Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютерне обладнання (Комп"ютер користувача у складі,ноутбук у складі)
Очікувана вартість
132 500,00 UAH
UA-2017-07-21-001182-b 0267796f39e54cf9aa2ac43d111fe6d0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Капустіна Марина Сергіївна

+380999323487 byh.osvita.soledar@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Соледарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41225596
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., СОЛЕДАР, вул.Паркова,3 А
Контактна особа: Капустіна Марина Сергіївна
+380999323487
byh.osvita.soledar@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 липня 2017 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2017 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 31 липня 2017 11:26
Очікувана вартість: 132 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 662,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Комп"ютерне обладнання (Комп"ютер користувача у складі,ноутбук у складі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комп.
Комп"ютерне обладнання (Комп"ютер користувача у складі,ноутбук у складі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84545, Україна, Донецька область, СОЛЕДАР, вул.Паркова 3-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2017  —  25 серпня 2017
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2017 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2017 15:00
Оголошення.docx
21 липня 2017 15:00
проект договору додаток № 4.docx
21 липня 2017 15:00
Додаток 3.docx
21 липня 2017 15:00
Додаток 2.docx
21 липня 2017 15:00
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-21-001182-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Гаущак Едуард Леонтійович, Код ЄДРПОУ:2713805854
Дата подання: 04 серпня 2017 01:53
Прошу Замовника уважніше переглянути рішення про переможця ТОВ "Компаком"
Прошу Замовника переглянути рішення про переможця так як пропозиція учасника ТОВ „Компаком” подана з порушеннями та за технічною частиною абсолютно не відповідає технічним вимогам Замовника викладеним в тендерній документації.
Якщо Ви, як Замовник викладаєте додаток №1 з технічними параметрами та вимагаєте у кваліфікаційній частині відповідність пропозицій учасників цим параметрам, то мабуть маєте дискваліфіковувати учасників, пропозиції яких не відповідають вимогам замовника. Інакше навіщо та технічна частина взагалі якщо можна продати Замовнику у два рази гірші та дешевші комп”ютери і тоже „сойдет”.
Учасник ТОВ "Компаком" до початку аукціону подав пропозицію з одними параметрами, а після результатів аукціону абсолютно змінив усі параметри і завантажив абсолютну другу пропозицію , а трохи подумавши завантажив третю цінову пропозицію в якій свідомо виключив пункт про терміни гарантії в 36 місяців залишивши лише завантаженим гарантійний лист з 24 міс гарантії всупереч вимогам Замовника у 36 місяців. Такими діями учасник порушив Наказ №35 ДП „Зовнішторгивидав” від 13-04-2016 про порядок здійснення допорогових закупівель п. 6.8. „Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі” та п. 6.3 «Замовником встановлено строк подання пропозицій», а саме „Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 28.07.2017 18:00”. Такі дії надають перевагу учаснику „підганяти” технічні параметри під результати ціни аукціону та повну можливість відхилитись в бік погіршення характеристик комп ютерів ігноруючи вимоги.
На момент завершення кваліфікації учасника у систему завантажена „остаточна” пропозиція учасника ТОВ „Компаком” яка невідповідає як мінімум з наступних технічних причин та гарантійних строків і незрозуміло чому погоджена Замовником:

1) Відповідно до тендерної документації „Додаток 1” розділ „Вимоги до ноутбуку” Замовником вимагалась „відеокарта NVIDIA GeForce GT 810M”. Учасник запропонував ноутбук Asus X541SA-XO058D. Відповідно до технічних характеристик на сайті виробника ноутбуку (Інтернет сторінка www.asus.ua) вказано що відео карта у запропонованому ноутбуці не дискретна, а інтегрована “Intel HD”, що є вбудованою та суттєво гіршою по характеристикам ніж вимагалось. Порушений п.9.1 „Замовник приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення”. Технічна Вимога не виконана. Рішення не можна приймати на основі мотивації „та хай вже буде” чи „нам і так вистачить”. Є вимоги, є невідповідність. Дискваліфікація відповідно до п.9.2 Наказу №35„пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі”.

2) Відповідно до тендерної документації „Додаток 1” розділ „Вимоги до системного блоку” Замовником вимагався жорсткий диск із сучасним інтерфейсом „SATA 3.0”, в той же час учасником ТОВ „Компаком” запропоновано жорсткий диск із гіршими параметрами та застарілим інтерфейсом „SATA 2”. Те ж саме невідповідність по п.9.2 Наказу.

3) Відповідно до тендерної документації „Додаток 1” розділ „Вимоги до системного блоку” Замовником вимагався ліцензійний Майкрософт офіс (обов'язково - Word, Excel, PowerPoint, Access). Учасником запропоновано Майрософт офіс без будь-яких додаткових ознак версії, моделі, типу ліцензування чи компонування. Вказана інформація не дозволяє ідентифікувати відповідність вимогам замовника, наявності потрібних компонентів(Word, Excel, PowerPoint, Access).) та підтвердження можливості використання запропонованої версії у бюджетних установах.
Додамо що для підтвердження легальності Майкрософт офіс має бути наданий сертифікат автентичності на офіс (прикріплений до коробки офіс чи системного блоку окрім сертифіката з ключем для Windows) та ключ продукту для активації Майкрософт офіс, окрім прикріпленого до того ж системного блоку сертифіката з ключем на Windows 10. Більше того не всі версії дозволено використовувати державним установам. По цьому пункту виходячи з запропнованної ціни учасника впевнений що вказані докази ліцензії на Майкрософт офіс надані не будуть, інакше б учасник вказав який саме офіс та версію буде встановлено. Замовника застерігаємо саме по цьому пункту очікувати маніпуляцій з обманом та уважно переглядати специфікацію в запропонованом учасником договору у разі його підписання.

4) Учасником ТОВ „Компаком” надано гарантійний лист щодо термінів гарантії на запропоноване обладнання у якому вказано що термін експлуатації та гарантії складає 24 місяці. Замовником вимагалось: Системний блок повинен мати офіційну гарантію не менше 36 місяців, монітор,клавіатура та маніпулятор типу «миша» – не менше 24 місяця. Як можна акцептувати в півтора рази менший строк гарантії виходячи з завантажених документів? Це ж пряма невідповідність .

5) Учасником до даної закупівлі завантажено аж три цінових пропозиції і всі три різні за своїм наповненням та суттю, а дві пропозиції завантажені поза кінцевим терміном подання пропозицій. Дата та час завантажень можливо прослідкувати на майданчику держзакупівель. Відповідно до Наказу №35 ДП „Зовнішторгивидав” від 13-04-2016 про порядок здійснення допорогових закупівель п. 6.8. „Один Учасник має право подати лише одну пропозицію до кожної окремої Закупівлі.”.

Якщо навіть стверджувати що учасник ТОВ „Компаком” долучив якість там уточнення та документи шляхом листування на емейл Замовника чи телефонними розмовами, то це пряме порушення статті 3 Закону України про публічни закупівлі, а саме „Принципи здійснення закупівель”, тобто:
„Закупівлі здійснюються за такими принципами:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-запобігання корупційним діям і зловживанням”.
Тобто якщо і можливе уточнення чи переписка чи пояснення, то тільки шляхом завантаження до системи даних документів для аналізу громадськістю та учасниками щоб виключити можливість корупційних дій та ПРОЗОРО і відверто бачити розуміти відповідність чи НЕвідповідність технічним вимогам пропозиції учасника. Заборонено діяти документально позасистемою на етапі кваліфікації. Учасник має можливість до завантажувати будь які додаткові довідки чи уточнення на вимогу замовника у період кваліфікації окрім документів що вимагались.

Відповідно до викладеного вище пропозиція учасника ТОВ „Компаком” не відповідає технічним вимогам додатку № 1 та подана з грубими порушеннями регламенту порядку здійснення державних закупівель та має бути відхилена відповідно до п.9.2 „Виключними підставами дискваліфікації є: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;”.

У разі ігнорування даної Вимоги з виправленнями у відповідності по кожному пункту зауважень з цілим „букетом” відвертих порушень учасника ТОВ „Компаком” я, нажаль, вимушений буду звернутись до органу оскаржень та відповідних органів для притягнення до відповідальності за бездіяльність осіб причепних до даної закупівлі. Вибачте, але мною затрачені час та кошти на участь у закупівлі та її підготовки у відповідності до вимог, а учасник відверто порушує Законодавство та підставляє Замовника своїми порушеннями влаштовуючи свавілля.

Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2017 09:02
Шановний постачальник,дякуємо за зауваження та рекомендації.
Звертаємо Вашу увагу,що мета торгів-придбання техніки,що відповідає потребам замовника за найнижчу ціну.
Техніка,що пропонує ТОВ "Компаком"повністю відповідає нашим потребам.
Всі Ваші,зауваження будуть враховані на етапі підписання договору.
Дякуємо за співпрацю.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2017 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 131 999,00
UAH з ПДВ
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гаущак Едуард Леонтійович 131 500,00
UAH з ПДВ
130 837,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2017 12:33
Письмо_згода.pdf
31 липня 2017 12:33
propozitsiya_t__m_124000.pdf
31 липня 2017 12:29
propozitsiya_t__m_124000.pdf
28 липня 2017 12:31
propozitsiya NOVA 131999 Nova.pdf
28 липня 2017 12:31
Certificate-175403.pdf
28 липня 2017 12:31
серт_UA1.066.0038451-16.jpg
28 липня 2017 12:31
СЕС.zip
28 липня 2017 12:31
Письмо_гарантия123.pdf

Публічні документи

28 липня 2017 17:41
мон_асус
28 липня 2017 17:41
Довідки
28 липня 2017 17:41
Лист_про_підпис
28 липня 2017 17:41
гар_лист
28 липня 2017 17:41
Установчі документи
28 липня 2017 17:41
проект_договору
28 липня 2017 17:41
Цінова_пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП Гаущак Едуард Леонтійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 124 000,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2017 16:00

Документи

02 серпня 2017 16:00
№8 протокол.FR11.pdf
02 серпня 2017 15:59
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2017 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
124 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2017 16:00
№8 протокол.FR11.pdf
02 серпня 2017 15:59
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 серпня 2017 11:39
договор 19.pdf укладений
15 серпня 2017 11:36