Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Котли центрального опалення
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2017-07-17-000458-b ● 01728074a39b4b72aad69d80d74712a0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МКП "Чернівцітеплокомуненерго" |
Код ЄДРПОУ: | 34519280 |
Місцезнаходження: | 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. МАКСИМОВИЧА, 19А |
Контактна особа: |
Віктор Цебуляк +380954307030 ecpteplo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 липня 2017 11:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 липня 2017 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 серпня 2017 16:00 |
Початок аукціону: | 07 серпня 2017 12:30 |
Очікувана вартість: | 1 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Котли центрального опалення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
58018, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Комунальників, 4-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 42515000-9 — Котли для централізованого опалення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2017 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2017 15:28 |
Тендерна документація_котли_оновлена.doc | |
25 липня 2017 15:28 |
список змін.doc | |
17 липня 2017 11:10 |
Оголшення про проведення.doc | |
17 липня 2017 11:10 |
Договір_котли.doc |
25 липня 2017 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2017 15:28 |
Тендерна документація_котли_оновлена.doc
|
|||
25 липня 2017 15:28 |
список змін.doc
|
|||
17 липня 2017 11:10 |
Оголшення про проведення.doc
|
|||
17 липня 2017 11:10 |
Договір_котли.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виробник
Дата подання: 17 липня 2017 14:50
Дата відповіді: 17 липня 2017 14:56
Доброго дня. Який пріорітетний виробник (марка) обладнання? Під дані характеристики підходить як мінімум три різні котли різних виробників, як іноземних так і вітчизняних, різниця в ціні досить суттева.
Відповідь: головне відповідність котлів нашому технічному завданню - при однакових технічних характеристиках ключове значення матиме ціна; орієнтувались ми на Viessmann (Висман)
ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ
Дата подання: 25 липня 2017 11:11
Дата відповіді: 25 липня 2017 11:38
Доброго дня!
У Вашому проекті договору поставки зазначені пунки, в яких передбачено надання постачальником додаткових послуг, а саме звертаємо увагу на наступні пункти проекту договору:
6.4. Тип контракту: поставка обладнання з додатковими послугами, що включають: перевірку робочого проекту, поставку, проведення навчання, а також нагляд і допомогу Замовнику і органам інспекції під час монтажних робіт і запуску в експлуатацію, при доведенні трубопровідної системи до повністю експлуатаційного стану.
6.5. Виконавець повинен надати відповідні інструкції по правильному монтажу і взяти участь в необхідних тестах та інспекціях та нести відповідальність за надані гарантії.
7.3. Постачальник зобов'язаний:
- Проводити нагляд за монтажними роботами котлів, працювати з проектом модернізації котельні, проводити пуско-налагоджувальні роботи пальників та автоматики.
Просимо надати відповідь по наступним питанням:
1. Чи є включення вищезазначених послуг у договір поставки законним?
2. Якщо так, то на підставі яких нормативних актів з посиланням на відповідні статті?
3. Яким договором або договорами буде визначатися конкретний об’єм додаткових послуг, оскільки в проекті договору даний об’єм досить розмитий та неконкретизований?
4. Які критерії оцінки надання додаткових послуг?
5. Яка оплата за надання конкретних додаткових послуг?
6. Яка відповідальність за несвоєчасне розрахування чи ненадання додаткових послуг?
7. Чи буде проведен розрахунок з постачальником за поставлений товар у строк 20 робочих днів з моменту поставки товару Замовнику без надання додаткових послуг?
Прохання надати відповіді на зазначені питання в передбачені строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідаємо по пунктам:
1-2) дані пункти сформофані на основі тендерної документації з метою підбору найбільш якісного обладнання з подальшим його технічним супроводом і тут включені з метою того, щоб бачити чи постачальник може здійснювати подальший супровід обладнання після поставки
3-5) додаткові послуги будуть узгоджуватись між замовником і виконавцем по факту їх виникнення окремими угодами; критеріїв оцінки немає; оплата буде узгоджуватись по факту
6) відповідальності немає
7) так буде, додаткові послуги будуть регулюватись окремими угодами і на розрахунки по договору-поставки впливати не будуть
1-2) дані пункти сформофані на основі тендерної документації з метою підбору найбільш якісного обладнання з подальшим його технічним супроводом і тут включені з метою того, щоб бачити чи постачальник може здійснювати подальший супровід обладнання після поставки
3-5) додаткові послуги будуть узгоджуватись між замовником і виконавцем по факту їх виникнення окремими угодами; критеріїв оцінки немає; оплата буде узгоджуватись по факту
6) відповідальності немає
7) так буде, додаткові послуги будуть регулюватись окремими угодами і на розрахунки по договору-поставки впливати не будуть
ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ФІНАНСОВОГО ХАРАКТЕРУ
Дата подання: 25 липня 2017 12:00
Дата відповіді: 25 липня 2017 12:18
В тендерній документації зазначені вимоги для учасника надати документи фінансового характера, які в собі несуть конфедеційну інформацію, а саме:
1.Копія Балансу підприємства за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
3. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період завірена печаткою Учасника.
Прохання виключити з тендерної документації надання зазначених документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дані документи вимагаються для визначення фінансової спроможності учасника відповідно форми власності, якщо законом передбачені для вашої форми власності інші документи - ви подаєте їх разом із листом поясненням - це стандартна вимога для будь яких відкритих торгів, яка не містить жодної комерційної таємниці.
ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Дата подання: 25 липня 2017 12:40
Дата відповіді: 25 липня 2017 13:56
Прохання виключити пункти 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Відповідь: Оскільки інформація по пунктам 1 та 4 є доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець - для початкової участі у тендері вони не потрібні. Якщо ж учасник має намір виграти дану процедуру, то наданням оригіналів всіх документів, які вимагаються у переможця - він підтверджує свою надійність і бажання працювати з нами. Якщо враховувати суму закупівлі, то витрати на отримання даних довідок мінімальні.
ПОВТОРНО ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Дата подання: 25 липня 2017 14:14
Дата відповіді: 25 липня 2017 15:17
Питання не стає в надійності та бажанні працювати з Замовником, питання стає в законності таких вимог.
Не має такої трактовки у законі, що оскільки інформація доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець. В законі чітко заначено, що замовник не має право вимагати надання інформації у будь-якому виді якщо така інформація містится у відкритих реєстрах. І так існують ускладнення з строками видачі довідок чи то по технічним причинам, чи то по іншим причинам. На даний час актуальна проблема про існуючи віруси, які блокують системи держ оранів, що унеможливлює надати інформацію в необхідні строки.
Тому наполягаємо на виключенні пунктів 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 11:23
ЩОДО НАДАННЯ ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ
Доброго дня!
У Вашому проекті договору поставки зазначені пунки, в яких передбачено надання постачальником додаткових послуг, а саме звертаємо увагу на наступні пункти проекту договору:
6.4. Тип контракту: поставка обладнання з додатковими послугами, що включають: перевірку робочого проекту, поставку, проведення навчання, а також нагляд і допомогу Замовнику і органам інспекції під час монтажних робіт і запуску в експлуатацію, при доведенні трубопровідної системи до повністю експлуатаційного стану.
6.5. Виконавець повинен надати відповідні інструкції по правильному монтажу і взяти участь в необхідних тестах та інспекціях та нести відповідальність за надані гарантії.
7.3. Постачальник зобов'язаний:
- Проводити нагляд за монтажними роботами котлів, працювати з проектом модернізації котельні, проводити пуско-налагоджувальні роботи пальників та автоматики.
Просимо надати відповідь по наступним питанням:
1. Чи є включення вищезазначених послуг у договір поставки законним?
2. Якщо так, то на підставі яких нормативних актів з посиланням на відповідні статті?
3. Яким договором або договорами буде визначатися конкретний об’єм додаткових послуг, оскільки в проекті договору даний об’єм досить розмитий та неконкретизований?
4. Які критерії оцінки надання додаткових послуг?
5. Яка оплата за надання конкретних додаткових послуг?
6. Яка відповідальність за несвоєчасне розрахування чи ненадання додаткових послуг?
7. Чи буде проведен розрахунок з постачальником за поставлений товар у строк 20 робочих днів з моменту поставки товару Замовнику без надання додаткових послуг?
Прохання надати відповіді на зазначені питання в передбачені строки.
Розгорнути
Згорнути
У Вашому проекті договору поставки зазначені пунки, в яких передбачено надання постачальником додаткових послуг, а саме звертаємо увагу на наступні пункти проекту договору:
6.4. Тип контракту: поставка обладнання з додатковими послугами, що включають: перевірку робочого проекту, поставку, проведення навчання, а також нагляд і допомогу Замовнику і органам інспекції під час монтажних робіт і запуску в експлуатацію, при доведенні трубопровідної системи до повністю експлуатаційного стану.
6.5. Виконавець повинен надати відповідні інструкції по правильному монтажу і взяти участь в необхідних тестах та інспекціях та нести відповідальність за надані гарантії.
7.3. Постачальник зобов'язаний:
- Проводити нагляд за монтажними роботами котлів, працювати з проектом модернізації котельні, проводити пуско-налагоджувальні роботи пальників та автоматики.
Просимо надати відповідь по наступним питанням:
1. Чи є включення вищезазначених послуг у договір поставки законним?
2. Якщо так, то на підставі яких нормативних актів з посиланням на відповідні статті?
3. Яким договором або договорами буде визначатися конкретний об’єм додаткових послуг, оскільки в проекті договору даний об’єм досить розмитий та неконкретизований?
4. Які критерії оцінки надання додаткових послуг?
5. Яка оплата за надання конкретних додаткових послуг?
6. Яка відповідальність за несвоєчасне розрахування чи ненадання додаткових послуг?
7. Чи буде проведен розрахунок з постачальником за поставлений товар у строк 20 робочих днів з моменту поставки товару Замовнику без надання додаткових послуг?
Прохання надати відповіді на зазначені питання в передбачені строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2017 12:03
На дані питання уже була надана відповідь.
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 12:13
ЩОДО НАДАННЯ ДОКУМЕНТІВ ФІНАНСОВОГО ХАРАКТЕРУ
В тендерній документації зазначені вимоги для учасника надати документи фінансового характера, які в собі несуть конфедеційну інформацію, а саме:
1.Копія Балансу підприємства за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
3. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період завірена печаткою Учасника.
Прохання виключити з тендерної документації надання зазначених документів.
Розгорнути
Згорнути
1.Копія Балансу підприємства за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
2. Копія Звіту про фінансові результати за останній звітний період завірена печаткою Учасника;
3. Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період завірена печаткою Учасника.
Прохання виключити з тендерної документації надання зазначених документів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 липня 2017 15:18
Відповідь була надана, вимога відхилена
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 12:41
ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Прохання виключити пункти 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2017 15:19
Вимога задоволена відповідно до ситуації, що склалась.
Номер вимоги: UA-2017-07-17-000458-b.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ, Код ЄДРПОУ:39279490
Дата подання: 25 липня 2017 14:20
ПОВТОРНО ЩОДО ПЕРЕЛІКУ ДОКУМЕНТІВ ДЛЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Питання не стає в надійності та бажанні працювати з Замовником, питання стає в законності таких вимог.
Не має такої трактовки у законі, що оскільки інформація доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець. В законі чітко заначено, що замовник не має право вимагати надання інформації у будь-якому виді якщо така інформація містится у відкритих реєстрах. І так існують ускладнення з строками видачі довідок чи то по технічним причинам, чи то по іншим причинам. На даний час актуальна проблема про існуючи віруси, які блокують системи держ оранів, що унеможливлює надати інформацію в необхідні строки.
Тому наполягаємо на виключенні пунктів 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Розгорнути
Згорнути
Не має такої трактовки у законі, що оскільки інформація доступна у відкритих реєстрах, то оригінали документів подає лише переможець. В законі чітко заначено, що замовник не має право вимагати надання інформації у будь-якому виді якщо така інформація містится у відкритих реєстрах. І так існують ускладнення з строками видачі довідок чи то по технічним причинам, чи то по іншим причинам. На даний час актуальна проблема про існуючи віруси, які блокують системи держ оранів, що унеможливлює надати інформацію в необхідні строки.
Тому наполягаємо на виключенні пунктів 1, 2, 4 з переліка документів які повинен надати переможець торгів, що заначено у тендерній документації, оскільки дана інформація міститься у відкритих реєстрах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
25 липня 2017 15:19
Вимога задоволена, відповідно до ситуації, що склалась.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 серпня 2017 13:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» |
875 000,00
UAH з ПДВ
|
875 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
1 127 238,32
UAH з ПДВ
|
1 071 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КЛИМЮК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" |
1 162 500,00
UAH з ПДВ
|
1 072 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКО ЕНЕРДЖІ ІНЖИНІРИНГ |
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
1 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ТД Коростенський завод теплотехнічного обладнання» #38290492 |
Відхилено |
875 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2017 14:02
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Переможець |
1 071 900,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2017 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2017 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2017 09:20
|
48кп_котли_угода.pdf | укладений |
23 серпня 2017 09:19
|