Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Кіровоградська обласна дитяча лікарня по вул. Преображенській,79/35 у м. Кіровограді – реконструкція»
Очікувана вартість
6 313 961,00 UAH
UA-2017-07-21-001673-b ● e523b977448e463b8cc9ac86e8d3dae2
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04013850 |
Місцезнаходження: | 25022, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Дворцова, 32/29 |
Контактна особа: |
Євгенія Гончаренко +380522351819 ukbkiroda@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
19.09.2016 року за результатами проведеної процедури закупівлі - відкриті торги – по об’єкту «Кіровоградська обласна дитяча лікарня по вул. Преображенській,79/35 у м.Кіровограді – реконструкція» було укладено договір підряду з товариством з додатковою відповідальністю «Інтерресурси» на суму 58 085 520,10 грн.
Під час будівництва об’єкту виникла потреба у здійсненні додаткових робіт, що не можна було передбачити попереднім проектом. З вищенаведених обставин, виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації, яка після проведення державних експертиз отримала позитивні експертні висновки від 20.04.2017 року № 12-0076-17, від 13.05.2017 р. № 12-0783-16, від 31.05.2017 р. № 12-0077-17 та затверджена наказом управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації від 11.07.2017 року № 56-ОД. Відповідно до зазначених позитивних експертних висновків кошторисна вартість будівництва об’єкта збільшилась до 96 996 306,00 грн.
Зважаючи на те, що на момент проведення процедури закупівлі виконання будівельних робіт на об’єкті триває й договірні зобов’язання виконані майже на 92 %, заміна підрядної організації при виконані будівельних робіт на зазначеному об’єкті призведе до збільшення строків робіт, додаткових витрат пов’язаних з підготовкою робіт, які не доцільно включати до кошторису будівництва повторно та до несумісності застосованих конструкцій та матеріалів, виникненню проблем технічного характеру щодо пусконалагоджувальних робіт придбаного й змонтованого обладнання і, я к наслідок, збільшиться загальний термін завершення робіт та реалізації соціально важливого проекту.
У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до п. 5, п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури.
Під час будівництва об’єкту виникла потреба у здійсненні додаткових робіт, що не можна було передбачити попереднім проектом. З вищенаведених обставин, виникла необхідність коригування проектно-кошторисної документації, яка після проведення державних експертиз отримала позитивні експертні висновки від 20.04.2017 року № 12-0076-17, від 13.05.2017 р. № 12-0783-16, від 31.05.2017 р. № 12-0077-17 та затверджена наказом управління капітального будівництва Кіровоградської обласної державної адміністрації від 11.07.2017 року № 56-ОД. Відповідно до зазначених позитивних експертних висновків кошторисна вартість будівництва об’єкта збільшилась до 96 996 306,00 грн.
Зважаючи на те, що на момент проведення процедури закупівлі виконання будівельних робіт на об’єкті триває й договірні зобов’язання виконані майже на 92 %, заміна підрядної організації при виконані будівельних робіт на зазначеному об’єкті призведе до збільшення строків робіт, додаткових витрат пов’язаних з підготовкою робіт, які не доцільно включати до кошторису будівництва повторно та до несумісності застосованих конструкцій та матеріалів, виникненню проблем технічного характеру щодо пусконалагоджувальних робіт придбаного й змонтованого обладнання і, я к наслідок, збільшиться загальний термін завершення робіт та реалізації соціально важливого проекту.
У зв’язку з вищевикладеним та відповідно до п. 5, п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону України «Про публічні закупівлі» прийнято рішення про проведення переговорної процедури.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2017 17:29 |
Оскарження наміру укласти договір: | 01 серпня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Кіровоградська обласна дитяча лікарня по вул. Преображенській,79/35 у м. Кіровограді – реконструкція»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25022, Україна, Кіровоградська область, м. Кіровоград, вул. Преображенська, 79/35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
07 серпня 2017
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Тендерна документація
21 липня 2017 17:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Інтерресурси" #01882172 |
Переможець |
6 313 961,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2017 17:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 13:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2017 16:48
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
14 вересня 2017 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2017 15:33
|
додаткова угода.PDF | зміни до договору |
18 серпня 2017 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2017 16:46
|
договір.PDF | укладений |
09 серпня 2017 16:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення строку виконання договору |
Номер договору про закупівлю: | 20/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/17/27 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 20/17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20/17/33 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |