«Капітальний ремонт гуртожитку № 1 (заміна віконних та дверних блоків) за адресою: вул. Сталеварів, буд. 40, м. Запоріжжя, Запорізького державного медичного університету» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
642 989,00 UAH
UA-2017-07-21-000929-a 7e11c4f432e04c308b39d054b8718b41
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа замовника: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 09:00
Початок аукціону: 08 серпня 2017 14:06
Очікувана вартість: 642 989,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 214,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт гуртожитку № 1 (заміна віконних та дверних блоків) за адресою: вул. Сталеварів, буд. 40, м. Запоріжжя, Запорізького державного медичного університету» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Сталеварів, буд. 40, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

21 липня 2017 16:06
Електронний цифровий підпис
21 липня 2017 16:06
ТД.doc
21 липня 2017 16:06
Додаток 6.docx
21 липня 2017 16:06
Додаток 5.docx
21 липня 2017 16:06
Додаток 4.docx
21 липня 2017 16:06
Додаток 3.docx
21 липня 2017 16:06
Додаток 2.docx
21 липня 2017 16:06
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 26 липня 2017 16:07
Дата відповіді: 31 липня 2017 16:04
Для розрахунку вартості виконання робіт, просимо надайти вимоги щодо профильної системи, вимоги щодо склопакету із зазначенням формули, вимоги до фурнітури тощо.
Відповідь: Профіль металопластиковий OPENTECK (або еквівалент) 4-х камерний, з монтажною шириною не менше 60 мм - для вікон. Для дверей профіль металопластиковий - шириною не менше 120 мм
Склопакети - СПД 4М -12Ar-4-8-4Mі з товщиною скла не менше 4 мм
Фурнітура - AXOR (або еквівалент) наклонно- поворотна- для вікон. Для дверей фурнітура VORNE (або еквівалент)- рейка-защелка з нажимним гарнітуром.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-21-000929-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Компанія Позитив", Код ЄДРПОУ:36315588
Дата подання: 18 серпня 2017 18:12
вимога щодо рішення замовника
Вважаємо рішення Замовника, щодо відповідності пропозиції ПП «Камелот», згідно протоколу №246 від 14.08.2017р., незаконним, та таким що не відповідає дійсності. Розглянувши пропозицію ПП «Камелот», нами було виявлено що учасник не відповідає кваліфікаційним вимогам закупівлі, а саме: надана копія аналогічного договору не містить невід’ємні частини до договору що унеможливлює встановити, чи є даний договір аналогічним, оскільки за текстом договору не вказано який саме капітальний ремонт віконних та дверних прорізів виконувався, а також на яких саме об’єктах капітального будівництва, як це вимагається при виконанні капітального будівництва. Також наданий договір містить незаповнені строки (такі як, сума ПДВ, гарантійні строки на виконані роботи) та реквізити сторін. Враховуючи вищевказані зауваження до договору, даний договір має всі ознаки фіктивності. Наданий лист-відгук також не містить інформації які саме роботи з капітального ремонту виконувалися.
Також пропозиція учасника не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1. учасником не надано жодного документу, який би містив інформацію про запропоновані профілі, склопакети, опір теплопередачі, тощо. Не має жодного документа, який засвідчує відповідність віконних виробів вимог, вказаних у тендерній документації та наданих роз’ясненнях Замовника.
2. Учасником на вказано для виконання яких саме робіт планується залучення субпідрядної організації
3. учасником було вказано наявність у нього антикорупційної програми, однак жодного підтверджуючого документу у складі пропозиції учасника не надано
4. у складі пропозиції відсутні «довіреність, (доручення) або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та інших документів щодо процедури закупівлі)», як це вимагалося абз. 4 пп.7 п. 1 Розділу 3 Тендерної документації.
Зважаючи на викладене вище, пропозиція учасника повинна була бути відхилена.
Також повідомляємо, що Замовником було відмовлено представникам ТОВ «Компанії Позитив» у доступі ознайомитися з проектною документацією, як це було передбачено абз.1 п. 6 Розділу 3 Тендерної документації, що є грубим порушенням основних принципів закупівлі згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі та недискримінація учасників.
Окрім цього, виявлено, що Учасником ПП «Камелот» було грубо порушено строки надання документів, згідно вимог абз. 2 ч. 3 статті 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме учасником викладено довідку згідно п.3 ч.1 ст 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» до оприлюднення на веб-порталі ПроЗорро повідомлення про намір укласти договір.
Всі вищевикладені факти свідчать про можливу наявність змови між учасником ПП «Камелот» та Замовником.
Вимагаємо провести об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та відхилите тендерну пропозицію учасника ПП «Камелот», як таку що не відповідає кваліфікаційним вимогам та умовам закупівлі, та провести оцінку пропозицій наступних за ціною пропозицій, а у разі неможливості усунення допущених порушень під час закупівлі, відмінити торги, та за для запобігання корупційним діям і зловживанням під час закупівлі провести нову процедуру закупівлі.
В іншому випадку ми змушені будемо звернутися до правоохоронних органів з усіма наявними матеріалами та до Антимонопольного комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 серпня 2017 16:41
Тендерним комітетом Запорізького державного медичного університету розглянуто Ваша вимога щодо невідповідності пропозиції учасника ПП «Камелот» вимогам тендерної документації та з інших питань.
1. Повідомляємо, що відповідно до Додатку 2 Тендерної документації (вимоги до аналогічних договорів) Учасником надано договір № 39 ТБ/12 від 19 жовтня 2012р. на виконання робіт з капітального ремонту віконних та дверних прорізів в приміщеннях лікарні з якого можна зробити висновок про аналогічність договору.
2. Надання інформації про запропоновані профілі, склопакети, опір теплопередачі ТД в Тендерній документації не передбачалося.
3. Надання інформації про конкретні роботи для яких Учасником залучено субпідрядника Тендерною документацією не вимагалося.
4. Надання підтвердження наявності у Учасника антикорупційної програми Тендерною документацією не вимагалося.
5. У складі пропозиції наявні протокол № 30/1 від 30.07.2012р. та наказ №30/1 від 30.07.2012р. на призначення директора, що підтверджують повноваження директора Івова А.Ф. Крім того у Статуті підприємства Івов А.Ф. зазначений один, як Власник та всі документи тендерної пропозиції підписані тільки ним.
6. Також повідомляю, що Ваше твердження про те, що Замовником відмовлено представникам ТОВ «Компанія Позитив» у ознайомленні з проектною документацією є не правдою.
7. Крім того, замовник не має жодного відношення до обсягу викладених учасником документів та періоду часу, коли вказані документи викладено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-21-000929-a.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ АБМ, Код ЄДРПОУ:40245852
Дата подання: 15 серпня 2017 20:20
Не відповідність
ПП "КАМЕЛОТ" у складі своєї тендерної пропозиції не надав жодного документу,у якому було би зазначено марку профілю,опір теплопередачі,склопакет, тощо. Не має жодного документа,який би засвічував відповідність їх вікон до вимог,вказаних у тендерній пропозиції Посилаючись на норми законовства,а саме ДБН В.2.6-31:2016 Теплова ізоляція будівель, для другої кліматичної зони опір світлопрозорих огороджувальних конструкцій повинен складати не менше 0,6м^2*К/Вт,а підрідник не вказав навіть цього Тому ми вважаємо що ПП"КАМЕЛОТ" не відповідає вимогам тендерної документації
Розгорнути Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Причина: Тендеана пропозиції ПП "КАМЕЛОТ" відповідає вимогам тендерної пропозиції
Дата: 17 серпня 2017 10:01
рішення від 17.08.2017 №5614.pdf
Дата публікації: 18 серпня 2017 10:44

Документи Органу Оскарження

18 серпня 2017 10:44
рішення від 17.08.2017 №5614.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 14:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ" 538 800,00
UAH з ПДВ
538 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АБМ 622 460,82
UAH з ПДВ
618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія Позитив" 629 953,20
UAH з ПДВ
622 360,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2017 18:40
Довідка.pdf
21 серпня 2017 18:40
Довідка.pdf
17 серпня 2017 11:50
Про санкції.pdf
17 серпня 2017 11:50
Довідка ЄДР.pdf
17 серпня 2017 11:50
Довідка налог.pdf
14 серпня 2017 17:02
Довідка.pdf
09 серпня 2017 14:54
57 (2).imd
09 серпня 2017 14:54
Прямівитр.pdf
09 серпня 2017 14:54
Підсумк.pdf
09 серпня 2017 14:54
підсум.pdf
09 серпня 2017 14:54
Лок.коштор.pdf
09 серпня 2017 14:54
Запис.pdf
09 серпня 2017 14:54
Загал.вирон.pdf
09 серпня 2017 14:54
дог.ціна.pdf
09 серпня 2017 14:54
Дефакт.pdf
06 серпня 2017 22:07
pdf.pdf
04 серпня 2017 16:17
субпідряд.pdf
04 серпня 2017 16:17
СТАТУТ.pdf
04 серпня 2017 16:17
Пропозиція.pdf
04 серпня 2017 16:17
Проект догов.pdf
04 серпня 2017 16:17
Програм.антикор.pdf
04 серпня 2017 16:17
Працівники.pdf
04 серпня 2017 16:17
Облад.pdf
04 серпня 2017 16:17
непоруш.pdf
04 серпня 2017 16:17
Ненсуд.pdf
04 серпня 2017 16:17
Незаборг.pdf
04 серпня 2017 16:17
НАКАЗ ПРО ПРИЗНАЧЕННЯ.pdf
04 серпня 2017 16:17
Істот умови.pdf
04 серпня 2017 16:17
Дозвіл.pdf
04 серпня 2017 16:17
ДОГОВІР ЗОКЛ.pdf
04 серпня 2017 16:17
Держреєстр.pdf
04 серпня 2017 16:17
Гарант.pdf
04 серпня 2017 16:17
Гарант сміття.pdf
04 серпня 2017 16:17
ВІДГУК.pdf

Публічні документи

06 серпня 2017 19:24
ТВО.rar
06 серпня 2017 19:24
серт2 (1).rar
06 серпня 2017 19:24
серт (1).rar
06 серпня 2017 19:24
АнРоботи.rar
06 серпня 2017 19:24
9.rar
06 серпня 2017 19:24
1 общ.rar

Публічні документи

06 серпня 2017 21:55
утилізація сміття.pdf
06 серпня 2017 21:55
субпідряд.pdf
06 серпня 2017 21:55
Статут.pdf
06 серпня 2017 21:55
ст. 17.pdf
06 серпня 2017 21:55
сертифікати фурнітура.pdf
06 серпня 2017 21:55
сертифікати профіль.pdf
06 серпня 2017 21:55
сертифікати опентек.pdf
06 серпня 2017 21:54
розрахунки.pdf
06 серпня 2017 21:54
пропозиція.pdf
06 серпня 2017 21:54
проект договору.pdf
06 серпня 2017 21:54
Приватбанк 2.pdf
06 серпня 2017 21:54
Приватбанк 1.pdf
06 серпня 2017 21:54
персонал.pdf
06 серпня 2017 21:54
паспорт директора.pdf
06 серпня 2017 21:54
МТБ.pdf
06 серпня 2017 21:54
ліцензія.pdf
06 серпня 2017 21:54
кошторис.pdf
06 серпня 2017 21:54
договір КРА.rar
06 серпня 2017 21:54
довідки з банків.pdf
06 серпня 2017 21:54
відповідність робіт.pdf
06 серпня 2017 21:54
аналогічні договори.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КАМЕЛОТ"
#32297434
Переможець 538 800,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2017 14:31

Документи

15 серпня 2017 14:31
sign.p7s
15 серпня 2017 14:31
протокол переможця.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15.08.2017 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КАМЕЛОТ"
#32297434
538 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 серпня 2017 14:31
sign.p7s
15 серпня 2017 14:31
протокол переможця.docx

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
01 вересня 2017 15:00
додатки.pdf укладений
01 вересня 2017 15:00
Договор.pdf укладений
01 вересня 2017 15:00
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2017 10:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 0,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: п. 8.3.1. Договору

Актуальні тендери

До пошуку