Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні Київської міської клінічної лікарні №2 по вул. Краківська, 13, Дніпровського району м. Києва (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація")
Очікувана вартість
407 834,69 UAH
UA-2017-07-14-000309-c ● ae9daf44791b48c0b55f01762873b049
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київська міська клінічна лікарня №2 |
Код ЄДРПОУ: | 25637595 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Краківська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Воронін Анатолій Васильович 380442926031 kmkl2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Відповідно до Програми економічного та соціального розвитку м. Києва на 2017 рік, затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.01.2017 №3 зі змінами станом на 21.06.2017 року передбачено фінансування на об’єкт Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні КМКЛ №2 по вул. Краківська, 13.
Джерело фінансування – кошти спеціального фонду «Інші надходження» місцевого бюджету. Очікувана загальна вартість закупівлі – 1571,6 тис. грн.
Київською міською клінічною лікарнею №2 проведено відкриті торги за результатами яких переможцем визначено ТОВ «Нові технології» та укладено договір на виконання робіт Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні КМКЛ №2 по вул. Краківська, 13 (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") на суму 1099532,16 грн. У зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації сума договору була зменшена до фактичного обсягу виконання робіт і остаточно склала 1054005,08 грн.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до дефектного акту, але завершення капітального ремонту та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості попереднього договору. Відкорегований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з первинним договором, підрядникові ТОВ «Нові технології», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також зберегти професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники Товариства з обмеженою відповідальністю «Нові технології», які працюють на об’єкті із самого початку капітального ремонту;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення капітального ремонту вцілому;
– забезпечити дотримання вимог діючого законодавства вцілому.
Джерело фінансування – кошти спеціального фонду «Інші надходження» місцевого бюджету. Очікувана загальна вартість закупівлі – 1571,6 тис. грн.
Київською міською клінічною лікарнею №2 проведено відкриті торги за результатами яких переможцем визначено ТОВ «Нові технології» та укладено договір на виконання робіт Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні КМКЛ №2 по вул. Краківська, 13 (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") на суму 1099532,16 грн. У зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації сума договору була зменшена до фактичного обсягу виконання робіт і остаточно склала 1054005,08 грн.
В процесі виконання підрядником договірних зобов’язань виник ряд додаткових робіт, які початково не були включені до дефектного акту, але завершення капітального ремонту та введення в експлуатацію об’єкту без їх виконання є неможливим. Загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості попереднього договору. Відкорегований проект є продовженням робіт та становить невід’ємну частину від первісного проекту. Заміна попереднього виконавця робіт може призвести до:
– несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– несумісності з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, а також уніфікації, стандартизації, так як всі роботи є технологічно пов’язаними;
– призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором та Цивільним кодексом України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем робіт, що є неприпустимим;
– збільшення вартості робіт, через необхідність закладення у кошторис доставки та/або перебазування матеріалів, обладнання та механізмів новим виконавцем робіт;
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо за доцільне доручити виконання даних робіт, які технічно та економічно пов’язані з первинним договором, підрядникові ТОВ «Нові технології», що дозволить:
– забезпечити сумісність або уникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням устаткування, обладнання;
– забезпечити сумісність з вже розпочатим рядом розрізнених будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують належного завершення;
– забезпечити уніфікацію, стандартизацію та сумісність з наявними роботами в цілому;
– призведе до збереження гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені Договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призведе до збереження і збільшення ефективності гарантійного та післягарантійного обслуговування;
– зменшити час виконання робіт, оскільки частина роботи вже виконана, на об’єкті знаходиться відповідне устаткування, матеріали, техніка, змонтовані відповідні інженерно-будівельні конструкції, а також зберегти професійний кадровий інженерно-технічний склад і кваліфіковані робітники Товариства з обмеженою відповідальністю «Нові технології», які працюють на об’єкті із самого початку капітального ремонту;
– підвищити ефективність та забезпечити якісне виконання робіт необхідних для належного завершення капітального ремонту вцілому;
– забезпечити дотримання вимог діючого законодавства вцілому.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 липня 2017 12:02 |
Оскарження наміру укласти договір: | 25 липня 2017 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні Київської міської клінічної лікарні №2 по вул. Краківська, 13, Дніпровського району м. Києва (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні Київської міської клінічної лікарні №2 по вул. Краківська, 13, Дніпровського району м. Києва (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація")
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, Київ, Київ, вул. Краківська, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 липня 2017
—
30 вересня 2017
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
14 липня 2017 11:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ" #19070492 |
Переможець |
407 834,69
UAH з ПДВ
|
14 липня 2017 12:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2017 11:27
|
додаткова доросле переговорна.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2017 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 листопада 2017 15:32
|
дод. 2 до дог. 104.pdf | укладений |
01 листопада 2017 15:27
|
додаткова угода 1 переговорна кап.рем.доросле.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2017 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2017 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 липня 2017 10:50
|
договір 104 кап..pdf | укладений |
26 липня 2017 10:28
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні Київської міської клінічної лікарні №2 по вул. Краківська, 13, Дніпровського району м. Києва (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") | 1 | роботи |
407 834,69
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміна ціни в бік зменшення без зміни обсягу робіт згідно експертного звіту. |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 до договору №104 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 104 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт приміщень в дорослому опіковому відділенні Київської міської клінічної лікарні №2 по вул. Краківська, 13, Дніпровського району м. Києва (45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") | 1 | роботи |
407 834,69
UAH з ПДВ
|