Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки та оформлення проекту Технічного завдання на систему Сертифікатів, погодження Технічного завдання, а також послуги із аналізу існуючої системи Сертифікатів; збору вимог до системи сертифікатів на центральному та регіональних рівнях; збору та аналізу вимог щодо способів та засобів передачі та обміну даними із зацікавленими суб'єктами владних повноважень України; збору та аналізу вимог, обмежень щодо інтерфейсів користувачів на центральному та регіональних рівнях; збору та аналізу вимог щодо необхідної форми звітності; розробки специфікації вимог з повним описом процесів та даних, необхідних для цілісного функціонування системи Сертифікатів, моделювання системи згідно специфікації та з урахуванням нефункціональних вимог
Очікувана вартість
196 800,00 UAH
UA-2017-07-24-000129-c dcad3f538ca84771bef5ad03458ce2e0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Свєтлак Сергій Олександрович

044 545 73 59 tender@ukrforest.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2017
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Лісогосподарський інноваційно-аналітичний центр"
Код ЄДРПОУ: 00994207
Місцезнаходження: 01013, Україна , місто Київ обл., місто Київ, вул. Деревообробна, 1
Контактна особа: Свєтлак Сергій Олександрович
044 545 73 59
tender@ukrforest.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки та оформлення проекту Технічного завдання на систему Сертифікатів, погодження Технічного завдання, а також послуги із аналізу існуючої системи Сертифікатів; збору вимог до системи сертифікатів на центральному та регіональних рівнях; збору та аналізу вимог щодо способів та засобів передачі та обміну даними із зацікавленими суб'єктами владних повноважень України; збору та аналізу вимог, обмежень щодо інтерфейсів користувачів на центральному та регіональних рівнях; збору та аналізу вимог щодо необхідної форми звітності; розробки специфікації вимог з повним описом процесів та даних, необхідних для цілісного функціонування системи Сертифікатів, моделювання системи згідно специфікації та з урахуванням нефункціональних вимог
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, місто Київ, місто Київ, вул. Деревообробна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 липня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 72240000-9 — Послуги з аналізу та програмування систем

Тендерна документація

24 липня 2017 11:18
Договір ТОВ АСТУМ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АСТУМ"
#38590681
Переможець 196 800,00
UAH з ПДВ
24 липня 2017 11:22

Документи

24 липня 2017 11:18
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2019 10:38
Договір ТОВ АСТУМ.PDF укладений
24 липня 2017 11:23
Електронний підпис укладений
24 липня 2017 11:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 196 800,00
UAH з ПДВ