Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)
Очікувана вартість
18 735 374,00 UAH
UA-2017-07-24-001731-b 83f45521bc3e4c09871e18f7bdfb65b1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Стельмащук

+380503131920
+380432537398
kpvodokan@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Вінницяоблводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03339012
Місцезнаходження: 21022, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173
Контактна особа: Олександр Стельмащук
+380503131920,+380432537398
kpvodokan@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2017 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2017 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2017 12:00
Початок аукціону: 11 серпня 2017 15:46
Очікувана вартість: 18 735 374,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 94 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, згідно ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2017 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
24 липня 2017 18:01
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-24-001731-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 18 серпня 2017 16:25
скарга на неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі – Товариство, учасник) прийняло участь у проведенні КП «Вінницяоблводоканал» (далі - замовник) процедури закупівлі робіт з реконструкції дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р. Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м. Вінниця (коригування) очікуваною вартістю 18 735 374,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-07-24-001731-b), та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 17 889 019,40 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 16.08.2017 № 172 (далі – протокол № 172) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 24.07.2017 № 160 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 08.08.2017 № 0808-17/15 (далі – довідка № 0808-17/15), відповідно до якої учасник повідомив про залучення до виконання робіт по вказаній процедурі закупівлі субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М» у розмірі 100 % робіт, тобто субпідрядником відповідні роботи будуть виконуватися у повному обсязі.
При цьому учасник надав ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надав у складі тендерної пропозиції документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Так у вказаному протоколі № 172 замовник посилається на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5), згідно якого підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл); мати досвід виконання аналогічних робіт; мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт; мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт.
Саме з огляду на вказану умову проекту договору підряду замовником зроблено висновок, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи субпідрядника.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом із порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки ТД не містить вимог до учасника щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо субпідрядника, окрім інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу 3 ТД), яка подана Товариством у повному обсязі (довідка № 0808-17/15), а отже відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів субпідрядника (досвід, матеріально-технічна база, працівники) не свідчить про невідповідність вимогам ТД.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 172 не доведено та необгрунтовано.
Щодо посилання замовником у протоколі № 172 на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5) повідомляємо таке.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначеної вимоги замовником у пунктах 3, 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до додатку 5 до цієї тендерної документації.
При цьому уповноваженою особою учасника підписано проект договору, скріплено печаткою Товариства та подано такий проект у складі тендерної пропозиції, чим виконано вимоги пунктів 3, 4 розділу 6 ТД.
Також у складі пропозиції Товариства надано лист-згоду від 08.08.2017 № 0808-17/17 на підписання договору та погодженням з усіма пунктами викладеними в ньому.
Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами другою та сьомою статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, а строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Тобто відповідно до вказаних норм Закону та Господарського кодексу України умови проекту договору (додаток 5 до ТД) щодо надання права підряднику залучати до виконання робіт субпідрядників, які повинні відповідати зазначеним вимогам будуть застосовані до Товариства після укладення договору з замовником та взяття на себе господарських зобов'язань за цим договором.
Зазначене засвідчує, що висновок замовника щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції переліку документів щодо субпідрядника, а не після укладення договору з учасником не ґрунтується на нормах Закону та умовах ТД.
Більше того повідомляємо, що Товариство на окрему вимогу замовника може надати повний перелік документів щодо субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М», якого ми плануємо залучити до виконання робіт за відповідною тендерною процедурою, у разі направлення такого листа-вимоги на нашу поштову адресу, або через електронну систему публічних закупівель Prozorro у строки та на умовах, що визначені Законом та умовами ТД.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує КП «Вінницяоблводоканал» вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 172, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасникам вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником розглядається тендерна пропозиція іншого учасника ТОВ «Спецстрой», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 18 735 000,00 грн, тобто на 845 981,00 грн більше за нашу цінову пропозицію, на предмет її відповідності вимогам ТД.
У разі прийняття замовником рішення про укладення за результатами вказаної процедури закупівлі договору з ТОВ «Спецстрой» на порушення вимог Закону КП «Вінницяоблводоканал» буде завдано збитків на суму 845 981,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 серпня 2017 16:34
Причина: не додан документ
Номер вимоги: UA-2017-07-24-001731-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 18 серпня 2017 16:34
скарга на неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі – Товариство, учасник) прийняло участь у проведенні КП «Вінницяоблводоканал» (далі - замовник) процедури закупівлі робіт з реконструкції дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р. Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м. Вінниця (коригування) очікуваною вартістю 18 735 374,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-07-24-001731-b), та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 17 889 019,40 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 16.08.2017 № 172 (далі – протокол № 172) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 24.07.2017 № 160 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 08.08.2017 № 0808-17/15 (далі – довідка № 0808-17/15), відповідно до якої учасник повідомив про залучення до виконання робіт по вказаній процедурі закупівлі субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М» у розмірі 100 % робіт, тобто субпідрядником відповідні роботи будуть виконуватися у повному обсязі.
При цьому учасник надав ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надав у складі тендерної пропозиції документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Так у вказаному протоколі № 172 замовник посилається на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5), згідно якого підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл); мати досвід виконання аналогічних робіт; мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт; мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт.
Саме з огляду на вказану умову проекту договору підряду замовником зроблено висновок, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи субпідрядника.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом із порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки ТД не містить вимог до учасника щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо субпідрядника, окрім інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу 3 ТД), яка подана Товариством у повному обсязі (довідка № 0808-17/15), а отже відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів субпідрядника (досвід, матеріально-технічна база, працівники) не свідчить про невідповідність вимогам ТД.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 172 не доведено та необгрунтовано.
Щодо посилання замовником у протоколі № 172 на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5) повідомляємо таке.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначеної вимоги замовником у пунктах 3, 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до додатку 5 до цієї тендерної документації.
При цьому уповноваженою особою учасника підписано проект договору, скріплено печаткою Товариства та подано такий проект у складі тендерної пропозиції, чим виконано вимоги пунктів 3, 4 розділу 6 ТД.
Також у складі пропозиції Товариства надано лист-згоду від 08.08.2017 № 0808-17/17 на підписання договору та погодженням з усіма пунктами викладеними в ньому.
Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами другою та сьомою статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, а строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Тобто відповідно до вказаних норм Закону та Господарського кодексу України умови проекту договору (додаток 5 до ТД) щодо надання права підряднику залучати до виконання робіт субпідрядників, які повинні відповідати зазначеним вимогам будуть застосовані до Товариства після укладення договору з замовником та взяття на себе господарських зобов'язань за цим договором.
Зазначене засвідчує, що висновок замовника щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції переліку документів щодо субпідрядника, а не після укладення договору з учасником не ґрунтується на нормах Закону та умовах ТД.
Більше того повідомляємо, що Товариство на окрему вимогу замовника може надати повний перелік документів щодо субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М», якого ми плануємо залучити до виконання робіт за відповідною тендерною процедурою, у разі направлення такого листа-вимоги на нашу поштову адресу, або через електронну систему публічних закупівель Prozorro у строки та на умовах, що визначені Законом та умовами ТД.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує КП «Вінницяоблводоканал» вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 172, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасникам вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником розглядається тендерна пропозиція іншого учасника ТОВ «Спецстрой», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 18 735 000,00 грн, тобто на 845 981,00 грн більше за нашу цінову пропозицію, на предмет її відповідності вимогам ТД.
У разі прийняття замовником рішення про укладення за результатами вказаної процедури закупівлі договору з ТОВ «Спецстрой» на порушення вимог Закону КП «Вінницяоблводоканал» буде завдано збитків на суму 845 981,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2017 13:02
На Вашу вимогу № UA-2017-07-24-001731-b.b2, КП “Вінницяоблводоканал” повідомляє, що умовами тендерної документації на закупівлю: “Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)” передбачено надання Учасником відомостей про субпідрядників (мається на увазі повна , детальна інформація про організацію, яка буде залучатись до виконання робіт) (Додаток № 2, п.2 до тендерної документації).
Відповідно до п.9.1 Розділу 9 Проекту договору підряду (Додаток № 5), який є складовою частиною тендерної документації, субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл), мати досвід виконання аналогічних робіт, мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт, мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт. При цьому Учасником надано ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надано документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Крім того, п.1 Додатку № 1 тендерної документації вимагалось від Учасника надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, зазначеною в Додатку № 6. ( Мало бути зазначено обладнання та матеріально технічна база: власне,субпідрядника, чи орендоване). Тобто, Учасник мав зазначити, крім власного і орендованого, обладнання яким буде користуватись субпідрядник під час виконання робіт, проте всупереч вказаній вимозі ТОВ “ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА” не надано відомостей про обладнання та матеріально-технічну базу субпідрядника, який буде залучений до виконання робіт в обсязі 100%.
Відповідно до наказу № 25-к від 22.05.2017 р. та довідки № 0808-17/4 від 08.08.2017 р. Степанченко Сергій Анатолійович прийнятий на роботу та займає посаду ГІП, а відповідно витягу з протоколу № 111 засідання кваліфікаційної комісії від 12.07.2017 р. в складі комісії записаний, як головний інженер та підписує вищевказаний витяг, як голова комісії по перевірці знань, умінь та навичок по професії монтажник та розділу НПАОП 45.2-7.02-12, хоча сам атестований відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 19.07.2017 р. ( витяг з протоколу № 83-07-17 від 19.07.2017 р.) і також на посаді головного інженера. Також є колізія по атестації з охорони праці стосовно Ковальчук Л.А.
Відповідно до п.3 Додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю: “Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)” потрібно надавати відгуки від замовника будівництва, а учасником подано відгуки на співпрацю від генерального підрядника, тим самим Учасником не дотримано вимоги вказані в тендерній документації.
Отже, відповідно до вищевикладеного, підстави для задоволення вимог ТОВ “ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА” відсутні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2017 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" 17 889 019,40
UAH з ПДВ
17 889 019,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецстрой" 18 735 000,00
UAH з ПДВ
18 735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 серпня 2017 11:57
статут ем ай 15 рік.PDF
10 серпня 2017 11:57
договор подряда.PDF
10 серпня 2017 11:57
договор подряда2.PDF
10 серпня 2017 11:57
аналогічні договори.PDF
10 серпня 2017 11:29
ІМДЦ.rar
09 серпня 2017 16:56
довідки.PDF
09 серпня 2017 16:56
Довідка витяг ПДВ.PDF
09 серпня 2017 16:56
ІМДЦ.rar
09 серпня 2017 16:56
графік викнання робіт.PDF
09 серпня 2017 16:56
відомість ресурсів.PDF
09 серпня 2017 16:56
відомість обсягів.PDF
09 серпня 2017 16:56
кошторис4.PDF
09 серпня 2017 16:56
кошторис3.PDF
09 серпня 2017 16:56
кошторис2.PDF
09 серпня 2017 16:56
кошторис1.PDF
09 серпня 2017 16:56
ДЦ.PDF
09 серпня 2017 16:56
проект договору.PDF
09 серпня 2017 16:56
ст 17.PDF
09 серпня 2017 16:56
аналогічні договори.PDF
09 серпня 2017 16:56
дипломи.PDF
09 серпня 2017 16:56
тех паспорти.PDF
09 серпня 2017 16:56
форма пропозиція.PDF
09 серпня 2017 16:56
реєстр.PDF

Публічні документи

23 серпня 2017 14:05
ліцензія.pdf
23 серпня 2017 14:05
677.imd
23 серпня 2017 14:05
статут_зміни.pdf
23 серпня 2017 14:05
статут.pdf
23 серпня 2017 14:05
Пропозиція-1.pdf
23 серпня 2017 14:05
ЛК1_1_1 (1).rar
23 серпня 2017 14:05
ЛК_7_2_1 (1).rar
23 серпня 2017 14:05
ДЦ.pdf
23 серпня 2017 14:05
ЛК2_1_1 (1).rar
23 серпня 2017 14:04
ЛК2_1_2 (1).rar
23 серпня 2017 14:04
ЛК5_1_1 (1).rar
23 серпня 2017 14:04
ЛК2_1_3 (2).rar
23 серпня 2017 14:04
ЛК7_1_1 (1).rar
23 серпня 2017 14:04
Відомість_ресурсів (2).rar
23 серпня 2017 14:04
ст_17.pdf
23 серпня 2017 14:04
п6_ч1_ст17.pdf
09 серпня 2017 16:25
Електронний підпис
09 серпня 2017 15:33
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
09 серпня 2017 15:33
Розрахунок_ЗВВ.pdf
09 серпня 2017 15:33
Довідка_довкілля.pdf
09 серпня 2017 15:33
Тех_характеристики.pdf
09 серпня 2017 15:33
Згода_обробка_даних.pdf
09 серпня 2017 15:33
статут_зміни.pdf
09 серпня 2017 15:33
статут.pdf
09 серпня 2017 15:33
Договір підряду.pdf
09 серпня 2017 15:33
Відомість_ресурсів.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК7_1_1.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК5_1_1.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК2_1_3.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК2_1_2.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК2_1_1.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК1_1_1.rar
09 серпня 2017 15:33
ЛК_7_2_1.rar
09 серпня 2017 15:32
ДЦ.pdf
09 серпня 2017 15:32
Дов_субпідряд.pdf
09 серпня 2017 15:32
Договора_аналог.rar
09 серпня 2017 15:32
ст_17.pdf
09 серпня 2017 15:32
Дов_обладнання_МТБ.pdf
09 серпня 2017 15:32
довідка_ЄДРПОУ.pdf
09 серпня 2017 15:32
Відомості_учасник.pdf
09 серпня 2017 15:32
паспорт_код_наказ.pdf
09 серпня 2017 15:32
Довіреність.pdf
09 серпня 2017 15:32
Пропозиція-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"

ТОВ "Спецстрой"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА"
#38293320
Відхилено 17 889 019,40
UAH з ПДВ
16 серпня 2017 16:35
ТОВ "Спецстрой"
#01273485
Переможець 18 735 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2017 15:49

Документи

16 серпня 2017 16:35
Електронний підпис
16 серпня 2017 16:34
172.doc

Документи

18 серпня 2017 15:49
Електронний підпис
18 серпня 2017 15:41
176.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2017 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спецстрой"
#01273485
18 735 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 серпня 2017 15:49
Електронний підпис
18 серпня 2017 15:41
176.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 09:17
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 13:35
Scan_20191227_123352.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 13:34
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2019 11:28
Scan_20190625_112022.pdf зміни до договору
25 червня 2019 11:26
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2018 11:49
Scan_20181212_113700.pdf зміни до договору
12 грудня 2018 11:48
Електронний підпис зміни до договору
27 березня 2018 15:03
Scan_20180327_145632.pdf зміни до договору
27 березня 2018 15:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2017 10:36
Scan_20171229_103405.pdf зміни до договору
29 грудня 2017 10:35
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2017 12:59
Scan_20170915_091306.pdf зміни до договору
15 вересня 2017 12:58
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 10:58
Scan_6.pdf укладений
07 вересня 2017 10:57
Scan_5.pdf укладений
07 вересня 2017 10:57
Scan_4.pdf укладений
07 вересня 2017 10:57
Scan_3.pdf укладений
07 вересня 2017 10:57
Scan_2.pdf укладений
07 вересня 2017 10:56
Scan_1.pdf укладений
07 вересня 2017 10:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Конкретизація умов договору стосовно отримання авансу.
Номер договору про закупівлю: 798
Договір:
Номер додаткової угоди: 798
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII в зв”язку з затримкою фінансування витрат Замовника, сторони вирішили внести зміни до Договору підряду від 07 вересня 2017 р. № 798 від 07 ВЕРЕСНЯ 2017 р.“НА РОБОТИ З РЕКОНСИТРУКЦІЇ ДЮКЕРНОГО ПЕРЕХОДУ НАПІРНОГО КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ЧЕРЕЗ Р.ПІВДЕННИЙ БУГ ВІД КНС № 1-а ДО ОСК М.ВІННИЦЯ” (далі — Договір), а саме: 1.1. Пункт 4.4. Договору викласти в такій редакції: “4.4. Строк виконання робіт до 31.12.2018 року, а розрахунок за виконані роботи проводиться згідно кошторисних призначень на 2017 рік. Дія Договору пролонгується на наступні роки з урахуванням фінансування робіт з бюджету до остаточного їх завершення”. 1.2. Пункт 4.6. Договору викласти в такій редакції: “4.6. Цей договір набирає чинності з дати його підписання сторонами та надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок підприємства і діє до 31 грудня 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань сторін”.
Номер договору про закупівлю: 798
Договір:
Номер додаткової угоди: 798
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 798
Договір:
Номер додаткової угоди: 798
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 798
Договір:
Номер додаткової угоди: 798
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 798
Договір:
Номер додаткової угоди: 798
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі затримки фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 798
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 14 088 161,08
UAH (в тому числі ПДВ 2 348 026,84 UAH)