Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадії: ЕП, П, Р) по об’єкту: «Реконструкція стадіону Центрального спортивного клубу Збройних Сил України, м. Київ»
Очікувана вартість
38 500 000,00 UAH
UA-2017-07-20-001658-b ● 5a3e3f08fbdf49d4866e2b495d76ac66
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | "ЦЕНТРАЛЬНИЙ СПОРТИВНИЙ КЛУБ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 08506791 |
Вебсайт: | http://cska.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 10 |
Контактна особа: |
Олег Ляпота +380442364964 abdullin@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2017 17:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2017 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2017 20:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2017 11:21 |
Очікувана вартість: | 38 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 385 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 192500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розробки проектно-кошторисної документації (стадії: ЕП, П, Р) по об’єкту: «Реконструкція стадіону Центрального спортивного клубу Збройних Сил України, м. Київ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03049, Україна, Київ, Київ, проспект Повітрофлотський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2017 17:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2017 17:52 |
ТД -проектні роботи_з стадійністю.docc.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-20-001658-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Солід Проект", Код ЄДРПОУ:39917353
Дата подання: 16 серпня 2017 09:59
Оскарження результатів закупівлі
Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 14.08.2017 року (без номера) було визначено переможцем у цій закупівлі ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ».
Визначивши переможцем у цій закупівлі ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ», Замовником було проігноровано низку обставин, за якими Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. 3.1. Розділу 3. Тендерної документації, усі документи, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу цієї документації (наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше) повинні містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.
Більшість наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» документів (кваліфікаційні сертифікати, Ліцензія № 8/051-2017 НВФ «АВК СОЗІДАТЕЛЬ», технічні паспорти на автотранспорт, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, відгуки, довіреність тощо) не містять підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника, що не відповідає умовам п. 3.1. Розділу 3. Тендерної документації.
2. Відповідно до п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності атестованих (сертифікованих) штатних працівників учасник мав надати сертифікати, копії трудових книжок або копії відповідних цивільно-правових договорів по кожному з перелічених працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами.
ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано на підтвердження наявності штатних працівників не копії трудових книжок працівників, а лише копії деяких сторінок з трудових книжок працівників, що не відповідає умовам п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації У разі, якщо до виконання Робіт не будуть залучатися субпідрядні організації, Учасник повинен надати Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається зокрема Перелік Робіт, які буде виконувати субпідрядна організація, а у разі якщо виконання цих робіт потребує наявності атестованих (сертифікованих) працівників, зазначається наступна інформація: прізвище, ініціали, посада, стаж та/або досвід роботи, категорія сертифікованого працівника та на підтвердження надається кваліфікаційний (і) сертифікат (и).
За умовами п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації, Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format) без можливості графічно-комп'ютерного редагування.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» містяться зображення кваліфікаційних сертифікатів працівників субпідрядної організації на яких методом графічного редагування нанесено напис «только для ознакомления», що є порушенням умов п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації.
Крім того відповідно до нанесеного напису, вказані сертифікати взагалі не можуть бути використані для участі у процедурі публічної закупівлі, що в свою чергу вказує на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» умовам п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації.
Вважаємо, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників внаслідок чого Тендерна пропозиція ТОВ «Солід-проект» була відхилена відповідно до ст. 30 Закону по невідповідності умовам тендерної документації, у той час коли не зважаючи на вищевказані обставини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» умовам тендерної документації, ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» було визнано переможцем у цій закупівлі.
Основною метою проведення процедури публічних закупівель є створення умов для добросовісної конкуренції між учасниками публічних закупівель з метою економії бюджетних коштів. Враховуючи величезну різницю між ціною відхилених пропозицій та ціною пропозиції переможця, складається враження, що посадові особи Замовника уповноважені на проведення процедури публічних закупівель від імені замовника, при проведенні цієї закупівлі переслідували інші цілі ніж економія бюджетних коштів.
Враховуючи наведене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем у цій закупівлі ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» та відхилити пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» до цієї закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Визначивши переможцем у цій закупівлі ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ», Замовником було проігноровано низку обставин, за якими Замовник мав відхилити пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме:
1. Відповідно до п. 3.1. Розділу 3. Тендерної документації, усі документи, що надаються/завантажуються в Систему на вимогу цієї документації (наказ про призначення, протокол зборів, договори, накладні, дозволи, сертифікати та таке інше) повинні містити підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів), а також відбитки печатки учасника (у разі її використання). Замовником допускається виконання таких документів з копій документів.
Більшість наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» документів (кваліфікаційні сертифікати, Ліцензія № 8/051-2017 НВФ «АВК СОЗІДАТЕЛЬ», технічні паспорти на автотранспорт, свідоцтво про право власності на нерухоме майно, відгуки, довіреність тощо) не містять підпис уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника, що не відповідає умовам п. 3.1. Розділу 3. Тендерної документації.
2. Відповідно до п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації, на підтвердження наявності атестованих (сертифікованих) штатних працівників учасник мав надати сертифікати, копії трудових книжок або копії відповідних цивільно-правових договорів по кожному з перелічених працівників, що працюють за цивільно-правовими договорами.
ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції було надано на підтвердження наявності штатних працівників не копії трудових книжок працівників, а лише копії деяких сторінок з трудових книжок працівників, що не відповідає умовам п. 6 Додатку 1 до Тендерної документації.
3. Відповідно до п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації У разі, якщо до виконання Робіт не будуть залучатися субпідрядні організації, Учасник повинен надати Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою, в якому зазначається зокрема Перелік Робіт, які буде виконувати субпідрядна організація, а у разі якщо виконання цих робіт потребує наявності атестованих (сертифікованих) працівників, зазначається наступна інформація: прізвище, ініціали, посада, стаж та/або досвід роботи, категорія сертифікованого працівника та на підтвердження надається кваліфікаційний (і) сертифікат (и).
За умовами п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації, Документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді - формат PDF (Portable Document Format) без можливості графічно-комп'ютерного редагування.
Проте у складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» містяться зображення кваліфікаційних сертифікатів працівників субпідрядної організації на яких методом графічного редагування нанесено напис «только для ознакомления», що є порушенням умов п. 3.2. Розділу 3 Тендерної документації.
Крім того відповідно до нанесеного напису, вказані сертифікати взагалі не можуть бути використані для участі у процедурі публічної закупівлі, що в свою чергу вказує на невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» умовам п. 8 Додатку 1 до Тендерної документації.
Вважаємо, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід при розгляді тендерних пропозицій учасників внаслідок чого Тендерна пропозиція ТОВ «Солід-проект» була відхилена відповідно до ст. 30 Закону по невідповідності умовам тендерної документації, у той час коли не зважаючи на вищевказані обставини невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» умовам тендерної документації, ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» було визнано переможцем у цій закупівлі.
Основною метою проведення процедури публічних закупівель є створення умов для добросовісної конкуренції між учасниками публічних закупівель з метою економії бюджетних коштів. Враховуючи величезну різницю між ціною відхилених пропозицій та ціною пропозиції переможця, складається враження, що посадові особи Замовника уповноважені на проведення процедури публічних закупівель від імені замовника, при проведенні цієї закупівлі переслідували інші цілі ніж економія бюджетних коштів.
Враховуючи наведене вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем у цій закупівлі ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» та відхилити пропозицію ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ» до цієї закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2017 10:11
Gовідомляємо про необґрунтованість наведених ТОВ “Солід Проект” підстав для відхилення ТОВ «ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ». Рішення про визначення переможця залишається незмінним.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2017-07-20-001658-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ДП Міністерства Оборони України "Центральний проектний інститут", Код ЄДРПОУ:07989865
Дата подання: 18 серпня 2017 12:18
Дата подання: 18 серпня 2017 12:18
Оскарження дій замовника щодо вибору переможця
Антимонопольний комітет України
Найменування замовника: Центральний спортивний клуб
Збройних сил України
Суб’єкт оскарження: Державне підприємство Міністерства
оборони України «Центральний проектний інститут»
м. Київ, вул. Народного ополчення, 5а
СКАРГА
У відповідності до реєстру отриманих тендерних пропозицій ProZorro (UA –2017-07-20-001658-b) Державне підприємство Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут» (далі - ДП МОУ «ЦПІ») направив тендерну пропозицію у відповідності до вимог тендерної документації, ціна нашої пропозиції як учасника процедури закупівлі становила 26 950 000 грн. Протоколом розгляду тендерних пропозицій від 11.08.2017р. нашу пропозицію було відхилено через невідповідність вимогам тендерної документації з відповідним посиланням на ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Але в супереч вимогам вищевказаного Закону замовником послуг не надано належного та достатнього обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції вимогам закону. Зокрема, замовником вказано, що в супереч пп. 6.2. Тендерної документації не підтверджено наявність працівників з досвідом виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі (розробка проектної або проектно – кошторисної документації з будівництва або реконструкції спортивних споруд за кількістю посадочних місць не менше 20 000).
ДП МОУ «ЦПІ» виконано дану вимогу замовника в повній мірі, оскільки надано довідку про кількісний склад спеціалістів відповідної кваліфікації, які працюють в інституті та залучених до виконання аналогічних робіт, з належною кваліфікацією, що підтверджуються кваліфікаційними сертифікатами, доданими до тендерної пропозиції. Окрім цього, в підтвердження виконання подібних робіт ДП МОУ «ЦПІ» надано договір підряду на виконання проектних робіт №19/03-13, який засвідчує, що нами вже виконувалися роботи з проектування таких масштабних проектів на високому кваліфікаційному рівні.
На підтвердження п. 7.2. ДП ОУ «ЦПІ» надано перелік наявної комп’ютерної та оргтехніки, яка була оформлена аналогічно тому як подано ТОВ «Інститут Харківпроект». А на підтвердження п. 7.3 надано копію наказу Міністерства оборони України «Про передачу основних фондів і оборотних коштів державному підприємству Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут» від 09.03.1998р. №17.
Замовником заявлено як недолік відсутність в тендерній документації банківської гарантії. В свою чергу повідомляємо, що отримання банківської гарантії в ПАТ «Райффайзен банк Аваль», в якому суб’єкт оскарження обслуговується понад двадцять років, передбачає необхідність проходження складної процедури погодження та не менш як тижневого терміну, тому отримання такої банківської гарантії порушило б терміни подання тендерної пропозиції. Натомість надано гарантійний лист та копію довідки банку від 04.08.2017р. №528-3 про залишки по рахунку на дату подання.
Окрім цього замовником заявлено, що тендерна пропозиція Державного підприємства Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут» не відповідає вимогам розділу 3 п.3.2 тендерної документації. Повідомляємо, що ЕЦП директора ДП МОУ «ЦПІ», отриманий в Акредитованому центрі сертифікації ключів «Україна», було проставлено, але системою публічних закупівель ProZorro даний ключ не було зафіксовано в системі закупівель, тому відсутність електронного цифрового підпису не можна вважати невиконаною умовою, оскільки данні дії вчинені не з вини суб’єкта оскарження.
Одночасно повідомляємо, що іншому учаснику – ТОВ «Інститут Харківпроект» тендерну пропозицію було погоджено, хоча сума в 36 500 000 грн., перевищує заявлену ДП МОУ «ЦПІ»» суму майже на 10 000 000 грн. і не виглядає найбільш економічно вигідно.
Згідно п.7 пп.2 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо заборонити Замовнику вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Додатки:
1. Копія довідки про кількісний склад спеціалістів відповідної кваліфікації ДП МО України «Центральний проектний інститут»;
2. Копія договору підряду на виконання проектних робіт №19/03-13;
3. Перелік комп’ютерної та оргтехніки техніки ЦПІ;
4. Копія наказу Міністерства оборони України «Про передачу основних фондів і оборотних коштів державному підприємству Міністерства оборони України «Центральний проектний інститут» від 09.03.1998р. №17;
5. Копія гарантійного листа від 04.08.2017р. №528-3;
6. Копія довідки про залишки по рахунку;
7. Копія посиленого сертифікату відкритого ключа акредитованого центру сертифікації ключів «Україна».
Директор О.М. ПРИЙМАЧУК
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 серпня 2017 23:01
Рішення від 22.07.2017 № 5771.pdf
Дата публікації: 22 серпня 2017 23:01
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.09.2017 № 6222.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2017 18:10
Рішення від 08.09.2017 № 6222.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2017 18:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 11:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Солід Проект" |
9 564 871,96
UAH з ПДВ
|
9 564 871,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Міністерства Оборони України "Центральний проектний інститут" |
26 950 000,00
UAH з ПДВ
|
26 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" |
37 500 000,00
UAH з ПДВ
|
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРНІКА |
37 600 000,00
UAH з ПДВ
|
36 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Солід Проект" #39917353 |
Відхилено |
9 564 871,96
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2017 15:04
|
ДП Міністерства Оборони України "Центральний проектний інститут" #07989865 |
Відхилено |
26 950 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2017 17:26
|
ТОВ "ІНСТИТУТ ХАРКІВПРОЕКТ" #02497996 |
Переможець |
36 500 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2017 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:17
|
ДУ 9.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 14:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:45
|
ДУ №8.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:16
|
Додаток 3 розробка ПКД.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 12:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:07
|
ДУ №7.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 11:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 16:22
|
ДУ 6 продовж. строків.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 грудня 2018 19:29
|
допогоди.pdf | зміни до договору |
14 грудня 2018 19:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2018 15:54
|
003416-converted.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2018 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 липня 2018 22:05
|
ДУ 3.jpg | зміни до договору |
25 липня 2018 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 жовтня 2017 17:11
|
Доп угода 2 ЦСК.pdf | зміни до договору |
11 жовтня 2017 17:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 вересня 2017 12:45
|
ДУ1.jpg | зміни до договору |
23 вересня 2017 12:43
|
ДУ1-1.jpg | зміни до договору |
23 вересня 2017 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2017 14:24
|
list24.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list23.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list22.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list21.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list20.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list19.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list18.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list17.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list16.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list15.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list14.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list13.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list12.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list11.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list10.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list9.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list8.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list7.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list6.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list5.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list4.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list3.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:19
|
list2.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:18
|
list1.jpg | укладений |
22 вересня 2017 14:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 23 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення порядку розрахунків |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 11 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розбивка фінансування по роках |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення розміру фінансування у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення етапів виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення розміру фінансування у 2018 році |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору та виконання робіт до 31.12.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору та терміну виконання Робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток до Додаткової угоди № 7. План-графік виконання Робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаток до Додаткової угоди № 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 112/09-17 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |