Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з виділення електричних мереж електрозабезпечення Центральної виборчої комісії в адміністративному будинку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Очікувана вартість
3 190 000,00 UAH
UA-2017-07-20-000090-c 7de77afbd55042c9b00a67cb3892f3dc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Залізняк

+380442568187 zalizniakgo@cvk.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна виборча комісія
Код ЄДРПОУ: 21661450
Вебсайт: http://www.cvk.gov.ua
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., 01196, Київ, площа Лесі Українки, 1
Контактна особа: Галина Залізняк
+380442568187
zalizniakgo@cvk.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2017 09:57
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2017 16:45
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2017 16:45
Початок аукціону: 07 серпня 2017 15:32
Початок аукціону: 07 серпня 2017 15:32
Очікувана вартість: 3 190 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15950 UAH

Інформація про предмет закупівлі

роботи з виділення електричних мереж електрозабезпечення Центральної виборчої комісії в адміністративному будинку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1: 1 етап: виконання робіт у 2017 році згідно з відповідними локальними кошторисами; 2 етап: виконання робіт у 2017 – 2018 роках згідно з відповідними локальними кошторисами.

роботи з виділення електричних мереж електрозабезпечення Центральної виборчої комісії в адміністративному будинку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1: 1 етап: виконання робіт у 2017 році згідно з відповідними локальними кошторисами; 2 етап: виконання робіт у 2017 – 2018 роках згідно з відповідними локальними кошторисами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з виділення електричних мереж електрозабезпечення Центральної виборчої комісії в адміністративному будинку за адресою: м. Київ, площа Лесі Українки, 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 серпня 2017  —  20 грудня 2018
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-20-000090-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОМАВТОМАТИКА ВІННИЦЯ", Код ЄДРПОУ:34849153
Дата подання: 21 липня 2017 09:47
Нечитабельні файли
Доброго дня!
Додані Вами файли "ЕТР-1 Електротехнічні рішення.7z.001" і "ЕТР-1 Електротехнічні рішення.7z.002" неможливо відкрити для перегляду.
Оскільки, згідно ст.5 п.2 Закону України про "Публічні закупівлі" Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом, вимагаємо змінити формат завантажених файлів.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2017 14:53
Згідно з частиною першою статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу інформацію про закупівлю в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом.
Зазначеним Законом, а також Порядком розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18 березня 2016 року № 477, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 447/28577,
не встановлено вимог до форматів файлів з інформацією про закупівлю для оприлюднення.
Разом з тим, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у розділі "Запитання та відповіді" зазначено:
Усі файли, що прикріплені під час оголошення закупівлі, а також до пропозицій учасників повинні мати розширення .doc, .docx, .ppt, .pptx, .pdf, .jpeg, .png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Забороняється додавати документи, що безпосередньо не стосуються закупівлі.
Крім того зазначаємо, що електронна система закупівель не дозволяє завантажувати файли, розмір яких перевищує 50 Мб, тому файл "ЕТР-1 Електротехнічні рішення." було розділено замовником на дві частини.
Звертаємо увагу, що файли "ЕТР-1 Електротехнічні рішення.7z.001" і "ЕТР-1 Електротехнічні рішення.7z.002" є частинами одного архіву, в якому міститься документація у форматі .pdf. Зазначений архів може бути розархівований після скачування обох частин архіву за допомогою програми, що здійснює архівацію даних (наприклад 7Zip або WinRar).

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 15:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Аероконд І.К." 3 146 926,80
UAH з ПДВ
3 054 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "Сейм-93" 3 054 909,46
UAH з ПДВ
3 054 909,46
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МУРСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 3 150 000,00
UAH з ПДВ
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2017 16:16
Пропозиція скан копії.rar
04 серпня 2017 16:01
пропозиція.rar
04 серпня 2017 16:01
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

04 серпня 2017 16:10
Додаток 5.pdf
04 серпня 2017 16:10
Додаток 4.pdf
04 серпня 2017 16:10
Додаток 3.pdf
04 серпня 2017 16:10
Додаток 2.pdf
04 серпня 2017 16:10
Додаток 1.pdf

Публічні документи

04 серпня 2017 16:14
Тендерное предложение.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Аероконд І.К."

ТОВ "Компанія "Сейм-93"

ФОП "МУРСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Аероконд І.К."
#38687995
Переможець 3 054 900,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 16:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2017 16:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Аероконд І.К."
#38687995
3 054 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 18:01
Електронний підпис укладений
22 березня 2018 10:22
Електронний підпис укладений
22 березня 2018 10:20
Додаткова угода 1.jpg зміни до договору
22 березня 2018 10:18
Електронний підпис укладений
06 листопада 2017 14:35
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
06 листопада 2017 14:34
Електронний підпис укладений
01 вересня 2017 16:15
Договір.pdf укладений
01 вересня 2017 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 055-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 055-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ДОДАТКОВА УГОДА № 2 до Договору № 055-2017 від 30 серпня 2017 року. В пунктах, що стосуються ІІ етапу виконання робіт, замінено "2017-2018" на "2018".
Номер договору про закупівлю: 055-2017
Договір:
Номер додаткової угоди: 055-2017
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 030 824,83
UAH з ПДВ