Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ДНЗ № 217 по вул. Бочарова, 14 Б в м. Запоріжжя
Очікувана вартість
11 980 820,40 UAH
UA-2017-07-19-001553-b 0283a4f87c1444609cd5ade9ee9d26f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Соболєва

+380505581859 anna.sobolieva.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Анна Соболєва
+380505581859
anna.sobolieva.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2017 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2017 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2017 16:00
Початок аукціону: 08 серпня 2017 11:17
Очікувана вартість: 11 980 820,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 59000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ДНЗ № 217 по вул. Бочарова, 14 Б в м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Бочарова, 14 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 серпня 2017  —  10 грудня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 липня 2017 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2017 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 липня 2017 18:22
Додаток 13 Договір завдатку.docx
19 липня 2017 17:32
Додаток 13 Договір завдатку.docx
27 липня 2017 18:22
додаток 10 лист згода на обробку персональних даних.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 10 лист згода на обробку персональних даних.doc
27 липня 2017 18:22
додаток 9 розрахунки договірної ціни.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 9 розрахунки договірної ціни.doc
27 липня 2017 18:22
додаток 7, 8 документи по ст.17.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 7, 8 документи по ст.17.doc
27 липня 2017 18:22
додаток 5 довідка про уповноважену особу.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 5 довідка про уповноважену особу.doc
27 липня 2017 18:22
додаток 4 довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 4 довідка про залучення субпідрядних організацій.doc
27 липня 2017 18:22
додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 2 Кваліфікаційні критерії.doc
27 липня 2017 18:22
додаток 1 тендерна пропозиція на закупівлю.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 1 тендерна пропозиція на закупівлю.doc
27 липня 2017 18:21
82 ТД.docx
19 липня 2017 17:32
82 ТД.docx
27 липня 2017 18:21
Протокол затвердження змін.PDF
19 липня 2017 17:32
Додаток 3 - Технічне завдання.xls
19 липня 2017 17:32
додаток 6 договір.doc
19 липня 2017 17:32
додаток 11 Графік вик робіт.xls
19 липня 2017 17:32
Додаток 12 Вимоги до гарантії.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні помилки
Дата подання: 27 липня 2017 17:42
Дата відповіді: 31 липня 2017 16:47
Відповідь: Суть питання відсутня
Технологічні помилки у складі технічної специфікації
Дата подання: 27 липня 2017 18:32
Дата відповіді: 31 липня 2017 16:47
1. Згідно п.1 розділу "Термомодернізація фасаду (коригування)" технічної специфікації застосований ресурс ЕН15-78-1 "Утеплення фасадів мінеральними плитами товщиною 100мм з опорядженням декоративним розчином за технологією CERESIT", до якого повинен бути застосований матеріал "Фасадна мінеральна вата", а не "Плити екструдований поліестирол "товщ. 100мм ТЕХНОПЛЕКС", що вказаний у п.3. 2. Згідно проектної документації 16.13-01 ОВ л.8 застосовується припливна установка ВЕНТС ПА 03 Е з нагрівачами типу НК з сумарною електричною потужністю 81 кВт. Максимальна потужність електричних мереж ДНЗ 217 становить не більше 50 кВт. 3. Систему вентиляції П1 неможливо прокласти у зв'язку з конструктивними елементами будівлі (16.13-01 ОВ л.6). На основі вищевказаного неможливо виконати роботи якісно у повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1)Лист 34 розділу АР ПКД, передбачає утеплення фасадів по технологічній карті Ceresit, яка має 2 варіанти утеплення: - плитами екструдованого поліестірола; - плитами мінерально-ватяними; Проектною організацією був вибраний варіант з плитами з екструдованого поліестера. Горючість плит перекривається обробкою штукатуркою по плитах. Проектно-кошторисна документація прошла експертизу і отримала позитивну експертну оцінку від 09.06.2017 за №08-0317/1-17
2) Згідно розробленого проекту збільшення потужності буде вироблено в процесі виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2017 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС 11 634 542,29
UAH з ПДВ
11 634 542,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДУВК" 11 923 597,12
UAH з ПДВ
11 805 597,12
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2017 14:05
Технічні_паспорти_2.rar
07 серпня 2017 14:05
Технічні_паспорти_1.rar
07 серпня 2017 14:05
Статут_Базис.pdf
07 серпня 2017 14:05
Ліцензія_Базис.pdf
07 серпня 2017 14:05
Кошторис.rar
07 серпня 2017 14:05
ЄСВ_Базис.pdf
07 серпня 2017 14:05
Договірна_ціна.pdf
07 серпня 2017 14:05
Договір_субпідряду.pdf
07 серпня 2017 14:05
Довіреність_Денисенко.rar
07 серпня 2017 14:05
Довідка_ст17.pdf
07 серпня 2017 14:05
Витяг_з_реєстру_ПДВ.pdf
07 серпня 2017 14:05
Банківська_ліцензія.rar
07 серпня 2017 14:05
Баланс_фін.звіт.pdf

Публічні документи

07 серпня 2017 14:42
33_КОШТОРИС.rar
07 серпня 2017 14:42
33_Договірна_ціна.pdf
07 серпня 2017 14:42
32_ДокументиБанка.zip
07 серпня 2017 14:42
32_Гарантія.zip
07 серпня 2017 14:42
31_Дог_Завдатку.pdf
07 серпня 2017 14:42
29_ОбробкаДаних.pdf
07 серпня 2017 14:42
28-Розрахунок_ціни.pdf
07 серпня 2017 14:42
27_Дов_ст17.pdf
07 серпня 2017 14:42
26_Дов_Заборгованість.pdf
07 серпня 2017 14:41
25_Дов_зауваження.pdf
07 серпня 2017 14:41
24_Договір.pdf
07 серпня 2017 14:41
24_графік.pdf
07 серпня 2017 14:41
23_Згода_з_договором.pdf
07 серпня 2017 14:41
22_Баланс2016.pdf
07 серпня 2017 14:41
21_Ліцензія.pdf
07 серпня 2017 14:41
20_ДозвілРоботи.pdf
07 серпня 2017 14:41
19_ПДВ.pdf
07 серпня 2017 14:41
18_Статут.pdf
07 серпня 2017 14:41
17-ПаспортДир.pdf
07 серпня 2017 14:41
16_листПерсДані.pdf
07 серпня 2017 14:41
15_НаказДиректор.pdf
07 серпня 2017 14:41
14_ПротоколДиректор.pdf
07 серпня 2017 14:41
13_Уповнов_особа.pdf
07 серпня 2017 14:41
12_Субпідряд.pdf
07 серпня 2017 14:41
11_ЄСВ.pdf
07 серпня 2017 14:41
10_кошторисник_диплом.pdf
07 серпня 2017 14:41
8_працівники.pdf
07 серпня 2017 14:41
6_оренда2.pdf
07 серпня 2017 14:41
5_оренда1.pdf
07 серпня 2017 14:41
4_тех_паспорти.pdf
07 серпня 2017 14:41
4_инвент_картки.pdf
07 серпня 2017 14:41
3_Мат_техн_база.pdf
07 серпня 2017 14:41
3_Довідка мат_часть.pdf
07 серпня 2017 14:41
2_ТП.pdf
07 серпня 2017 14:41
1_Реєстр_документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС

ТОВ "ДУВК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС
#32400247
Переможець 11 634 542,29
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 12:58

Документи

11 серпня 2017 12:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2017 12:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БУДІВЕЛЬНО-КОНСАЛТИНГОВА ГРУПА БАЗИС
#32400247
11 634 542,29
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2017 12:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 12:58
ДУ №12 до Дог №010-17-350 від 29.08.2017.PDF укладений
22 листопада 2019 12:57
Електронний підпис зміни до договору
18 липня 2019 16:17
ДУ №11 до Дог 010-17-350 від 29.08.2017.PDF зміни до договору
18 липня 2019 16:16
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 17:04
ДУ № 10 до дог № 010 17 350.pdf зміни до договору
28 січня 2019 17:03
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2018 11:23
ДУ № 9 до дог № 010 17 350.pdf зміни до договору
18 грудня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2018 13:29
ДУ № 8 до дог № 010 17 350.pdf зміни до договору
19 листопада 2018 13:28
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 09:26
ДУ №7 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
11 липня 2018 09:24
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2018 15:39
ДУ №6 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
21 травня 2018 15:38
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2018 15:01
ДУ 5 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
26 квітня 2018 15:00
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2018 15:38
ДУ 4 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
26 березня 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2018 15:29
ДУ 3 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
01 лютого 2018 15:28
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2017 14:07
ДУ2 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
09 листопада 2017 14:06
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2017 16:07
ДУ1 до дог 010 17 350.pdf зміни до договору
29 серпня 2017 16:01
Електронний підпис укладений
29 серпня 2017 15:43
Дог 010 17 350.pdf укладений
29 серпня 2017 15:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку з подовженням стороку дії договору, зміною строків виконання робіт та обсягів фінансування, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування та строків виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2018
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною реквізитів Сторін, зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування та викладення графіку виконання робіт в новій редакції..
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №4 щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №6 щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №7 щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена додаткова угода № 8, щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 “Оприлюднення інформації про закупівлю”, оформлена Додаткова угода № 9, щодо зміни обсягів фінансування та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та продовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Закону України “Про публічні закупівлі” - Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №11 щодо зміни графіку виконання робіт, зміни обсягів фінансування. викладення Додатку №2 “Графік виконання робіт” до Договору в новій редакції, викладення Додатку №1 "Договірна ціна" у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 010/17/350
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 серпня 2017 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 8 717 221,68
UAH (в тому числі ПДВ 1 452 870,28 UAH)
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін