Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
1 768 240,00 UAH
UA-2017-07-20-000303-c ● 613e030b34b74a3eb2d21e08b9ee4ff7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03344119 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4 |
Контактна особа: |
Кузьменко Світлана +380632926335 zhuashtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 липня 2017 13:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2017 13:46 |
Очікувана вартість: | 1 768 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 841,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Бензин А92
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
74140 л
Бензин А92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10003, Україна, Житомирська обл., Житомир, провулок Кавалерійський, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 липня 2017 13:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 липня 2017 13:30 |
Тендерна документацiя ПМ.doc | |
20 липня 2017 13:30 |
Пропозиція додаток 5.rtf | |
20 липня 2017 13:30 |
додаток 4.doc | |
20 липня 2017 13:30 |
Додаток 3.doc | |
20 липня 2017 13:30 |
Додаток 2.rtf | |
20 липня 2017 13:30 |
Додаток 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-20-000303-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАФТОСФЕРА, Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 14 серпня 2017 10:24
Невідповідність пропозиції переможця вимогам Замовника
Просимо переглянути рішення тендерного комітету КП «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради (протокол від 10.08.2017 № 58/1) щодо визнання переможцем тендеру ФОП Гладун С.М. у зв'язку з невідповідністю пропозиції даного учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Поданий у складі пропозицій аналогічний договір оприлюднений за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2016-11-02-001423-b містить 6 додаткових угод, які відповідно до п.3 додаткової угоди №1 від 16.01.2017 є невід'ємною частиною Договору .Таким чином, ФОП Гладун С.М. надав не повну копію аналогічного договору з КУ "АБСТЛПЗОЗ" ЖОР, - без додатків. Також тендерна пропозиція ФОП Гладун С.М. не містить відомості про залучення/не залучення субпідрядників, що є порушенням п.7 тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 серпня 2017 17:22
Відповідно до додатку №1 Тендерної документації Переможець повинен надати лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента), що в свою чергу було надано Переможцем в тендерній пропозиції.
Відповідно до п., п. 1, 7 р. 3 Тендерної документації, інформацією про субпідрядника (субпідрядників) в разі наміру залучення в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, враховуючи п. 7 цього розділу тендерної документації. У разі закупівлі робіт або послуг з наміром залучення субпідрядника(ів), тендерна пропозиція учасника повинна містити довідку Учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання/надання робіт/послуг із залученням сторонніх суб’єктів господарювання, повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання та інформацію і документами зазначеними відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації (в разі закупівлі товару така інформація не надається).
Відповідно до п., п. 1, 7 р. 3 Тендерної документації, інформацією про субпідрядника (субпідрядників) в разі наміру залучення в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю, враховуючи п. 7 цього розділу тендерної документації. У разі закупівлі робіт або послуг з наміром залучення субпідрядника(ів), тендерна пропозиція учасника повинна містити довідку Учасника (у довільній формі), з інформацією про наміри виконання/надання робіт/послуг із залученням сторонніх суб’єктів господарювання, повне найменування та місцезнаходження кожного юридичного суб’єкта господарювання та інформацію і документами зазначеними відповідно до вимог Додатку № 1 тендерної документації (в разі закупівлі товару така інформація не надається).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2017-07-20-000303-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАФТОСФЕРА, Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 16 серпня 2017 17:53
Порушення Замовником порядку розгляду та оцінки пропозиції ФОП Гладун С.М.
Відповідно до ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник здійснює розгляд та оцінку пропозицій відповідно до вимог тендерної документації. Отже, якщо Замовником у документації було встановлено вимогу щодо подання копії договору, учасник має подати саме копію договору з усіма додатками, угодами тощо, що є його невід'ємною частиною. Відсутність даних документів свідчить про невиконання вимоги Замовника, а така пропозиція має бути відхилена. Підстави для ухвалення законодавчо обгрунтованого рішення щодо відхилення пропозиції ФОП Гладун С.М. в даному випадку підтверджується рішенням органу оскарження - Антимонопольного комітету України за аналогічною ситуацією (додається). У випадку ігнорування норм чинного законодаства України, відповідальність Замовника передбачена ст.38 Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2017 14:26
П. 1 р. 3 Тендерної документації передбачено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
П. 3. Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог надає документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, шляхом надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
В свою чергу у складі тендерної пропозиції Переможець на виконання кваліфікаційних вимог зазначених Тендерною документацією, надав лист №751 від 02.08.2017р. та договір №1/т від 04.01.2017р. зі специфікацією, яка є невід’ємною частиною цього договору, враховуючи п. 12.1. та накладні до договору.
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації.
П. 3. Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що учасник на підтвердження кваліфікаційних вимог надає документально підтверджений досвід виконання аналогічного договору, шляхом надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
В свою чергу у складі тендерної пропозиції Переможець на виконання кваліфікаційних вимог зазначених Тендерною документацією, надав лист №751 від 02.08.2017р. та договір №1/т від 04.01.2017р. зі специфікацією, яка є невід’ємною частиною цього договору, враховуючи п. 12.1. та накладні до договору.
Номер вимоги: UA-2017-07-20-000303-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: НАФТОСФЕРА, Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 19 серпня 2017 10:46
Ознаки проявів корупції у діяльності Замовника
Втретє звертаємо увагу Замовника на відсутність частини аналогічного договору у складі пропозиції ФОП Гладун С.М., - 6 додаткових угод. Ці угоди є невідємною частиною договору та за рахунок їх укладання було змінено початкову суму договору, кількість товару, ціни тощо. Розуміємо, що Ви, як Замовник, маєте досвід співпрац з ФОП Гладун С.М. за минулими договорами, проте оцінка пропозицій має відбуватися виключно у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Тому пропонуємо Замовнику все ж здійснити неупереджений розгляд пропозиції ФОП Гладун С.М. та відхили її як таку, що не відповідає кваліфікаційним критерія та вимогам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2017 09:01
Відповідно до п. 3 додатку № 1 тендерної документації від учасника вимагалось подати:
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.Учасником подано Договір № 1/т від 04.01.2017р. п. 12.1. р. 12 "Додатки до договору" передбачено, що: невід'ємною частиною цього договору є специфікація, яка Учасником надана.
Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та/або акту виконаних робіт/надання послуг контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.Учасником подано Договір № 1/т від 04.01.2017р. п. 12.1. р. 12 "Додатки до договору" передбачено, що: невід'ємною частиною цього договору є специфікація, яка Учасником надана.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 14:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" |
1 260 380,00
UAH з ПДВ
|
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІТ ТРЕЙДІНГ" |
1 330 813,00
UAH з ПДВ
|
1 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОК-ОІЛ" |
1 387 900,80
UAH з ПДВ
|
1 182 533,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАФТОСФЕРА" |
1 508 007,60
UAH з ПДВ
|
1 387 159,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Гладун Сергій Михайлович" #2617602835 |
Переможець |
1 160 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2017 17:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 15:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2017 15:15
|
додаткова угода № 6 до договору № 105.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2017 15:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2017 09:08
|
додаткова угода № 5 до договору № 105.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2017 09:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2017 11:30
|
додаткова угода № 4 до договору № 105.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2017 11:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2017 08:45
|
додаткова угода № 3 до договору № 105.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2017 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2017 14:29
|
додаткова угода № 2 до договору № 105.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2017 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2017 08:51
|
Дод. угод. № 1 до Дог. № 105 Гладун.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2017 08:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2017 17:08
|
Договір № 105 Гладун.pdf | укладений |
22 серпня 2017 17:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із збільшенням вартості за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із збільшенням ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із збільшенням ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв"язку з збільшенням ціни за одиницю товару. |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із більшенням ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 105 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 105 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |