Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція пасажирського терміналу «D» (з розширенням центральної частини будівлі) в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47578) (Проектні роботи)
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2017-07-13-001532-b 5b7497a95e9246648713807e3a120d71
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергийчук Оксана Викторовна

(044) 281-78-81 o.serhiichuk@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08307, Україна , Київська обл., Бориспіль, 08307, Київська обл., місто Бориспіль, МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Контактна особа: Сергийчук Оксана Викторовна
(044) 281-78-81
o.serhiichuk@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2017 14:51
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2017 12:30
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2017 12:30
Початок аукціону: 10 серпня 2017 15:44
Очікувана вартість: 12 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис наведено в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція пасажирського терміналу «D» (з розширенням центральної частини будівлі) в ДП МА «Бориспіль» (інв. №47578) (Проектні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Проект договору
Дата подання: 19 липня 2017 13:52
Дата відповіді: 21 липня 2017 14:50
І. Виходячи з інформації наведеної в пн. 1.2. «До складу Робіт за даним договором належить: проведення інженерно-вишукувальних робіт, розробка проектної документації стадії «Проект» та отримання позитивних висновків (звітів) відповідних експертних органів згідно чинного законодавства України». Разом з тим в пн.6.1 «У разі якщо запит на збір необхідних вихідних даних, погодження проектної документації з Замовником приводять до затримки виконання Робіт у строки, передбачені Договором, Виконавець підпадає під дію штрафу, передбаченого п.п.8.3-8.5 Договору» Згідно Наказу Мінрегіону №45 від 16.05.2011р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» пн.3 та 4 зазначено наступне: «3. Для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування. 4. Основними складовими вихідних даних є: • містобудівні умови та обмеження; • технічні умови; • завдання на проектування». Просимо надати роз’яснення щодо наступного: Чому за умовами Договору Виконавець підпадає під дію штрафу за невиконанням Замовником покладених на нього законодавством зобов’язань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Строк дії Договору буде визначатись сумісно з виконавцем робіт під час його укладання на підставі обґрунтування доцільності кожного етапу виконання робіт за Договором.
При цьому всі основні тривалі етапи (терміни формування вихідних даних в підрозділах аеропорту, сторонніх організаціях, погодження проектних рішень в структурних підрозділах аеропорту та необхідних сторонніх організаціях, проходження експертизи, тощо) будуть обґрунтовані та відповідним чином враховані як складові частини під час визначення загального строку дії Договору.
Тобто, строк дії Договору не буде обмежений умовами Замовника, а буде прийнятий відповідно до відповідних обґрунтувань Виконавця робіт за погодженням Замовника.
Крім того, зазначаємо – умовами договору буде передбачено формування вихідних даних (таких як завдання на проектування та технічних умов) замовником сумісно з проектувальником в частині визначення:
 класу наслідків об’єкта будівництва;
 стадійності проектування;
 технічних завдань на вишукувальні роботи;
 технічного завдання на обстеження об’єкта будівництва;
 формування опитувальних аркушів на отримання технічних умов;
 формування запитів на отримання вихідних даних від зовнішніх установ (за потреби);
 інше.
Проект договору
Дата подання: 20 липня 2017 12:16
Дата відповіді: 27 липня 2017 18:35
ІІ. В п. 6.1 проекту Договору (додаток 3 до Тендерної документації) зазначено: «Строк виконання Робіт: Виконавець зобов’язаний якісно виконати Роботи протягом __________ днів з дати отримання Виконавцем письмового повідомлення від Замовника про початок виконання Робіт за цим Договором. В строк виконання Робіт не входить період збору необхідних вихідних даних (враховуючи формування Завдання на проектування), період погодження проектної документації у Замовника (ДП МА „Бориспіль”) та у відповідних експертних органах, що здійснюється протягом строку дії Договору, та ніяким чином не призведе до затримки виконання робіт по Договору. У разі якщо запит на збір необхідних вихідних даних, погодження проектної документації з Замовником приводять до затримки виконання Робіт у строки, передбачені Договором, Виконавець підпадає під дію штрафу, передбаченого п.п.8.3-8.5 Договору» Згідно Наказу Мінрегіону №45 від 16.05.2011р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів» пн.3 та 4 зазначено наступне: «3. Для забезпечення проектування об’єкта будівництва замовник повинен надати генпроектувальнику (проектувальнику) вихідні дані на проектування. 4. Основними складовими вихідних даних є: • містобудівні умови та обмеження; • технічні умови; • завдання на проектування». Просимо надати роз’яснення щодо наступного: Чому строк виконання Робіт не відраховується від дати отримання Виконавцем від замовника вихідних даних на проектування, як це передбачено законодавством? На якому етапі після підписання Договору Замовник відправляє Виконавцеві письмове повідомлення від Замовника про початок виконання Робіт? ІІІ. Пунктами 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 проекту Договору (додаток 3 до Тендерної документації) передбачено перерахування авансу та оплата виконаних робіт після настання певних обставин. Проте не вказано конкретного строку. Протягом якого строку, в календарних (банківських) днях, замовник перераховує підряднику аванс, оплачує виконані роботи після настання обставин, передбачених пунктами 5.1.1, 5.1.2, 5.1.3 проекту Договору (додаток 3 до Тендерної документації)? ІV. Пунктом 6.8 проекту Договору (додаток 3 до Тендерної документації) передбачено, що «після отримання позитивного звіту у відповідному експертному органі Виконавець передає Замовникові 4 (чотири) паперові примірники проектної документації, її скановану версію формату -PDF, та електронну версію проектної документації (формату - doc, -xls., -dwg., програмні комплекси для складання кошторисних розрахунків, інші), про що складається і підписується друга накладна. Після підписання другої накладної оформлюється Акт здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт». Протягом якого строку, в календарних днях, замовник, після отримання перелічених документів, підписує другу накладну? V. Останнім реченням п. 13.4 проекту Договору (додаток 3 до Тендерної документації) передбачено: «Уся кореспонденція, що направляється Замовником, вважається отриманою Виконавцем не пізніше 14-ти днів з моменту їх відправки Замовником на адресу Виконавця, зазначену в Договорі». Отримання, зокрема кореспонденції, є юридичним фактом, настання якого необхідно доводити. Сторони не можуть домовитись про настання, чи не настання юридичних фактів. Тому вважаємо дане положення проекту договору таким, що не суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По запитанню ІІ. Замовник (ДП МА «Бориспіль») вважає Завдання на проектування завершальним етапом підготовки основних вихідних даних для виконання проектно-вишукувальних робіт, в якому визначені обґрунтовані в межах законодавства вимоги до планувальних, архітектурних, інженерних і технологічних рішень та властивостей об'єкта будівництва, його основних параметрів, вартості та організації його будівництва.

З цього приводу, Замовник (ДП МА «Бориспіль») вважає за коректне та доцільне безпосереднє залучення Виконавця робіт (Проектувальника) до формування вихідних даних на виконання проектно-вишукувальних робіт.

Виходячи з викладеного, умовами договору буде передбачено формування вихідних даних (таких як завдання на проектування та технічних умов) Замовником сумісно з

Проектувальником в частині визначення:
 класу наслідків об’єкта будівництва;
 стадійності проектування;
 технічних завдань на вишукувальні роботи;
 технічного завдання на обстеження об’єкта будівництва;
 формування опитувальних аркушів на отримання технічних умов;
 формування запитів на отримання вихідних даних від зовнішніх установ (за потреби);
 інше.

В строк виконання Робіт не входить період збору вихідних даних, враховуючи сумісне формування Завдання на проектування, тобто строк виконання Робіт фактично розпочинає відлік з дати затвердження Завдання на проектування.

Письмове повідомлення від Замовника направляється Виконавцю за умови:
- офіційного опублікування інформації про затвердження фінансового плану ДП МА «Бориспіль» на рік, в якому передбачене витрачання коштів по даному об’єкту;
затвердження Титулу на проектно-вишукувальні роботи відповідно до Порядку затвердження титулів об’єктів, будівництво яких здійснюється із залученням бюджетних коштів, коштів державних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, затвердженого постановою КМУ №995 від 08 вересня 1997 року зі змінами та доповненнями.
По питанням ІІІ-V внесено Зміни від 26.07.2017 до Тендерної документації від 12.07.2017 №15-09/1-14(редакція 01).
Проект договору
Дата подання: 20 липня 2017 12:33
Дата відповіді: 27 липня 2017 18:36
V. Останнім реченням п. 13.4 проекту Договору (додаток 3 до Тендерної документації) передбачено: «Уся кореспонденція, що направляється Замовником, вважається отриманою Виконавцем не пізніше 14-ти днів з моменту їх відправки Замовником на адресу Виконавця, зазначену в Договорі». Отримання, зокрема кореспонденції, є юридичним фактом, настання якого необхідно доводити. Сторони не можуть домовитись про настання, чи не настання юридичних фактів. Тому вважаємо дане положення проекту договору таким, що суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: По запитанню V. Внесено Зміни від 26.07.2017
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2017 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Конструкторське бюро інноваційних проектів" 8 000 000,00
UAH з ПДВ
6 499 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН" 8 850 000,00
UAH з ПДВ
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІЗОБУД" 11 000 000,00
UAH з ПДВ
7 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2017 12:16
Інформація Замовнику.pdf
09 серпня 2017 11:54
Ізобуд 5047 p7s.zip
09 серпня 2017 11:54
Ізобуд 5047 medoc.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Конструкторське бюро інноваційних проектів"

ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"

ТОВ "БК"Ізобуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Конструкторське бюро інноваційних проектів"
#38690898
Відхилено 6 499 950,00
UAH з ПДВ
17 серпня 2017 09:08
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
Переможець 6 500 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2017 16:02

Документи

17 серпня 2017 09:08
Електронний підпис
17 серпня 2017 09:08
Протокол розгляду.pdf

Документи

01 вересня 2017 16:02
Електронний підпис
01 вересня 2017 16:01
Протокол розгляду.pdf
22 серпня 2017 14:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2017 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТІС-КОНСТРАКШН"
#37394854
6 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 вересня 2017 16:02
Електронний підпис
01 вересня 2017 16:01
Протокол розгляду.pdf
22 серпня 2017 14:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 17:08
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 16:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 17:13
37-14.2_5-15.1 (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 17:13
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 17:10
Електронний підпис укладений
22 вересня 2017 14:57
37-14.2_5-15_ч3.pdf укладений
22 вересня 2017 14:57
37-14.2_5-15_ч2.pdf укладений
22 вересня 2017 14:57
37-14.2_5-15_ч1.pdf укладений
22 вересня 2017 14:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк дії Договору до 31.03.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-14.2/5-15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору до 31.03.2020 року
Номер договору про закупівлю: 37-14.2/5-15
Договір:
Номер додаткової угоди: 37-14.2/5-15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2017 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Строк договору № 37-14.2/5-15 від 21.09.2017 на закупівлю «Послуги з архітектурного проектування (Реконструкція пасажирського терміналу "D" (з розширенням центральної частини будівлі) в ДП МА "Бориспіль" (інв. №47578) (Проектні роботи))» (далі - Договір) закінчився 31.03.2020. Оскільки, роботи по даному договору не виконувалися, авансові кошти, що були сплачені Замовником відповідно до умов договору були повернені у повному обсязі ТОВ «Альтіс-Констракшн» - 13.09.2021. Сума оплати за Договором складає 0,00 грн. та Договір не є розірваним.