Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНІ РОБОТИ (Створення установ нового формату ТВБВ № 10016/0200 м. Кременчук) Код ДК 45300000-0 ДБН А.2.2-3:2014
Очікувана вартість
3 576 600,00 UAH
UA-2017-07-17-001615-b a1a2db5cd20247f58f25beb4df2e8e33
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Шевченко

+380532503618 shevchenkoirynav@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Полтавське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09331508
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Жовтнева, 63а
Контактна особа: Ірина Шевченко
+380532503618
shevchenkoirynav@oschadbank.ua
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2017 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 01 серпня 2017 13:22
Очікувана вартість: 3 576 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,80%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНІ РОБОТИ (Створення установ нового формату ТВБВ № 10016/0200 м. Кременчук) Код ДК 45300000-0 ДБН А.2.2-3:2014
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, Полтава, Соборності, 63 а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 серпня 2017  —  31 грудня 2017
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 липня 2017 16:01
Дата відповіді: 18 липня 2017 16:16
Доброго дня, прошу уточнити, ким саме затверджена документація, невідомо, на чиє ім’я мають бути адресовані довідки та листи, дякую.
Відповідь: Доброго дня! Голова комітету з конкурсних торгів Логвин Лідія Антонівна!
Уточнення інформації
Дата подання: 18 липня 2017 21:55
Дата відповіді: 19 липня 2017 13:01
Доброго дня, для підвищення якості наданої інформації про учасників, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме пп. 13.2.4. викласти в наступній редакції: «13.2.4. баланс станом на 30 червня 2017р.»;
Відповідь: Доброго дня! На момент затвердження Документації була невідома дата публікації тендеру, тому Баланс та Фін. звітність взята за попередній період. Таким чином, потрібно надати і за квартал і за півріччя одночасно, щоб документи були дійсні на дату розкриття пропозиції конкурсних торгів!
Уточнення вимог
Дата подання: 18 липня 2017 21:58
Дата відповіді: 19 липня 2017 16:28
Доброго дня, для підвищення якості інформації про учасників, пропонуємо внести зміни до тендерної документації, а саме пп. 13.2.5. викласти в наступній редакції: «. 13.2.5. звіт про фінансові результати за 6 місяців 2017 року»; А також п. 13.3.11. вимагає надання «копій діючих посвідчень з перевірки знань «Охорони праці», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» з зазначенням групи по електробезпеці (не менше 3-ї), «Про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки» працівників учасника (інформація щодо яких зазначається відповідно до вимог п. 13.2.1. цієї документації), які будуть задіяні для монтажу систем кондиціонування повітря переможцем торгів.» Просимо уточнити, діючими на дату розкриття пропозицій? На дату публікації оголошення? Чи чинні на момент укладання договору? Або протягом всього терміну дії договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: копії посвідчень з перевірки знань «Охорони праці», «Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів», «Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів» з зазначенням групи по електробезпеці (не менше 3-ї), «Про проходження навчання та перевірки знань з питань пожежної безпеки» працівників учасника (інформація щодо яких зазначається відповідно до вимог п. 13.2.1. цієї документації), які будуть задіяні для монтажу систем кондиціонування повітря, мають бути діючими на дату розкриття пропозиції конкурсних торгів, на момент укладення договору та протягом всього терміну дії договору. Якщо документ буде не чинним на момент виконання монтажу, то це є підставою для не допуску до таких робіт ,відповідно затримка виконання договору, як наслідок штраф за несвоєчасне виконання договору.
Уточнення
Дата подання: 20 липня 2017 09:20
Дата відповіді: 20 липня 2017 16:15
Доброго дня п.14 Документації передбачає надання сертифікатів на Вікна, сертифіковані по класу тривкості RC1N згідно з ДСТУ EN 1627:2014 проте в п. 2 Додатку 4 Документації передбачається встановлення Вікон з металопластикових профілів та сертифіковані віконні рами по класу тривкості RC1N згідно з ДСТУ EN 1627:2014, таким чином прошу уточнити які саме сертифікати необхідні, на віконні рами, або вікна?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Рама віконна – зміцнений ПВХ профіль торговельної марки Wintech (Турція) заповнювач – скло захисне марок СЗУ-2 ( ТОВ « СНОК Лтд»), запірна фурнітура MAKO i.s(Австрія)Вікна захисні зламотривкі моделі ССП-ОЗВ-1 модифікації ССП-ОЗВ-1/0,за ТУ У 25.1-35353774-01;2015 : КС 12.00.00.00-01- КС 12.00.00-05.ДСТУ EN 1627 :2014 що до класу тривкості RC 1N.
Додаткова інформація
Дата подання: 20 липня 2017 09:22
Дата відповіді: 20 липня 2017 16:21
Доброго дня п. 18 документації передбачає проведення робіт 3 (три) етапи, у зв’язку з тим, що на період виконання будівельних робіт не можливе припинення роботи відділення, в той же час п 12.4.2. Договору передбачає, що Підрядник може використовувати Об’єкт робіт для виконання Робіт з 08.00 години до 19.00 години у такі дні тижня: понеділок-субота, прошу уточнити, яка вимога є визначальною? Просимо привести у відповідність умови договору до вимог документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Умови договору відповідають вимогам тендерної документації, проведення робіт передбачено в три етапи, а саме : Замовник звільняє 1/3 частину приміщення в якої будівельні роботи будуть проводиться з 08.00 до 19.00 ,понеділок – субота, неділя – вихідний день . Читайте уважно п. 12.4.2 Договору. По закінченню робіт першої частини , відділення частково переноситься в відбудовану частину, потім звільняється друга частина приміщення, а потім третя частина. Таким чином відділення на термін виконання будівельних робіт не буде припиняти свою роботу.
Умови договору
Дата подання: 20 липня 2017 09:26
Дата відповіді: 21 липня 2017 11:39
Доброго дня, у зв’язку зі стислими строками виконання робіт, а саме: до 31.12.2017, та неможливістю повністю використовувати об’єкт робіт, просимо надати приблизний календарний графік виконання робіт. Також в п 12.4.4. Договору не передбачено зміну календарного графіку з вини Замовника, якщо об’єкт робіт не буде надано (неможливість закрити відділення). Варто зауважити, що згідно п. 4.1. Договору, Підрядник розпочинає роботи, після надання об’єкту робіт(всього, а не його частини). Просимо внести відповідні зміни до проекту договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Договору Підряднику буде передано весь об’єкт для виконання робіт, але виконання робіт буде проводитись поетапно, зокрема в 3 (три) етапи, як це передбачено п. 12.4.2. Договору, та буде відображено в календарному графіку виконання Робіт. Календарний графік виконання робіт на даний час надати неможливо, у зв’язку з тим що, не визначено дати початку будівельних робіт.
ДСТУ
Дата подання: 20 липня 2017 09:27
Дата відповіді: 20 липня 2017 16:35
Доброго дня, пп. 2.2. Додатку 4, передбачено встановлення дверей сертифікованих з передаточним механізмом ( ДСТУ В2.6 11:2009) просимо уточнити чи вірно зазначений ДСТУ?
Відповідь: Доброго дня! Двері захисні зламотривкі моделі ССП-ДЗВ-1 ДСТУ EN 1627: 2014 щодо класу тривкості RC 1N.
ДСП
Дата подання: 20 липня 2017 12:06
Дата відповіді: 21 липня 2017 11:27
Доброго дня, пп. 2.2. Додатку 4, передбачено, облицювання низу стін на висоту 2,07 м панелями ДСП, проте на візуалізації видно, що не всі стіни мають бути облицьовані на висоту 2,07м, а деякі облицьовані на висоту 1м., який розмір облицювання є вірним?
Відповідь: Доброго дня! Зона 24/7 та колони : передбачено, облицювання низу стін на висоту 2,07 м панелями ДСП. Зона інтенсивного руху клієнтів – касовий зал : облицювання низу стін на висоту 1,03 м, при цьому висота плінтуса 10 см.
Сертифікати
Дата подання: 20 липня 2017 12:07
Дата відповіді: 21 липня 2017 11:29
Доброго дня, відповідно до пп. 5.4.27 проекту договору, передбачається надання Виконавцем Замовнику копій сертифікатів на вироби та конструкції, що зазначені в наступних пунктах проектної документації: 87,88,89,90,124,125. Проте в проектній документації заначено наступне: п. 87 заповнення прорізів в стінах блоком вітоажним - який саме скртиіікат має бути наданий на зазначені роботи? п. 89 монтажна піна - який саме орган сертифікації видає сертифікати на монтажну піну? п. 90 улаштування перекриттів з керамічних плиток - який саме скртиіікат має бути наданий на зазначені роботи? п. 124 віконні блоки пластикові - всі вікна мають бути сертифіковані? п. 125 монтажна піна - який саме орган сертифікації видає сертифікати на монтажну піну? У зв'язку з вищевикладеним, просимо внести відповідні зміни до документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! перегородка зони №24
П.87 заповнення прорізів в стінах блоком вітраж ним захисним зламотривкім з алюмінієвого профілю, класу тривкості RC 1N ДСТУ EN 1627:2014 сертифікат відповідності :№ Н005038-16
П.89 монтажна піна – сертифікат на вказаний товар надається Державним комітетом України по стандартизації метрології та сертифікації , при закупівлі товару вимагають в магазині .
П.90 Улаштування покриттів з керамічних плиток на розчин із сухої клеочої суміші - потрібен сертифікат відповідності на суху клеючу суміш.
П.124 віконні блоки пластикові – мають бути сертифіковані
П.125 монтажна піна – сертифікат на вказаний товар надається Державним комітетом України по стандартизації метрології та сертифікації , при закупівлі товару вимагають в магазині .
Площа
Дата подання: 20 липня 2017 12:08
Дата відповіді: 21 липня 2017 11:31
Доброго дня. В додатку 4 до документації зазначено, що загальна площа за обмірами 594,00 м.кв. Проте в проекті договору зазанчено: загальна площа 624,58 м.кв.; площа, що підлягає реконструкції 594 м.кв. В той же час в таблиці 12-1 проектної документації зазначено: Загальна площа до реконструцкції 624,58 м.кв. Загальна площа після реконструкції 619,79 м.кв. Корисная площа 599,68 м.кв. Розрахункова площа 498,04 м.кв. Виникає питання, яка насправді площа об'єкту, та яка площа підлягає реконструкції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! загальна площа приміщення - 624,58 м.кв.; загальна площа за обмірами ,що підлягає реконструкції - 594 м.кв.

Матеріали
Дата подання: 20 липня 2017 12:25
Дата відповіді: 20 липня 2017 16:37
Доброго дня, в проектній документації (додаток №1 до документації) не визначено всі матеріали, які необхідні для проведення зазначених в робіт. У зв’язку з чим виникає питання, матеріали, які не відображені в проектній документації будуть надаватись Замовником? Якщо – так, то ця інформація має бути відображена в проекті договору.
Відповідь: Доброго дня! Матеріали які не відображені в проектній документації будуть надаватись Замовником.
Оцінка
Дата подання: 20 липня 2017 12:26
Дата відповіді: 20 липня 2017 16:39
Доброго дня, у зв’язку з відсутністю в документації методики проведення розгляду та оцінки пропозицій учасників, прошу уточнити, як саме буде проводитись оцінка, між пропозиціями учасників платниками ПДВ та не платниками ПДВ. Тендер оголошено з урахуванням ПДВ, проте в документації наявна можливість подання пропозиції без врахування ПДВ, таким чином, якщо, наприклад буде подано пропозицію вартість 3000000 з ПДВ, та 2999999 без ПДВ, яка пропозиція буде визнана найдешевшою? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Визнана найдешевшою буде 2999999 без ПДВ електронним аукціоном.
Технічне завдання
Дата подання: 21 липня 2017 10:39
Дата відповіді: 24 липня 2017 16:10
Доброго дня, з огляду на надані Вами відповіді, вимагаємо внести зазначені відповіді до тендерної документації, а саме: 1. Чітко визначити, що посвідчення мають бути діючими на дату розкриття тендерних пропозицій, оскільки наразі неможливо надати посвідчення, які будуть діяти протягом терміну дії договору. При виконанні договору посвідчення будуть перевірятись додатково, і дія посвідчень під час виконання договору не впливає на розгляд та оцінку тендерних пропозицій. 2. Щодо сертифікації вікон, ви посилаєтесь на конкретні торгові марки, що заборонено, в нас має бути можливість запропонувати аналогічні товари. Також не надано відповідь, що саме має бути сертифіковане, вікна чи профіль для вікон? 3. Щодо проведення робіт у три етапи, вимагаємо внести відповідні зміни до договору, та доповнити відповідальністю Замовника, щодо несвоєчасного надання кожної частини об’єкту Підряднику. Також вимагаємо внести зміни до договору щодо порядку передачі об’єкту (саме його частини, а не повного об’єкту). Внести зміни, щодо можливості корегування графіку проведення робіт, з вини Замовника. Внести відповідні зміни до договору, щодо порядку страхування об’єкту робіт(саме частини об’єкту, а не всього). 4. Щодо невірного визначення в технічному завданні посилань на діючі ДТСУ, незрозуміло, як саме буде проводитись оцінка, на відповідність неіснуючим ДСТУ, чи тим, які не зазначені в тендерній документації?? 5. Щодо надання матеріалів Замовником Виконавцю, вимагаємо внести відповідні зміни до договору та визначити порядок передачі матеріалів, та їх використання, та доповнити умови договору відповідальністю Замовника, за несвоєчасне надання матеріалів для будівництва, та доповнити можливістю внесення змін до календарного графіку, якщо матеріали не будуть своєчасно надані замовником.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Посвідчення мають бути діючими на дату розкриття конкурсних пропозицій, та протягом терміну дії договору.
Сертифікати необхідні на віконні рами( зміцнений ПВХ профіль ) та скло .Проведення робіт в три етапи планується тому, що немає можливості припинити роботу відділення, але акти приймання – передачі виконаних робіт будуть виконуватися по закінченню всього замовленого об'єму робіт . Стосовно матеріалів Замовника, планується використовувати існуючи в приміщені матеріали.
Сертифікати
Дата подання: 21 липня 2017 15:12
Дата відповіді: 24 липня 2017 17:39
Доброго дня, щодо сертифікатів на монтажну піну, виникають додаткові питання: Державний комітет України по стандартизації метрології та сертифікації – ліквідовано Указом президента в 2003 році, його правонаступником є Державний комітет України з питань технічного регулювання та споживчої політики, який в свою чергу ліквідовано в 2011 році, ким має бути виданий сертифікат на монтажну піну та інші матеріали??? Також варто зазначити, що відповідно до Наказу Державного Комітету України З Питань Технічного Регулювання та Споживчої Політики №28 від 01.02.2005 року «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» зі змінами та доповненнями, монтажна піна та клеючі суміші не підлягають сертифікації в Україні. Таким чином, які сертифікати мають бути надані??? Якщо видача таких сертифікатів не передбачена законодавством, вимагаємо внести відповідні зміни до проекту договору! Додатково повідомляємо, що характер ваших відповідей не є змістовним та конструктивним, а схожий на звичайні відписки, оскільки інформація надається недостовірна.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Сертифікати, які вимагаються визначені в проектно-кошторисній документації. Документи, що не передбачені законодавством для учасників не подаються ними, про що зазначається в листі від учасника з посиланням на норми відповідних нормативно-законодавчих актів України.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-17-001615-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Крембілд, Код ЄДРПОУ:33180556
Дата подання: 08 серпня 2017 14:34
.
.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 серпня 2017 17:17
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що надана пропозиція ТОВ "Крембілд" була відхилена в зв'язку з тим, що не відповідає кваліфікаційним вимогам Документації з конкурсних торгів.

Документи подані скаржником

08 серпня 2017 14:34
Лист запит на протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2017 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Крембілд 3 426 600,00
UAH з ПДВ
3 426 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНТЕБ-БУД" 3 564 098,40
UAH з ПДВ
3 564 098,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕКС ЛАЙН" 3 569 199,60
UAH з ПДВ
3 569 199,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2017 20:45
Уточнюючий лист відгук
03 серпня 2017 16:47
Сертифікати.pdf
03 серпня 2017 15:23
Договірна ціна imd формат
03 серпня 2017 15:17
14 Договірна ціна
03 серпня 2017 15:17
3 Лист відгук 3
03 серпня 2017 15:17
6 Витяг
03 серпня 2017 15:17
4 Баланс
03 серпня 2017 15:17
3 Лист відгук 2
03 серпня 2017 15:17
3 Лист відгук 1
03 серпня 2017 15:17
1 Довідка про персонал
03 серпня 2017 15:17
Перелік документів
31 липня 2017 08:14
Електронний підпис
29 липня 2017 12:17
Сертифікат 3.jpg
29 липня 2017 12:17
Сертифікат 2.jpg
29 липня 2017 12:17
Сертифікат 1.jpg
29 липня 2017 12:17
Ліцензія.pdf
29 липня 2017 12:17
Пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2017 11:30
11 Небесної сотні 27.imd
08 серпня 2017 11:30
13_2_15_догов_ц2.Pdf
08 серпня 2017 11:30
13_2_15_догов_ц1.Pdf
08 серпня 2017 11:30
13_2_14_Цінова пропозиція.Pdf
31 липня 2017 10:40
Електронний підпис
31 липня 2017 10:15
2 пакет.rar
31 липня 2017 10:15
ПДФ на тендер.rar

Публічні документи

31 липня 2017 12:12
Електронний підпис
31 липня 2017 12:07
ТЕКСЛАЙН.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Крембілд

ПП "ІНТЕБ-БУД"

ТОВ "ТЕКС ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Крембілд
#33180556
Відхилено 3 426 600,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2017 16:21
ПП "ІНТЕБ-БУД"
#39052611
Переможець 3 564 098,40
UAH з ПДВ
23 серпня 2017 16:22

Документи

Документи

23 серпня 2017 16:21
povidomlennya__ акцепт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 серпня 2017 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНТЕБ-БУД"
#39052611
3 564 098,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 серпня 2017 16:21
povidomlennya__ акцепт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір_Будівництво Кременчук.pdf укладений
05 вересня 2017 10:11