Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спецавтомобіль для збирання та транспортування твердих побутових відходів для м. Хирів Старосамбірського району
Очікувана вартість
790 000,00 UAH
UA-2017-07-18-000242-a 3323dc9913e1404a95518c3334c6f781
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голубець Іван

+380676768943 M_RADA_HYRIV@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХИРІВСЬКА МІСЬКА РАДА СТАРОСАМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04056019
Місцезнаходження: 82060, Україна , Львівська обл., Хирів, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 24
Контактна особа: Голубець Іван
+380676768943
M_RADA_HYRIV@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2017 11:06
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2017 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2017 17:00
Початок аукціону: 04 серпня 2017 13:49
Очікувана вартість: 790 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Спецавтомобіль для збирання та транспортування твердих побутових відходів для м. Хирів Старосамбірського району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Спецавтомобіль для збирання та транспортування твердих побутових відходів для м. Хирів Старосамбірського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82060, Україна, Львівська обл., Хирів, Василя Стуса, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 серпня 2017  —  01 листопада 2017
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2017 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2017 11:03
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc
18 липня 2017 11:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-18-000242-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД), Код ЄДРПОУ:04881919
Дата подання: 15 серпня 2017 10:49
Вимога Замовнику щодо невідповідності пропозиції ТОВ "Трансспецтех" умовам тендерної документації.
Відповідно до Додатку № 2 до тендерної документації:ПЕРЕМОЖЦЕМ ТОРГІВ, У СТРОК ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ 5 ДНІВ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ НА ВЕБ - ПОРТАЛІ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР НАДАЮТЬСЯ ЗАЗНАЧЕНІ ДОКУМЕНТИ*:
1. Оригінал довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету дійсну на дату подання документів переможцем торгів.
2. Оригінал довідки органу МВС України, яка містить відомості, що фізична особа, яка є учасником або директор учасника, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на липень 2017 року або серпень 2017 року.
3. Оригінал довідки органу МВС України, яка містить відомості, службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку станом на липень 2017 року або серпень 2017 року.
4. Довідка в довільній формі завірена печаткою учасника та підписом директора про те, що
- відомості про юридичну особу, яка є учасником не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення,
- зазначена юридична особа має/немає антикорупційну програму чи уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи у випадку, коли вони є обов’язковими відповідно до закону"
* - зазначені документи надаються в електронному вигляді шляхом розміщення їх на веб – порталі Уповноваженого органу через електронний майданчик.В ході аналізу розміщеної на сайті державних закупівель інформації було виявлено, що наступні документи відсутні в тендерній пропозиції ТОВ "Трансспецтех", що свідчить про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо Вас відхилити (дискваліфікувати) тендерну пропозицію ТОВ "Трансспецтех", як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 серпня 2017 12:00
Відповідно до ст..17 ЗУ «Про публічні закупівлі» та додатку 2 тендерної документації переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір повинен надати Замовнику документи передбачені ст.17 Закону. Зазначені документи були оприлюднені ТОВ «Трансспецтех» 15 серпня 2017 року, тобто з порушенням строків передбачених Законом. Враховуючи вищенаведене зазначена пропозиція підлягає відхиленню відповідно до ч.2 ст..30 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 серпня 2017 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Трансспецтех" 780 000,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД) 720 000,00
UAH з ПДВ
716 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ-О СЕРВІС" 789 000,00
UAH з ПДВ
789 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2017 11:20
Довідка МВС.PDF
15 серпня 2017 11:20
Довідка ДПІ.JPG
03 серпня 2017 11:38
Технічна частина.pdf
03 серпня 2017 11:33
Проект договору.pdf
03 серпня 2017 11:23
Інші документи.pdf
03 серпня 2017 11:08
Стаття 17..pdf
03 серпня 2017 10:46
Кваліфікаційні.pdf
03 серпня 2017 10:46
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

17 серпня 2017 12:40
Відсутність судимості.pdf
03 серпня 2017 12:09
8.pdf
03 серпня 2017 12:09
7.pdf
03 серпня 2017 12:09
6.pdf
03 серпня 2017 12:09
5.pdf
03 серпня 2017 12:09
4.pdf
03 серпня 2017 12:09
3.pdf
03 серпня 2017 12:09
2.pdf
03 серпня 2017 12:09
1.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Трансспецтех"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)

ТОВ "ТРИ-О СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Трансспецтех"
#39442527
Рішення скасоване 500 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2017 11:46
ТОВ "Трансспецтех"
#39442527
Відхилено 500 000,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2017 11:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)
#04881919
Переможець 716 050,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2017 11:50

Документи

08 серпня 2017 14:48
Електронний підпис
08 серпня 2017 14:47
Протокол.PDF

Документи

17 серпня 2017 11:47
Електронний підпис
17 серпня 2017 11:46
Протокол.PDF

Документи

17 серпня 2017 11:50
Електронний підпис
17 серпня 2017 11:50
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 серпня 2017 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЮРО (ЦЕНТР) НАУКОВО-ТЕХНІЧНИХ ТА ЕКОНОМІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ПОСЛУГ" (БНТЕД)
#04881919
716 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 серпня 2017 11:50
Електронний підпис
17 серпня 2017 11:50
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2017 11:42
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2017 15:40
дод.PDF зміни до договору
12 вересня 2017 15:38
Електронний підпис укладений
05 вересня 2017 10:33
договір.PDF укладений
05 вересня 2017 10:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення предмету договору
Номер договору про закупівлю: 01
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 716 050,00
UAH з ПДВ