Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо (Природний газ)
Naturals Gas
Naturals Gas
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2017-07-13-000034-a ● 176461911b4241fb9a490ebab89cf09e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Університет митної справи та фінансів |
Код ЄДРПОУ: | 39568620 |
Вебсайт: | http://www.umsf.dp.ua |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул.Володимира Вернадського, 2/4 |
Контактна особа: |
Массур Юлія Вікторівна +380567560592 tender.umsf@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Воскресенська Вікторія Анатоліївна +380567560515 |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | University of Customs Case of Finances |
National ID: | 39568620 |
Contact point: |
Morozov Mikola Oleksandrovich +380567560592 tender.umsf@ukr.net |
Additional contacts: |
Voskresenska Viktorija Anatolijivna +380567560515 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 13 липня 2017 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 серпня 2017 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2017 10:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2017 14:49 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Publication date: | 13 липня 2017 09:40 |
Enquiries until: | 05 серпня 2017 10:00 |
Complaints submission until: | до 11 серпня 2017 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 серпня 2017 10:00 |
Information
Estimated total value: | 3 200 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 600 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,05 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
339500 м.куб
Природний газ , з урахуванням транспортування природного газу магістральними трубопроводами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул.Володимира Вернадського, 2/4
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Natural gas, transportation of natural gas to natural gas pipelines
CPV: 09120000-6
Період постачання:
з 01 жовтня 2017 по 31 грудня 2017
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2017 09:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2017 09:41 |
ТД газ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-13-000034-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Енергетична нафтогазова компанія", Код ЄДРПОУ:37334004
Дата подання: 17 липня 2017 11:43
Щодо транспортування
Тендерна документація, оприлюднена замовником, складена з порушеннями Закону України «Про ринок природного газу», оскільки у Тендерній документації встановлена вимога, що до ціни природного газу як товару має бути включено вартість його транспортування.
В пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерної документації вказано, що при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами у відповідності з тарифами, пов’язані з поставкою газу до точки входу в газорозподільну систему до якої підключено заклади Замовника.
Жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу як товару вартість його транспортування.
Пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів.
У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром.
Постачальник здійснює діяльність з постачання природного газу у відповідності до пункту 27 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу», яким визначено, що постачальник природного газу – це суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
Відповідно до пункту 45 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу – це господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Абзацом 2 частини 1 статті 23 Закону визначено, що «оператор газотранспортної системи не може проводити діяльність з видобутку, розподілу або постачання природного газу».
Оскільки відбулося відокремлення функцій транспортування та розподілу від функції постачання природного газу, Оператор газотранспортної системи та Оператори газорозподільних систем не можуть одночасно поєднувати діяльність з транспортування/постачання та розподілу природного газу. Діяльність з постачання природного газу провадиться лише постачальниками природного газу.
Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затверджений Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи.
Тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами встановлений постановою НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 з подальшими змінами, внесеними постановою НКРЕКП № від 29 грудня 2015 року № 3159. Тариф встановлюється на транспортування природного газу магістральними трубопроводами відповідно до території ліцензованої діяльності газорозподільних підприємств (Операторів газорозподільних систем). Таким чином, цей тариф встановлюється в залежності від газорозподільного підприємства, який надає послуги розподілу споживачу. Для споживачів, власні газопроводи яких безпосередньо підключені до магістральних трубопроводів, а не до газопроводів Операторів газорозподільних систем, тариф встановлюється окремо.
Постачальник не оплачує послуг транспортування природного газу Оператору ГТС, оскільки Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493, у пункті 3 глави 1 Розділу ІХ визначено, що потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газорозподільної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надана виключно Споживачу.
Запроваджена НКРЕКП правова конструкція дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Оператором газотранспортної системи та Операторами газорозподільних систем, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи, оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі оплати послуг розподілу природного газу Оператору газорозподільної системи.
Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497.
Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу:
- встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»;
- призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи. Це, в свою чергу, призведе до перевитрат бюджетних коштів.
ПРОСИМО:
внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимоги, що до вартості ціни тендерної пропозиції включаються витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами;
Розгорнути
Згорнути
В пункті 1 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», Тендерної документації вказано, що при розрахунку вартості пропозиції конкурсних торгів учасник включає витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами у відповідності з тарифами, пов’язані з поставкою газу до точки входу в газорозподільну систему до якої підключено заклади Замовника.
Жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу як товару вартість його транспортування.
Пунктом 18 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, які закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів.
У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром.
Постачальник здійснює діяльність з постачання природного газу у відповідності до пункту 27 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу», яким визначено, що постачальник природного газу – це суб’єкт господарювання, який на підставі ліцензії здійснює діяльність із постачання природного газу.
Відповідно до пункту 45 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» транспортування природного газу – це господарська діяльність, що підлягає ліцензуванню і пов’язана з переміщенням природного газу газотранспортною системою з метою його доставки до іншої газотранспортної системи, газорозподільної системи, газосховища, установки LNG або доставки безпосередньо споживачам, але що не включає переміщення внутрішньопромисловими трубопроводами (приєднаними мережами) та постачання природного газу. Абзацом 2 частини 1 статті 23 Закону визначено, що «оператор газотранспортної системи не може проводити діяльність з видобутку, розподілу або постачання природного газу».
Оскільки відбулося відокремлення функцій транспортування та розподілу від функції постачання природного газу, Оператор газотранспортної системи та Оператори газорозподільних систем не можуть одночасно поєднувати діяльність з транспортування/постачання та розподілу природного газу. Діяльність з постачання природного газу провадиться лише постачальниками природного газу.
Пункт 4 глави 1 розділу I Кодексу газорозподільних систем, затверджений Постановою НКРЕКП від 30.09.2015 року № 2494 визначає договір розподілу природного газу як правочин, укладений між оператором газорозподільної системи та споживачем відповідно до вимог цього Кодексу, згідно з яким забезпечується фізична доставка природного газу, належного споживачу, та/або цілодобовий доступ об’єкта споживача до газорозподільної системи.
Тариф на транспортування природного газу магістральними трубопроводами встановлений постановою НКРЕКП від 29 грудня 2015 року № 3159 з подальшими змінами, внесеними постановою НКРЕКП № від 29 грудня 2015 року № 3159. Тариф встановлюється на транспортування природного газу магістральними трубопроводами відповідно до території ліцензованої діяльності газорозподільних підприємств (Операторів газорозподільних систем). Таким чином, цей тариф встановлюється в залежності від газорозподільного підприємства, який надає послуги розподілу споживачу. Для споживачів, власні газопроводи яких безпосередньо підключені до магістральних трубопроводів, а не до газопроводів Операторів газорозподільних систем, тариф встановлюється окремо.
Постачальник не оплачує послуг транспортування природного газу Оператору ГТС, оскільки Кодексом газотранспортної системи, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493, у пункті 3 глави 1 Розділу ІХ визначено, що потужність фізичної точки виходу з газотранспортної системи, до якої підключена газорозподільна система, надається виключно оператору газорозподільної системи на період не менше одного року. Потужність фізичної точки виходу з газорозподільної системи, до якої безпосередньо підключений споживач, надана виключно Споживачу.
Запроваджена НКРЕКП правова конструкція дозволяє виключно споживачам мати договірні відносини з Оператором газотранспортної системи та Операторами газорозподільних систем, і відповідно, споживач, безпосередньо підключений до газотранспортної системи, оплачує послуги транспортування Оператору ГТС, а споживач, приєднаний до газорозподільної системи, оплачує послуги транспортування у складі оплати послуг розподілу природного газу Оператору газорозподільної системи.
Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497.
Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу:
- встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»;
- призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи. Це, в свою чергу, призведе до перевитрат бюджетних коштів.
ПРОСИМО:
внести зміни до Тендерної документації, а саме виключити вимоги, що до вартості ціни тендерної пропозиції включаються витрати щодо транспортування природного газу магістральними трубопроводами;
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 липня 2017 15:34
Відповідно до положень ст. 9 Закону України "Про ринок природного газу" (зі змінами від 22.09.2016 р.) господарська діяльність на ринку природного газу, пов'язана зокрема, з постачанням природного газу провадиться за умови отримання відповідної ліцензії. При цьому ліцензія на постачання природного газу видається НКРЕКП у встановленому порядку. Згідно п.32 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII визначено, що «товари - продукція, об'єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов'язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Абзац 2 п.1 розділу ІІ «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 р. № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 р. за N 448/28578 передбачає, що «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник", затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року N 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.». Також слід зазначити, що відповідно до пункту 1 статті 19 Закону України від 09.04.2015 № 329-VIII «Про ринок природного газу» - «суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем». Відповідно до пункту 39 статті 1 зазначеного Закону, суб'єкт ринку природного газу - оператор газотранспортної системи, оператор газорозподільної системи, оператор газосховища, оператор установки LNG, замовник, оптовий продавець, оптовий покупець, постачальник, споживач.
Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. У відповідності до ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Крім того, положення Кодексу газотранспортної системи, який затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. № 2493 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 р. за N 1378/27823 передбачають, що замовник послуги транспортування (в тому числі й постачальник) може замовляти таку послугу для своїх споживачів.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога щодо наявності в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з-поміж них.
Враховуючи зазначене, можна зробити висновок, що постачальник має право укласти з оператором газотранспортної системи договір на транспортування природного газу магістральними трубопроводами для своїх споживачів до точок входу в газорозподільні системи. У відповідності до ст. 19 Закону України «Про ринок природного газу» суб’єкти ринку природного газу є рівними у праві на отримання доступу до газотранспортних та газорозподільних систем, газосховищ, установки LNG та на приєднання до газотранспортних і газорозподільних систем. Крім того, положення Кодексу газотранспортної системи, який затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 р. № 2493 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 06.11.2015 р. за N 1378/27823 передбачають, що замовник послуги транспортування (в тому числі й постачальник) може замовляти таку послугу для своїх споживачів.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога щодо наявності в ціні пропозиції вартості послуги на транспортування природного газу не є дискримінаційною умовою, оскільки всі суб’єкти ринку природного газу мають рівні права доступу до газотранспортної системи на договірних засадах, в тому числі й постачальники газу для забезпечення фізичної доставки природного газу до своїх споживачів через газотранспортну систему. Такі умови є однаковими для всіх потенційних учасників та не вирізняють когось одного з-поміж них.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 18 серпня 2017
Найменування: | Університет митної справи та фінансів |
Код ЄДРПОУ: | 39568620 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, вул.Володимира Вернадського, 2/4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Дніпропетровськгаз збут" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕСКО-ПІВНІЧ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2017 15:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" |
2 315 322,10
UAH з ПДВ
|
2 315 322,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ «ЕСКО-ПІВНІЧ» |
2 682 050,00
UAH з ПДВ
|
2 682 050,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГІЯ УКРАЇНИ" #34528630 |
Переможець |
2 315 322,10
UAH з ПДВ
|
29 серпня 2017 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2018 15:33
|
Додаткова угода | укладений |
05 січня 2018 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
12 грудня 2017 10:04
|
Газ.pdf | зміни до договору |
12 грудня 2017 10:03
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2017 14:08
|
Договор угода 5.pdf | зміни до договору |
30 жовтня 2017 14:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2017 08:23
|
ДОДАТКОВА УГОДА 4.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2017 08:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2017 08:45
|
додаткова угода 3_2.pdf | зміни до договору |
18 жовтня 2017 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2017 11:21
|
додаткова угода2.pdf | зміни до договору |
25 вересня 2017 11:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2017 13:38
|
tmp52df.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2017 13:35
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2017 11:26
|
1111.pdf | укладений |
15 вересня 2017 11:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Преведення предмету закупівлі відновідно до звіту |
Номер договору про закупівлю: | 2398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2398 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 25 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною ціни на ринку природнього газу |
Номер договору про закупівлю: | 2398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2398 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 18 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до зміни ціни на ринку природного газу |
Номер договору про закупівлю: | 2398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2398 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною ціни на ринку природного газу |
Номер договору про закупівлю: | 2398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2398 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 30 жовтня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку зі зміною ціни на ринку газу |
Номер договору про закупівлю: | 2398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2398 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 12 грудня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до зміни ціни на ринку газу |
Номер договору про закупівлю: | 2398 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2398 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |