Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Мережеве обладнання» код CPV за кодом ДК 021:2015 – 32420000-3 (Інформаційні технології. Локальна обчислювальна мережа згідно проекту (Етап 1) по об’єкту: «Ситуаційний командний центр, Центр обробки відеоданих Запорізької міської ради, Програмно-апаратний комплекс відеоспостереження» з проведенням реконструкції будівлі за адресою пров. Явірний, 8а, м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
2 565 000,00 UAH
UA-2017-07-13-000438-a ● 8d52fa1d3aaa4e7f82bf5f5c0267df7b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Центр управління ІТ" |
Код ЄДРПОУ: | 13620112 |
Місцезнаходження: | 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206 |
Контактна особа: |
Біляєва Світлана Сергіївна +380612280239 svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 липня 2017 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2017 17:24 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2017 17:24 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2017 12:05 |
Очікувана вартість: | 2 565 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 76950 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 од
Інформаційні технології. Локальна обчислювальна мережа згідно проекту (Етап 1) по об’єкту: «Ситуаційний командний центр, Центр обробки відеоданих Запорізької міської ради, Програмно-апаратний комплекс відеоспостереження» з проведенням реконструкції будівлі за адресою пров. Явірний, 8а, м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 вересня 2017
—
01 грудня 2017
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2017 17:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2017 17:19 |
ДОДАТОК 5_Технічні вимоги.docx | |
13 липня 2017 17:19 |
ДОДАТОК 4_Згода з умовами договору.docx | |
13 липня 2017 17:19 |
ДОДАТОК 3_проект договору.docx | |
13 липня 2017 17:19 |
ДОДАТОК 2_Перелік документів.docx | |
13 липня 2017 17:19 |
ДОДАТОК 1_Цінова пропозиція.docx | |
13 липня 2017 17:19 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання роз`яснень щодо документації конкурсних торгів
Дата подання: 14 липня 2017 17:41
Дата відповіді: 18 липня 2017 14:22
Просимо надати роз`яснення, які саме документи Постачальник повинен надати Замовнику для виконання вимог, що викладені у пункті 4.8 Додатку №3 Документації конкурсних торгів ( Для підтвердження розрахунку остаточної вартості Обладнання, ПОСТАЧАЛЬНИКОМ надаються копії підтверджуючих документів щодо оплати ПОСТАЧАЛЬНИКОМ третій стороні імпортної складової Обладнання, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою ПОСТАЧАЛЬНИКА.), якщо третя особа - підприємство, яке здійснює розповсюдження обладнання від Виробника на території України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
П. 4.8. застосовується незалежно від того, чи є третя сторона розповсюджувачем обладнання на території України або за її межами. У випадку наявності ознаки імпортної складової у Специфікації до Договору, сторони розраховують остаточну вартість договору згідно з п.4.7.
Для визначення дати оплати імпортної складової Обладнання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ третій стороні згідно з п.4.8. ПОСТАЧАЛЬНИК має надати документи, підтверджуючі оплату вартості ОБЛАДНАННЯ третій стороні. Платіж, здійснений між юридичними особами, зареєстрованими на території України, підтверджується копією виписки банку, завіреною підписом уповноваженої особи та печаткою ПОСТАЧАЛЬНИКА.
П. 4.8. застосовується незалежно від того, чи є третя сторона розповсюджувачем обладнання на території України або за її межами. У випадку наявності ознаки імпортної складової у Специфікації до Договору, сторони розраховують остаточну вартість договору згідно з п.4.7.
Для визначення дати оплати імпортної складової Обладнання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ третій стороні згідно з п.4.8. ПОСТАЧАЛЬНИК має надати документи, підтверджуючі оплату вартості ОБЛАДНАННЯ третій стороні. Платіж, здійснений між юридичними особами, зареєстрованими на території України, підтверджується копією виписки банку, завіреною підписом уповноваженої особи та печаткою ПОСТАЧАЛЬНИКА.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2017 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
2 534 142,82
UAH з ПДВ
|
2 534 142,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" |
2 564 581,36
UAH з ПДВ
|
2 564 581,36
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
2 534 142,82
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2017 13:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2018 12:50
|
Звіт про виконання Договору | укладений |
02 січня 2018 12:49
|
Звіт про виконання Договору | укладений |
02 січня 2018 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2017 11:03
|
Договір | укладений |
19 вересня 2017 11:02
|