Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція спортивно-оздоровчого закладу "Юність" в місті Жмеринка по вулиці Київська,15, Вінницької області (коригування №3)
Очікувана вартість
16 958 045,00 UAH
UA-2017-07-24-000373-c ● 58922d98967b473b879b6e2ca5dc5266
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Енергоресурс" |
Код ЄДРПОУ: | 32644469 |
Місцезнаходження: | 23100, Україна , Вінницька обл., місто Жмеринка, вулиця Соборна (Леніна), 41 |
Контактна особа: |
Цепла Ірина Юріївна +380433221733 32644469@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2017 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2017 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2017 12:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2017 12:24 |
Очікувана вартість: | 16 958 045,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 958,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 80000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція спортивно-оздоровчого закладу "Юність" в місті Жмеринка по вулиці Київська,15, Вінницької області (коригування №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2017
—
31 травня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2017 15:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2017 15:02 |
12_3.pdf | |
24 липня 2017 15:02 |
10_2.pdf | |
24 липня 2017 15:02 |
10_1.pdf | |
24 липня 2017 15:02 |
додаток 3.docx | |
24 липня 2017 15:02 |
додаток_2.docx | |
24 липня 2017 15:02 |
додаток_1.docx | |
24 липня 2017 15:02 |
ТД (8).docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-24-000373-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ", Код ЄДРПОУ:31983408
Дата подання: 21 серпня 2017 16:48
Вимога ТОВ "Консольстрой"
Голові тендерного комітету
Тодоску О.Г.
Вимога
18.08.2017 року тендерним комітетом МКП «Енергоресурс» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Консольстрой» з мотивів невідповідності її вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо, що висновок тендерного комітету є недостатньо аргументований по відношенню до норм Закону України «Про публічні закупівлі», за змістом протокол містить формалізм, що не відповідає принцам тендерного законодавства, як то об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає зміст тендерної документації.
Частина 3 вищевказаної статті передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Визначальним аспектом у частині третій статті 22 Закону є те, що замовник має право включити лише ту інформацію, яка чітко регламентується законодавством.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо, що Замовник не законно відхилив пропозицію з підстав відсутності у учасника:
- форми щодо залучення субпідрядника
По-перше, Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 22 визначено, що учасник зазначає у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
На виконання вищевказаного пункту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Консольстрой» було надано пакет документів, що містить інформацію про суб’єкта господарювання, як субпідрядника який буде виконувати роботи не менше ніж 20 відсотків.
По-друге, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено жодних норм про затвердження тих чи інших форм у тендерній документації, а тому в силу частини 4 статті 16 Закону замовник не мав права відхилити з даних підстав тендерну пропозицію ТОВ «Консольстрой».
- щодо надання учасником цінової пропозиції на фірменому бланку
Учасником у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, з локальним кошторисом з розрахунком одиничної вартості, а тому вимога щодо надання учасником окремо цінової пропозиції не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника (частина 4 статті 16 Закону України «про публічні закупівлі»)
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від від 25.11.2016 N 3302-06/38247-06, «Згідно з частиною третьою статті 17 Закону, зокрема замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.»
Отже, відхилення Замовником з підстав не надання інформації щодо відомостей які містяться в Єдиному державному реєстрі є противозаконні та такі, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного просимо:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Консольстрой» вимогам тендерної документації, а саме: на підставі яких законодавчих актів (вказати конкретно норму Закону чи іншого нормативно-правового акту) Замовник вимагав форми, інформацію на фірменому бланку та підписи з прізвищем керівника учасника?
2. Чому Замовник не здійснив перевірку з відкритих Єдиних державних реєстрів на предмет відповідності учасника статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Директор ТОВ «Консольстрой»
Драп В.М.
Розгорнути
Згорнути
Тодоску О.Г.
Вимога
18.08.2017 року тендерним комітетом МКП «Енергоресурс» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Консольстрой» з мотивів невідповідності її вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 3 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вважаємо, що висновок тендерного комітету є недостатньо аргументований по відношенню до норм Закону України «Про публічні закупівлі», за змістом протокол містить формалізм, що не відповідає принцам тендерного законодавства, як то об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Частина 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає зміст тендерної документації.
Частина 3 вищевказаної статті передбачає, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Визначальним аспектом у частині третій статті 22 Закону є те, що замовник має право включити лише ту інформацію, яка чітко регламентується законодавством.
Відповідно до частини 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Вважаємо, що Замовник не законно відхилив пропозицію з підстав відсутності у учасника:
- форми щодо залучення субпідрядника
По-перше, Законом України «Про публічні закупівлі» статтею 22 визначено, що учасник зазначає у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
На виконання вищевказаного пункту статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «Консольстрой» було надано пакет документів, що містить інформацію про суб’єкта господарювання, як субпідрядника який буде виконувати роботи не менше ніж 20 відсотків.
По-друге, Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено жодних норм про затвердження тих чи інших форм у тендерній документації, а тому в силу частини 4 статті 16 Закону замовник не мав права відхилити з даних підстав тендерну пропозицію ТОВ «Консольстрой».
- щодо надання учасником цінової пропозиції на фірменому бланку
Учасником у складі тендерної пропозиції надано договірну ціну, з локальним кошторисом з розрахунком одиничної вартості, а тому вимога щодо надання учасником окремо цінової пропозиції не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника (частина 4 статті 16 Закону України «про публічні закупівлі»)
Відповідно до роз’яснення Мінекономрозвитку України від від 25.11.2016 N 3302-06/38247-06, «Згідно з частиною третьою статті 17 Закону, зокрема замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У свою чергу, згідно із пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України “Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб:
інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім громадських формувань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), дата народження, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про причину його відсутності.
У разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.»
Отже, відхилення Замовником з підстав не надання інформації щодо відомостей які містяться в Єдиному державному реєстрі є противозаконні та такі, що порушують Закон України «Про публічні закупівлі».
На підставі викладеного просимо:
1. Надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Консольстрой» вимогам тендерної документації, а саме: на підставі яких законодавчих актів (вказати конкретно норму Закону чи іншого нормативно-правового акту) Замовник вимагав форми, інформацію на фірменому бланку та підписи з прізвищем керівника учасника?
2. Чому Замовник не здійснив перевірку з відкритих Єдиних державних реєстрів на предмет відповідності учасника статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Директор ТОВ «Консольстрой»
Драп В.М.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 серпня 2017 09:49
Відповідь по вимозі учасника в протоколі тендерного комітету МКП "Енергоресурс"
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2017 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" |
16 110 141,08
UAH з ПДВ
|
14 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Вінпроектбуд" |
16 950 000,00
UAH з ПДВ
|
14 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." |
16 209 955,50
UAH з ПДВ
|
15 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гама -Техніка ЛТД" |
16 287 213,69
UAH з ПДВ
|
15 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ТУР" |
16 548 107,53
UAH з ПДВ
|
16 287 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНСОЛЬСТРОЙ" #31983408 |
Відхилено |
14 998 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2017 11:49
|
|
ТОВ "Вінпроектбуд" #37618365 |
Відхилено |
14 999 999,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2017 13:22
|
|
ПРИВАТНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО"А.С.В." #13306700 |
Відхилено |
15 249 000,00
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2017 15:51
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Гама -Техніка ЛТД" #32260457 |
Відхилено |
15 250 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2017 16:25
|
|
ПП "ТУР" #13300442 |
Відхилено |
16 287 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2017 15:19
|
Інформація про відміну
Дата відміни
05 вересня 2017 15:19
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі