Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Великоглібовицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Юліана Головінського Перемишлянського району (заміна віконних блоків - в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності)
Очікувана вартість
1 271 652,00 UAH
UA-2017-07-12-002411-b ● bcc22c3e21124a4198490ce277d38940
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Перемишлянської райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02144772 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., Перемишляни, вул. Привокзальна 4 |
Контактна особа: |
Сивуляк Любов Михайлівна +380326321260 peremyshlyany@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 липня 2017 18:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 липня 2017 18:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2017 18:28 |
Початок аукціону: | 25 липня 2017 13:28 |
Очікувана вартість: | 1 271 652,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 716,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Великоглібовицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Юліана Головінського Перемишлянського району (заміна віконних блоків - в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81228, Україна, Львівська область, с. В.Глібовичі, вул. Шкільна, 1 (ЗОШ І-ІІІ ст. В. Глібовичі ім. Ю. Головінського )
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 серпня 2017
—
08 вересня 2017
ДК 021:2015: 45400000-1 — Завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 липня 2017 15:59 |
Оголошення.docx |
18 липня 2017 08:18 |
Дефектний акт.7z |
12 липня 2017 18:23 |
Специфікація.xls |
12 липня 2017 18:23 |
Технічне завдання.doc |
18 липня 2017 15:59 |
Оголошення.docx
|
||||||
18 липня 2017 08:18 |
Дефектний акт.7z
|
||||||
12 липня 2017 18:23 |
Специфікація.xls
|
||||||
12 липня 2017 18:23 |
Технічне завдання.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по об'ємах робіт
Дата подання: 19 липня 2017 15:00
Дата відповіді: 19 липня 2017 15:49
Якщо порівняти Дефектний акт і специфікацію виникають розбіжності по об'мах постачання. По якму документу складати кошторисну документацію? Також є різниця між Дефектним актом і Технічним завданням. Зведіть, будь-ласка, усі документи до єдиного знаменника.
Відповідь: Кошторисну документацію складати по дефектному акту.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 27 липня 2017 01:14
порушення умов закупівлі
Учасник ТзОВ Термопласт Плюс в поданій документації надає гарантійний лист , який за своїм змістом невідповідає умовам та вимогам які вимагались документацією цієї закупівлі,а самевін адресований Рівненській міській Раді котра немає жодного відношення до предмету закупівлі.подана довідка про наявність обладнання та мат техн бази містить в собі інформацію про обладнання яке виготовляє віконні та дверні конструкції,але немає жодного наявного орендованого чи власного обладнання за допомогою якого можна провести та виконати заявлені роботи по встановленню та демонтажу віконних блоків та влаштуванню відкосів (дрельки ,перфоратора,ручної пили,болгарки тощо) також відсутня інформація про документальне підтвердження про таке обладнання. Довідка про наявність працівників не містить працівників потрібних професій та кваліфікації для виконання даної закупівлі тобто штукатурів,монтажників вікон,малярів ,тощо.зведений кошторисний розрахунок на суму 1022855грн.невідповідає договірній ціні яка є в сумі 999996грн.,а також вимогою замовника було засвідчення всієї кошторисної документації підписом та печаткою інженера проектувальника кошторисної документації для підтвердження що кошторисну документацію виконував спеціаліст який має кваліфікаційні знання для складання кошторисної документації -ця вимога як і підписи та печатки на кошторисній документації ТзОВ ТЕРМОПЛАСТ ПЛЮС відсутні. напрошується висновок що без наявності матеріально техн бази ,обладнання для виконання заявлених робіт та працівників потрібних професій та кваліфікації дана компанія невзмозі якісно та вчасно з дотриманням державно буд норм виконати в повній мірі. капітальний ремонт Великоглібовецької ЗОШ .тому вимагаємо дискваліфікувати даного учасника в даній закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.c8
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТзОВ "Термопласт Плюс", Код ЄДРПОУ:35217535
Дата подання: 29 липня 2017 22:44
оскарження рішення Тендерного комітету
Згідно закону України "Про публічні закупівлі"ст.3 ч.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми вважаємо нашу дискваліфікацію недостатньо аргументованою, тому просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 28 липня 2017 13:23
порушення процедури закупівлі
вимогою замовника даної закупівлі було надання сертифікату відповідності на профіль пвх для виготовлення дверних та віконних блоків дана вимога проігнорована компанією ТЗоВ "Сервіскотломонтаж-Львів".В довідці про працівників відсутні спеціалісти для виконання капітального ремонту який передбачає встановлення віконних блоків та влаштування відкосів для такої роботи потрібні кваліфіковані спеціалісти- штукатури,монтажники вікон,малярі.Дані працівники вівдсутні у даної компанії .Довідка про якісні та технічні характеристики відсутня що недає можливості замовнику визначити чи відповідає поставлений товар -віконні блоки вимогам замовника та ставить не в рівні умови добросовісної конкуренції між учасниками процедури закупівлі.Також умовою даних. закукпівель було надання аналогічних договорів на виконання робіт даною компанією -надані договораякі подала дана компанія на влаштування систем опалення та внутрішніх інженерних мереж неможуть вважпатися аналогічними так як відображають інші роботи по своєму змісту та суті,також ми неможемо побачити чи виконані ці роботи вчасно та якісно ,тому що вісутні відгуки від замовника цих робіт.А ОТЖЕ ВРАХОВУЮЧИ ВСІ ПЕРЕЧИСЛЕНІ ПОРУШЕННЯДАНОГО УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ,МОЖЕМО ЗРОБИТИ ВИСНОВОК ЩО ПОРУШЕННЯ ВЧИНЕНІ НУЧАСНИКОМ НЕДАЮТЬ ПОВНОЇ КАРТИНИ ЯКИЙ ТОВАР ЯКОЇ ЯКОСТІ З ЯКИМИ ТЕХ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ БУДЕ ПОСТАВЛЯТИ УЧАСНИК ,ЧИ ВИКОНАЄ ВІН ЯКІСНО ТА ВЧАСНО РОБОТИ ЗА ВІДСУТНІСТЮ В НЬОГО СПЕЦІАЛІСТІВ ПЕВНИХ. ПРОФЕСІЙ ТА КВАЛІФІКАЦІЇ. ОТЖЕ ДАНИЙУЧАСНИК МАЄ БУТИ ДИСКВАЛІФІКОВАНИЙ ЗА ПРОЦЕДУРОЮ ДАНОЇ ЗАКУПІВЛІ,ЯК ТАКИЙ ЯКИЙ МАЄ ПОРУШЕННЯ ЩО УНЕМОЖЛИВЛЮЮТЬ ПІДПИСАННЯ НИМ ДОГОВОРУ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.a5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 28 липня 2017 23:52
вимога
ПОВІДОМИТИ НАС ПРО ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАУЦІЇ НАШОЇ КОМПАНІЇ ДЛЯ ЧОГО НАДАТИя керівник ВКПП ВАРІАНТ Герман Тарас Богданович на підставі закону України про інформацію,закону України "Про публічні закупівлі"ст.3 ч.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням. З цього ми вважаємо що комітетом з проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт Великоглібовицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Юліана Головінського Перемишлянського району (заміна віконних блоків - в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності) ДОПУЩЕНО ГРУБЕ ПОРУШЕНЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ в частині обєктивної і неопередженої оцінки,а також допущені зловживання щодо окремих учасників закупівлі з метою анулювання та відхилення їх пропозицій без протоколу та докуметального обгрунтованого розяснення .Розділом 3 розяснюється терміни оприлюдненя інформації щодо закупівлі тобто протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;як бачимо ми як учасник дискваліфіковані а протоколу немає.ст 11ч.4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.такий документ нерозміщено на даному майданчику, що свідчить про те що комітетом неприймалось і непідписувалось до оцінки нашої пропозоциї жодних рішень.Також на підставі Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 п.9.2 у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішеннямВиключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги14.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. НА ПІДСТАВІ ВИЩЕНАВЕДЕНОГО ВИМАГАЄМО В ЗАКОННИЙ ШЛЯХ НАМ ОБГРУНТОВАНУ ТА ВИЧЕРПНУ ВІДПОВІДЬ ТА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ.
Розгорнути
Згорнути
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням. З цього ми вважаємо що комітетом з проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт Великоглібовицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Юліана Головінського Перемишлянського району (заміна віконних блоків - в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності) ДОПУЩЕНО ГРУБЕ ПОРУШЕНЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ в частині обєктивної і неопередженої оцінки,а також допущені зловживання щодо окремих учасників закупівлі з метою анулювання та відхилення їх пропозицій без протоколу та докуметального обгрунтованого розяснення .Розділом 3 розяснюється терміни оприлюдненя інформації щодо закупівлі тобто протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;як бачимо ми як учасник дискваліфіковані а протоколу немає.ст 11ч.4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.такий документ нерозміщено на даному майданчику, що свідчить про те що комітетом неприймалось і непідписувалось до оцінки нашої пропозоциї жодних рішень.Також на підставі Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 п.9.2 у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішеннямВиключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги14.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. НА ПІДСТАВІ ВИЩЕНАВЕДЕНОГО ВИМАГАЄМО В ЗАКОННИЙ ШЛЯХ НАМ ОБГРУНТОВАНУ ТА ВИЧЕРПНУ ВІДПОВІДЬ ТА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.c3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 28 липня 2017 23:08
порушення процедури закупівлі
сертифікат на вікна поданий на 4кам віконну систему а вимогою замовника була 5 ти камерна система ,що є грубим порушенням закукпівліютакож відсутній сертифікат на профіль пвх з якого будуть вироблятися віконні конструкції.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.c4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 28 липня 2017 23:10
порушення процедури закупівлі
відсутні аналогічні договори та відгуки про належне виконання робіт за цими договорами,що унеможливлює визначити чи виконувались учасником роботи які вимагає замовник.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.c6
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 29 липня 2017 00:04
про порушення замовником процедури закупівлі
ПОВІДОМИТИ НАС ПРО ПРИЧИНИ ДИСКВАЛІФІКАУЦІЇ НАШОЇ КОМПАНІЇ ДЛЯ ЧОГО НАДАТИя керівник ВКПП ВАРІАНТ Герман Тарас Богданович на підставі закону України про інформацію,закону України "Про публічні закупівлі"ст.3 ч.1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням. З цього ми вважаємо що комітетом з проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт Великоглібовицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Юліана Головінського Перемишлянського району (заміна віконних блоків - в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності) ДОПУЩЕНО ГРУБЕ ПОРУШЕНЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ в частині обєктивної і неопередженої оцінки,а також допущені зловживання щодо окремих учасників закупівлі з метою анулювання та відхилення їх пропозицій без протоколу та докуметального обгрунтованого розяснення .Розділом 3 розяснюється терміни оприлюдненя інформації щодо закупівлі тобто протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;як бачимо ми як учасник дискваліфіковані а протоколу немає.ст 11ч.4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.такий документ нерозміщено на даному майданчику, що свідчить про те що комітетом неприймалось і непідписувалось до оцінки нашої пропозоциї жодних рішень.Також на підставі Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 п.9.2 у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішеннямВиключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги14.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. НА ПІДСТАВІ ВИЩЕНАВЕДЕНОГО ВИМАГАЄМО В ЗАКОННИЙ ШЛЯХ НАМ ОБГРУНТОВАНУ ТА ВИЧЕРПНУ ВІДПОВІДЬ ТА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ.
Розгорнути
Згорнути
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням. З цього ми вважаємо що комітетом з проведення процедури закупівлі Капітальний ремонт Великоглібовицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів імені Юліана Головінського Перемишлянського району (заміна віконних блоків - в рамках впровадження комплексних заходів з енергоефективності) ДОПУЩЕНО ГРУБЕ ПОРУШЕНЯ ЦЬОГО ЗАКОНУ в частині обєктивної і неопередженої оцінки,а також допущені зловживання щодо окремих учасників закупівлі з метою анулювання та відхилення їх пропозицій без протоколу та докуметального обгрунтованого розяснення .Розділом 3 розяснюється терміни оприлюдненя інформації щодо закупівлі тобто протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;як бачимо ми як учасник дискваліфіковані а протоколу немає.ст 11ч.4. Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.такий документ нерозміщено на даному майданчику, що свідчить про те що комітетом неприймалось і непідписувалось до оцінки нашої пропозоциї жодних рішень.Також на підставі Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 п.9.2 у разі дискваліфікації Учасника, який запропонував найменшу ціну, Замовник публікує в Системі скан-копію документа з відповідним аргументованим рішеннямВиключними підставами дискваліфікації є:
пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Якщо Учасник, який запропонував найменшу ціну, вважає його дискваліфікацію недостатньо аргументованою, то він може звернутися до Замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам Закупівлі, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь із такою інформацією не пізніше ніж через 3 робочих дні з дня надходження такої вимоги14.2. Замовник протягом 3 днів розглядає Вимогу, приймає і оприлюднює рішення щодо неї. За цей період Замовник повинен опублікувати відповідь на Вимогу і (у випадку задоволення Вимоги) внести відповідні зміни до умов Закупівлі або переглянути рішення про дискваліфікацію та/або рішення про визначення Переможця. НА ПІДСТАВІ ВИЩЕНАВЕДЕНОГО ВИМАГАЄМО В ЗАКОННИЙ ШЛЯХ НАМ ОБГРУНТОВАНУ ТА ВИЧЕРПНУ ВІДПОВІДЬ ТА ПРОТОКОЛ ЗАСІДАННЯ КОМІСІЇ.
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2017-07-12-002411-b.c7
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ", Код ЄДРПОУ:22416623
Дата подання: 29 липня 2017 01:18
порушення процедури закупівлі
кошторис немістить підпису та печатки учасника,підпису та печатки інженера проектувальника в частині кошторисної документації також відсутній сертифікат інженера проектувальника)і виконаний на старій версії програми авк , яка НЕВІДПОВІДАЄ ТЕХН ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА .Тому учасник підлягає дискваліфікації.
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 липня 2017 14:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ "Термопласт Плюс" |
999 996,00
UAH з ПДВ
|
999 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
1 218 000,00
UAH з ПДВ
|
1 149 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ" |
1 262 393,00
UAH з ПДВ
|
1 149 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія" |
1 271 066,00
UAH з ПДВ
|
1 149 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Корейба Володимир Степанович |
1 270 835,00
UAH з ПДВ
|
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТзОВ "Термопласт Плюс" #35217535 |
Відхилено |
999 996,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 10:31
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
1 149 700,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 16:31
|
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАРІАНТ" #22416623 |
Відхилено |
1 149 900,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 17:03
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівська Теплоенергетична Компанія" #39325431 |
Відхилено |
1 149 999,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2017 17:11
|
ФОП Корейба Володимир Степанович #1808202212 |
Відхилено |
1 180 000,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2017 15:36
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 31 липня 2017 16:31 |
Коментар щодо відміни: | В зв"язку з тим, що учасниками не вказано у зведеному кошторисі- технічний нагляд, експертиза, також і інші неточності у поданих пропозиціях. |
Документи:
31 липня 2017 16:30
|
Рішення про відхилення закупівлі |