Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (ручка-засувка, замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси)
Очікувана вартість
24 400,00 UAH
UA-2017-07-14-001770-b 627edf2c50714bddac5877b679ca919e
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

0442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
0442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 липня 2017 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2017 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2017 18:00
Початок аукціону: 21 липня 2017 11:28
Очікувана вартість: 24 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,64%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 штуки
ручка-засувка, Замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 липня 2017  —  31 серпня 2017
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 липня 2017 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2017 17:10
Документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-14-001770-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП " Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 27 липня 2017 15:27
Оскарження рішення Замовника про відхилення - вимога повернення на етап кваліфікації
Замовнику потрібно отримати виконання потреб в Товарі, зекономівши державні кошти, або відхилити пропозиції Учасників з будь-яких підстав?
З приводу відсутності підписаного Договору. Невже можна підписати Договір поставки ще до початку торгів без визначеної суми, на що посилається Замовник. Було надано згоду на підписання Договору.
З приводу технічних вимог було надано лист - гарантію якості, підтверджуючий виконання ВСІХ технічних вимог Замовника.
З приводу особи уповноваженої на проведення процедури закупівлі - ФОП проводила торги особисто.
Більше того, за весь період кваліфікації (7 днів) не було жодної спроби Замовника для звязку з Учасником та отримання необхідної інформації. Це - PROZORRO?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2017 16:37
Допорогові закупівлі регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 6.3 Порядку замовником під час оголошення закупівлі було розміщено в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка є необхідною для проведення закупівлі.
У період уточнень відповідно до пункту 6.5 Порядку користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями до встановлених вимог. У період уточнень по закупівлі за предметом замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (ручка-засувка, замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси) жодного питання щодо документації на закупівлю не надійшло.
Відповідно до пункту 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, визначеним замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 10.1 Порядку учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення прийому пропозицій, визначених замовником.
У додатках 2 та 4 документації на вищевказану закупівлю було чітко зазначено, що УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ФОРМОЮ ДОДАТОК ДОКУМЕНТАЦІЇ. НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКОМ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ. Однак, ФОП Мілова Ірина Миколаївна у складі своєї пропозиції не надала інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2) та заповнений та підписаний проект договору з додатками (додаток 4).
Пунктом 9.2 Порядку передбачено, що однією з виключних підстав дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
Щодо вимоги згідно додатку 3 документації повідомляємо. Існують випадки, коли у фізичної особи-підприємця працюють найняті працівники та фізична особа-підприємець уповноважує їх підписувати пропозицію та документи, тому документацією передбачена така вимога.
Враховуючи вищевикладене, замовник відповідно до пункту 9.2 розділу 9 Порядку відхилив пропозицію учасника ФОП Мілова Ірина Миколаївна як таку, що не відповідає умовам закупівлі.

Документи подані скаржником

27 липня 2017 15:27
Протокол № 118-2.pdf
27 липня 2017 15:27
Згода з договором.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 липня 2017 11:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 17 230,00
UAH з ПДВ
15 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП " Мілова Ірина Миколаївна" 17 250,00
UAH з ПДВ
15 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2017 15:06
пропозиція нова.pdf
21 липня 2017 15:06
Витяг 3.pdf
21 липня 2017 15:05
Витяг 2.pdf
21 липня 2017 15:05
Витяг 1.pdf
20 липня 2017 17:17
пропозиція.pdf
20 липня 2017 17:17
інф.про уч..pdf
20 липня 2017 17:17
Довідка банк.pdf
20 липня 2017 17:17
додаток _2.pdf
20 липня 2017 17:17
Лист згода перс.дан..pdf
20 липня 2017 17:17
Згода .pdf
20 липня 2017 17:17
Довідка викон.дог.2.pdf
20 липня 2017 17:17
Довідка викон. дог.pdf
20 липня 2017 17:17
сертифик..pdf
20 липня 2017 17:17
св-во платника ед.п.2.pdf
20 липня 2017 17:17
св-во платника ед.п..pdf
20 липня 2017 17:17
Св-во держ.реестр.2.pdf
20 липня 2017 17:17
Св-во держ.реестр..pdf
20 липня 2017 17:17
паспорт2.pdf
20 липня 2017 17:17
паспорт.pdf
20 липня 2017 17:17
код.pdf
20 липня 2017 17:17
Витяг 3.pdf
20 липня 2017 17:17
Витяг 2.pdf
20 липня 2017 17:17
Витяг 1.pdf

Публічні документи

20 липня 2017 16:11
Електронний підпис
20 липня 2017 16:10
Довкілля.pdf
20 липня 2017 16:10
Довідка податкової.jpg
20 липня 2017 16:10
Банківський рахунок.pdf
20 липня 2017 16:10
Довідка працівники.pdf
20 липня 2017 16:10
Довідка мтб.pdf
20 липня 2017 16:10
Витяг ФОП МІМ.pdf
20 липня 2017 16:10
Довідка з банку.pdf
20 липня 2017 16:10
Паспорт.pdf
20 липня 2017 16:10
ІПН.pdf
20 липня 2017 16:10
Цінова Київ.pdf
20 липня 2017 16:10
Згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

ФОП " Мілова Ірина Миколаївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Відхилено 15 490,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 14:46
ФОП " Мілова Ірина Миколаївна"
#2295801448
Відхилено 15 500,00
UAH з ПДВ
27 липня 2017 14:48

Документи

27 липня 2017 14:46
Електронний підпис
27 липня 2017 14:46
Протокол № 118-1.pdf

Документи

27 липня 2017 14:48
Електронний підпис
27 липня 2017 14:47
Протокол № 118-2.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій