Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д
Очікувана вартість
87 446,32 UAH
UA-2017-07-21-000641-a ● 8d8baa30556441379b8f1c545f3921d4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ОСББ "Дружний" |
Код ЄДРПОУ: | 33184461 |
Вебсайт: | http://artema90d.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49069, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, вул. Січових стрільців буд.90д |
Контактна особа: |
Каратєєв Михайло Арнольдович +380505047696 miche@i.ua |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 липня 2017 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2017 14:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 липня 2017 14:32 |
Початок аукціону: | 28 липня 2017 11:37 |
Очікувана вартість: | 87 446,32 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,69% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Січових стрільців 90Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 липня 2017
—
28 серпня 2017
ДК 021:2015: 71242000-6 — Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 липня 2017 14:29 |
Документация Дружный.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-21-000641-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Фірма Зет, Код ЄДРПОУ:19150587
Дата подання: 01 серпня 2017 16:39
Наказ про дискваліфікацію учасника суперечить нормам чинного законодавства
31 липня 2017 р. було опубліковано наказ № 1/30 (датований 30.07.2017р.) одноособовий наказ Голови правління ОСББ «Дружний» щодо розгляду пропозицій учасників допорогової закупівлі з виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д
Згідно вищезазначеного наказу пропозиція учасника ПП «ФІРМА ЗЕТ» відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам документації зазначеної в оголошенні. Учасник ПП «ФІРМА ЗЕТ» не погоджується з висновками, викладеними в наказі від 30.07.2017р., вважає що пропозицію розглядала некомпетентна особа, яка не розуміється на складанні проектно-кошторисної документації, ця особа діяла упереджено, незрозумілим чином вигадала обґрунтування для відхилення пропозицій, які суперечать чинним нормативно-правовим актам та ДБН.
В наказі зазначено, що учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» в кошторисі на виготовлення проектно-кошторисної документації характеристика об’єкта будівництва вказано 5-7 поверхові житлові будинки, а будинок по вул. Січових стрільців 90-д є 10 поверховим. При цьому замовником у тендерній документації було зазначено що будівельний об’єм складає 12916 м.куб., площа забудови 886,5 м.кв. Якщо за цими даними вирахувати поверховість і вважати що будинок є 10 поверховим, то висота кожного поверху складатиме 1,46 м. (12 916 м3 : 886,5 м2 : 10поверхів = 1,46 м), що явно суперечить здоровому глузду. Слід зауважити, що для розробки кошторису учасником була використаний спеціальний програмний комплекс «АС-4ПИР», який згідно чинного законодавства є обов’язковим для використання для визначення вартості проектних робіт у разі виконання робіт за бюджетні кошти. Учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» розрахунок було проведено в цьому програмному комплексі, збільшити самостійно параметри будівельного об’єму учасник не міг, тому в кошторисі програма автоматично вибрала характеристики будинку, що відповідають введеним параметрам.
З цього можна зробити висновок, що замовник навмисно надав невірні вихідні дані.
Далі в наказі взагалі замовник посилається на невиконання учасником при складання кошторису на проектні роботи вимог ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, та на те, що замовником не включено до кошторису витрат на технічний нагляд в розімірі 2,5% та витрат на покриття ризику 2,4% підсумку глав зведеного кошторисного розрахунку. Цей факт свідчить про некомпетентність особи, що розглядала тендерну пропозицію. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 має назву «Привила визначення вартості будівництва» і ніяким чином не регулює порядок визначення вартості проектних робіт. Зведений кошторисний розрахунок, на який посилається замовник, є вже результатом проектних робіт і ніяк не може існувати до виконання проекту.
Вартість проектних робіт обчислюється згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-7:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТІВ БУДІВНИЦТВА.
Крім того, наказ голови ОСББ датований вихідним днем - 30.07.2017р. (неділя). Тобто, голова ОСББ навмисно виходив на роботу у вихідний день і отримає за цей день оплату в подвійному розмірі згідно трудового законодавства?
Також виникає питання чому голова ОСББ вирішує це питання одноособово? Чому не створена тендерна комісія? Адже згідно тендерної документації 79% ціни договору (69082.59 гривень), відповідно до Листа Департаменту житлового господарства ДМР від 14.09.2016 р. № 3 / 4 - 3186, оплачується бюджетними коштами,решта 21% вартості оплачується за рахунок коштів ОСББ. Учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» було запропоновано ціну 58`602.07 яка є навіть меншою, ніж виділено бюджетних коштів. Заощадження очевидне. Чому тоді голова ОСББ діє всупереч інтересам мешканців будинку, які могли б зекономити більше 18 тис. грн., і всупереч інтересам держави, якщо можна було зекономити державні кошти. Чи відомо мешканцям будинку про такі рішення голови ОСББ?
Крім того, замовником порушено регламент проведення електронних закупівель, зокрема, поспіхом і передчасно визначено переможця торгів, не дивлячись на те, що строк для оскарження рішення про дискваліфікацію учасника збігає лише через 2 дні. Тобто, замовник своїми діями фактично позбавив учасника ПП «ФІРМА ЗЕТ» права на оскарження.
Також звертаємо Вашу увагу, що повідомлення про намір укласти договір, розміщене на електронному майданчику є протиправним і прийнятим з перевищенням повноважень. Як вбачається з Наказу № 1/30 від 30.07.2017р. він прийнятий у неробочий день, є незаконним, оскільки викладені в ньому факти суперечать чинному законодавству, прийнятим з перевищенням повноважень (питання вирішене одноособово головою ОСББ без участі тендерної комісії), та прийнятим до закінчення строку на оскарження цього наказу. Тобто, цей наказ є таким, що не має законної сили і в черговий раз свідчить про поспіх та упередженість у визначенні переможця.
На підставі вищевикладеного ПП «ФІРМА ЗЕТ» вважає, що розгляд пропозицій учасників допорогової електронної закупівлі з виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д вчинено упереджено, в інтересах одного учасника, з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та вважає, що наказ № 1/30 від 30.07.2017р. підлягає скасуванню.
В іншому випадку ПП «ФІРМА ЗЕТ» вимушене буде звернутися до органів, уповноважених на розгляд питання щодо запобігання корупції.
Розгорнути
Згорнути
Згідно вищезазначеного наказу пропозиція учасника ПП «ФІРМА ЗЕТ» відхилена у зв’язку з невідповідністю пропозиції учасника умовам документації зазначеної в оголошенні. Учасник ПП «ФІРМА ЗЕТ» не погоджується з висновками, викладеними в наказі від 30.07.2017р., вважає що пропозицію розглядала некомпетентна особа, яка не розуміється на складанні проектно-кошторисної документації, ця особа діяла упереджено, незрозумілим чином вигадала обґрунтування для відхилення пропозицій, які суперечать чинним нормативно-правовим актам та ДБН.
В наказі зазначено, що учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» в кошторисі на виготовлення проектно-кошторисної документації характеристика об’єкта будівництва вказано 5-7 поверхові житлові будинки, а будинок по вул. Січових стрільців 90-д є 10 поверховим. При цьому замовником у тендерній документації було зазначено що будівельний об’єм складає 12916 м.куб., площа забудови 886,5 м.кв. Якщо за цими даними вирахувати поверховість і вважати що будинок є 10 поверховим, то висота кожного поверху складатиме 1,46 м. (12 916 м3 : 886,5 м2 : 10поверхів = 1,46 м), що явно суперечить здоровому глузду. Слід зауважити, що для розробки кошторису учасником була використаний спеціальний програмний комплекс «АС-4ПИР», який згідно чинного законодавства є обов’язковим для використання для визначення вартості проектних робіт у разі виконання робіт за бюджетні кошти. Учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» розрахунок було проведено в цьому програмному комплексі, збільшити самостійно параметри будівельного об’єму учасник не міг, тому в кошторисі програма автоматично вибрала характеристики будинку, що відповідають введеним параметрам.
З цього можна зробити висновок, що замовник навмисно надав невірні вихідні дані.
Далі в наказі взагалі замовник посилається на невиконання учасником при складання кошторису на проектні роботи вимог ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013, та на те, що замовником не включено до кошторису витрат на технічний нагляд в розімірі 2,5% та витрат на покриття ризику 2,4% підсумку глав зведеного кошторисного розрахунку. Цей факт свідчить про некомпетентність особи, що розглядала тендерну пропозицію. ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 має назву «Привила визначення вартості будівництва» і ніяким чином не регулює порядок визначення вартості проектних робіт. Зведений кошторисний розрахунок, на який посилається замовник, є вже результатом проектних робіт і ніяк не може існувати до виконання проекту.
Вартість проектних робіт обчислюється згідно ДСТУ Б.Д.1.1.-7:2013 ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ ПРОЕКТНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТІВ БУДІВНИЦТВА.
Крім того, наказ голови ОСББ датований вихідним днем - 30.07.2017р. (неділя). Тобто, голова ОСББ навмисно виходив на роботу у вихідний день і отримає за цей день оплату в подвійному розмірі згідно трудового законодавства?
Також виникає питання чому голова ОСББ вирішує це питання одноособово? Чому не створена тендерна комісія? Адже згідно тендерної документації 79% ціни договору (69082.59 гривень), відповідно до Листа Департаменту житлового господарства ДМР від 14.09.2016 р. № 3 / 4 - 3186, оплачується бюджетними коштами,решта 21% вартості оплачується за рахунок коштів ОСББ. Учасником ПП «ФІРМА ЗЕТ» було запропоновано ціну 58`602.07 яка є навіть меншою, ніж виділено бюджетних коштів. Заощадження очевидне. Чому тоді голова ОСББ діє всупереч інтересам мешканців будинку, які могли б зекономити більше 18 тис. грн., і всупереч інтересам держави, якщо можна було зекономити державні кошти. Чи відомо мешканцям будинку про такі рішення голови ОСББ?
Крім того, замовником порушено регламент проведення електронних закупівель, зокрема, поспіхом і передчасно визначено переможця торгів, не дивлячись на те, що строк для оскарження рішення про дискваліфікацію учасника збігає лише через 2 дні. Тобто, замовник своїми діями фактично позбавив учасника ПП «ФІРМА ЗЕТ» права на оскарження.
Також звертаємо Вашу увагу, що повідомлення про намір укласти договір, розміщене на електронному майданчику є протиправним і прийнятим з перевищенням повноважень. Як вбачається з Наказу № 1/30 від 30.07.2017р. він прийнятий у неробочий день, є незаконним, оскільки викладені в ньому факти суперечать чинному законодавству, прийнятим з перевищенням повноважень (питання вирішене одноособово головою ОСББ без участі тендерної комісії), та прийнятим до закінчення строку на оскарження цього наказу. Тобто, цей наказ є таким, що не має законної сили і в черговий раз свідчить про поспіх та упередженість у визначенні переможця.
На підставі вищевикладеного ПП «ФІРМА ЗЕТ» вважає, що розгляд пропозицій учасників допорогової електронної закупівлі з виготовлення проектної документаціі на капітальний ремонт фасаду житлового будинку за адресою вул. Січових стрільців 90Д вчинено упереджено, в інтересах одного учасника, з порушенням основних принципів здійснення публічних закупівель, визначених в ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням та вважає, що наказ № 1/30 від 30.07.2017р. підлягає скасуванню.
В іншому випадку ПП «ФІРМА ЗЕТ» вимушене буде звернутися до органів, уповноважених на розгляд питання щодо запобігання корупції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2017 12:50
Вимогу відхилено. Підстави - див. доданий документ
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Фірма Зет #19150587 |
Відхилено |
58 602,07
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 11:06
|
АКВА САНІТА ПЛЮС #35168614 |
Переможець |
86 199,99
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 11:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Контракт | укладений |
16 серпня 2017 17:25
|