Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги з прибирання» код 90910000-9 за ДК 021:2015 (ремонт, технічне обслуговування, підтримання в належному санітарно-технічному стані адміністративних та виробничих будівель та споруд)
"Cleaning services" for the code 90910000-9 DC 021: 2015 (repair, maintenance, maintenance of the sanitary condition of administrative and industrial buildings)
"Cleaning services" for the code 90910000-9 DC 021: 2015 (repair, maintenance, maintenance of the sanitary condition of administrative and industrial buildings)
Очікувана вартість
9 991 800,00 UAH
UA-2017-07-21-000582-c ● 57b373dd43964e1d842c04fbccebdca6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Вебсайт: | http://kpt.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04070, Україна , м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Контактна особа: |
Тисмінецька Тетяна Володимирівна +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kyivpastrans |
National ID: | 31725604 |
Contact point: |
Tysminetska Tetiana Volodymyri +380442546567 tender3@kpt.kiev.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 липня 2017 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2017 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2017 15:28 |
Очікувана вартість: | 9 991 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 130000 UAH |
Publication date: | 21 липня 2017 17:21 |
Enquiries until: | 10 серпня 2017 18:00 |
Complaints submission until: | до 16 серпня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 серпня 2017 18:00 |
Information
Estimated total value: | 9 991 800 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 100 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 послуга
«Послуги з прибирання» код 90910000-9 за ДК 021:2015 (ремонт, технічне обслуговування, підтримання в належному санітарно-технічному стані адміністративних та виробничих будівель та споруд)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
"Cleaning services" for the code 90910000-9 DC 021: 2015 (repair, maintenance, maintenance of the sanitary condition of administrative and industrial buildings)
CPV: 90910000-9
Період постачання:
з 20 вересня 2017 по 19 вересня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2017 17:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2017 16:50 |
Перелік змін.doc | |
03 серпня 2017 16:50 |
ЗТД послуги з прибирання приміщень.docx |
03 серпня 2017 17:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 серпня 2017 16:50 |
Перелік змін.doc
|
|||
03 серпня 2017 16:50 |
ЗТД послуги з прибирання приміщень.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-21-000582-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 09 серпня 2017 17:32
Вимога на умови оголошеної закупівлі
Вимога на умови оголошеної закупівлі
Вивчивши тендерну документацію та технічне завдання, просимо змінити кваліфікаційні вимоги в частині наявності техніки та обладнання, зокрема вимогу щодо договору, який підтверджує право користування автотранспортним засобом (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як для виконання даних робіт достатньо договору оренди техніки на термін дії договору з Замовником, згідно якого виконавець даних робіт орендує техніку на період дії договору з Замовником з доданням свідоцтва про реєстрацію вантажного автомобіля та вишки (самохідної або автовишки)
Розгорнути
Згорнути
Вивчивши тендерну документацію та технічне завдання, просимо змінити кваліфікаційні вимоги в частині наявності техніки та обладнання, зокрема вимогу щодо договору, який підтверджує право користування автотранспортним засобом (з додержанням у разі необхідності вимоги про його нотаріальне посвідчення) з наданням акта приймання-передачі, підписаного сторонами).
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, так як для виконання даних робіт достатньо договору оренди техніки на термін дії договору з Замовником, згідно якого виконавець даних робіт орендує техніку на період дії договору з Замовником з доданням свідоцтва про реєстрацію вантажного автомобіля та вишки (самохідної або автовишки)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2017 18:13
Членами тендерного комітету вирішено відхилити вимоги звернення від 09.08.2017, 17:32. ID: UA-2017-07-21-000582-C.B1 та оприлюднити відповідь на звернення на веб-порталі Уповноваженого органу у строк, передбачений Законом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-21-000582-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 28 серпня 2017 19:06
Дата подання: 28 серпня 2017 19:06
Скарга на рішення Замовника КП "Київпастранс" стосовно відхилення ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"
За результатами розгляду Замовником (тендерним комітетом КП Київпастранс») Протоколом № 930 від 23.08.2017 року - відхилено тендерну пропозиції ТОВ «Імпел Гріффін Груп». Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» – тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
А саме : “Учасником (ТОВ «Імпел Гріффін Груп» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди транспортних засобів від 01.08.2017 № 1819, укладеного з ТОВ «Старелектро», та свідоцтва про реєстрацію зазначених у договорі транспортних засобів, згідно яких власним є фізична особа – Старушенко Андрій Леонідович. Згідно частини другої статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Таким чином учасником не додержано вимогу про нотаріальне посвідчення договору, що підтверджує право користування транспортним засобом.”
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Груп» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ “Імпел Гріффін Груп” (Протокол № 930 від 23.08.2017 року) щодо обов'язкового надання нотаріально посвідченого договору є незаконним та порушує ст. 209, 799 ЦКУ, ст. 16, 30 Закону України “Про публічні закупівлі”
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 серпня 2017 20:36
рішення від 30.08.2017 № 5973+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 30 серпня 2017 20:36
інформація про резолютивну частину рішення від 15.09.2017 № 6433.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2017 11:13
Рішення від 15.09.2017 № 6433.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2017 18:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до частини дванадцятої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Дата виконання рішення замовником: 29 вересня 2017 13:25
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 29 вересня 2017
Найменування: | КП "Київпастранс" |
Код ЄДРПОУ: | 31725604 |
Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ обл., Київ, Набережне шосе, 2, |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ Клімтехінвест | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Експлуатаційна компанія №1" #38937541 |
Переможець |
8 490 000,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2017 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 17:19
|
53.17-238 ДУ3.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2018 17:11
|
повідомлення ДУ 3 зменшення обсягів закупівлі 238.docx | зміни до договору |
31 серпня 2018 17:11
|
Електронний підпис | укладений |
16 серпня 2018 16:55
|
повідомлення ДУ 2 узгоджене зменшення ціни договору 238.docx | зміни до договору |
16 серпня 2018 16:30
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2017 18:38
|
Контракт | зміни до договору |
30 жовтня 2017 18:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 5. Узгоджена зміна ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сума додаткової угоди становить 7 593 450,10 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 53.17-238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.17-238 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаткова угода № 3. Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Сума додаткової угоди становить 6 426 009,00 грн. Строк дії договору до 01.09.2018р. |
Номер договору про закупівлю: | 53.17-238 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 53.17-238 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |