Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ
CVP 021:2015, cod 09110000-3 - Solid fuel (Coal marks AM, AS, DG)
Очікувана вартість
5 723 850,00 UAH
UA-2017-07-21-001725-b e7f3dd4b870d42f9882593839a7b2d19
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатенко Валентина

+380525150038 osvita-tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40901383
Місцезнаходження: 27100, Україна , Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70
Контактна особа: Горбатенко Валентина
+380525150038
osvita-tender@ukr.net
Додаткові контактні особи: Горбатенко Валентина Іванівна
+380525150038
osvita-tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Education department of the executive committee of the City Council Novoukrayinka
National ID: 40901383
Contact point: Горбатенко Валентина
+380525150038
osvita-tender@ukr.net
Additional contacts: Horbatenko Valentyna Ivanivna
+380525150038
osvita-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 липня 2017 18:40
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2017 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2017 00:00
Початок аукціону: 04 вересня 2017 13:45
Очікувана вартість: 5 723 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 723,85 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 145000 UAH
Publication date: 21 липня 2017 18:40
Enquiries until: 11 серпня 2017 00:00
Complaints submission until: до 17 серпня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2017 00:00

Information

Estimated total value: 5 723 850 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 724 UAH
Minimal lowering step, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
ДК 021:2015, код 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне марок АМ, АС, ДГ)
Customer - Education department of the executive committee of the City Council Novoukrayinka
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
378 т
Вугілля кам’яне марки АМ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal mark AM
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2017
354 т
Вугілля кам’яне марки АС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal mark AS
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2017
256 т
Вугілля кам’яне марки ДГ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal mark DG
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 31 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2017 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 17:12
1.2. Перелік змін до ТД від 11.08.2017.pdf
11 серпня 2017 17:12
1. Тендерна документація (зі змінами).pdf
11 серпня 2017 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2017 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2017 17:12
1.2. Перелік змін до ТД від 11.08.2017.pdf
11 серпня 2017 17:12
1. Тендерна документація (зі змінами).pdf
21 липня 2017 18:37
1. Тендерна документація (вугілля).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо внести зміни до тендерної документації в частині встановлення очікуваної вартості закупівлі по відношенню до кількості товару, що зазначена
Дата подання: 08 серпня 2017 10:57
Дата відповіді: 11 серпня 2017 17:05
Частиною 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закону) встановлено, «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону.» Звертаємо Вашу увагу, що згідно вимог за частиною 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовником встановлено наступну вимогу: «з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому Учасник інформує тендерний комітет щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньо ринковими цінами на запропоновані марки вугілля у Кіровоградській області. У складі тендерних пропозицій учасники закупівлі зобов’язані надати оригінал експертного висновку від торгово-промислової палати або оригінал довідки від іншого уповноваженого органу, що видана не раніше десятиденної давнини відносно дати подання тендерної пропозиції, з підтвердженням інформації, що запропонована ціна учасником закупівлі як до участі у торгах так і за результатами аукціону відповідає рівню середнього діапазону цін у Кіровоградській області на асортимент товару, що складає предмет закупівлі. Тобто, ціни учасника закупівлі не є нижчими або вищими від цін зазначеними за відповідною довідкою». Враховуючи динаміку росту цін на тверде паливо в Кіровоградській області зокрема, на марки вугілля кам’яного, що становить предмет закупівлі, варто зазначити, що співвідношення кількості товару до загальної вартості закупівлі є невідповідним, та таким, що не дозволяє нам, як потенційному учаснику закупівлі виконати вимоги до тендерної документації. Просимо Вас внести зміни до закупівлі та або зменшити кількість товару без зміни очікуваної вартості закупівлі, або ж, навпаки, збільшити вартість закупівлі згідно зазначеного Вами об’єму з наступним розрахунком: Середній діапазон цін на вугілля кам’яне для марок: АМ 6450-6800 грн за 1 т; АС 6100-6300 грн за 1 т; ДГ 3600-3800 грн за 1 т. З метою попередження порушень законодавства у сфері здійснення публічних закупівель вимагаємо відповідним чином внести зміни до закупівлі та привести умови закупівлі до положень Закону України «Про публічні закупівлі», в частині дотримання принципів їх здійснення. В протилежному випадку нами буде подана скарга до органу оскарження в порядку статті 18 Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно розглянувши Ваш запит повідомляємо, що тендерним комітетом прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації із зазначенням нового об’єму постачання товару. З дати оприлюднення відповідних змін, усі учасники закупівлі зобов’язані формувати свої пропозиції з урахуванням оприлюднених правок за тендерною документацією.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 09 серпня 2017 18:32
Дата відповіді: 11 серпня 2017 16:59
В Додатку 3 до тендерної документації,Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі , вказано що, Замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості. При невідповідності якості та марки вугілля, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції.Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань на кожну марку заявленого вугілля (здійснену у 2017 році), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів; договір з незалежною лабораторією та копія атестату акредитації лабораторії, яка видала протокол випробувань, завірена мокрою печаткою лабораторії. Вимога являється дискримінаційною, з огляду на те, що протокол випробувань видається на товар, який вже є у наявності в учасника. Враховуючи немалу кількість предмету закупівлі, не всі учасники мають в наявності на момент подання пропозицій товару, а планують його придбання у разу укладання договору за результатами процедури закупівлі. Отже, Замовник даною вимогою надає перевагу учасникам, які вже мають в наявності заявлений товар. Також, протокол випробувань не є обов’язковими згідно вимог чинних національних стандартів для вугілля кам’яного. Встановивши таку вимогу, Замовник порушує такий принцип здійснення закупівель як максимальна економія та ефективність. Враховуючи наведене, дані вимоги є дискримінаційними та незаконними, та потенційні учасники не зможуть їх виконати. Просимо, врахувати дану вимогу, та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком 3 до тендерної документації встановлено наступну вимогу: "- Замовник в будь-який час має право звернутися до незалежної лабораторії для підтвердження якості. При невідповідності якості та марки вугілля, виявленого шляхом лабораторного аналізу, постачальник зобов’язаний замінити партію та сплатити пеню у розмірі 5% від вартості неякісної та недостатньої продукції. Учасники закупівлі у складі тендерної пропозиції надають оригінал або нотаріально завірену копію протоколу випробувань на кожну марку заявленого вугілля (здійснену у 2017 році), виданого незалежною лабораторією на ім’я учасника торгів; договір з незалежною лабораторією та копія атестату акредитації лабораторії, яка видала протокол випробувань, завірена мокрою печаткою лабораторії."
Дана вимога є цілком законною, а необхідність її формування викликана цілком обгрунтованим правом Замовника отримати інформацію, що протягом 2017 року, учасник закупівлі здійснював постачання (мав досвід) або планує здійснити таке постачання заявлених Замовником марок вугілля, та якісні показники якого (вугілля) відповідали вимогам ДСТУ. Доказом цього слугує лабораторний аналіз відповідної установи. При цьому наголошуємо, що тендерною документацією не встановлено, щоб відповідні лабораторні дослідження та формування протоколів випробувань здійснювалось виключно із товару, що буде поставлений за результатами закупівлі. Відтак, правових підстав для внесення змін у цій частині не маємо.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 серпня 2017
UA-2017-07-21-001725-be7f3dd4b870d42f9882593839a7b2d19
Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ НОВОУКРАЇНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40901383
Місцезнаходження: 27100, Україна, Кіровоградська обл., Новоукраїнка, Новоукраїнський район, УЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 70
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

28 серпня 2017 09:57
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2017 16:20
Електронний підпис
17 серпня 2017 16:18
Гарантія 1224.pdf
17 серпня 2017 16:18
Банк. док..zip

Документи

28 серпня 2017 09:58
Електронний підпис

Публічні документи

17 серпня 2017 17:29
Електронний підпис
17 серпня 2017 17:29
Електронний підпис
17 серпня 2017 17:27
Проект Договору.pdf
17 серпня 2017 17:27
Оригінал Довідки Банк.pdf
17 серпня 2017 17:27
Згода Додаток 2.pdf
17 серпня 2017 17:27
Arsiriy_tender_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 вересня 2017 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН" 5 695 850,00
UAH з ПДВ
5 690 062,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Арсірій Оксана Вікторівна 5 718 000,00
UAH з ПДВ
5 718 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 серпня 2017 16:20
Електронний підпис
17 серпня 2017 16:18
Гарантія 1224.pdf
17 серпня 2017 16:18
Банк. док..zip

Публічні документи

17 серпня 2017 17:29
Електронний підпис
17 серпня 2017 17:29
Електронний підпис
17 серпня 2017 17:27
Проект Договору.pdf
17 серпня 2017 17:27
Оригінал Довідки Банк.pdf
17 серпня 2017 17:27
Згода Додаток 2.pdf
17 серпня 2017 17:27
Arsiriy_tender_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"

ФОП Арсірій Оксана Вікторівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"
#32435026
Переможець 5 690 062,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2017 16:25

Документи

04 вересня 2017 16:25
Електронний підпис
04 вересня 2017 16:24
Щодо ПДВ в ПРОЗОРО.pdf
04 вересня 2017 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2017 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САТУРН"
#32435026
5 690 062,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 вересня 2017 16:25
Електронний підпис
04 вересня 2017 16:24
Щодо ПДВ в ПРОЗОРО.pdf
04 вересня 2017 14:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2018 12:22
Електронний підпис укладений
15 вересня 2017 09:50
Договір про закупівлю №121 від 15.09.2017.pdf укладений
15 вересня 2017 09:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 5 690 062,00
UAH з ПДВ