Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплекти мебельних стінок для навчальних кабінетів, столи учнівські, стільці учнівські, шафи для дитячого одягу
Очікувана вартість
247 000,00 UAH
UA-2017-07-25-000010-b f706765323624a7b86fc3b24c8bef3e6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 липня 2017 01:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2017 11:00
Початок аукціону: 11 серпня 2017 14:50
Очікувана вартість: 247 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Комплекти мебельних стінок для навчальних кабінетів, столи учнівські, стільці учнівські, шафи для дитячого одягу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Комплекти мебельних стінок для навчальних кабінетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2017  —  15 вересня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
102 шт
Столи учнівські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
204 шт
Стільці учнівські
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
10 шт
Шафи для дитячого одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2017 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2017 01:29
Додаток3).doc
25 липня 2017 01:29
Додаток2).doc
25 липня 2017 01:29
Додаток1.doc
25 липня 2017 01:29
2-ТД-Меблі.doc
25 липня 2017 01:29
Додаток4).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-25-000010-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 14 серпня 2017 10:48
скарга
Учасником не надав Сертифікат відповідності або паспорт якості на товар,чим порушено п 4.2. Документи, що визначені у Додатку №4 до даної документації, а саме:
- Сертифікат відповідності або паспорт якості на товар чи інший документ, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції . прошу дискваліфікувати учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2017 22:47
Шановний учасник. Тендерний комітет уважно вивчивши вашу скаргу та зауваження до пропозиції РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ОРГАНІЗАЦІЇ ГЛУХИХ, вважає за необхідне повідомити вам наступне. У Додатку 4 Тендерної документації п. 2. замовником НЕ ВСТАНОВЛЮВАЛАСЯ вимога щодо надання якогось конкретного документа для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших вимог до товару. Зокрема вимога Тендерної документації звучала так: "Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, а саме: Сертифікат відповідності АБО паспорт якості на товар ЧИ ІНШИЙ ДОКУМЕНТ, який підтверджує, якість та відповідність продукції". Тобто учасники мали право НА ВЛАСНИЙ РОЗСУД подати будь який документ. Саме на виконання даної вимоги у складі оскаржуваної вами тендерної пропозиції містяться ПАСПОРТИ на запропонований товар. Крім того наявні документи, які підтверджують якість та безпечність самих матеріалів, з яких виготовляються меблі.
Також варто звернути увагу на те, що у Додатку 4 Тендерної документації зазначалося: "якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату тощо – в такому випадку УЧАСНИКОМ ПОДАЄТЬСЯ ПОЯСНЕННЯ". На виконання даної вимоги учасником подано Лист від ДП "Рівнестандартметрологія", згідно якого випливає, що меблі шкільні НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБОВ'ЯЗКОВІЙ СЕРТИФІКАЦІЇ.
Враховуючивсе вище викладене, вважаємо, що ваша скарга є безпідставною та необгрунтованою. Тому у тендерного комітета відсутні законні на те підстави, щоб відхилити даного учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2017 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ОРГАНІЗАЦІЇ ГЛУХИХ 168 980,00
UAH
168 980,00
UAH
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 219 998,50
UAH
206 800,53
UAH
Документи

Публічні документи

10 серпня 2017 10:46
цінова2.jpeg
10 серпня 2017 10:46
цінова1.jpeg
10 серпня 2017 10:46
техспецифікація.jpeg
10 серпня 2017 10:46
Серт.20.jpg
10 серпня 2017 10:46
Серт. 107.jpg
10 серпня 2017 10:46
Свідоцтво ПДВ НОВЕ.pdf
10 серпня 2017 10:46
Протокол_зборів_06_06_14.pptx
10 серпня 2017 10:46
Набір 107 додаток.jpg
10 серпня 2017 10:46
Набір 20 додаток.jpg
10 серпня 2017 10:46
лист-згода.jpeg
10 серпня 2017 10:46
договір3.jpeg
10 серпня 2017 10:46
договір2.jpeg
10 серпня 2017 10:46
договір1.jpeg
10 серпня 2017 10:46
довідка про корупцію.jpeg
10 серпня 2017 10:46
Витяг 01.08.2017.pdf
10 серпня 2017 10:46
Statut_Epicentrk.pdf
10 серпня 2017 10:46
4-опп_2011.pdf
10 серпня 2017 10:46
4.jpg
10 серпня 2017 10:46
3.jpg
10 серпня 2017 10:46
2.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ОРГАНІЗАЦІЇ ГЛУХИХ

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ОРГАНІЗАЦІЇ ГЛУХИХ
#03972749
Рішення скасоване 168 980,00
UAH
01 вересня 2017 22:04
РІВНЕНСЬКЕ НАВЧАЛЬНО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА ОРГАНІЗАЦІЇ ГЛУХИХ
#03972749
Відхилено 168 980,00
UAH
01 вересня 2017 22:06
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 206 800,53
UAH
01 вересня 2017 22:09

Документи

16 серпня 2017 22:51
Електронний підпис

Документи

01 вересня 2017 22:05
Електронний підпис
01 вересня 2017 22:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

01 вересня 2017 22:08
Електронний підпис
01 вересня 2017 22:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
01 вересня 2017 22:09
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі