Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спеціальний автомобіль ситуаційного центру ГУНП в Донецькій області
Очікувана вартість
2 800 000,00 UAH
UA-2017-07-12-002544-b ● 1108061d152245c7a132d3d2ffe9627d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "ГУНП в Донецькій області" |
Код ЄДРПОУ: | 40109058 |
Місцезнаходження: | 87517, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Нахімова, 86 |
Контактна особа: |
Ольга Герасименко +380629519842 bo_ufzbo@dn.npu.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2017 22:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 серпня 2017 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2017 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2017 09:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2017 13:16 |
Очікувана вартість: | 2 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 84000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Закупівля спеціального автомобілю ситуаційного центру ГУНП в Донецькій області здійснюється з метою підвищення ефективності та оперативності управлінням силами та засобами Головного управління Національної поліції в Донецькій області, поліпшення виконання особовим складом завдань по охороні публічної безпеки та протидії злочинності.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Спеціальний автомобіль ситуаційного центру ГУНП в Донецькій області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87517, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, пр. Нахімова, 86
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2017
—
25 грудня 2017
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2017 21:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2017 21:37 |
Перелік змін до тендерної документації.jpg | |
04 серпня 2017 21:37 |
Нова редакція тендерної документації зі змінами.doc | |
28 липня 2017 20:33 |
Протокол розгляду звернення.rar | |
20 липня 2017 11:30 |
Нова редакція технічного опису предмету закупівлі.docx | |
20 липня 2017 11:30 |
Перелік змін до тендерної документації.jpg | |
12 липня 2017 22:47 |
Проект договору.docx |
04 серпня 2017 21:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 серпня 2017 21:37 |
Перелік змін до тендерної документації.jpg
|
|||||||||
04 серпня 2017 21:37 |
Нова редакція тендерної документації зі змінами.doc
|
|||||||||
28 липня 2017 20:33 |
Протокол розгляду звернення.rar
|
|||||||||
20 липня 2017 11:30 |
Нова редакція технічного опису предмету закупівлі.docx
|
|||||||||
20 липня 2017 11:30 |
Перелік змін до тендерної документації.jpg
|
|||||||||
12 липня 2017 22:47 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект договору
Дата подання: 17 липня 2017 12:54
Дата відповіді: 19 липня 2017 17:52
Просимо додати до проекту договру в п.4. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ
передоплату , а саме :
Замовник може перерахувати Учаснику попередню оплату (аванс) відповідно до умов постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 №117 (зі змінами) та згідно з листом головного розпорядника бюджетних коштів від ___.____.2017р № ____(якщо такий лист наявний).
У такому випадку, розрахунки проводяться шляхом:
4.1.1. Передплати Покупцем __% ціни цього Договору після його підписання - протягом 7 (семи) календарних днів на строк не більше дев’яносто днів, відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. № 117 та листа головного розпорядника бюджетних коштів від ___.____.2017р № ____ взагалі на суму ______________________грн. (________________________ гривень ___ копійок). За порушення строку повернення Продавцем невикористаної суми передплати (авансу) Покупцю, Покупець може стягувати з Продавця пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ від невикористаної та неповерненої суми передплати (авансу) за кожен день прострочення платежу.
4.1.2. Остаточна оплата __% ціни цього Договору після підписання Сторонами акту приймання - передачі впродовж не більш ніж 10 календарних днів взагалі на суму _____________________грн. (________________ гривень ____копійок);
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення, щодо включення до договору про закупівлю товару за державні кошти попередньої оплати повідомляємо наступне.
Головне управління Національної поліції в Донецькій області є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до п. 1 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 розпорядники бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
На превеликий жаль, керівництво Національної поліції не має можливості надати нам таке рішення. У зв’язку з чим залишаємо ваше звернення без задоволення.
Головне управління Національної поліції в Донецькій області є розпорядником бюджетних коштів.
Відповідно до п. 1 Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 розпорядники бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату.
На превеликий жаль, керівництво Національної поліції не має можливості надати нам таке рішення. У зв’язку з чим залишаємо ваше звернення без задоволення.
Оформлення банковської гарантії
Дата подання: 26 липня 2017 16:21
Дата відповіді: 28 липня 2017 18:47
Просимо внести зміни в п. 2 Розділ III:
Вилучити обмежуючу для більшості учасників вимогу:
"Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у пункті 10 додатку 5 Документації."
Відповідно, вилучити дублювання цієї вимоги в пункті 10 додатку 5, а саме:
" У даному пункті зазначаються реквізити банку (банків), у якому (яких) в учасника відкриті рахунки та реквізити банку, яким видана електронна банківська гарантія.
Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваше звірнення , щодо внесення змін до вимог тендерної документацій стосовно п. 3.2.3. Розділу III, та п. 10 Додатку 5, вважаємо можливим задовольніти Ваше звернення та внести відповідни зміни
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Атлант-М Юг" #37459539 |
Переможець |
2 785 900,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2017 14:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2017 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2017 16:42
|
Протокол засідання тендерного комітету.rar | зміни до договору |
13 вересня 2017 16:41
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2017 17:43
|
Підписаний договір.rar | укладений |
07 вересня 2017 17:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 вересня 2017 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2017 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визнання датою поставки предмета закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015 – 34110000-1 «Легкові автомобілі» (спеціальний автомобіль ситуаційного центру ГУНП в Донецькій області) дату підписання договору, а саме 07.09.2017 - 25.12.2017. |
Номер договору про закупівлю: | 557-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Протокол засідання тендерного комітету ГУНП в Донецькій області |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |