Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cерверне обладнання
Server hardware
Очікувана вартість
49 200 000,00 UAH
UA-2017-07-14-000392-a 57aa561633674081ab0617f7accfcd34
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шпильова Тетяна

+380442777670 SHPYLOVA@COURT.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Контактна особа: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Слоніцький Олександр Євгенійович
(044) 277-76-09
slon@court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Judicial Administration of Ukraine
National ID: 26255795
Contact point: Шпильова Тетяна
+380442777670
SHPYLOVA@COURT.GOV.UA
Additional contacts: Slonitskyi Oleksandr Yevgenovych
(044) 277-76-09
slon@court.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 14 липня 2017 18:49
Звернення за роз’ясненнями: до 10 жовтня 2017 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 жовтня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2017 11:00
Початок аукціону: 20 листопада 2017 14:41
Очікувана вартість: 49 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 492 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 14 липня 2017 18:49
Enquiries until: 10 жовтня 2017 11:00
Complaints submission until: до 16 жовтня 2017 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 жовтня 2017 11:00

Information

Estimated total value: 49 200 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 492 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Машини для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 – (серверне обладнання)
Data processing system (hardware component) DK Code 021:2015-30210000-4 (server hardware)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
248 шт
Cерверне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, місцеві та апеляційні суди (Згідно з Додатком 3 до проекту договору, викладеному в Додатку 2 тендерної документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Server hardware
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 01 грудня 2017

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 жовтня 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 6 Лист - згода в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 3 Технічні вимоги в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Додаток 2 Проект договору про закупівлю в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Тендерна документація в новій редакції від 11.10.2017.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Перелік змін до тендерної документації_від 11_10_2017 -.pdf
11 вересня 2017 21:31
1_1Перелік змін до Тендерної документації 11.09.2017.doc
15 серпня 2017 11:53
Оголошення про проведення відкритих торгів англ. мовою в новій редакції.pdf
15 серпня 2017 11:53
Оголошення про проведення відкритих торгів в новій редакції.pdf
15 серпня 2017 11:35
Перелік змін до Тендерної документації_15_08_2017 -.doc
14 серпня 2017 18:53
Перелік змін до Додатку 3 до тендерної документації 14_08_2017.doc
14 липня 2017 18:46
Тендерна документація по закупівлі серверного обладнання.pdf
12 жовтня 2017 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 21:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 21:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 21:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2017 21:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2017 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 серпня 2017 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2017 18:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 липня 2017 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 6 Лист - згода в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:06
Додаток 6 Лист-згода в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Додаток 6 Лист-згода в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Додаток 6 Лист-згода.pdf
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:06
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Додаток 5 Вимоги до банківської гарантії.pdf
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:05
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Додаток 4 Вимоги до електронної банківської гарантії.pdf
12 жовтня 2017 14:03
Додаток 3 Технічні вимоги в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:05
Додаток 3 Технічні вимоги в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Додаток 3 Технічні вимоги в новій редакції.pdf
14 серпня 2017 18:53
Додаток 3 Технічні вимоги в новій редакції 14.08.2017.doc
14 липня 2017 18:46
Додаток 3 Технічні вимоги.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Додаток 2 Проект договору про закупівлю в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:05
Додаток 2 Проект договору про закупівлю в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Додаток 2 Проект договору про закупівлю в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Додаток 2 Проект договору про закупівлю.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:05
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Додаток 1 Форма тендерної (цінової) пропозиції.pdf
12 жовтня 2017 14:02
Тендерна документація в новій редакції від 11.10.2017.pdf
11 вересня 2017 21:05
Тендерна документація в новій редакції 11.09.2017.pdf
15 серпня 2017 11:35
Тендерна документація в новій редакції від 15.08.2017.pdf
14 серпня 2017 18:53
Тендерна документація в новій редакції _14_08_2017.doc
12 жовтня 2017 14:02
Перелік змін до тендерної документації_від 11_10_2017 -.pdf
11 вересня 2017 21:28
1_1Перелік змін до Тендерної документації 11.09.2017.doc
11 вересня 2017 21:05
1Перелік змін до Тендерної документації 11.09.2017.doc
11 вересня 2017 21:31
1_1Перелік змін до Тендерної документації 11.09.2017.doc
15 серпня 2017 11:53
Оголошення про проведення відкритих торгів англ. мовою в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою.pdf
15 серпня 2017 11:53
Оголошення про проведення відкритих торгів в новій редакції.pdf
14 липня 2017 18:46
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
15 серпня 2017 11:35
Перелік змін до Тендерної документації_15_08_2017 -.doc
14 серпня 2017 18:53
Перелік змін до Додатку 3 до тендерної документації 14_08_2017.doc
14 липня 2017 18:46
Тендерна документація по закупівлі серверного обладнання.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Авторизаційний лист виробника
Дата подання: 26 липня 2017 09:38
Дата відповіді: 28 липня 2017 14:48
Прошу відповісти на питання, що виникли у зв'язку із вимогами 6,7 на сторінці 52 Додатку 3 ТД: "Якщо Учасник не є оригінальним виробником серверного обладнання (а також джерела безперебійного живлення), що пропонується для постачання, то він у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника серверу (або офіційного представництва в Україні) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов'язань..." 1) Чи має бути надано учасником в складі своєї тендерної пропозиції підтвердження, що українська компанія яка надала авторизаційний лист є офіційним представництвом виробника або є прийнятним для відповідності умовам тендерної документації якщо її назва часково співпадатиме із назвою компаніїї виробника? 2) Чи вимагається надання учасником в складі своєї тендерної пропозиції підтвердження повноважень свідчити від особи виробника (у вигляді копії довіреності або power of attorney) для особи, яка на бланку, що за своїми ознаками нагадує корпоративний стиль виробника, гарантує від особи виробника відповідність запропонованого товару технічним вимогам Замовника, або є прийнятним для відповідності умовам тендерної документації якщо такий документ буде підписаний неавторитетними особами із сумнівними повноваженнями?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, тендерна документація Замовника повністю відповідає вимогам статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
У відповідності до частини 1 статті 25 Закону Учасник подає тендерну пропозицію в електронному вигляді через електронну систему закупівель у відповідності до умов тендерної документації.
Згідно з частиною 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З огляду на зазначене, у Замовника є права, передбачені Законом, для перевірки інформації, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції.
Гарантія виробника ДБЖ на батарею
Дата подання: 27 липня 2017 19:33
Дата відповіді: 01 серпня 2017 09:29
Прошу відповісти на питання, що виникли у зв'язку із вимогою 7 на сторінці 52 Додатку 3 ТД: "Учасник повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні) щодо підтвердження статусу Учасника та його повноважень на постачання такого обладнання, та забезпечення гарантійних зобов'язань на всі компоненти, в тому числі і на батарею, із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником" та сутнісно-змістовно пов'язані із нею єдині вимоги для всіх джерел безперебійного живлення, що передбачені закупівлею "Строк дій гарантії від виробника джерела безперебійного живлення не менше 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею." Як відомо, батарея вважається витратним матеріалом в складі джерела безперебійного живлення і жоден виробник не приймає на себе гарантію по ній адже не може проконтролювати додержання експлуатантом дуже критичних умов, що забезпечують довгий строк служби батарей. Але, виходячи із сформульованих замовником вимог, ця закупівля проводиться серед учасників, що винайдуть можливість залучити до співробітництва виробників джерел безперебійного живлення, які погодяться власним коштом заміняти необачно знищені експлуатантом батареї. 1) Чи повинен виробник джерела безперебійного живлення підтвердити в оригіналі авторизаційного листа, який надається учасником в складі пропозиції, що виробник джерела безперебійного живлення гарантує 60 місяців експлуатації батареї в складі джерела безперебійного живлення та за свій власний рахунок замінить її у разі виходу батареї із ладу за будь-яких причин? 2) Впродовж якого терміну в годинах після отримання повідомлення про вихід із ладу батареї в джерелі безперебійного живлення виробник джерела безперебійного живлення має гарантувати заміну батареї за адресами розташування серверного обладнання на місцях експлуатації і підтвердити цей термін в оригіналі авторизаційного листа, який надається учасником в складі пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Згідно з вимогою 7 на сторінці 52 Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні) щодо підтвердження статусу Учасника та його повноважень на постачання такого обладнання, та забезпечення гарантійних зобов’язань протягом 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею, із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником.
При цьому, термін гарантійної підтримки безпосередньо виробником джерела безперебійного живлення повинен складати не менше 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею. Обсяг гарантійної підтримки від виробника джерела безперебійного живлення на всі компоненти, в тому числі і на батарею, має бути не меншим, ніж визначено у Додатку 3 до тендерної документації.
2) Обсяг гарантійної підтримки від виробника джерела безперебійного живлення на всі компоненти, в тому числі і на батарею, має бути не меншим ніж визначено у додатках 2, 3 до тендерної документації.
Гарантія на батареї в джерелах безперебійного живлення
Дата подання: 28 липня 2017 10:01
Дата відповіді: 01 серпня 2017 17:04
Відомо, що навіть при найліпших умовах експлуатації найякісніші зразки батарей в джерелах безперебійного живлення втрачають не менше 10% своєї ємності на рік через природні процеси старіння хімічних елементів. Таким чином, якщо на дату постачання новими джерела безперебійного живлення відповідатимуть вимогам тендерної документації "час роботи при навантаженні 50% не менше 12 хв.", то вже через рік цей показник знизиться до 10,5 хв., через три роки - до 8 хв., а на практиці - значно гірше. 1) Чи має виробник поставлених в рамках закупівлі джерел безперебійного живлення заміняти батареї в тих джерелах безперебійного живлення, стосовно яких отримає відповідне звернення від замовника про зниження параметру "час роботи при навантаженні 50%" нижче встановленого показника 12 хв.? 2) Чи має виробник поставлених в рамках закупівлі джерел безперебійного живлення заміняти батареї в джерелах безперебійного живлення, що втратили частину своєї ємності із природних причин старіння хімічних елементів, за свій власний рахунок впродовж 60 місяців в рамках взятих на себе гарантій в авторизаційному листі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час використання за призначенням будь-якого пристрою, у тому числі джерела безперебійного живлення, до складу якого входять електронні компоненти та акумуляторні батареї, відбувається знос. Ступінь зносу залежить від сукупність факторів, що діють на виріб при його експлуатації і впливають на його функціювання й працездатність.
Виробник поставлених в рамках закупівлі джерел безперебійного живлення повинен заміняти батареї в джерелах безперебійного живлення, які відповідатимуть гарантійним умовам для заміни батареї. Умови для заміни батареї повинні бути вказані в гарантійному талоні та/або на сайті виробника.

1) Відповідно до пункту 2.2. Розділу 2 Додатку 2 (проект договору) до тендерної документації, товар повинен бути новим, невикористаним, не мати дефектів, пов’язаних з розробкою, матеріалами, якістю виготовлення.
При цьому, в змісті Додатку 2 (проект договору) та додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації, можливість нормального зносу запропонованого товару (амортизації) не обмежується.

2) Обсяг гарантійної підтримки від виробника джерела безперебійного живлення на всі компоненти, в тому числі і на батарею, має бути не меншим ніж визначено в умовах Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації.
У змісті Додатку 2 (проект договору) та додатку 3 (технічне завдання) до тендерної документації, можливість нормального зносу запропонованого товару (амортизації), - не обмежується.
Обсяг гарантійної підтримки від виробника джерела безперебійного живлення на всі компоненти, в тому числі і на батарею, має бути не меншим ніж визначено в умовах Додатку 2 та Додатку 3 до тендерної документації.
Про вимоги Додатка 3
Дата подання: 28 липня 2017 11:32
Дата відповіді: 01 серпня 2017 17:08
Наша компанія ТОВ «Українські комп’ютерні рішення» займає стабільну позицію на українському ринку послуг в сфері інформаційних технологій. Ми плануємо надати тендерну пропозицію спільно із одним із визнаних лідерів на світовому ринку серверного обладнання - компанією Jianguo-Zhao Enterprise, яка є виробником серверів повністю задовольняючих всім вимогам тендерної документації. Прошу надати відповідь чи задовольняє вимогам Додатку 3 тендерної документації (п.6 стор. 52) надання нами в пропозиції листа від ТОВ "Jianguo-Zhao Україна" за підписом керівника напрямку серверів, систем збереження даних та мережних пристроїв в Україні або керівника серверного підрозділу в Україні, в якому підтверджується кваліфікація та повноваження Учасника на постачання обладнання виробництва Jianguo-Zhao Enterprise, його подальше технічне обслуговування та забезпечення гарантійних зобов'язань, із підтвердженням авторизованого партнерського статусу Учасника, повним переліком запропонованого обладнання Jianguo-Zhao Enterprise та підтвердженням відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням терміну та парт-номеру гарантійної підтримки безпосередньо виробником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації: «Якщо Учасник не є оригінальним виробником серверного обладнання, що пропонується для постачання, то він у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника серверу (або офіційного представництва в Україні) щодо кваліфікації та повноважень Учасника на постачання відповідного обладнання, його подальше технічне обслуговування, та забезпечення гарантійних зобов’язань. У листі повинно бути наведено підтвердження статусу Учасника як авторизованого партнера виробника, повний перелік запропонованого Учасником до даної закупівлі обладнання даного виробника, підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника із зазначенням терміну та парт-номеру гарантійної підтримки безпосередньо виробником.»
Листи мають бути підписані уповноваженими на це особами Виробником або його офіційним представництвом в Україні.
Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій або копій документів в кольоровому вигляді (за підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою).
Учасник несе відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції.
Ваша відповідь 28.07 щодо питання про Авторизаційний лист виробника
Дата подання: 28 липня 2017 17:21
Дата відповіді: 01 серпня 2017 17:10
З огляду на неоднозначність наданої відповіді, прошу шановного Замовника уточнити, чи застосує Замовник передбачене Законом право перевірки інформації, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції для підтвердження повноважень особи, що підпише авторизаційний лист від виробника серверу та джерела безперебійного живлення?
Відповідь: Згідно з частиною 7 статті 28 Закону Замовник МАЄ ПРАВО звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З огляду на зазначене, Замовник, у разі необхідності, може скористатися правом, що визначене частиною 7 статті 28 Закону.
Повноваження на підпис авторизаційниого листа від виробника
Дата подання: 28 липня 2017 17:23
Дата відповіді: 01 серпня 2017 17:12
Переконливо прошу шановного Замовника надати однозначну відповідь, чи є прийнятним для відповідності умовам тендерної документації якщо авторизаційний лист від виробника сервера та виробника джерела безперебійного живлення буде підписаний особами без належних на то повноважень?
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації, якщо Учасник не є оригінальним виробником серверного обладнання, джерела безперебійного живлення, що пропонується для постачання, то він у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал авторизаційного листа/листів від виробника серверу (або офіційного представництва в Україні), від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні). Листи мають бути підписані уповноваженими на це особами Виробником або його офіційним представництвом в Україні.
Усі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель, у вигляді сканованих копій оригіналів документів або нотаріально посвідчених копій або копій документів у кольоровому вигляді (за підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою).
Учасник несе відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції.
питання по вимозі 7 на сторінці 52
Дата подання: 28 липня 2017 21:55
Дата відповіді: 02 серпня 2017 14:23
Шановний Замовник! Прошу відповісти на питання, що виникло у зв'язку із вимогою 7 на сторінці 52 Додатку 3 ТД: "Учасник повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні) щодо підтвердження статусу Учасника та його повноважень на постачання такого обладнання, та забезпечення гарантійних зобов'язань на всі компоненти, в тому числі і на батарею, із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником". Чи коректно розуміємо певну неоднозначність тлумачення послідовності "...та..., та..." у реченні таким чином, що в оригіналі авторизаційного листа від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні) має бути: 1) підтверджений статус Учасника та 2) підтверджені його (Учасника) повноваження на постачання такого обладнання, та забезпечення (ним, Учасником) гарантійних зобов'язань на всі компоненти, в тому числі і на батарею, 3) із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником ??
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно з вимогами тендерної документації: «Учасник повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні) щодо підтвердження статусу Учасника та його повноважень на постачання такого обладнання, та забезпечення гарантійних зобов’язань на всі компоненти, в тому числі і на батарею, із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником.».
Таким чином, має бути підтвердження статусу Учасника та його повноважень на постачання такого обладнання, забезпечення Виробником гарантійних зобов’язань на всі компоненти, в тому числі і на батарею із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо Виробником.
Термін ремонту батареї в годинах
Дата подання: 01 серпня 2017 13:49
Дата відповіді: 04 серпня 2017 09:47
Дякую шановному замовнику за надану відповідь 01 серпня 2017 09:29 на питання "Гарантія виробника ДБЖ на батарею". Але, надана відповідь на друге питання не є вичерпною. Адже, після відповіді залишилося нез’ясованим питання 2 питання Учасника. Додаток 2 до тендерної документації (на який Ви посилаєтеся) не містить жодних формулювань параметрів необхідної технічної підтримки. У Додатку 3 до тендерної документації до параметрів необхідної технічної підтримки джерела безперебійного живлення на всі компоненти, в тому числі і на батарею мають відношення наступні формулювання: - "Строк дій гарантії від виробника джерела безперебійного живлення не менше 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею." (повторені тричі до різних позицій ДБЖ); - "Строк гарантії на джерело безперебійного живлення повинен складати не менше 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею, шо забезпечується гарантією безпосередньо від виробника відповідного обладнання. Відновлення працездатності джерела безперебійного живлення повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду із заміною запчастин після отримання запиту на обслуговування." Жодне із визначень не відповідає на поставлене Учасником питання "Впродовж якого терміну в годинах після отримання повідомлення про вихід із ладу батареї в джерелі безперебійного живлення виробник джерела безперебійного живлення має гарантувати заміну батареї за адресами розташування серверного обладнання на місцях експлуатації?". Ми змушені повторно звертатися за відповідю на важливе питання, відповідь на яке необхідна для оцінки виробником вартості врахованої технічної підтримки. Прошу Замовника відповісти: Впродовж якого терміну в годинах після отримання постачальником або виробником джерела безперебійного живлення повідомлення про вихід із ладу джерела безперебійного живлення або батареї в джерелі безперебійного живлення має бути здійснений ремонт джерела безперебійного живлення та заміна батареї на місці встановлення обладнання в приміщенні суду?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Гарантійне відновлення працездатності серверного обладнання, що включає джерело безперебійного живлення, повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки згідно умов тендерної документації.
Також Замовник у Додатку 3 до тендерної документації зазначив вимоги до ДБЖ, де вказано, що в комплекті повинно бути програмне забезпечення з функціями моніторингу стану ДБЖ, що дозволить вчасно (заздалегідь) виявити початок виходу з ладу батареї та замінити батарею до виникнення випадку повної відмови та зупинки роботи.
Допустимі хвилини простою ДБЖ
Дата подання: 01 серпня 2017 13:54
Дата відповіді: 04 серпня 2017 09:49
Через скільки годин після повідомлення Замовником постачальника або виробника джерела безперебійного живлення про вихід із ладу джерела безперебійного живлення або батареї в джерелі безперебійного живлення має бути здійснений ремонт джерела безперебійного живлення та заміна батареї на місці встановлення обладнання в приміщенні суду?
Відповідь: Гарантійне відновлення працездатності серверного обладнання, що включає джерело безперебійного живлення, повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки згідно умов тендерної документації.
Також Замовник у Додатку 3 до тендерної документації зазначив вимоги до джерела безперебійного живлення, де вказано що в комплекті повинно бути програмне забезпечення з функціями моніторингу стану ДБЖ, що дозволить вчасно (заздалегідь) виявити початок виходу з ладу батареї та замінити батарею до виникнення випадку повної відмови та зупинки роботи.
Підтвердження повноважень на підпис авторизаційниого листа від виробника
Дата подання: 02 серпня 2017 20:17
Дата відповіді: 07 серпня 2017 11:45
Дякую замовника за Вашу вичерпну відповідь 01 серпня 2017 17:12 на питання "Повноваження на підпис авторизаційниого листа від виробника". В ній значиться, що "...Листи мають бути підписані уповноваженими на це особами Виробником або його офіційним представництвом в Україні" Прошу повідомити, якими документами в складі пропозиції Учасника мають бути підтверджені повноваження особ, уповноважених на підпис авторизаційних листів Виробником або його офіційним представництвом в Україні?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вимагає додаткових документів, окрім тих, що зазначені в тендерній документації. При цьому, надання учасником документів, які не передбачені тендерною документацією, не є порушенням зі сторони Учасника.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2017-07-14-000392-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 27 липня 2017 17:21
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги
Для всіх типів серверів, що передбачені закупівлею, сформульована на сторінках Додатку 3 ТД єдина вимога "Строк дії гарантії не менше 60 місяців на всі компоненти від виробника сервера з відновленням працездатності сервера протягом не більше 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки на веб-сайті виробника, та/або за телефонним зверненням, із заміною запчастин (окрім жорстких дисків, які залишаються у Замовника). Необхідно вказати парт-номер відповідної гарантії виробника та надати роздруківку і посилання на сайт виробника з описом запропонованої гарантії."
Навіть поверхневий аналіз доступної публічно інформації переконує, що жоден із авторитетних виробників серверного обладнання не декларує критичний рівень підтримки - відновлення працездатності протягом 6 годин у ВСІХ географічних пунктах, де замовником планується розміщення обладнання. Виробники, що володіють найбільш розвиненою сервісною мережею на Україні - DELL та HPE підтверджують свої можливості із здійсення такої підтримки точково лише в окремих обласних центрах (Свідченням цього прикладена карта із сайту HPE). Таким чином, в своїй документації замовник виклав свідомо нездійснену вимогу, яка, з одного боку, необгрунтовано усуне конкуренцію цілком зрілих пропозицій учасників в тому числі економічно вигідних. З другого боку, реально нездійснена вимога змусить зацікавлених виробників брехати та фальсифікувати свідчення і завищувати свої ціни в усвідомені створених замовником умов для послаблення конкуренції. По факту, Замовник не отримає ані якісного сервісу, ані конкуренції економічно досконалих пропозиції в результаті своїх помилок. Для виправлення ситуації пропонуємо сформулювати можливість здійснювати критичний рівень сервісу виробником із залученням додаткових можливостей учасника, спеціально розгорнутих для цілей цього проекту. Та прийняти гарантії учасника за якість та своєчасність його надання. Адже, фактично, замовник в будь-якому разі не має фінансових важелів впливу на нечесного виконавця, а учасник-переможець фінансово відповідальний через укладений договор.

!!!У зв'язку із викладеним вимагаємо: Вимогу 11 на сторінці 48 та вимогу 11 на сторінці 49 та вимогу 11 на сторінці 51 Додатку 3 ТД викласти у такій редакціїї:
"Строк дії гарантії не менше 60 місяців на всі компоненти від виробника сервера. Учасник забезпечує відновлення працездатності сервера протягом не більше 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки, та/або за телефонним зверненням, із заміною запчастин (окрім жорстких дисків, які залишаються у Замовника). Необхідно надати опис запропонованої гарантії та сервісної мережі для її здійснення за адресами розташування серверного обладнання на місцях експлуатації."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2017 09:43
Відповідно до вимог тендерної документації строк гарантії на сервер повинен складати не менше 60 місяців на всі компоненти, що забезпечується гарантією безпосередньо від виробника відповідного обладнання.
Гарантійне відновлення працездатності серверів повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки на веб-сайті виробника, та/або за телефонним зверненням із заміною запчастин. Замовник не повертає жорсткі диски, що вийшли з ладу. Рівень сервісної підтримки не гірше ніж CTR (Call to Repair) – відновлення працездатності протягом 6 годин при виникненні інцидентів з апаратною частиною після отримання виробником відповідного звернення від замовника шляхом його реєстрації та надання ідентифікаційного номеру цього звернення разом з зазначенням часу, з якого починається строк проведення процедур по усуненню несправностей.
Зазначена вимога зумовлена необхідністю підвищення рівня безперебійної роботи суду, у тому числі забезпечити надійну роботу автоматизованої системи документообігу суду, у першу чергу пов’язану із здійсненням автоматизованого розподілу судових справ.
Парт-номер продукту відповідної гарантійної підтримки включається до специфікації обладнання. Таким чином Замовник здійснює закупівлю гарантії від виробника як складову товару так само, як і безпосередньо товару у Переможця торгів.
З огляду на викладене, Замовник не вбачає за необхідне вносити змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-07-14-000392-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 28 липня 2017 16:55
Вимога необхідності підтвердження повноважень
На підставі Вашої відповіді 28 липня 2017 14:48 на питання "Авторизаційний лист виробника" 26 липня 2017 09:38 робиться висновок, що Замовник на свій розсуд використає або не застосує передбачене Законом право перевірки інформації, яка надана Учасником у складі тендерної пропозиції.
Для уникнення підстав для підозри замовника у маніпуляціях цим правом та вибірковим його застосуванням вимагаємо доповнити вимогу 9 на стор. 52 уточненням, що унеможливить зловживання: "Повноваження осіб, що підписують листи від особи виробників, мають бути підтверджені наданими в складі пропозиції копіями довіреності"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 серпня 2017 17:28
Відповідно до вимог Глави 17 Цивільного кодексу України юридична особа (або інший суб’єкт господарської діяльності) на свій вибір обирає форму представництва. Однією із форм представництва є представництво за довіреністю. У зв’язку з чим Замовник не може вимагати від Учасників підтвердження представництва, обмежуючись ВИКЛЮЧНО вимогою про надання довіреності, так-як це буде дискримінаційною умовою.
Учасник несе персональну відповідальність за достовірність інформації, яку він надає в складі тендерної пропозиції. Замовник не вимагає додаткових документів, окрім тих, що вказані в тендерній документації. При цьому, надання учасником документів, які не передбачені в умовах тендерної документації, - не є порушенням зі сторони Учасника.
Також, наголошуємо, що Замовник згідно зі статтею 28 Закону «Про публічні закупівлі» на свій розсуд застосовує або не застосує передбачене Законом право перевірки інформації.
З огляду на викладене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-07-14-000392-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 01 серпня 2017 14:01
Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги
Дякую шановному замовнику за надану відповідь 01 серпня 2017 09:29 на питання "Гарантія виробника ДБЖ на батарею". Але, надана відповідь на друге питання не є вичерпною. Адже, після відповіді залишилося нез’ясованим питання 2 питання Учасника.
Додаток 2 до тендерної документації (на який Ви посилаєтеся) не містить жодних формулювань параметрів необхідної технічної підтримки.
У Додатку 3 до тендерної документації до параметрів необхідної технічної підтримки джерела безперебійного живлення на всі компоненти, в тому числі і на батарею мають відношення наступні формулювання:
- "Строк дій гарантії від виробника джерела безперебійного живлення не менше 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею." (повторені тричі до різних позицій ДБЖ);
- "Строк гарантії на джерело безперебійного живлення повинен складати не менше 60 місяців на всі компоненти, в тому числі і на батарею, шо забезпечується гарантією безпосередньо від виробника відповідного обладнання. Відновлення працездатності джерела безперебійного живлення повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду із заміною запчастин після отримання запиту на обслуговування."
Жодне із визначень не відповідає на поставлене Учасником питання "Впродовж якого терміну в годинах після отримання повідомлення про вихід із ладу батареї в джерелі безперебійного живлення виробник джерела безперебійного живлення має гарантувати заміну батареї за адресами розташування серверного обладнання на місцях експлуатації?".
Ми змушені повторно звертатися за відповіддю на важливе питання, відповідь на яке необхідна для оцінки виробником вартості врахованої технічної підтримки:
Впродовж якого терміну в годинах після отримання повідомлення про вихід із ладу батареї в джерелі безперебійного живлення виробник джерела безперебійного живлення має гарантувати заміну батареї за адресами розташування серверного обладнання на місцях експлуатації?
Вимагаємо для усунення неоднозначності тлумачення вимог доповнити пункт 5 на сторінці 52 Додатку 3 до тендерної документації вимогою "Відновлення працездатності джерела безперебійного живлення, в тому числі і заміна батареї у випадку погіршання її параметрів протягом не більше 6 годин з моменту повідомлення Постачальника про необхідність вжити заходів для відновлення працездатності джерела безперебійного живлення"

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2017 09:54
У відповідності до технічних вимог, які визначені в Додатку 3 до тендерної документації, предметом закупівлі є серверне обладнання. Зазначене серверне обладнання складається з окремих компонентів, поміж яких джерело безперебійного живлення.
У пункті 11 Додатку 3 до тендерної документації (по трьох типах серверного обладнання) передбачено наступне: «… відновлення працездатності сервера протягом не більше 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки…».
Враховуючи, що джерело безперебійного є складовою серверного обладнання, відновлення працездатності джерела безперебійного живлення має бути здійснено протягом строку, наведеного в пункті 11 Додатку 3 до тендерної документації (по трьох типах серверного обладнання).
Також у пункті 12 Додатку 3 до тендерної документації (по трьох типах серверного обладнання) зазначено вимоги до ДБЖ, де вказано, що в комплекті повинно бути програмне забезпечення з функціями моніторингу стану ДБЖ, що дозволить вчасно виявити початок виходу з ладу батареї та замінити батарею до виникнення випадку повної відмови та зупинки роботи.
З огляду на викладене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2017-07-14-000392-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 05 серпня 2017 10:04
Уточняючі зміни в ТД
В Додатку 3 ТД замовник виклав вимоги до серверного обладнання типу 1 (сервер та ДБЖ) роздільно до сервера включаючи строк гарантії не менше 60 місяців і вимогу відновлення працездатності саме сервера протягом не більше 6 годин та до ДБЖ вказавши лише строк гарантії не менше 60 місяців.

Також, в Додатку 3 ТД замовник виклав вимоги до серверного обладнання типу 2 (сервер та ДБЖ) роздільно до сервера включаючи строк гарантії не менше 60 місяців і вимогу відновлення працездатності саме сервера протягом не більше 6 годин та до ДБЖ вказавши лише строк гарантії не менше 60 місяців.

Також, в Додатку 3 ТД замовник виклав вимоги до серверного обладнання типу 3 (сервер та ДБЖ) роздільно до сервера включаючи строк гарантії не менше 60 місяців і вимогу відновлення працездатності саме сервера протягом не більше 6 годин та до ДБЖ вказавши лише строк гарантії не менше 60 місяців.

В своїй відповіді 04 серпня 2017 на питання Учасника про термін ремонту батареї в годинах Замовник сформулював нову вимогу гарантійного відновлення вже до серверного обладнання (що включає джерело безперебійного живлення), яке повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки згідно умов тендерної документації. З відповіді Замовника слідує нова інформація про необхідний термін гарантійного відновлення працездатності саме джерела безперебійного живлення включаючи батарею на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки.

В ТД та своїх відповідях на питання Замовник неодноразово наполягав, що вимагає гарантійної підтримки безпосередньо виробником сервера і джерела безперебійного живлення. Тому, виконання цієї нової вимоги виробником має бути підтверджено авторизаційним листом виробника ДБЖ в частині гарантійних забовязань.

У зв’язку із сформульованими новими вимогами Замовника

1) Вимагаємо: Цю нову інформацію відзначити вимогою в тендерній документації та доповнити Додаток 3 ТД формулюванням відповіді Замовника "Гарантійне відновлення працездатності серверного обладнання, що включає джерело безперебійного живлення, повинно здійснюватися на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки згідно умов тендерної документації".

2) Вимагаємо: Також доповнити вимогу про авторизаційний лист виробника ДБЖ, зокрема розділ 7 на стор. 52 викласти у редакції із урахуванням відповіді Замовника: "Учасник повинен надати оригінал авторизаційного листа від виробника джерела безперебійного живлення (або офіційного представництва в Україні) щодо підтвердження статусу Учасника та його повноважень на постачання такого обладнання, та забезпечення гарантійних зобов'язань на всі компоненти, в тому числі і на батарею, із зазначенням терміну гарантійної підтримки безпосередньо виробником та умови її здійснення на місці його встановлення в приміщенні суду протягом не більше ніж 6 годин з моменту відкриття сервісної заявки"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2017 16:41
1) З метою однозначного трактування вимог щодо відновлення працездатності серверного обладнання, що включає джерело безперебійного живлення, до тендерної документації, після прийняття рішення тендерним комітетом, будуть внесені зміни, що стосуються першої частини Вашої вимоги.
2) Згідно з пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, обсяг і зміст документів, які витребуває Замовник в підтвердження пункту 3 частини другої статті 22 Закону, визначається безпосередньо Замовником.
Згідно з частиною 7 статті 28 Закону Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
З урахування зазначеного, Законом не передбачено право потенційного учасника нав’язувати Замовнику зміст вимог тендерної документації.
Звертаємо Вашу увагу, що Замовник не вимагає додаткових документів, окрім тих, що зазначені в тендерній документації. При цьому, надання учасником документів, які не передбачені тендерною документацією, не є порушенням зі сторони Учасника.
З огляду на викладене, Замовник не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації, що стосуються другої частини Вашої вимоги.
З урахування вищезазначеного, Ваша вимога задоволена частково.

Документи подані скаржником

27 липня 2017 17:21
map.jpg

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2017-07-14-000392-a.b5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 10 серпня 2017 20:48
Вимагаємо усунути недоліки тендерної документації
При формуванні тендерної документації Замовник допустив порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) зокрема частини 4 Статті 22 та частини 2 Статті 16 та частини 3 Статті 5 та принципів Статті 3 добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням при здійснені закупівель, внаслідок яких порушено право та законні інтереси Скаржника, як учасника закупівлі, про що йдеться нижче…
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2017 14:26
рішення від 14.08.2017 № 5467+лист Замовнику.PDF
Дата публікації: 15 серпня 2017 14:26
рішення від 31.08.2017 № 6026.PDF
Дата публікації: 05 вересня 2017 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.08.2017 № 6026-р/пк-пз тендерним комітетом Державної судової адміністрації України 11.09.2017 внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 - 30210000-4. Серверне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2017-07-14-000392-а, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення, та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, передбаченому Законом України "Про публічні закупівлі".
Дата виконання рішення замовником: 12 вересня 2017 09:45
Номер скарги: UA-2017-07-14-000392-a.c6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 14 вересня 2017 23:33
Оскарження умов тендеру
В ході розгляду питання 4 скарги ТОВ "Глобал Інтегрейшн Груп" від 10.09.2017 було встановлено та відзначено у рішенні Колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель № 6026-р/пк-пз від 31.08.2017, що “Дії Замовника в частині встановлення наведеної вимоги порушують один з принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, Замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення змін до Документації в цій частині. Разом з цим, враховуючи інформацію, наведену у мотивувальної частині рішення, Замовник допустив порушення, які можливо виправити шляхом внесення змін до Документації. На підставі рішення Замовник оприлюднив Перелік змін до Тендерної документації. Слід відзначити, що вказані зміни не відповідають рішенню Органу оскарження про задоволення вимоги Скаржника про внесення змін у вимогу 11 стосовно всіх типів серверного обладнання та не усувають обмеження конкуренції та дискримінації учасників. Адже, виконання вимоги Замовника у зміненій редакції здійснимо на Україні без підтримки сервісною мережею технічних представництв Учасника (використання яких відкидається Замовником) лише одним серверним виробником – Hewlett-Packard Enterprise B.V. (HPE). Навіть спроби імітувати конкуренцію в тендері кількома учасниками, що пропонують обладнання Hewlett-Packard Enterprise B.V. (HPE) покликані лише намірами Замовника замаскувати усунення від конкуренції інших провідних виробників та безальтернативну закупівлю виробів Hewlett-Packard Enterprise B.V. (HPE). Фактично, для усунення одного порушення – формулювання нездійсненої вимоги – Замовник вдався до іншого порушення – формулювання вимоги, безальтернативно здійсненої лише одним серверним виробником, про що йдеться детально в скарзі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2017 18:41
рішення від 19.09.2017 № 6486+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2017 18:40
рішення від 05.10.2017 № 6993.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2017 18:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.10.2017 № 6993-р/пк-пз, відповідно до частини 2 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" внесено зміни до тендерної документації по закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 – (серверне обладнання).
Дата виконання рішення замовником: 12 жовтня 2017 17:11
Номер скарги: UA-2017-07-14-000392-a.a7
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП", Код ЄДРПОУ:39189678
Дата подання: 30 жовтня 2017 16:37
Скарга на дії Замовника та Протокол розгляду тендерних пропозицій оприлюднений 25 жовтня 2017
Державною судовою адміністрацією України (далі — Замовник) було 14.07.2017 оголошено процедуру закупівлі «Машини для обробки даних (апаратна частина) – за кодом ДК 021:2015 - 30210000-4 (серверне обладнання)» (далі — Закупівля), (відкриті торги з публікацією англійською мовою) (ідентифікатор закупівлі №UA-2017-07-14-000392-a). ТОВ «Глобал Інтегрейшн Груп» (далі – Скаржник) прийняло участь у вищенаведеній процедурі закупівлі та 19.10.2017 надало тендерну пропозицію згідно вимог тендерної документації. За результатами розгляду тендерних пропозицій Замовник 25 жовтня 2017 оприлюднив в електронній системі закупівель prozorro.org.ua рішення, затверджене Протоколом розгляду тендерних пропозицій. В ході розгляду тендерним комітетом наданих тендерних пропозицій Замовник необгрунтовано відхилив пропозицію ТОВ "Глобал Інтегрейшн Груп, відхилив за невиконання вимог пропозицію ТОВ УЛІС СІСТЕМС та проігнорував невиконання учасниками ТОВ ФОЛГАТ ФТК, ТОВ НВП Енглер та ТОВ АЛЬТАІР І К численних законно встановлених тендерною документацією вимог, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Також Замовник допустив порушення норм розгляду пропозицій та оприлюднення результатів. Своїми діями Замовник допустив порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) в частині Принципів здійснення закупівель - об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та в частині порушення регламенту розгляду тендерних пропозицій та оприлюднення результатів, внаслідок яких порушено право Скаржника на добросовісну конкуренцію серед учасників та порушені його законні інтереси як учасника закупівлі, про що йдеться в Скарзі. Ми вклали значні зусилля і ресурси в підготовку якісної пропозиції у відповідності із усіма вимогами тендерної документації. Своїми дискримінаційними діями, необ’єктивною оцінкою та відхиленням нашої пропозиції Замовник ущемив наші законні інтереси в прагненні перемоги на конкурентному аукціоні пропозицією найкращої ціни та вимусив нас звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх законних прав.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 листопада 2017 21:18
Рішеня від 01.11.2017 № 7695 + Лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 листопада 2017 21:18
рішення від 16.11.2017 № 8065.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2017 19:28

Документи подані скаржником

14 вересня 2017 23:32
Dell_ProSupport_1_14_RU.pdf
14 вересня 2017 23:32
HP Foundation Care Data Sheet.pdf
14 вересня 2017 23:33
рішення від 31.08.2017 № 6026.PDF
14 вересня 2017 23:33
Скарга.pdf

Документи подані замовником

02 жовтня 2017 16:36
Додаток 1.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 2.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 3.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 4.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 5.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 6.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 7.pdf
02 жовтня 2017 16:36
Додаток 8.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 9.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 10.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 11.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 12.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 13.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 14.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 15.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 16.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 17.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 18.pdf
02 жовтня 2017 16:37
Додаток 19.pdf
05 жовтня 2017 10:18
Лист АКУ_04 10 2017.pdf
05 жовтня 2017 10:18
DELL.pdf
05 жовтня 2017 10:18
DELL_1.pdf
05 жовтня 2017 10:18
DELL_посилання 1.pdf
05 жовтня 2017 10:18
DELL_посилання 2.pdf
05 жовтня 2017 10:18
FUJITSU.pdf
05 жовтня 2017 10:18
FUJITSU_посилання 1.pdf
05 жовтня 2017 10:18
HPE.pdf
05 жовтня 2017 10:18
HPE_посилання 1.pdf
05 жовтня 2017 10:18
HPE_посилання 2.pdf
05 жовтня 2017 10:18
IBM.pdf
05 жовтня 2017 10:18
IBM_посилання 1.pdf
05 жовтня 2017 10:18
LENOVO.pdf
05 жовтня 2017 10:18
LENOVO_посилання 1.pdf
05 жовтня 2017 10:18
LENOVO_посилання 2.pdf

Документи Органу Оскарження

21 листопада 2017 19:28
рішення від 16.11.2017 № 8065.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2017-07-14-000392-a57aa561633674081ab0617f7accfcd34
Найменування: ДЕРЖАВНА СУДОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 26255795
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Печерський район, ВУЛИЦЯ ЛИПСЬКА, будинок 18/5
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ Фолгат ФТК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2017 15:18
Електронний підпис
19 жовтня 2017 15:17
5_1 Техніка.pdf
19 жовтня 2017 15:17
6_Договор.pdf
19 жовтня 2017 15:17
5_Техніка.pdf
19 жовтня 2017 15:17
4_Кваліфікація.pdf
19 жовтня 2017 15:17
3_Забезпечення.pdf
19 жовтня 2017 15:17
1_Відомості.pdf
18 вересня 2017 15:00
Електронний підпис
18 вересня 2017 14:58
Авторизаційний лист.pdf
18 вересня 2017 10:42
Електронний підпис
18 вересня 2017 10:41
3.pdf
10 серпня 2017 19:58
Електронний підпис
10 серпня 2017 19:57
1.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2017 17:55
Електронний підпис
19 жовтня 2017 17:53
Пропозиція частина 4.pdf
19 жовтня 2017 17:53
Пропозиція частина 2.pdf
19 жовтня 2017 17:53
Пропозиція частина 1.pdf
18 вересня 2017 17:24
Електронний підпис
18 вересня 2017 17:19
Електронний підпис
18 вересня 2017 17:18
Пропозиція частина 4.pdf
18 вересня 2017 17:18
Пропозиція частина 2.pdf
18 вересня 2017 17:18
Пропозиція частина 1.pdf
22 серпня 2017 20:34
Електронний підпис
22 серпня 2017 20:26
Пропозиція частина 4.pdf
22 серпня 2017 20:26
Пропозиція частина 2.pdf
22 серпня 2017 20:26
Пропозиція частина 1.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2017 19:07
Доверенность.pdf
19 жовтня 2017 19:07
Доверенность.pdf.p7s.p7s
19 жовтня 2017 19:07
Лицензия.pdf
19 жовтня 2017 19:07
Лицензия.pdf.p7s.p7s
19 жовтня 2017 19:07
Скрін підтвердження.docx

Публічні документи

19 жовтня 2017 20:13
Технічна частина.pdf
19 жовтня 2017 20:13
Л_ценз_я Григорчук.zip
19 жовтня 2017 20:13
Проект договору.pdf
19 жовтня 2017 20:13
Кваліфікаційна ч. 2.pdf
19 жовтня 2017 20:13
Кваліфікаційна ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛ ІНТЕГРЕЙШН ГРУП"

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Уліс Сістемс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2017 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Фолгат ФТК Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К" Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер" Документи

Публічні документи

19 жовтня 2017 17:55
Електронний підпис
19 жовтня 2017 17:53
Пропозиція частина 4.pdf
19 жовтня 2017 17:53
Пропозиція частина 2.pdf
19 жовтня 2017 17:53
Пропозиція частина 1.pdf
18 вересня 2017 17:24
Електронний підпис
18 вересня 2017 17:19
Електронний підпис
18 вересня 2017 17:18
Пропозиція частина 4.pdf
18 вересня 2017 17:18
Пропозиція частина 2.pdf
18 вересня 2017 17:18
Пропозиція частина 1.pdf
22 серпня 2017 20:34
Електронний підпис
22 серпня 2017 20:26
Пропозиція частина 4.pdf
22 серпня 2017 20:26
Пропозиція частина 2.pdf
22 серпня 2017 20:26
Пропозиція частина 1.pdf

Публічні документи

19 жовтня 2017 20:13
Технічна частина.pdf
19 жовтня 2017 20:13
Л_ценз_я Григорчук.zip
19 жовтня 2017 20:13
Проект договору.pdf
19 жовтня 2017 20:13
Кваліфікаційна ч. 2.pdf
19 жовтня 2017 20:13
Кваліфікаційна ч. 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Фолгат ФТК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТАІР І К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково-виробниче підприємство "Енглер"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 листопада 2017 17:28
Коментар щодо відміни: Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийняла рішення від 16.11.2017 № 8065-р/пк-пз, яким постановила: "Зобов’язати Державну судову адміністрацію України відмінити процедуру закупівлі – "Серверне обладнання", оголошення № UA-2017-07-14-000392-а про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу."