Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Мережеве обладнання» код CPV за кодом ДК 021:2015 – 32420000-3 (Інформаційні технології. Локальна обчислювальна мережа згідно проекту (Етап 1) по об’єкту: «Ситуаційний командний центр, Центр обробки відеоданих Запорізької міської ради, Програмно-апаратний комплекс відеоспостереження» з проведенням реконструкції будівлі за адресою пров. Явірний, 8а, м. Запоріжжя»)
Очікувана вартість
2 565 000,00 UAH
UA-2017-07-13-000438-a 8d52fa1d3aaa4e7f82bf5f5c0267df7b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Біляєва Світлана Сергіївна

+380612280239 svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Центр управління ІТ"
Код ЄДРПОУ: 13620112
Місцезнаходження: 69105, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, проспект Соборний, 206
Контактна особа: Біляєва Світлана Сергіївна
+380612280239
svitlana.bilyaeva@itmc.zp.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2017 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2017 17:24
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2017 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2017 17:24
Початок аукціону: 22 серпня 2017 12:05
Очікувана вартість: 2 565 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76950 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 од
Інформаційні технології. Локальна обчислювальна мережа згідно проекту (Етап 1) по об’єкту: «Ситуаційний командний центр, Центр обробки відеоданих Запорізької міської ради, Програмно-апаратний комплекс відеоспостереження» з проведенням реконструкції будівлі за адресою пров. Явірний, 8а, м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69065, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, провулок Явірний, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 вересня 2017  —  01 грудня 2017
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надання роз`яснень щодо документації конкурсних торгів
Дата подання: 14 липня 2017 17:41
Дата відповіді: 18 липня 2017 14:22
Просимо надати роз`яснення, які саме документи Постачальник повинен надати Замовнику для виконання вимог, що викладені у пункті 4.8 Додатку №3 Документації конкурсних торгів ( Для підтвердження розрахунку остаточної вартості Обладнання, ПОСТАЧАЛЬНИКОМ надаються копії підтверджуючих документів щодо оплати ПОСТАЧАЛЬНИКОМ третій стороні імпортної складової Обладнання, завірені підписом уповноваженої особи та печаткою ПОСТАЧАЛЬНИКА.), якщо третя особа - підприємство, яке здійснює розповсюдження обладнання від Виробника на території України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання.
П. 4.8. застосовується незалежно від того, чи є третя сторона розповсюджувачем обладнання на території України або за її межами. У випадку наявності ознаки імпортної складової у Специфікації до Договору, сторони розраховують остаточну вартість договору згідно з п.4.7.
Для визначення дати оплати імпортної складової Обладнання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ третій стороні згідно з п.4.8. ПОСТАЧАЛЬНИК має надати документи, підтверджуючі оплату вартості ОБЛАДНАННЯ третій стороні. Платіж, здійснений між юридичними особами, зареєстрованими на території України, підтверджується копією виписки банку, завіреною підписом уповноваженої особи та печаткою ПОСТАЧАЛЬНИКА.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 серпня 2017 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 2 534 142,82
UAH з ПДВ
2 534 142,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 2 564 581,36
UAH з ПДВ
2 564 581,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2017 17:58
Документи переможця.pdf
21 серпня 2017 15:30
00. Реестр документов.pdf
21 серпня 2017 15:30
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 серпня 2017 10:02
Цінова пропозиція.pdf
21 серпня 2017 10:02
Технічна частина.pdf
21 серпня 2017 10:02
Відповідність вимогам.pdf
21 серпня 2017 10:02
Банк_Ліцензії.7z
21 серпня 2017 10:02
Довіреність_Фролова.7z
21 серпня 2017 10:02
Наказ_Фролова.7z
21 серпня 2017 10:02
гарант тендерна 915-17.pdf.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 2 534 142,82
UAH з ПДВ
29 серпня 2017 13:05

Документи

29 серпня 2017 13:05
Електронний підпис
29 серпня 2017 13:04
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 серпня 2017 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
2 534 142,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 серпня 2017 13:05
Електронний підпис
29 серпня 2017 13:04
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2018 12:50
Звіт про виконання Договору укладений
02 січня 2018 12:49
Звіт про виконання Договору укладений
02 січня 2018 12:49
Електронний підпис укладений
19 вересня 2017 11:03
Договір укладений
19 вересня 2017 11:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2017 — 31 грудня 2017
Сума оплати за договором: 2 534 142,82
UAH з ПДВ