Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 768 240,00 UAH
UA-2017-07-20-000303-c 613e030b34b74a3eb2d21e08b9ee4ff7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьменко Світлана

+380632926335 zhuashtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03344119
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Контактна особа: Кузьменко Світлана
+380632926335
zhuashtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2017 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 10:00
Початок аукціону: 08 серпня 2017 13:46
Очікувана вартість: 1 768 240,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 841,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Бензин А92
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74140 л
Бензин А92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10003, Україна, Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2017 13:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2017 13:30
Тендерна документацiя ПМ.doc
20 липня 2017 13:30
Пропозиція додаток 5.rtf
20 липня 2017 13:30
додаток 4.doc
20 липня 2017 13:30
Додаток 3.doc
20 липня 2017 13:30
Додаток 2.rtf
20 липня 2017 13:30
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-20-000303-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАФТОСФЕРА, Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 14 серпня 2017 10:24
Невідповідність пропозиції переможця вимогам Замовника
Просимо переглянути рішення тендерного комітету КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (протокол від 10.08.2017 № 58/1) щодо визнання переможцем тендеру ФОП Гладун С.М. у зв'язку з невідповідністю пропозиції даного учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Поданий у складі пропозицій аналогічний договір оприлюднений за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-02-001423-b містить 6 додаткових угод, які відповідно до п.3 додаткової угоди №1 від 16.01.2017 є невід'ємною частиною Договору .Таким чином, ФОП Гладун С.М. надав не повну копію аналогічного договору з КУ "АБСТЛПЗОЗ" ЖОР, - без додатків. Також тендерна пропозиція ФОП Гладун С.М. не містить відомості про залучення/не залучення субпідрядників, що є порушенням п.7 тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2017 17:22
Відповідно до додатку №1 Тендерної документації Переможець повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента), що в свою чергу було надано Переможцем в тендерній пропозиції.
Відповідно до п., п. 1, 7 р. 3 Тендерної документації, інформацією про субпідрядника (субпідрядників) в разі наміру залучення в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, враховуючи п. 7 цього розділу тендерної документації. У разі закупівлі робіт або послуг з наміром залучення субпідрядника(ів), тендерна пропозиція учасника повинна містити довідку Учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання/надання робіт/послуг із залученням сторонніх суб’єктів господарювання, повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання та інформацію і документами зазначеними відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації (в разі закупівлі товару така інформація не надається).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-07-20-000303-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАФТОСФЕРА, Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 16 серпня 2017 17:53
Порушення Замовником порядку розгляду та оцінки пропозиції ФОП Гладун С.М.
Відповідно до ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник здійснює розгляд та оцінку пропозицій відповідно до вимог тендерної документації. Отже, якщо Замовником у документації було встановлено вимогу щодо подання копії договору, учасник має подати саме копію договору з усіма додатками, угодами тощо, що є його невід'ємною частиною. Відсутність даних документів свідчить про невиконання вимоги Замовника, а така пропозиція має бути відхилена. Підстави для ухвалення законодавчо обгрунтованого рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Гладун С.М. в даному випадку підтверджується рішенням органу оскарження - Антимонопольного комітету України за аналогічною ситуацією (додається). У випадку ігнорування норм чинного законодаства України, відповідальність Замовника передбачена ст.38 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2017 14:26
П. 1 р. 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
П. 3. Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог надає документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, шляхом надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
В свою чергу у складі тендерної пропозиції Переможець на виконання кваліфікаційних вимог зазначених Тендерною документацією, надав лист №751 від 02.08.2017р. та договір №1/т від 04.01.2017р. зі специфікацією, яка є невід’ємною частиною цього договору, враховуючи п. 12.1. та накладні до договору.
Номер вимоги: UA-2017-07-20-000303-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАФТОСФЕРА, Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 19 серпня 2017 10:46
Ознаки проявів корупції у діяльності Замовника
Втретє звертаємо увагу Замовника на відсутність частини аналогічного договору у складі пропозиції ФОП Гладун С.М., - 6 додаткових угод. Ці угоди є невідємною частиною договору та за рахунок їх укладання було змінено початкову суму договору, кількість товару, ціни тощо. Розуміємо, що Ви, як Замовник, маєте досвід співпрац з ФОП Гладун С.М. за минулими договорами, проте оцінка пропозицій має відбуватися виключно у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Тому пропонуємо Замовнику все ж здійснити неупереджений розгляд пропозиції ФОП Гладун С.М. та відхили її як таку, що не відповідає кваліфікаційним критерія та вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2017 09:01
Відповідно до п. 3 додатку № 1 тендерної документації від учасника вимагалось подати:
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.Учасником подано Договір № 1/т від 04.01.2017р. п. 12.1. р. 12 "Додатки до договору" передбачено, що: невід'ємною частиною цього договору є специфікація, яка Учасником надана.

Документи подані скаржником

16 серпня 2017 17:53
рішення № 1538 від 05.12.2014.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" 1 260 380,00
UAH з ПДВ
1 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТ ТРЕЙДІНГ" 1 330 813,00
UAH з ПДВ
1 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ОІЛ" 1 387 900,80
UAH з ПДВ
1 182 533,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАФТОСФЕРА" 1 508 007,60
UAH з ПДВ
1 387 159,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2017 16:51
Сканировать10001.PDF
15 серпня 2017 16:51
Сканировать1.PDF
04 серпня 2017 16:26
Електронний підпис
04 серпня 2017 14:07
Технічні вимоги.PDF
04 серпня 2017 14:07
тендерна пропозиція.PDF
04 серпня 2017 14:07
проект договору.PDF
04 серпня 2017 14:07
інші документи.PDF

Публічні документи

03 серпня 2017 19:09
Електронний підпис
03 серпня 2017 19:08
тендерна пропозиція.pdf
03 серпня 2017 19:08
Статут.pdf
03 серпня 2017 19:08
стаття 17.pdf
03 серпня 2017 19:08
сертифікат А-92.pdf
03 серпня 2017 19:08
протокол.pdf
03 серпня 2017 19:08
проект договору.pdf
03 серпня 2017 19:08
паспорт якості.pdf
03 серпня 2017 19:08
паспорт директора.pdf
03 серпня 2017 19:08
наявність працівників.pdf
03 серпня 2017 19:08
наявність обладнання.pdf
03 серпня 2017 19:08
наказ.pdf
03 серпня 2017 19:08
захист довкілля.pdf
03 серпня 2017 19:08
договір поставки.pdf
03 серпня 2017 19:08
ВН до аналог.договору 1.pdf
03 серпня 2017 19:08
Відомості з ЄДР.pdf
03 серпня 2017 19:08
витяг ПДВ.pdf
03 серпня 2017 19:08
Витяг з ЄДР.pdf
03 серпня 2017 19:08
Виписка з ЄДР.pdf
03 серпня 2017 19:08
аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

04 серпня 2017 16:43
Електронний підпис
04 серпня 2017 16:41
11 Код Лось О.М..pdf
04 серпня 2017 16:41
10 Паспорт Лось О.М..PDF
04 серпня 2017 16:41
9 Статут.pdf
04 серпня 2017 16:41
7 Протокол зборів № 3.pdf
04 серпня 2017 16:41
6 Наказ на директора.pdf
04 серпня 2017 16:41
5 Тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2017 16:41
4 Проект договору.pdf
04 серпня 2017 16:41
3 Технічні вимоги.pdf
04 серпня 2017 16:41
2 Відповідність ст 17.pdf
04 серпня 2017 16:41
1 Відповідність ст 16.pdf

Публічні документи

04 серпня 2017 17:11
12. тендерна пропозиція.pdf
04 серпня 2017 17:11
11. проект договору.pdf
04 серпня 2017 17:11
8. ліцензування.pdf
04 серпня 2017 17:11
7. субпідрядники.pdf
04 серпня 2017 17:11
6. статут.pdf
04 серпня 2017 17:11
5. паспорт.pdf
04 серпня 2017 17:11
4. виписка.pdf
04 серпня 2017 17:11
3. наказ та протокол.pdf
04 серпня 2017 17:11
1. стаття 16.pdf
04 серпня 2017 17:11
2. ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гладун Сергій Михайлович"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТ ТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ОІЛ"

НАФТОСФЕРА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
Переможець 1 160 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 17:17

Документи

10 серпня 2017 17:17
Електронний підпис
10 серпня 2017 17:17
Протокол 58_1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гладун Сергій Михайлович"
#2617602835
1 160 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 серпня 2017 17:17
Електронний підпис
10 серпня 2017 17:17
Протокол 58_1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 16:01
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 15:56
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2017 15:15
додаткова угода № 6 до договору № 105.pdf зміни до договору
05 жовтня 2017 15:14
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2017 09:08
додаткова угода № 5 до договору № 105.pdf зміни до договору
03 жовтня 2017 09:08
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2017 11:30
додаткова угода № 4 до договору № 105.pdf зміни до договору
02 жовтня 2017 11:30
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2017 08:45
додаткова угода № 3 до договору № 105.pdf зміни до договору
22 вересня 2017 08:45
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2017 14:29
додаткова угода № 2 до договору № 105.pdf зміни до договору
21 вересня 2017 14:28
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2017 08:51
Дод. угод. № 1 до Дог. № 105 Гладун.pdf зміни до договору
11 вересня 2017 08:51
Електронний підпис укладений
22 серпня 2017 17:08
Договір № 105 Гладун.pdf укладений
22 серпня 2017 17:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із збільшенням вартості за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із збільшенням ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв"язку з збільшенням ціни за одиницю товару.
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2017
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із більшенням ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 105
Договір:
Номер додаткової угоди: 105
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 160 000,00
UAH з ПДВ