Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вогнегасники
Очікувана вартість
42 126,00 UAH
UA-2017-07-14-001468-b ● 4a0706c42bd04d99a84c3c89c06963c6
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02141957 |
Місцезнаходження: | 93000, Україна , Луганська обл., м. Рубіжне, просп. Переможців, 28 |
Контактна особа: |
Наталія Колодяжна +380645361358 rub_miskuo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2017 15:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 липня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2017 00:00 |
Початок аукціону: | 21 липня 2017 14:28 |
Очікувана вартість: | 42 126,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,71% |
Інформація про предмет закупівлі
Доставка за рахунок постачальника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
59 штуки
Вогнегасники
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93000, Україна, Луганська область, м. Рубіжне, просп. Переможців, буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2017
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 липня 2017 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 липня 2017 15:48 |
договір вогнегасники на 2017.doc | |
14 липня 2017 15:48 |
технічні вимоги до вогнегасників.doc | |
14 липня 2017 15:48 |
Вимоги до учасника (вогнегасники) .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-14-001468-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:38188041
Дата подання: 26 липня 2017 09:39
оскарження результату аукцыону
вважаємо оголошення перемодця не правильним
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 липня 2017 10:38
Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 9.1 Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. При цьому пунктом 9.2 Порядку визначено виключні підстави дискваліфікації, а саме: пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Учасник, який запропонував за результатами аукціону найнижчу пропозицію, відповідає умовам Закупівлі і на даний час письмово не відмовився від підписання договору.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність, та інші.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону.
У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Згідно з пунктом 9.1 Порядку замовник розглядає учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. При цьому пунктом 9.2 Порядку визначено виключні підстави дискваліфікації, а саме: пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі; учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Учасник, який запропонував за результатами аукціону найнижчу пропозицію, відповідає умовам Закупівлі і на даний час письмово не відмовився від підписання договору.
При провадженні діяльності у сфері публічних (державних) закупівель замовники керуються базовими принципами, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність, та інші.
Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовники оцінюють пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 липня 2017 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Маловик Ігор Вікторович |
23 954,00
UAH з ПДВ
|
22 686,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СХІД ПОЖБЕЗПЕКА" |
33 630,00
UAH з ПДВ
|
22 687,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Дочірнє підприємство "Харківспецзбут" |
35 400,00
UAH з ПДВ
|
22 698,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВКФ "Промпобутресурс" |
34 515,00
UAH з ПДВ
|
23 570,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ С-МАСТЕР |
37 760,00
UAH з ПДВ
|
34 987,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОР'ЄВ МИХАЙЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
35 046,00
UAH з ПДВ
|
35 046,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕРДЕТАЛЬ" |
38 350,00
UAH з ПДВ
|
38 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Маловик Ігор Вікторович #3002621819 |
Переможець |
22 686,99
UAH з ПДВ
|
25 липня 2017 16:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2017 10:46
|
Додаток №1.pdf | укладений |
04 серпня 2017 10:43
|
Договір №78.pdf | укладений |
04 серпня 2017 10:43
|