Роботи з капітального ремонту стел та пішохідної зони меморіального комплексу «Слава» по Білгородському шосе. Додаткові роботи (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
8 445 198,00 UAH
UA-2017-07-14-001657-b ea8cbdb422cf43cfae5d301876966210
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження замовника: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа замовника: Рогаль Світлана
+380577252384
ZAKUPIVLIA_SDO@UKR.NET

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 21 липня 2017 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 липня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 липня 2017 09:00
Початок аукціону: 01 серпня 2017 12:10
Очікувана вартість: 8 445 198,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 42 226,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з капітального ремонту стел та пішохідної зони меморіального комплексу «Слава» по Білгородському шосе. Додаткові роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Работы
Роботи з капітального ремонту стел та пішохідної зони меморіального комплексу «Слава» по Білгородському шосе. Додаткові роботи (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61070, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

14 липня 2017 16:32
Електронний цифровий підпис
14 липня 2017 16:31
Тендерна документація.doc
14 липня 2017 16:31
Додаток № 5.doc
14 липня 2017 16:31
Додаток № 4.docx
14 липня 2017 16:31
Додаток № 3.docx
14 липня 2017 16:31
Додаток № 1.doc
14 липня 2017 16:31
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 серпня 2017 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД" 8 443 448,00
UAH з ПДВ
8 316 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БРЕНД-КОРВЕТ 8 445 000,00
UAH з ПДВ
8 318 322,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2017 10:20
Довідка 3.pdf
08 серпня 2017 10:20
Довідка 2.pdf
08 серпня 2017 10:20
Довідка 1.pdf
28 липня 2017 20:30
Guarantee_40 000 UAH.7z

Публічні документи

27 липня 2017 15:19
Тендерна пропозиція.rar

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД"
#37191980
Переможець 8 316 770,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2017 10:38

Документи

04 серпня 2017 10:38
sign.p7s
04 серпня 2017 10:37
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2017 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕХНІКАБУД"
#37191980
8 316 770,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 серпня 2017 10:38
sign.p7s
04 серпня 2017 10:37
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 серпня 2017 17:35
договірна ціна 2017-2018.pdf укладений
16 серпня 2017 17:35
договірна ціна 2017.pdf укладений
16 серпня 2017 17:35
договір.pdf укладений
16 серпня 2017 17:35
sign.p7s зміни до договору
16 листопада 2017 15:32
sign.p7s зміни до договору
15 листопада 2017 18:00
Договірна ціна.pdf зміни до договору
15 листопада 2017 18:00
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
15 листопада 2017 18:00
sign.p7s зміни до договору
17 серпня 2017 12:44
додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
17 серпня 2017 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2017
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу «VІ. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 660
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2017
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2017
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2017 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи». 2. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 3 239 801 грн. 40 коп. (три мільйони двісті тридцять дев’ять тисяч вісімсот одна грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 539 966 грн. 90 коп.». 3. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2017 році за рахунок коштів міського бюджету складає 3 239 801 грн. 40 коп. (три мільйони двісті тридцять дев’ять тисяч вісімсот одна грн. 40 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 539 966 грн. 90 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4)». 4. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5)». 5. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2017р. Період виконання робіт: серпень 2017р.– грудень 2017р.». 6. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2017 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань». 7. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 660
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 серпня 2017 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 239 801,40
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку