Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (ручка-засувка, замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси)
Очікувана вартість
24 400,00 UAH
UA-2017-07-14-001770-b ● 627edf2c50714bddac5877b679ca919e
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міністерство юстиції України |
Код ЄДРПОУ: | 00015622 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13 |
Контактна особа: |
Ганна Тимофєєва 0442711742 tender@minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2017 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2017 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 липня 2017 18:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2017 11:28 |
Очікувана вартість: | 24 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,64% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
116 штуки
ручка-засувка, Замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київська область, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 липня 2017
—
31 серпня 2017
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2017 17:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2017 17:10 |
Документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-14-001770-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП " Мілова Ірина Миколаївна", Код ЄДРПОУ:2295801448
Дата подання: 27 липня 2017 15:27
Оскарження рішення Замовника про відхилення - вимога повернення на етап кваліфікації
Замовнику потрібно отримати виконання потреб в Товарі, зекономівши державні кошти, або відхилити пропозиції Учасників з будь-яких підстав?
З приводу відсутності підписаного Договору. Невже можна підписати Договір поставки ще до початку торгів без визначеної суми, на що посилається Замовник. Було надано згоду на підписання Договору.
З приводу технічних вимог було надано лист - гарантію якості, підтверджуючий виконання ВСІХ технічних вимог Замовника.
З приводу особи уповноваженої на проведення процедури закупівлі - ФОП проводила торги особисто.
Більше того, за весь період кваліфікації (7 днів) не було жодної спроби Замовника для звязку з Учасником та отримання необхідної інформації. Це - PROZORRO?
Розгорнути
Згорнути
З приводу відсутності підписаного Договору. Невже можна підписати Договір поставки ще до початку торгів без визначеної суми, на що посилається Замовник. Було надано згоду на підписання Договору.
З приводу технічних вимог було надано лист - гарантію якості, підтверджуючий виконання ВСІХ технічних вимог Замовника.
З приводу особи уповноваженої на проведення процедури закупівлі - ФОП проводила торги особисто.
Більше того, за весь період кваліфікації (7 днів) не було жодної спроби Замовника для звязку з Учасником та отримання необхідної інформації. Це - PROZORRO?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2017 16:37
Допорогові закупівлі регулюються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 №35 (далі - Порядок).
Відповідно до пункту 6.3 Порядку замовником під час оголошення закупівлі було розміщено в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка є необхідною для проведення закупівлі.
У період уточнень відповідно до пункту 6.5 Порядку користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями до встановлених вимог. У період уточнень по закупівлі за предметом замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (ручка-засувка, замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси) жодного питання щодо документації на закупівлю не надійшло.
Відповідно до пункту 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, визначеним замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 10.1 Порядку учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення прийому пропозицій, визначених замовником.
У додатках 2 та 4 документації на вищевказану закупівлю було чітко зазначено, що УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ФОРМОЮ ДОДАТОК ДОКУМЕНТАЦІЇ. НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКОМ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ. Однак, ФОП Мілова Ірина Миколаївна у складі своєї пропозиції не надала інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2) та заповнений та підписаний проект договору з додатками (додаток 4).
Пунктом 9.2 Порядку передбачено, що однією з виключних підстав дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
Щодо вимоги згідно додатку 3 документації повідомляємо. Існують випадки, коли у фізичної особи-підприємця працюють найняті працівники та фізична особа-підприємець уповноважує їх підписувати пропозицію та документи, тому документацією передбачена така вимога.
Враховуючи вищевикладене, замовник відповідно до пункту 9.2 розділу 9 Порядку відхилив пропозицію учасника ФОП Мілова Ірина Миколаївна як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Відповідно до пункту 6.3 Порядку замовником під час оголошення закупівлі було розміщено в електронній системі закупівель інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка є необхідною для проведення закупівлі.
У період уточнень відповідно до пункту 6.5 Порядку користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями до встановлених вимог. У період уточнень по закупівлі за предметом замки, ключі та петлі ДК 021:2015:44520000-1 (ручка-засувка, замок навісний, замки до дверей (білоруські), замки до дверей (врізні), вставка в замок білоруський, вставка в замок англійський, завіси) жодного питання щодо документації на закупівлю не надійшло.
Відповідно до пункту 6.9 Порядку пропозиція повинна відповідати вимогам, визначеним замовником під час оголошення закупівлі.
Згідно з пунктом 10.1 Порядку учасник має право вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до закінчення прийому пропозицій, визначених замовником.
У додатках 2 та 4 документації на вищевказану закупівлю було чітко зазначено, що УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПОВИНЕН НАДАТИ В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ЗАПОВНЕНИЙ ЗА ФОРМОЮ ДОДАТОК ДОКУМЕНТАЦІЇ. НЕВИКОНАННЯ ВИМОГ ДОКУМЕНТАЦІЇ УЧАСНИКОМ ПРИЗВОДИТЬ ДО ЇЇ ВІДХИЛЕННЯ. Однак, ФОП Мілова Ірина Миколаївна у складі своєї пропозиції не надала інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (додаток 2) та заповнений та підписаний проект договору з додатками (додаток 4).
Пунктом 9.2 Порядку передбачено, що однією з виключних підстав дискваліфікації є те, що пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі.
Щодо вимоги згідно додатку 3 документації повідомляємо. Існують випадки, коли у фізичної особи-підприємця працюють найняті працівники та фізична особа-підприємець уповноважує їх підписувати пропозицію та документи, тому документацією передбачена така вимога.
Враховуючи вищевикладене, замовник відповідно до пункту 9.2 розділу 9 Порядку відхилив пропозицію учасника ФОП Мілова Ірина Миколаївна як таку, що не відповідає умовам закупівлі.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій