Котли центрального опалення
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2017-07-17-000458-b 01728074a39b4b72aad69d80d74712a0
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: МКП "Чернівцітеплокомуненерго"
Код ЄДРПОУ: 34519280
Місцезнаходження замовника: 58000, Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А
Контактна особа замовника: Віктор Цебуляк
+380954307030
ecpteplo@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 липня 2017
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2017 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2017 16:00
Початок аукціону: 07 серпня 2017 12:30
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Котли центрального опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42515000-9 — Котли для централізованого опалення

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виробник
Дата подання: 17 липня 2017 14:50
Дата відповіді: 17 липня 2017 14:56
Доброго дня. Який пріорітетний виробник (марка) обладнання? Під дані характеристики підходить як мінімум три різні котли різних виробників, як іноземних так і вітчизняних, різниця в ціні досить суттева.
Відповідь: головне відповідність котлів нашому технічному завданню - при однакових технічних характеристиках ключове значення матиме ціна; орієнтувались ми на Viessmann (Висман)
ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ
Дата подання: 25 липня 2017 11:11
Дата відповіді: 25 липня 2017 11:38
Доброго дня! У Вашому проекті договору поставки зазначені пунки, в яких передбачено надання постачальником додаткових послуг, а саме звертаємо увагу на наступні пункти проекту договору: 6.4. Тип контракту: поставка обладнання з додатковими послугами, що включають: перевірку робочого проекту, поставку, проведення навчання, а також нагляд і допомогу Замовнику і органам інспекції під час монтажних робіт і запуску в експлуатацію, при доведенні трубопровідної системи до повністю експлуатаційного стану. 6.5. Виконавець повинен надати відповідні інструкції по правильному монтажу і взяти участь в необхідних тестах та інспекціях та нести відповідальність за надані гарантії. 7.3. Постачальник зобов'язаний: - Проводити нагляд за монтажними роботами котлів, працювати з проектом модернізації котельні, проводити пуско-налагоджувальні роботи пальників та автоматики. Просимо надати відповідь по наступним питанням: 1. Чи є включення вищезазначених послуг у договір поставки законним? 2. Якщо так, то на підставі яких нормативних актів з посиланням на відповідні статті? 3. Яким договором або договорами буде визначатися конкретний об’єм додаткових послуг, оскільки в проекті договору даний об’єм досить розмитий та неконкретизований? 4. Які критерії оцінки надання додаткових послуг? 5. Яка оплата за надання конкретних додаткових послуг? 6. Яка відповідальність за несвоєчасне розрахування чи ненадання додаткових послуг? 7. Чи буде проведен розрахунок з постачальником за поставлений товар у строк 20 робочих днів з моменту поставки товару Замовнику без надання додаткових послуг? Прохання надати відповіді на зазначені питання в передбачені строки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідаємо по пунктам:
1-2) дані пункти сформофані на основі тендерної документації з метою підбору найбільш якісного обладнання з подальшим його технічним супроводом і тут включені з метою того, щоб бачити чи постачальник може здійснювати подальший супровід обладнання після поставки
3-5) додаткові послуги будуть узгоджуватись між замовником і виконавцем по факту їх виникнення окремими угодами; критеріїв оцінки немає; оплата буде узгоджуватись по факту
6) відповідальності немає
7) так буде, додаткові послуги будуть регулюватись окремими угодами і на розрахунки по договору-поставки впливати не будуть
ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ФІНАНСОВОГО ХАРАКТЕРУ
Дата подання: 25 липня 2017 12:00
Дата відповіді: 25 липня 2017 12:18
В тендерній документації зазначені вимоги для учасника надати документи фінансового характера, які в собі несуть конфедеційну інформацію, а саме: 1.Копія Балансу підприємства за останній звітний період завірена печаткою Учасника; 2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період завірена печаткою Учасника; 3. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період завірена печаткою Учасника. Прохання виключити з тендерної документації надання зазначених документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дані документи вимагаються для визначення фінансової спроможності учасника відповідно форми власності, якщо законом передбачені для вашої форми власності інші документи - ви подаєте їх разом із листом поясненням - це стандартна вимога для будь яких відкритих торгів, яка не містить жодної комерційної таємниці.
ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Дата подання: 25 липня 2017 12:40
Дата відповіді: 25 липня 2017 13:56
Прохання виключити пункти 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Відповідь: Оскільки інформація по пунктам 1 та 4 є доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець - для початкової участі у тендері вони не потрібні. Якщо ж учасник має намір виграти дану процедуру, то наданням оригіналів всіх документів, які вимагаються у переможця - він підтверджує свою надійність і бажання працювати з нами. Якщо враховувати суму закупівлі, то витрати на отримання даних довідок мінімальні.
ПОВТОРНО ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Дата подання: 25 липня 2017 14:14
Дата відповіді: 25 липня 2017 15:17
Питання не стає в надійності та бажанні працювати з Замовником, питання стає в законності таких вимог. Не має такої трактовки у законі, що оскільки інформація доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець. В законі чітко заначено, що замовник не має право вимагати надання інформації у будь-якому виді якщо така інформація містится у відкритих реєстрах. І так існують ускладнення з строками видачі довідок чи то по технічним причинам, чи то по іншим причинам. На даний час актуальна проблема про існуючи віруси, які блокують системи держ оранів, що унеможливлює надати інформацію в необхідні строки. Тому наполягаємо на виключенні пунктів 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 11:23
ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ
Доброго дня!
У Вашому проекті договору поставки зазначені пунки, в яких передбачено надання постачальником додаткових послуг, а саме звертаємо увагу на наступні пункти проекту договору:
6.4. Тип контракту: поставка обладнання з додатковими послугами, що включають: перевірку робочого проекту, поставку, проведення навчання, а також нагляд і допомогу Замовнику і органам інспекції під час монтажних робіт і запуску в експлуатацію, при доведенні трубопровідної системи до повністю експлуатаційного стану.
6.5. Виконавець повинен надати відповідні інструкції по правильному монтажу і взяти участь в необхідних тестах та інспекціях та нести відповідальність за надані гарантії.
7.3. Постачальник зобов'язаний:
- Проводити нагляд за монтажними роботами котлів, працювати з проектом модернізації котельні, проводити пуско-налагоджувальні роботи пальників та автоматики.
Просимо надати відповідь по наступним питанням:
1. Чи є включення вищезазначених послуг у договір поставки законним?
2. Якщо так, то на підставі яких нормативних актів з посиланням на відповідні статті?
3. Яким договором або договорами буде визначатися конкретний об’єм додаткових послуг, оскільки в проекті договору даний об’єм досить розмитий та неконкретизований?
4. Які критерії оцінки надання додаткових послуг?
5. Яка оплата за надання конкретних додаткових послуг?
6. Яка відповідальність за несвоєчасне розрахування чи ненадання додаткових послуг?
7. Чи буде проведен розрахунок з постачальником за поставлений товар у строк 20 робочих днів з моменту поставки товару Замовнику без надання додаткових послуг?
Прохання надати відповіді на зазначені питання в передбачені строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2017 12:03
На дані питання уже була надана відповідь.
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 12:13
ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ФІНАНСОВОГО ХАРАКТЕРУ
В тендерній документації зазначені вимоги для учасника надати документи фінансового характера, які в собі несуть конфедеційну інформацію, а саме:
1.Копія Балансу підприємства за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
3. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період завірена печаткою Учасника.
Прохання виключити з тендерної документації надання зазначених документів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2017 15:18
Відповідь була надана, вимога відхилена
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 12:41
ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Прохання виключити пункти 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2017 15:19
Вимога задоволена відповідно до ситуації, що склалась.
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 14:20
ПОВТОРНО ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Питання не стає в надійності та бажанні працювати з Замовником, питання стає в законності таких вимог.

Не має такої трактовки у законі, що оскільки інформація доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець. В законі чітко заначено, що замовник не має право вимагати надання інформації у будь-якому виді якщо така інформація містится у відкритих реєстрах. І так існують ускладнення з строками видачі довідок чи то по технічним причинам, чи то по іншим причинам. На даний час актуальна проблема про існуючи віруси, які блокують системи держ оранів, що унеможливлює надати інформацію в необхідні строки.

Тому наполягаємо на виключенні пунктів 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2017 15:19
Вимога задоволена, відповідно до ситуації, що склалась.

Документи

25 липня 2017 12:03
29т_оскаржтд.pdf

Документи

25 липня 2017 15:18
30т_оскаржтд.pdf

Документи

25 липня 2017 15:19
30т_оскаржтд.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 13:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» 875 000,00
UAH з ПДВ
875 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" 1 127 238,32
UAH з ПДВ
1 071 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КЛИМЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" 1 162 500,00
UAH з ПДВ
1 072 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ 1 100 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2017 14:07
лист про контракт.pdf
04 серпня 2017 13:58
sign.p7s
04 серпня 2017 13:56
Установчі.rar
04 серпня 2017 13:56
довідки пдф.rar
04 серпня 2017 13:56
ст.17 пдф.rar
04 серпня 2017 13:56
Тендерна_пропозицiя.pdf
04 серпня 2017 13:56
ПАСПОРТ КОТЛА ARS KCBa-1000.pdf
04 серпня 2017 13:56
мат-тех. база.pdf
04 серпня 2017 13:56
Договір_котли.pdf
04 серпня 2017 13:56
Довідка ст. 17 № 407.pdf
04 серпня 2017 13:56
відгук.PDF
04 серпня 2017 13:56
аналогічні договори.pdf

Публічні документи

11 серпня 2017 15:15
Довідка ПОДАТКОВА.pdf
04 серпня 2017 12:55
17.2 Дозвіл.pdf
04 серпня 2017 12:55
17.1 Ліцензія нова.pdf
04 серпня 2017 12:54
17. Лист-гарантія.pdf
04 серпня 2017 12:35
14.1. Специфікація.pdf
04 серпня 2017 12:35
14 Договір поставки.pdf
04 серпня 2017 12:34
14.1. Специфікація.pdf
04 серпня 2017 12:33
12. Істотні умови.pdf
04 серпня 2017 12:26
11. Гарантійний термін.pdf
04 серпня 2017 12:25
9.2. Протокол .pdf
04 серпня 2017 12:24
Сертифікати.rar
04 серпня 2017 12:22
Кваліф критерії.rar

Публічні документи

04 серпня 2017 15:10
sign.p7s
04 серпня 2017 15:08
Статут.pdf
04 серпня 2017 15:08
Пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання»
#38290492
Відхилено 875 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 14:02
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
Переможець 1 071 900,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2017 14:04

Документи

11 серпня 2017 14:02
sign.p7s
11 серпня 2017 14:01
32т_котли_протокол.pdf

Документи

11 серпня 2017 14:04
sign.p7s
11 серпня 2017 14:04
32т_котли_протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2017 14:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів"
#37801512
1 071 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2017 14:04
sign.p7s
11 серпня 2017 14:04
32т_котли_протокол.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
23 серпня 2017 09:20
48кп_котли_угода.pdf укладений
23 серпня 2017 09:19
sign.p7s зміни до договору
31 жовтня 2017 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 1 071 900,00
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку