
Дата подання: 26 липня 2017 11:36
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:17
В Додатку 2 до Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників торгів", в пункті 4.2 вказано, що учасник у складі пропозиції повинен надати копію сертифіката відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих обєктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування). Відповідно до Закону України "Про охоронну діяльність" та Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, для надання послуг з охорони субєктам охоронної діяльності необхідно отримувати лише Ліцензію, яка діє на всій території України. Жодних додаткових вимог для субєктів охоронної діяльності для забезпечення надання послуг з охорони законодавством не встановлено. На підставі вищевикладеного просимо Вас надати роз’яснення з посиланням на відповідний пункт, частину та статтю законодавчих актів України, які зобов’язують охоронне підприємство мати такий сертифікат відповідності послуг. У разі неможливості надати вищевказане роз’яснення вимагаємо виключити даний пункт із тендерної документації, як такий, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки встановивши дану вимогу, можна припустити, що члени тендерного комітету лобіюють інтереси одного учасника, який має такий сертифікат.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якістю. Вимоги" (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг збереження безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД № 43.21,74.90- буде виключено з переліку вимог.
сертифікат ДСТУ ISO
Дата подання: 26 липня 2017 11:46
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:20
В Додатку 2 до Тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників торгів", в пункті 4.1 вказано, що учасники у складі пропозиції повинні надати копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якістю. Вимоги" (ISO 9001:2008), стосовно надання послуг ззабезпечення безпекита обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, коди КВЕД №43.21, 74.90, 80.10, 80.20. Частина 4 статті 22 Закону передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Також, одним із принципів закупівель є недискримінація учасників. Закон України «Про охоронну діяльність» визначає організаційно-правові принципи здійснення господарської діяльності у сфері надання послуг з охорони власності та громадян. Відповідно до абзацу 3 частини 1 статті 1 даного Закону суб'єкт охоронної діяльності - суб'єкт господарювання будь-якої форми власності, створений та зареєстрований на території України, що здійснює охоронну діяльність на підставі отриманої у встановленому порядку ліцензії. Вимог щодо отримання додаткових сертифікатів для можливості надання послуг з охорони власності та громадян не передбачено жодним нормативно-правовим актом. Таким чином, Замовник не має права вимагати в Тендерній документації документи, які не є обов’язковими під час здійснення діяльності охоронним підприємством.Встановлюючи вимоги щодо надання копії сертифікату якості ISO 9001 Замовник лобіює інтереси учасника, який має відповідні документи.Також, вимога про надання в складі пропозиції оскаржувалася в Антимонопольному комітеті, про що органом оскарження було прийнято рішення № 241-р/пк-ск від 26.02.2014 року. Відповідно даного рішення вимога про надання в складі пропозиції копії сертифікату якості ISO 9001 є дискримінаційною.Таким чином, просимо Вас внести зміни до Документації та вилучити вимогу про наявність у Виконавця сертифікату якості ISO 9001 як таку, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: сертифікат ДСТУ ISO 9001:2009 " Системи управління та якістю. Вимоги" (ISO 9001:2008), який підтверджує якість надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, код КВЕД 43.21,74.90 - буде виключено з переліку вимог.
автотранспорт
Дата подання: 26 липня 2017 11:54
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:25
В Додатку до 3 Тендерної документації "Технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі" вказано, що послуги з охорони будуть надаватися на двох обєктах за адресою м. київ, вул. Лаврська, 24 та 27. Поясніть, будь ласка, для чого Замовнику потрібен транспорт реагування в кількості саме 6 авто для забезпечення послуг з охорони всього на двох обєктах?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не меньше 6-х) на транспорт реагування буде замінено: надати завірені уповноваженою особою та печаткою учасника копії технічних паспортів (не меньше одного) на транспорт реагування. Автомобілі повинні бути обладнані засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України
транспорт реагування
Дата подання: 26 липня 2017 16:51
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:27
В Додатку 2 пункті 1.4. до тендерної документації передбачено вимогу : «завірені уповноваженою особою та печаткою Учасника копії технічних паспортів (не менше 6-х) на транспорт реагування в яких зазначена фірми виконавця з позначкою, що він є спеціальний (спеціалізований) для охоронної діяльності, який буде залучено до надання послуг.» Просимо надати роз’яснення транспорт реагування має бути власним, чи за договором оренди/реагування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Право користування автотранспортом може підтверджувати договір оренди, що відповідає вимогам законодавства України та є чинним на весь період надання послуг.
договір з поліцією
Дата подання: 27 липня 2017 17:08
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:31
Пунктом 4.7. Додатку 2 до тендерної документації передбачено вимогу щодо наявності копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за Договором (договору з поліцією охорони). Просимо надати роз’яснення яким чином діючий договір з поліцією охорони буде впливати на якість надання фізичної охорони учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання учасником в складі пропозиції копії діючого договору на підтвердження взаємодії з державними правоохоронними органами з метою належного виконання зобов’язань за договором (договору з поліцією охорони) - буде виключено з переліку вимог.
сертифікат відповідності послуг охорони та сертифікат ISO
Дата подання: 27 липня 2017 17:37
Дата відповіді: 27 липня 2017 17:59
Шановний Замовнику! В додатку 2 до Тендерної документації вказано два різних пункти - це 4.1 та 4.2, в яких містяться дві різні вимоги, а саме надання сертифікату відповідності послуг охорони (фізичної охорони нерухомих обєктів, послуги пункту централізованого спостереження, послуги груп швидкого реагування) та сертифіката ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якістю. Вимоги" (ISO 9001:2008), стосовно надання послуг ззабезпечення безпекита обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, коди КВЕД №43.21, 74.90, 80.10. На питання ж учасників Ви надали ідентичні відповіді щодо обох сертифікатів, при цьому на питання щодо сертифікату відповідності послуг охорони Ви відповіли як про сертифікат ISO. Хочемо зауважити, що це два різних сертифіката, і дві різних вимоги. Надайте, буль ласка, точні і конкретні відповіді щодо цих двох сертифікатів? Чи вимоги щодо обох сертифікатів (сертифіката відповідності послуг охорони та сертифіката ISO) будуть виключені з Тендерної документації? Чи лише вимога щодо сертифікату ISO?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пункт 4.1 Додатку 2 до тендерної документації "Копію сертифіката ДСТУ ISO 9001:2009 "Системи управління та якістю. Вимоги" (ISO 9001:2008), стосовно надання послуг забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектуванн я та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питать безпеки, код КВЕД 43.21,74" - буде виключено з переліку вимог.
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 28 липня 2017 17:56
Дата відповіді: 01 серпня 2017 14:10
Вітаю! Просимо роз'яснити наступні вимоги ТД: 1. Відповідно до п.1.3. Додатку №2 ТД Учасник має надати інформацію щодо пункту централізованого спостереження Учасника. Поясніть, будь-ласка, який документ необхідно подавати: договір оренди саме приміщення, в якому знаходиться пункт централізованого спостереження чи інший документ? Чи приймається договір суборенди з компанією, яка надає послуги ПЦС Учаснику? 2. Пунктом 2.4. Додатку №2 ТД вимагається надання не менше 30 свідоцтв про присвоєння робочої кваліфікації охоронника. Чи означає це, що у штаті Учасника має бути щонайменше 30 охоронників? Враховуючи предмет даної закупівлі, вважаємо таку вимогу необгрунтованою і дискримінаційною до охоронних фірм, які мають менше 30 штатних співробітників охорони (25 наприклад). Тому просимо внести зміни до ТД в цій частині і щодо кількості охоронців викласти у такому виді: "у кількості, достатній для якісного виконання умов закупівлі". Також просимо повідомити: чи допускається подання вказаних свідоцтв на співробітників іншої компанії, яка буде залучена як субпідрядник? Чи необхідно у такому випадку надавати також копії трудових книжок охоронників, оформлених на компанію-субпідрядника? 3. Чи допускається залучення субпідрядника для надання визначених закупівлею послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Договір суборенди також підтверджує право користування майном.
2. Вимогу стосовно підтвердження наявності 30 охоронників буде вилучено.
3. У випадку передбаченому законодавством України, якщо виконавець планує залучати субпідрядників у розмірі білше 20%, він надає весь перелік документів на субпідрядника. Тобто у такому випадку необхідно надати усі документи, що вимагаються як стосовно Вашого підприємства так і підприємства субпідрядника.
30 свідоцтв охоронників 3-го розряду
Дата подання: 28 липня 2017 18:01
Дата відповіді: 01 серпня 2017 14:15
В Додатку 2 до тендерної документації, в пункті 2.4 вказано про необхідність надання учасником завірених копій документів, що підтверджують проходження працівниками Учасника, що залучені до роботи на транспорті реагування, професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України "про охоронну діяльність" та пункту 3.3 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, а саме не менше 30 свідоцтв про присвоєння робітничої кваліфікації за професією "охоронник", не нижче 3 кваліфікаційного розряду. Поясніть, будь ласка, навіщо вам така кількість (30 осіб) охоронників, які задіяні до роботи на транспорті реагування, якщо відповідно до вимоги пункту 1.4 Додатку №2 учаснику потрібно надати інформацію та документи на підтвердження наявності транспорту реагування (не менше одного), тобто учасник може підтвердити наявність одного транспорту реагування, в склад якого входе 2-3 охоронника, але при цьому, відповідно до вашої вимоги, учасник повинен підтверджувати наявність 30 охоронників. Вимога, викладена в пункті 2.4 є недоцільною та нелогічною. Просимо пояснити необхідність задіяння в транспорті реагування та підтвердження наявності 30 осіб!!! Просимо внести зміни в Тендерну документацію і привести вимоги у відповідність один до одного, щоб вони не суперечили одна одній, як у випадку з підтвердженням наявності транспорту реагування та кількості охоронників в транспорті реагування. Так як на даний момент виходить, що учасники повинні підтвердити наявність хоча б одної групи реагування, при цьому, чомусь, повинні надавати свідоцтва охоронників 3-го розряду на 30 осіб, які будуть залучені в транспорті реагування
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу стосовно підтвердження наявності 30 охоронників буде вилучено
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2017 15:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ" 476 280,00
UAH з ПДВ
379 954,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СБ "Статус" 420 000,00
UAH з ПДВ
380 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2017 08:19
фінансовий_звіт_27.03.17.pdf
09 серпня 2017 08:18
фінансовий_звіт_27.03.17.pdf
09 серпня 2017 08:18
Трудові.pdf
09 серпня 2017 08:17
Спец_машини.pdf
09 серпня 2017 08:17
Лист згода.pdf
09 серпня 2017 08:17
Довідки_корупція_27.03.17.pdf
09 серпня 2017 08:17
Довідка_банк_нова_27.03.17.pdf
09 серпня 2017 08:17
2.Витяг_ПДВ_СБ_СТАТУС.jpg
09 серпня 2017 08:15
Регистрация_пульта.jpg
09 серпня 2017 08:15
Охр_лиц_СБ_Статус.pdf
09 серпня 2017 08:15
Відгук.jpeg
09 серпня 2017 08:15
Відгук 1.jpeg
09 серпня 2017 08:15
Інформаційна довідка.pdf
09 серпня 2017 08:15
ДозволаМашиниМигал.doc
09 серпня 2017 08:15
Довідкаматериал база.pdf
09 серпня 2017 08:15
ДовідкаДоговора.pdf
09 серпня 2017 08:14
Довідка_охоронці.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"

ТОВ СБ "Статус"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"
#38374928
Переможець 379 954,80
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 15:50

Документи

11 серпня 2017 15:50
Електронний підпис
11 серпня 2017 15:49
Протокол 15.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2017 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "РЕГІОНАЛЬНА ОХОРОННА КОНФЕДЕРАЦІЯ"
#38374928
379 954,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2017 15:50
Електронний підпис
11 серпня 2017 15:49
Протокол 15.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 лютого 2018 13:18
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 16:32
Дод 2 (1).pdf зміни до договору
23 січня 2018 16:32
Електронний підпис зміни до договору
23 січня 2018 13:29
Дод 1 (1).pdf зміни до договору
23 січня 2018 13:29
Електронний підпис укладений
22 серпня 2017 11:21
2208-203.pdf укладений
22 серпня 2017 11:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дї
Номер договору про закупівлю: 2208/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 2208/203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 січня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 січня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): подовження терміну дії договору на сум не більше ніж 20%
Номер договору про закупівлю: 2208/203
Договір:
Номер додаткової угоди: 2208/203
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 455 945,76
UAH з ПДВ