Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Довідники
Очікувана вартість
1 060 000,00 UAH
UA-2017-07-17-001879-b 751d980290c54cd8815cf91d4636dd0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Севостьянова Ганна Сергіївна

380577607727 zakupka@citynet.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та комунального майна Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25610834
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, майдан Конституції, буд.7
Контактна особа: Севостьянова Ганна Сергіївна
380577607727
zakupka@citynet.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2017 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2017 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2017 18:00
Початок аукціону: 03 серпня 2017 15:56
Очікувана вартість: 1 060 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,89%

Інформація про предмет закупівлі

Відповідно до умов тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400000 штуки
Довідники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська область, Харків, майдан Конституції, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2017
ДК 021:2015: 22130000-0 — Довідники

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2017 16:51
Проект договору.doc
17 липня 2017 16:49
ТД_довідники.docx
17 липня 2017 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-17-001879-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ландпресс, Код ЄДРПОУ:39762329
Дата подання: 16 серпня 2017 10:09
Не правомерная дисквалификация
Добрый день. Наша компания возрожает к отклонению нашего предложения, так как причина является не прикрепление первоночальной цены, мы подтвердили ецп данное предложение, далее при рассмотрении наших документов, мы прикрепили тендерное предложение по окончательной цене в 81000 грн с НДС, и подтвердили электронной подписью. Считаем не правомерное было дисквалификации нашей компании, так как все документы соответствовали.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 серпня 2017 14:54
Шановний учаснику!
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнену форму “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”, яка наведена у Додатку 1 до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» розкриття тендерних пропозицій здійснюється автоматично електронною системою закупівель відразу після закінчення електронного аукціону.
Під час розкриття розкриття тендерних пропозицій, а саме 03 серпня 2017 року, у складі Вашої тендерної пропозиції була відсутня форма “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ”.
Номер вимоги: UA-2017-07-17-001879-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАКТОР-ДРУК", Код ЄДРПОУ:20030635
Дата подання: 23 серпня 2017 16:53
Проведення перевірки тендерної документації переможця
ТОВ «Фактор - Друк» (учасник тендерної закупівлі) звертається до вас з вимогою, провести детальний аналіз Тендерних документів наданих переможцем ТОВ «НВП Поліграфсервіс», для участі у закупівлі ДК 021:2015: 22130000-0 — Довідники (довідники), які проводилися Департаментом економіки та комунального майна Харківської міської ради.
Провівши детальний аналіз документів ТОВ «НВП «Поліграфсервіс», ми прийшли до висновку, що при їх складанні були допущені істотні помилки, та не виконання вимог Тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015: 22130000-0 — Довідники (довідники), а саме:
1. Відповідно до Розділу ІІІ частини 1 п. 1.2. усі зазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів – в тендерній пропозиції ТОВ «НВП Поліграфсервіс» реєстр наданих документів відсутній.
2. Відповідно до Розділу ІІІ частини 1 п. 1.3. усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати, підпису. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника.
В тендерній документації ТОВ «НВП Поліграфсервіс» на більшості сторінок не має підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати, підпису.
Тендерна документація ТОВ «НВП Поліграфсервіс» не пронумерована.
3. Відповідно до Розділу ІІІ частини 5 п. 5.1. п.п. 3 є вимоги стосовно копій документів де зазначається - копія договору та документи, що підтверджують повноту та своєчасність виконання цього договору не повинна містити інформацію, яка заретушована. Договір, який був розміщений ТОВ «НВП Поліграфсервіс» про підтвердження виконання аналогічного договору, а саме Договір №1-15 від 17.06.2015 року викладений у формі, яка не дозволяє нормально прочитати його зміст і вбачаються наявність заретушованості.
4. Також не зовсім зрозуміло наявність у тендерній документації ТОВ «НВП Поліграфсервіс» протоколу № 18 від 25.04.2016 року про встановлення повноважень директора вищезазначеного Товариства. Якщо є обмеження повноважень директора ТОВ «НВП Поліграфсервіс», то просимо надати інформацію на підставі якого документу, ці обмеження встановлюється.
Просимо надати відповідь на наше звернення у вставнолені законом терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 серпня 2017 14:54
Шановний учаснику!
Відповідно до Вашої вимоги повідомляємо наступне:
1. Згідно рішення тендерного комітету Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради (протокол від 18.08.2017 № 15) відсутність реєстру документів тендерної пропозиції визнано формальною (несуттєвою) помилкою, яка не вплинула на зміст пропозиції, що передбачено у п. 1.5 р. ІІІ тендерної документації.
2. Тендерна пропозиція ТОВ «НВП Поліграфсервіс» подана двома файлами, всі сторінки яких пронумеровано.
Відповідно до п. 1.3 р. ІІІ тендерної документації нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника.
3. Згідно рішення тендерного комітету Департаменту економіки та комунального майна Харківської міської ради (протокол від 18.08.2017 № 15) пропозицію ТОВ «НВП Поліграфсервіс» розглянуто членами тендерного комітету, зауваження щодо наявності нерозбірливої або заретушованої інформації у Договорі №1-15 від 17.06.2015 відсутні.
4. Обмеження повноважень директора ТОВ «НВП Поліграфсервіс», відповідно до протоколу № 18 від 25.04.2016 року, на право підпису та укладання, зміну, розірвання договорів та інших правочинів, сума яких одноразово перевищує 100000000 (сто мільйонів) грн, не впливає на тендерну пропозицію, оскільки очікувана вартість закупівлі становить 1060000 грн.

Документи подані скаржником

16 серпня 2017 10:09
Тендерна пропозиція

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-17-001879-b.c4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Ландпресс, Код ЄДРПОУ:39762329
Дата подання: 24 серпня 2017 18:37
Скарга по дискваліфікації компанії ТОВ Ландпресс
Доброго дня. Наша компанія заперечує до відхилення нашої пропозиції, так як причина відсутній Файл Форми пропозиції, даний файл не був прикріплений з технічних причин, первоночальна ціна була підтверджена електронним підпісом, ми підтвердили ЕЦП даної пропозиції, далі при розгляді наших документів, ми прикріпили тендерну пропозицію по остаточній ціні в 81000 грн з ПДВ, і підтвердили електронним підпісом. Вважаємо не правомірне було дискваліфікації нашої компанії, так як інші документи і умови були підтверджені та відповідали.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 30.08.2017 № 5989.PDF
Дата публікації: 30 серпня 2017 20:39
Номер скарги: UA-2017-07-17-001879-b.b3
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Ландпресс, Код ЄДРПОУ:39762329
Дата подання: 24 серпня 2017 18:25
Скарга в рамках оголошення Довідники
ТОВ Ландпресс (учасник тендерної закупівлі) звертається до вас з вимогою, провести детальний аналіз Тендерних документів наданих переможцем ТОВ «НВП Поліграфсервіс», для участі у закупівлі ДК 021:2015: 22130000-0 — Довідники (довідники), які проводилися Департаментом економіки та комунального майна Харківської міської ради. Провівши детальний аналіз документів ТОВ «НВП «Поліграфсервіс», ми прийшли до висновку, що при їх складанні були допущені істотні помилки, та не виконання вимог Тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015: 22130000-0 — Довідники (довідники), а саме: 1. Відповідно до Розділу ІІІ частини 1 п. 1.2. усі зазначені документи тендерної пропозиції повинні мати реєстр наданих документів – в тендерній пропозиції ТОВ «НВП Поліграфсервіс» реєстр наданих документів відсутній. 2. Відповідно до Розділу ІІІ частини 1 п. 1.3. усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати, підпису. Нотаріально завірені документи та оригінали документів, видані іншими установами, не засвідчуються підписом Учасника. В тендерній документації ТОВ «НВП Поліграфсервіс» на більшості сторінок не має підпису уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, прізвища і дати, підпису. Тендерна документація ТОВ «НВП Поліграфсервіс» не пронумерована. 3. Відповідно до Розділу ІІІ частини 5 п. 5.1. п.п. 3 є вимоги стосовно копій документів де зазначається - копія договору та документи, що підтверджують повноту та своєчасність виконання цього договору не повинна містити інформацію, яка заретушована. Договір, який був розміщений ТОВ «НВП Поліграфсервіс» про підтвердження виконання аналогічного договору, а саме Договір №1-15 від 17.06.2015 року викладений у формі, яка не дозволяє нормально прочитати його зміст і вбачаються наявність заретушованості. 4. Також не зовсім зрозуміло наявність у тендерній документації ТОВ «НВП Поліграфсервіс» протоколу № 18 від 25.04.2016 року про встановлення повноважень директора вищезазначеного Товариства. Якщо є обмеження повноважень директора ТОВ «НВП Поліграфсервіс», то просимо надати інформацію на підставі якого документу, ці обмеження встановлюється. Просимо надати відповідь на наше звернення у вставнолені законом терміни.
Розгорнути Згорнути
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 30.08.2017 № 5988.PDF
Дата публікації: 30 серпня 2017 20:41

Документи Органу Оскарження

30 серпня 2017 20:39
рішення від 30.08.2017 № 5989.PDF

Документи Органу Оскарження

30 серпня 2017 20:41
рішення від 30.08.2017 № 5988.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 серпня 2017 16:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАКТОР-ДРУК" 1 022 400,00
UAH з ПДВ
806 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ландпресс 830 000,00
UAH з ПДВ
810 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ООО "НВП Полиграфсервис" 984 000,00
UAH з ПДВ
912 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство «Харківська книжкова фабрика «Глобус» корпоративне підприємство ДАК «Укрвидавполіграфія» 1 032 000,00
UAH з ПДВ
932 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА КНИЖКОВА ФАБРИКА "ГЛОБУС" КОРПОРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДАК "УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ" 1 032 000,00
UAH з ПДВ
1 032 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст" 1 050 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 серпня 2017 14:29
Документи переможця.pdf
02 серпня 2017 17:31
Технічний опис.pdf

Публічні документи

02 серпня 2017 15:02
Додаток 4.PDF
02 серпня 2017 15:01
Додаток 2.PDF
02 серпня 2017 14:59
Додаток 1.PDF
02 серпня 2017 14:59
Додаток 3.PDF

Публічні документи

02 серпня 2017 15:35
Додаток 4.PDF
02 серпня 2017 15:35
Додаток 3.PDF
02 серпня 2017 15:35
Додаток 2.PDF
02 серпня 2017 15:35
Додаток 1.PDF

Публічні документи

02 серпня 2017 15:23
Тендерна пропоз.PDF
02 серпня 2017 15:23
Договір 1612111.PDF
02 серпня 2017 15:23
Наказ штат розклад.PDF
02 серпня 2017 15:23
Витяг штат розклад.PDF
02 серпня 2017 15:23
Довідка працівники.PDF
02 серпня 2017 15:23
Свід на будівлю.PDF
02 серпня 2017 15:23
Довідка обладнання.PDF
02 серпня 2017 15:23
Довідка банку.PDF
02 серпня 2017 15:23
СТАТУТ с изм..pdf
02 серпня 2017 15:23
Статистика.PDF
02 серпня 2017 15:23
Свідоцтво ПДВ.PDF
02 серпня 2017 15:23
Свідоцтво ЄДРПОУ.PDF
02 серпня 2017 15:23
Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАКТОР-ДРУК"

ТОВ Ландпресс

ООО "НВП Полиграфсервис"

Приватне акціонерне товариство «Харківська книжкова фабрика «Глобус» корпоративне підприємство ДАК «Укрвидавполіграфія»

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВСЬКА КНИЖКОВА ФАБРИКА "ГЛОБУС" КОРПОРАТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДАК "УКРВИДАВПОЛІГРАФІЯ"

ТОВ "Видавничий будинок "Кераміст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФАКТОР-ДРУК"
#20030635
Відхилено 806 400,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2017 18:07
ТОВ Ландпресс
#39762329
Відхилено 810 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2017 12:44
ООО "НВП Полиграфсервис"
#31212121
Переможець 912 000,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2017 10:47

Документи

10 серпня 2017 17:59
Електронний підпис
10 серпня 2017 17:54
Відхилення.pdf

Документи

15 серпня 2017 11:08
Електронний підпис
15 серпня 2017 11:06
Відхилення.pdf

Документи

19 серпня 2017 10:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2017 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ООО "НВП Полиграфсервис"
#31212121
912 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 серпня 2017 10:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 вересня 2017 17:23
Електронний підпис укладений
13 вересня 2017 17:21
Додатковий договір.pdf зміни до договору
13 вересня 2017 17:19
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 16:45
Електронний підпис укладений
07 вересня 2017 12:16
Договір.pdf укладений
07 вересня 2017 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2017
Дата публікації змін до договору:
13 вересня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення щодо пункту 4.1 розділу IV Договору від 06.09.2017 № 34
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 912 000,00
UAH