Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво багатофункціонального фізкультурно-оздоровчого комплексу Красноградської дитячо-юнацької спортивної школи, за адресою: вул. Жовтнева, 76 м. Красноград Харківської області (коригування)
Очікувана вартість
20 081 000,00 UAH
UA-2017-07-20-000521-c 8e98722393184acebd4702eb0dd5b5ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2017 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2017 18:00
Початок аукціону: 07 серпня 2017 14:16
Очікувана вартість: 20 081 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 081,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Будівництво багатофункціонального фізкультурно-оздоровчого комплексу Красноградської дитячо-юнацької спортивної школи, за адресою: вул. Жовтнева, 76 м. Красноград Харківської області (коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво багатофункціонального фізкультурно-оздоровчого комплексу Красноградської дитячо-юнацької спортивної школи, за адресою: вул. Жовтнева, 76 м. Красноград Харківської області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63300, Україна, Харківська обл., Красноград, вул. Жовтнева, 76
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2017 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2017 16:31
Зміни до Тендерної документації.doc
25 липня 2017 16:31
ТД Красноградський ФОК нова редакція.doc
20 липня 2017 16:33
Проект договору ДКБ.doc
20 липня 2017 16:33
ТД Красноградський ФОК.doc
25 липня 2017 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2017 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 липня 2017 16:31
Зміни до Тендерної документації.doc
25 липня 2017 16:31
ТД Красноградський ФОК нова редакція.doc
20 липня 2017 16:33
Проект договору ДКБ.doc
20 липня 2017 16:33
ТД Красноградський ФОК.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проектна документація
Дата подання: 21 липня 2017 11:12
Дата відповіді: 21 липня 2017 11:41
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, яким чином можна ознайомитися з проектною документацією.
Відповідь: З проектною документацією можна ознайомитись за адресою Замовника: м. Харків, майдан Свободи, 5, Держпром, 4 під'їзд, 3 поверх, каб 33, з понеділка по п'ятницю з 08:00 до 17:00 (перерва з 13:00 до 14:00).
запит по кваліфікації
Дата подання: 24 липня 2017 11:15
Дата відповіді: 24 липня 2017 12:42
В п.п. 1.1. п. 1 Додатку 2 до Тендерної документаціїї замовник зазначив, що наявність власного обладнання підтверджується розшифровкою рахунків 104, 105, 106 балансу за підписом директора та головного бухгалтера. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою (копії договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою). Документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надається по кожному пункту, зазначеному у довідці. В той же час в формі довідки про наявність матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі- Зразок 1, яку пропонує замовник є розділ "Планується орендувати". Просимо Замовника пояснити яким чином Учасник прцедури буде надавати документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази зазначеної у розділі "Планується орендувати"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В п.п. 1.1. п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт надається по кожному пункту, зазначеному у довідці. Тобто підтвердження потребує наявне власне та орендоване обладнання (абзац 2 п.п. 1.1. п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації).
Обладнання, яке планується орендувати, не потребує документального підтвердження, оскільки його немає в наявності.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-20-000521-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД", Код ЄДРПОУ:31092950
Дата подання: 25 липня 2017 11:29
вимога щодо кваліфікації
Своєю відповіддю від 24.07.2017 року щодо документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази Замовник протиречить сам собі - адже в п.п. 1.1. п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації зазначено, що документальне підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, надається по кожному пункту, зазначеному у довідці. Пункти про обладнання, яке планується орендувати, теж входять до складу довідки запропонованої Замовником та виходячи з вимоги зазначеної вище потребують документального підтвердження. В свою чергу пункт, що передбачає можливість вказувати в довідці техніку, що Учасник планує орендувати, суперечить вимогам ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" оскількі надає можливість Учасникам, які не мають власного чи орендованого обладнання та матеріально-технічної бази підтвердити цей кваліфікаційний критерій за рахунок вищезазначеного пункту, в той час як законодавець передбачає підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Наявність - це право володіння та користування обладнянням, яке може бути підтверджене або володінням на праві власності, або користуванням на праві оренди. Враховуючи вищевикладене, з метою недопущення порушень законодавства у сфері державних закупівель вимагаємо вилучити з довідки "про наявність в Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі" п.3. "Планується орендувати", як такий, що не відповідає вимогам ст. 16 закону України "Про публічні закупівлі" та не може підтвердити саме наявність в Учасників обладнання та матеріально-технічної бази.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2017 16:32
Вимога задоволена, внесено зміни до Тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД" 17 527 229,66
UAH з ПДВ
17 527 229,66
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 19 369 563,78
UAH з ПДВ
19 138 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ" 19 522 884,00
UAH з ПДВ
19 138 086,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД" 19 816 173,60
UAH з ПДВ
19 655 838,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2017 16:47
ЧАСТИНА_3.rar
04 серпня 2017 16:47
ЧАСТИНА_2.rar
04 серпня 2017 16:47
ЧАСТИНА_1.rar

Публічні документи

11 серпня 2017 13:08
общий.pdf
10 серпня 2017 12:22
оновлена пропозиція.pdf
04 серпня 2017 12:44
648_ ФОК Красноград.sts
04 серпня 2017 12:44
6 сертификаты.pdf
04 серпня 2017 12:44
5 м и м.pdf
04 серпня 2017 12:44
4 аналогичный договор.pdf
04 серпня 2017 12:44
3 квалификация.pdf
04 серпня 2017 12:44
2 регистрационные_.pdf
04 серпня 2017 12:44
1 ДЦ.pdf

Публічні документи

02 серпня 2017 16:15
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАЛЬКОНСТРУКЦІЯ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТРБУД"
#31092950
Відхилено 17 527 229,66
UAH з ПДВ
08 серпня 2017 16:23
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Відхилено 19 138 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 11:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#34755563
Переможець 19 138 086,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 09:03

Документи

08 серпня 2017 16:23
Електронний підпис
08 серпня 2017 16:23
Протокол № 87.pdf

Документи

10 серпня 2017 11:56
Електронний підпис
10 серпня 2017 11:56
Протокол № 89.pdf

Документи

11 серпня 2017 09:03
Електронний підпис
11 серпня 2017 09:03
Протокол № 90.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2017 09:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙ ІНЖІНІРІНГ ДЕВЕЛОПМЕНТ"
#34755563
19 138 086,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2017 09:03
Електронний підпис
11 серпня 2017 09:03
Протокол № 90.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 16:06
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 16:05
ДУ 16 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 16:05
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 13:36
ДУ 15 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 13:36
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2018 09:41
ДУ 14 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2018 09:41
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2018 15:03
ДУ 13 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2018 15:03
Електронний підпис зміни до договору
10 липня 2018 12:35
ДУ № 11 (1).pdf зміни до договору
10 липня 2018 12:35
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2018 09:53
ДУ № 10 (1).pdf зміни до договору
06 липня 2018 09:53
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 12:35
ДУ № 9 (1).pdf зміни до договору
25 червня 2018 12:35
Електронний підпис зміни до договору
23 червня 2018 10:41
ДУ № 8 (1).pdf зміни до договору
23 червня 2018 10:41
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2018 13:55
ДУ № 7 (1).pdf зміни до договору
22 червня 2018 13:55
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2018 17:13
ДУ № 6 (1).pdf зміни до договору
10 квітня 2018 17:13
1_ДУ № 6.pdf укладений
10 квітня 2018 17:10
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2017 16:05
Доп.угода 2.pdf зміни до договору
05 вересня 2017 10:28
Електронний підпис укладений
30 серпня 2017 13:57
Договір № 24-17.pdf укладений
30 серпня 2017 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни відповідно до обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановленого згідно із законодавством органами статистики індексу споживчих цін (інфляції)
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін (інфляції)
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічних помилок
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поліпшення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до обсягів фінансування
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 24-17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 24-17
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2017 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 20 474 483,91
UAH (в тому числі ПДВ 3 412 413,98 UAH)