Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)
Очікувана вартість
18 735 374,00 UAH
UA-2017-07-24-001731-b ● 83f45521bc3e4c09871e18f7bdfb65b1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Вінницяоблводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03339012 |
Місцезнаходження: | 21022, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА, будинок 173 |
Контактна особа: |
Олександр Стельмащук +380503131920,+380432537398 kpvodokan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2017 18:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2017 15:46 |
Очікувана вартість: | 18 735 374,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 94 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21022, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, згідно ТД
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2017 18:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2017 18:01 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-24-001731-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 18 серпня 2017 16:25
скарга на неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі – Товариство, учасник) прийняло участь у проведенні КП «Вінницяоблводоканал» (далі - замовник) процедури закупівлі робіт з реконструкції дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р. Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м. Вінниця (коригування) очікуваною вартістю 18 735 374,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-07-24-001731-b), та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 17 889 019,40 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 16.08.2017 № 172 (далі – протокол № 172) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 24.07.2017 № 160 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 08.08.2017 № 0808-17/15 (далі – довідка № 0808-17/15), відповідно до якої учасник повідомив про залучення до виконання робіт по вказаній процедурі закупівлі субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М» у розмірі 100 % робіт, тобто субпідрядником відповідні роботи будуть виконуватися у повному обсязі.
При цьому учасник надав ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надав у складі тендерної пропозиції документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Так у вказаному протоколі № 172 замовник посилається на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5), згідно якого підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл); мати досвід виконання аналогічних робіт; мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт; мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт.
Саме з огляду на вказану умову проекту договору підряду замовником зроблено висновок, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи субпідрядника.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом із порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки ТД не містить вимог до учасника щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо субпідрядника, окрім інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу 3 ТД), яка подана Товариством у повному обсязі (довідка № 0808-17/15), а отже відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів субпідрядника (досвід, матеріально-технічна база, працівники) не свідчить про невідповідність вимогам ТД.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 172 не доведено та необгрунтовано.
Щодо посилання замовником у протоколі № 172 на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5) повідомляємо таке.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначеної вимоги замовником у пунктах 3, 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до додатку 5 до цієї тендерної документації.
При цьому уповноваженою особою учасника підписано проект договору, скріплено печаткою Товариства та подано такий проект у складі тендерної пропозиції, чим виконано вимоги пунктів 3, 4 розділу 6 ТД.
Також у складі пропозиції Товариства надано лист-згоду від 08.08.2017 № 0808-17/17 на підписання договору та погодженням з усіма пунктами викладеними в ньому.
Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами другою та сьомою статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, а строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Тобто відповідно до вказаних норм Закону та Господарського кодексу України умови проекту договору (додаток 5 до ТД) щодо надання права підряднику залучати до виконання робіт субпідрядників, які повинні відповідати зазначеним вимогам будуть застосовані до Товариства після укладення договору з замовником та взяття на себе господарських зобов'язань за цим договором.
Зазначене засвідчує, що висновок замовника щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції переліку документів щодо субпідрядника, а не після укладення договору з учасником не ґрунтується на нормах Закону та умовах ТД.
Більше того повідомляємо, що Товариство на окрему вимогу замовника може надати повний перелік документів щодо субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М», якого ми плануємо залучити до виконання робіт за відповідною тендерною процедурою, у разі направлення такого листа-вимоги на нашу поштову адресу, або через електронну систему публічних закупівель Prozorro у строки та на умовах, що визначені Законом та умовами ТД.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує КП «Вінницяоблводоканал» вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 172, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасникам вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником розглядається тендерна пропозиція іншого учасника ТОВ «Спецстрой», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 18 735 000,00 грн, тобто на 845 981,00 грн більше за нашу цінову пропозицію, на предмет її відповідності вимогам ТД.
У разі прийняття замовником рішення про укладення за результатами вказаної процедури закупівлі договору з ТОВ «Спецстрой» на порушення вимог Закону КП «Вінницяоблводоканал» буде завдано збитків на суму 845 981,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути
Згорнути
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 17 889 019,40 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 16.08.2017 № 172 (далі – протокол № 172) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 24.07.2017 № 160 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 08.08.2017 № 0808-17/15 (далі – довідка № 0808-17/15), відповідно до якої учасник повідомив про залучення до виконання робіт по вказаній процедурі закупівлі субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М» у розмірі 100 % робіт, тобто субпідрядником відповідні роботи будуть виконуватися у повному обсязі.
При цьому учасник надав ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надав у складі тендерної пропозиції документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Так у вказаному протоколі № 172 замовник посилається на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5), згідно якого підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл); мати досвід виконання аналогічних робіт; мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт; мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт.
Саме з огляду на вказану умову проекту договору підряду замовником зроблено висновок, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи субпідрядника.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом із порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки ТД не містить вимог до учасника щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо субпідрядника, окрім інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу 3 ТД), яка подана Товариством у повному обсязі (довідка № 0808-17/15), а отже відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів субпідрядника (досвід, матеріально-технічна база, працівники) не свідчить про невідповідність вимогам ТД.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 172 не доведено та необгрунтовано.
Щодо посилання замовником у протоколі № 172 на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5) повідомляємо таке.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначеної вимоги замовником у пунктах 3, 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до додатку 5 до цієї тендерної документації.
При цьому уповноваженою особою учасника підписано проект договору, скріплено печаткою Товариства та подано такий проект у складі тендерної пропозиції, чим виконано вимоги пунктів 3, 4 розділу 6 ТД.
Також у складі пропозиції Товариства надано лист-згоду від 08.08.2017 № 0808-17/17 на підписання договору та погодженням з усіма пунктами викладеними в ньому.
Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами другою та сьомою статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, а строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Тобто відповідно до вказаних норм Закону та Господарського кодексу України умови проекту договору (додаток 5 до ТД) щодо надання права підряднику залучати до виконання робіт субпідрядників, які повинні відповідати зазначеним вимогам будуть застосовані до Товариства після укладення договору з замовником та взяття на себе господарських зобов'язань за цим договором.
Зазначене засвідчує, що висновок замовника щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції переліку документів щодо субпідрядника, а не після укладення договору з учасником не ґрунтується на нормах Закону та умовах ТД.
Більше того повідомляємо, що Товариство на окрему вимогу замовника може надати повний перелік документів щодо субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М», якого ми плануємо залучити до виконання робіт за відповідною тендерною процедурою, у разі направлення такого листа-вимоги на нашу поштову адресу, або через електронну систему публічних закупівель Prozorro у строки та на умовах, що визначені Законом та умовами ТД.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує КП «Вінницяоблводоканал» вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 172, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасникам вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником розглядається тендерна пропозиція іншого учасника ТОВ «Спецстрой», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 18 735 000,00 грн, тобто на 845 981,00 грн більше за нашу цінову пропозицію, на предмет її відповідності вимогам ТД.
У разі прийняття замовником рішення про укладення за результатами вказаної процедури закупівлі договору з ТОВ «Спецстрой» на порушення вимог Закону КП «Вінницяоблводоканал» буде завдано збитків на суму 845 981,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Скасована
Дата: 18 серпня 2017 16:34
Причина: не додан документ
Номер вимоги: UA-2017-07-24-001731-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:38293320
Дата подання: 18 серпня 2017 16:34
скарга на неправомірне відхилення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» (далі – Товариство, учасник) прийняло участь у проведенні КП «Вінницяоблводоканал» (далі - замовник) процедури закупівлі робіт з реконструкції дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р. Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м. Вінниця (коригування) очікуваною вартістю 18 735 374,00 грн (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером ID: UA-2017-07-24-001731-b), та повідомляє про таке.
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 17 889 019,40 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 16.08.2017 № 172 (далі – протокол № 172) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 24.07.2017 № 160 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 08.08.2017 № 0808-17/15 (далі – довідка № 0808-17/15), відповідно до якої учасник повідомив про залучення до виконання робіт по вказаній процедурі закупівлі субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М» у розмірі 100 % робіт, тобто субпідрядником відповідні роботи будуть виконуватися у повному обсязі.
При цьому учасник надав ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надав у складі тендерної пропозиції документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Так у вказаному протоколі № 172 замовник посилається на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5), згідно якого підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл); мати досвід виконання аналогічних робіт; мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт; мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт.
Саме з огляду на вказану умову проекту договору підряду замовником зроблено висновок, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи субпідрядника.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом із порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки ТД не містить вимог до учасника щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо субпідрядника, окрім інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу 3 ТД), яка подана Товариством у повному обсязі (довідка № 0808-17/15), а отже відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів субпідрядника (досвід, матеріально-технічна база, працівники) не свідчить про невідповідність вимогам ТД.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 172 не доведено та необгрунтовано.
Щодо посилання замовником у протоколі № 172 на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5) повідомляємо таке.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначеної вимоги замовником у пунктах 3, 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до додатку 5 до цієї тендерної документації.
При цьому уповноваженою особою учасника підписано проект договору, скріплено печаткою Товариства та подано такий проект у складі тендерної пропозиції, чим виконано вимоги пунктів 3, 4 розділу 6 ТД.
Також у складі пропозиції Товариства надано лист-згоду від 08.08.2017 № 0808-17/17 на підписання договору та погодженням з усіма пунктами викладеними в ньому.
Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами другою та сьомою статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, а строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Тобто відповідно до вказаних норм Закону та Господарського кодексу України умови проекту договору (додаток 5 до ТД) щодо надання права підряднику залучати до виконання робіт субпідрядників, які повинні відповідати зазначеним вимогам будуть застосовані до Товариства після укладення договору з замовником та взяття на себе господарських зобов'язань за цим договором.
Зазначене засвідчує, що висновок замовника щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції переліку документів щодо субпідрядника, а не після укладення договору з учасником не ґрунтується на нормах Закону та умовах ТД.
Більше того повідомляємо, що Товариство на окрему вимогу замовника може надати повний перелік документів щодо субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М», якого ми плануємо залучити до виконання робіт за відповідною тендерною процедурою, у разі направлення такого листа-вимоги на нашу поштову адресу, або через електронну систему публічних закупівель Prozorro у строки та на умовах, що визначені Законом та умовами ТД.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує КП «Вінницяоблводоканал» вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 172, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасникам вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником розглядається тендерна пропозиція іншого учасника ТОВ «Спецстрой», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 18 735 000,00 грн, тобто на 845 981,00 грн більше за нашу цінову пропозицію, на предмет її відповідності вимогам ТД.
У разі прийняття замовником рішення про укладення за результатами вказаної процедури закупівлі договору з ТОВ «Спецстрой» на порушення вимог Закону КП «Вінницяоблводоканал» буде завдано збитків на суму 845 981,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Розгорнути
Згорнути
Участь у проведенні електронного аукціону під час проведення вказаної процедури закупівлі прийняло два учасника.
За результатами проведення електронного аукціону електронною системою закупівель було визначено найбільш економічно вигідну нашу тендерну пропозицію із ціною пропозиції у сумі 17 889 019,40 гривень.
Однак, згідно протоколу тендерного комітету замовника від 16.08.2017 № 172 (далі – протокол № 172) за результатами розгляду тендерної пропозиції Товариства на відповідність вимогам тендерної документації, затвердженої протоколом від 24.07.2017 № 160 (далі – ТД), виявлено її невідповідність вимогам ТД та на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника.
Зокрема, замовником встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку від 08.08.2017 № 0808-17/15 (далі – довідка № 0808-17/15), відповідно до якої учасник повідомив про залучення до виконання робіт по вказаній процедурі закупівлі субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М» у розмірі 100 % робіт, тобто субпідрядником відповідні роботи будуть виконуватися у повному обсязі.
При цьому учасник надав ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надав у складі тендерної пропозиції документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Так у вказаному протоколі № 172 замовник посилається на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5), згідно якого підрядник може залучати до виконання робіт субпідрядників. Субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл); мати досвід виконання аналогічних робіт; мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт; мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт.
Саме з огляду на вказану умову проекту договору підряду замовником зроблено висновок, що учасником не надано у складі тендерної пропозиції відповідні документи субпідрядника.
Поряд з цим повідомляємо, що вказане рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції прийнято тендерним комітетом із порушенням пункту 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки ТД не містить вимог до учасника щодо необхідності подання у складі тендерної пропозиції будь-яких документів щодо субпідрядника, окрім інформації про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (пункт 7 розділу 3 ТД), яка подана Товариством у повному обсязі (довідка № 0808-17/15), а отже відсутність у складі тендерної пропозиції учасника документів субпідрядника (досвід, матеріально-технічна база, працівники) не свідчить про невідповідність вимогам ТД.
При цьому повідомляємо, що Товариством подано повний перелік документів та інформації, яка вимагалася умовами ТД, зворотного замовником у протоколі № 172 не доведено та необгрунтовано.
Щодо посилання замовником у протоколі № 172 на пункт 9.1 розділу 9 проекту договору підряду (додаток 5) повідомляємо таке.
Пунктом 7 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням порядку змін його умов.
На виконання зазначеної вимоги замовником у пунктах 3, 4 розділу 6 ТД передбачено, що учасником у складі тендерної пропозиції надається проект договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до додатку 5 до цієї тендерної документації.
При цьому уповноваженою особою учасника підписано проект договору, скріплено печаткою Товариства та подано такий проект у складі тендерної пропозиції, чим виконано вимоги пунктів 3, 4 розділу 6 ТД.
Також у складі пропозиції Товариства надано лист-згоду від 08.08.2017 № 0808-17/17 на підписання договору та погодженням з усіма пунктами викладеними в ньому.
Частиною шостою статті 28 Закону визначено, що за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Згідно з частиною другою статті 32 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця.
Відповідно до частини першої статті 36 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частинами другою та сьомою статті 180 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов, а строком дії господарського договору є час, впродовж якого існують господарські зобов'язання сторін, що виникли на основі цього договору.
Тобто відповідно до вказаних норм Закону та Господарського кодексу України умови проекту договору (додаток 5 до ТД) щодо надання права підряднику залучати до виконання робіт субпідрядників, які повинні відповідати зазначеним вимогам будуть застосовані до Товариства після укладення договору з замовником та взяття на себе господарських зобов'язань за цим договором.
Зазначене засвідчує, що висновок замовника щодо необхідності подання учасником у складі тендерної пропозиції переліку документів щодо субпідрядника, а не після укладення договору з учасником не ґрунтується на нормах Закону та умовах ТД.
Більше того повідомляємо, що Товариство на окрему вимогу замовника може надати повний перелік документів щодо субпідрядника ТОВ «Промцивілбуд-М», якого ми плануємо залучити до виконання робіт за відповідною тендерною процедурою, у разі направлення такого листа-вимоги на нашу поштову адресу, або через електронну систему публічних закупівель Prozorro у строки та на умовах, що визначені Законом та умовами ТД.
З огляду на зазначене, ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА» пропонує КП «Вінницяоблводоканал» вжити заходів щодо усунення допущеного тендерним комітетом порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону в частині скасування рішення, зазначеного у протоколі № 172, про відхилення тендерної пропозиції Товариства та прийняття рішення про відповідність тендерної пропозиції учасникам вимогам ТД та розміщення на сайті Уповноваженого органу інформації про намір укласти договір про закупівлю з ТОВ «ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА», а також укладення у подальшому відповідного договору з нами.
Крім цього, повідомляємо, що наразі згідно інформації, розміщеної в електронній системі публічних закупівель Prozorro, замовником розглядається тендерна пропозиція іншого учасника ТОВ «Спецстрой», яким за результатами електронного аукціону надано цінову пропозиції у розмірі 18 735 000,00 грн, тобто на 845 981,00 грн більше за нашу цінову пропозицію, на предмет її відповідності вимогам ТД.
У разі прийняття замовником рішення про укладення за результатами вказаної процедури закупівлі договору з ТОВ «Спецстрой» на порушення вимог Закону КП «Вінницяоблводоканал» буде завдано збитків на суму 845 981,00 гривень.
Через що ми будемо вимушені оскаржувати Ваше незаконне рішення в уповноваженому органі – Антимонопольному комітеті України, органі державного фінансового контролю та інформувати правоохоронні органи про наявність ознак кримінального правопорушення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 серпня 2017 13:02
На Вашу вимогу № UA-2017-07-24-001731-b.b2, КП “Вінницяоблводоканал” повідомляє, що умовами тендерної документації на закупівлю: “Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)” передбачено надання Учасником відомостей про субпідрядників (мається на увазі повна , детальна інформація про організацію, яка буде залучатись до виконання робіт) (Додаток № 2, п.2 до тендерної документації).
Відповідно до п.9.1 Розділу 9 Проекту договору підряду (Додаток № 5), який є складовою частиною тендерної документації, субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл), мати досвід виконання аналогічних робіт, мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт, мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт. При цьому Учасником надано ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надано документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Крім того, п.1 Додатку № 1 тендерної документації вимагалось від Учасника надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, зазначеною в Додатку № 6. ( Мало бути зазначено обладнання та матеріально технічна база: власне,субпідрядника, чи орендоване). Тобто, Учасник мав зазначити, крім власного і орендованого, обладнання яким буде користуватись субпідрядник під час виконання робіт, проте всупереч вказаній вимозі ТОВ “ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА” не надано відомостей про обладнання та матеріально-технічну базу субпідрядника, який буде залучений до виконання робіт в обсязі 100%.
Відповідно до наказу № 25-к від 22.05.2017 р. та довідки № 0808-17/4 від 08.08.2017 р. Степанченко Сергій Анатолійович прийнятий на роботу та займає посаду ГІП, а відповідно витягу з протоколу № 111 засідання кваліфікаційної комісії від 12.07.2017 р. в складі комісії записаний, як головний інженер та підписує вищевказаний витяг, як голова комісії по перевірці знань, умінь та навичок по професії монтажник та розділу НПАОП 45.2-7.02-12, хоча сам атестований відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 19.07.2017 р. ( витяг з протоколу № 83-07-17 від 19.07.2017 р.) і також на посаді головного інженера. Також є колізія по атестації з охорони праці стосовно Ковальчук Л.А.
Відповідно до п.3 Додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю: “Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)” потрібно надавати відгуки від замовника будівництва, а учасником подано відгуки на співпрацю від генерального підрядника, тим самим Учасником не дотримано вимоги вказані в тендерній документації.
Отже, відповідно до вищевикладеного, підстави для задоволення вимог ТОВ “ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА” відсутні.
Відповідно до п.9.1 Розділу 9 Проекту договору підряду (Додаток № 5), який є складовою частиною тендерної документації, субпідрядники, що залучаються до виконання робіт повинні відповідати таким вимогам: мати ліцензію на виконання робіт (дозвіл), мати досвід виконання аналогічних робіт, мати достатньо матеріалів, технічні та фінансові ресурси для виконання робіт, мати працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання робіт. При цьому Учасником надано ліцензію та дозвіл на право виконання робіт субпідрядником, але не надано документи субпідрядника, які свідчать про його досвід виконання аналогічних робіт, про наявність у нього матеріалів та фінансових ресурсів і документи про працівників, що мають відповідну кваліфікацію та досвід для забезпечення якісного виконання робіт.
Крім того, п.1 Додатку № 1 тендерної документації вимагалось від Учасника надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою, зазначеною в Додатку № 6. ( Мало бути зазначено обладнання та матеріально технічна база: власне,субпідрядника, чи орендоване). Тобто, Учасник мав зазначити, крім власного і орендованого, обладнання яким буде користуватись субпідрядник під час виконання робіт, проте всупереч вказаній вимозі ТОВ “ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА” не надано відомостей про обладнання та матеріально-технічну базу субпідрядника, який буде залучений до виконання робіт в обсязі 100%.
Відповідно до наказу № 25-к від 22.05.2017 р. та довідки № 0808-17/4 від 08.08.2017 р. Степанченко Сергій Анатолійович прийнятий на роботу та займає посаду ГІП, а відповідно витягу з протоколу № 111 засідання кваліфікаційної комісії від 12.07.2017 р. в складі комісії записаний, як головний інженер та підписує вищевказаний витяг, як голова комісії по перевірці знань, умінь та навичок по професії монтажник та розділу НПАОП 45.2-7.02-12, хоча сам атестований відповідно до НПАОП 45.2-7.02-12 19.07.2017 р. ( витяг з протоколу № 83-07-17 від 19.07.2017 р.) і також на посаді головного інженера. Також є колізія по атестації з охорони праці стосовно Ковальчук Л.А.
Відповідно до п.3 Додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю: “Реконструкція дюкерного переходу напірного каналізаційного колектору через р.Південний Буг від КНС №1-А до ОСК у м.Вінниця (коригування)” потрібно надавати відгуки від замовника будівництва, а учасником подано відгуки на співпрацю від генерального підрядника, тим самим Учасником не дотримано вимоги вказані в тендерній документації.
Отже, відповідно до вищевикладеного, підстави для задоволення вимог ТОВ “ЕМ.АЙ.ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА” відсутні.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" #38293320 |
Відхилено |
17 889 019,40
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2017 16:35
|
ТОВ "Спецстрой" #01273485 |
Переможець |
18 735 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2017 15:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 травня 2020 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:35
|
Scan_20191227_123352.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2019 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2019 11:28
|
Scan_20190625_112022.pdf | зміни до договору |
25 червня 2019 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 грудня 2018 11:49
|
Scan_20181212_113700.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2018 11:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2018 15:03
|
Scan_20180327_145632.pdf | зміни до договору |
27 березня 2018 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2017 10:36
|
Scan_20171229_103405.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2017 10:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2017 12:59
|
Scan_20170915_091306.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2017 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2017 10:58
|
Scan_6.pdf | укладений |
07 вересня 2017 10:57
|
Scan_5.pdf | укладений |
07 вересня 2017 10:57
|
Scan_4.pdf | укладений |
07 вересня 2017 10:57
|
Scan_3.pdf | укладений |
07 вересня 2017 10:57
|
Scan_2.pdf | укладений |
07 вересня 2017 10:56
|
Scan_1.pdf | укладений |
07 вересня 2017 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Конкретизація умов договору стосовно отримання авансу. |
Номер договору про закупівлю: | 798 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 798 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 р. № 922-VIII в зв”язку з затримкою фінансування витрат Замовника, сторони вирішили внести зміни до Договору підряду від 07 вересня 2017 р. № 798 від 07 ВЕРЕСНЯ 2017 р.“НА РОБОТИ З РЕКОНСИТРУКЦІЇ ДЮКЕРНОГО ПЕРЕХОДУ НАПІРНОГО КАНАЛІЗАЦІЙНОГО КОЛЕКТОРУ ЧЕРЕЗ Р.ПІВДЕННИЙ БУГ ВІД КНС № 1-а ДО ОСК М.ВІННИЦЯ” (далі — Договір), а саме: 1.1. Пункт 4.4. Договору викласти в такій редакції: “4.4. Строк виконання робіт до 31.12.2018 року, а розрахунок за виконані роботи проводиться згідно кошторисних призначень на 2017 рік. Дія Договору пролонгується на наступні роки з урахуванням фінансування робіт з бюджету до остаточного їх завершення”. 1.2. Пункт 4.6. Договору викласти в такій редакції: “4.6. Цей договір набирає чинності з дати його підписання сторонами та надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок підприємства і діє до 31 грудня 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов'язань сторін”. |
Номер договору про закупівлю: | 798 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 798 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 798 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 798 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 798 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 798 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 798 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 798 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт, у разі затримки фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 798 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |